Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6212 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לבצע הדברה בבית לבד, לא להביא מדביר.

 

מישהו ביצע פעם? אני יודע שהמדבירים משתמשים בחומר ירוק כלשהוא שהוא פחות מסוכן.

מישהו יודע איזה חומר זה והיכן באיזור המרכז (עדיף ראשל"צ) ניתן לרכוש?

אוכלוסיית היעד שלי היא בעיקר נמלים קטנות כאלו.

 

הערות/הארות יתקבלו בברכה.

 

תודה.

פורסם

לא ימכרו לך חומר מקצועי ללא רשיון מדביר - ניסיתי ולא מוכרים. חבר שלי השיג בדרך לא דרך איזה חומר ממדביר וחטף הרעלה, ככה שגם אם תשיג חומר אני לא ממליץ לך לעשות לבד. זה כולה איזה 120 שקל להדברה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

לנמלים יש חומר מעולה, בא בצורת גרגירים ירוקים כאלו

 

מפזרים את זה בכל מיני מקומות, בעיקר בחצר, בחורים קטנים וכו'

 

תוך יום אחד - ואין נמלה אחת בשטח.

 

מניסיון של שנים.

פורסם

שניר, אתה כנראה מדבר על דיזיקטול וכבר אסור למכור אותו יותר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

המניע לא כלכלי.

 

יש לי בעיה עם זה שמדביר מסתובב לי לבד בבית ואני לא יודע מה הוא עושה.

 

בנוסף אחרי שגיליתי מספר מקרים בהם מדבירים העלימו דברים וגם יש סרטון ב-YNET

על מדביר שהדביר יחד עם הג'וקים כמה דברים נוספים, ותוך כדי התקשר לחברים שלו ואירגן פריצה לבית ולקח טביעת פלסטלינה של המפתח.

 

לא שיש לי משהו בעל ערך כזה גדול בבית, אבל אני לא רוצה לפרנס אנשים כאלו

 

http://mz11.mediazone.co.il/mediazone/34/190728!201723.wmv

פורסם

אתה בטוח שאתה זקוק להדברה?

מה עם "ניקיון-פסח" והחומרים הרגילים שיש בשוק?

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אתה לא מבין איזה פדנט ניקיון אני.

בכלל בבית.

 

אבל אין מה לעשות הנמלות באות.

כל ה-Kים למיניהם טובים בעיקר למי שמוכר אותם, לא נראה לי שהם משפיעים על הנמלים.

פורסם

הדברה לנמלים? עזוב, זה מאבק אבוד.

עם נמלים לומדים לחיות, זה ממש לא נורא.

תמשיך להקפיד על סגירה הרמטית של כל מה שקשור לאוכל, ויהיה בסדר.

לעולם לא תנצח את הנמלים הקטנות, לא משנה איזו הדברה או פצצה גרעינית תפעיל נגדן.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

כל ה-Kים למיניהם טובים בעיקר למי שמוכר אותם, לא נראה לי שהם משפיעים על הנמלים.

 

K 1100 דווקא יעיל נגדם.

 

עוד דבר יעיל זה שמפו נגד פרעושים במי השטיפה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
שניר, אתה כנראה מדבר על דיזיקטול וכבר אסור למכור אותו יותר.

 

אכן חומר מצויין. עדיין מותר למכור דיזיקטול (מכיל דיאזינון). ראה:

 

http://www.kan-naim.co.il/artical.asp?id=12706&cid=583

 

דפדף לעמוד 7 במבצעים של הום סנטר:

 

http://www.myhome.homecenter.co.il/popups/additional.html

 

או סתם חפש בגוגל.

 

K 1100 דווקא יעיל נגדם.

 

עוד דבר יעיל זה שמפו נגד פרעושים במי השטיפה.

 

K-1100 מכיל זרחן אורגני מסוג כלורפיריפוס, לא תמצא אותו יותר בקטלוג של סנו:

 

http://www.sano.co.il/catalog_main.asp

:turn-l:
פורסם

אני גר בבית פרטי, פעם בחצי שנה (בערך ראש השנה ובערך פסח) אני מרסס פירינקס נוזלי על כל היקף הבית + חלונות ואין נמלים ואין יתושים. להשלמת המראה, אני מרסס גם ראונדאפ בכדי למנוע עשבים.

 

אני חושב שניתן להשיג בג.חיון ליד מושב שדה עוזיה.

1165198.jpg

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם

ראשית, השימוש בהמלצה שלי היא על אחריותך בלבד.

 

אתה יכול לרסס דיזיקטול. בהיקף הבית על הפנלים מבפנים. הריסוס בשעות הבוקר והבית סגור. אחרי כמה שעות אתה חוזר פותח את כל החלונות ומשאיר לאוורור כמה שעות. החומר הפעיל מסיס בממס אורגני (אלכוהול וכיוב') לכן אחרי שהממס מתנדף החומר נשאר ולא אמור לרדת במים. החומר מסריח והריח יעלם באיוורור.

את החומר לשימוש תברואתי לא ימכרו לך כי צריך רישיון לכן לך לחנות כמו "הגרעין" או "עומר" באיזור התעשייה הישן ברשל"צ ותבקש דיזיקטול לשימוש חקלאי.

סביב הבית אתה יכול לפזר את החומר הירוק הגרגירי או אבקה, גם כן על בסיס דיאזינון בשם בזודין.

 

אם לא אכפת לך להשתמש בכלוריפיריפוס אתה צריך להשתמש בחומר בשם ספקטרום או פנפוס.

http://www.rimi.co.il/products/Pennphod%20Ag.Sample.pdf

 

http://www.mcw.co.il/_Uploads/149spectrum.PDF

זה למעשה כלוריפיריפוס בשחרור איטי. למעשה החומר פחות רעיל מפירינקס כי הוא פחות אקטיבי, אבל לאורך זמן. והוא ייעודי לנמלים.

 

החומרים האלה רעילים ושאריתיים (ולכן ההדברה כ"כ טובה...). מסרטנים בטווח הארוך ופוגעים בתפקודי כבד בטווח הקצר. אם כבר החלטת להשתמש בהם תשתמש בכפפות גומי (לא לטקס או ניילון כי הממס מפרק אותן.) ובגדים ארוכים ומסכת אב"כ אם יש לך.

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

אני לא כ"כ מבין מה הבעייה בשימוש בכל החומרים הללו (שנשמעים כמו קללות) שהזכרתם.

 

נניח שזה יחסל גם אתכם, לפחות התולעים לא ייהנו אח"כ :twisted:.

×
×
  • תוכן חדש...