Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6212 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא כ"כ מבין מה הבעייה בשימוש בכל החומרים הללו (שנשמעים כמו קללות) שהזכרתם.

 

נניח שזה יחסל גם אתכם, לפחות התולעים לא ייהנו אח"כ :twisted:.

לא בדיוק - לפי תאוריית הקשר וההסתברות בפורום - תמיד תהיה תשובה שתהרוס תאוריה או תעלה ספק סביר :wink:

 

כמעט בטוח שתגיע בסוף בקטריה , או באג קטן - ותפרק גם את חומר ההדברה - ( לאט לאט בערך מליון שנה אולי פחות ) ואז התולעים יחגגו

( ובקשר לקבל סרטן , ראיתי סרטנים מתים בחוף - גם הם מתפרקים בסוף )

 

השאלה האם אחרי המעבר לצד השני - חומר ההדברה לא ידחה את הבתולות :idea:

 

אז - שימוש חכם וזהיר בחומר ההדברה רצוי כמו שכתב

 

sorvall

אתה יכול לרסס דיזיקטול. בהיקף הבית על הפנלים מבפנים. הריסוס בשעות הבוקר והבית סגור. אחרי כמה שעות אתה חוזר פותח את כל החלונות ומשאיר לאוורור כמה שעות. החומר הפעיל מסיס בממס אורגני (אלכוהול וכיוב') לכן אחרי שהממס מתנדף החומר נשאר ולא אמור לרדת במים. החומר מסריח והריח יעלם באיוורור.

החומרים האלה רעילים ושאריתיים (ולכן ההדברה כ"כ טובה...). מסרטנים בטווח הארוך ופוגעים בתפקודי כבד בטווח הקצר. אם כבר החלטת להשתמש בהם תשתמש בכפפות גומי (לא לטקס או ניילון כי הממס מפרק אותן.) ובגדים ארוכים ומסכת אב"כ אם יש לך.

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

לפי מה שאני יודע , דיזיקטול נוזלי בריכוז של 20% או 50% , כבר אסור למכירה ולשימוש , וזאת בגלל שהוא מבוסס על זרחן אורגני .

ישנם היום חומרים חדשים .

אני גר במושב ומרסס לבד מסביב לבית ובתוכו . לי נשאר דיזיקטול , והוא גם לפני סיום .

זה חומר שקוף שמתערבב עם מים והופך לחלבי . הריח רע , ואני שונא להתעסק איתו .

בחנויות מתמחות תוכל לקנות חומרים מאושרים לשימוש , בקבוק עולה בערך 150 שח והוא מספיק למספר פעמים .

מרססת גב קונים בפחות מ-200 שח .

מרססים על הפנלים , בכניסות , מסביב לחלונות , מתחת לכיורים .

חשוב לא לרסס על כלי אוכל ולא לשטוף את הבית 3 ימים לאחר הריסוס כדי שהחומר לא ישטף .

נזכרתי , החומר המותר לשימוש נקרא פולאריס.

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם
לא ימכרו לך חומר מקצועי ללא רשיון מדביר - ניסיתי ולא מוכרים. חבר שלי השיג בדרך לא דרך איזה חומר ממדביר וחטף הרעלה, ככה שגם אם תשיג חומר אני לא ממליץ לך לעשות לבד. זה כולה איזה 120 שקל להדברה.

 

עליבאבא , יש מצב שאתה מברר איזה חומר , ואיך הוא קיבל הרעלה ? אשמח לקבל פרטים .

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

נזכרתי , החומר המותר לשימוש נקרא פולאריס.

 

פולאריס נועד בעיקר נגד קרציות בעדרי צאן ובקר. הוא גם יקר יחסית.

פורסם

רק שהממס שלו פחות אגרסיבי ולכן ניתן ליישום על בעלי חיים (והמחיר משולש!)

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

אם זה דירה קטנה, קנה 2-3 ארינמלים:

 

IMG_5678+copy.jpg

 

אם יש לך חצר פתוחה, אולי תוכל לאמץ דוב נמלים (נסה ב"תנו לחיות לחיות"):

anti_re.jpg

 

עדיין לא הבנתי, מה כ"כ רע בזרחן אורגני? ריססתי בבית לפני שבוע, הרבה יותר קל למצוא את הילדים בחושך.

גם בעזה מסרו שהם נורא נהנו ממופע האורות שצה"ל ניפק להם לפני זמן לא רב.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

חשבתי שזה שרשור ישן שאסור להקפיץ אבל אני רואה שהוא רק מלפני חודש אז ברשותכם שאלה.

ראיתי ברשת שיש ג'ל חדש יחסית כנגד נמלים שצריך רק לפזר כמה טיפות ממנו והנמלים יקחו אותו לקן בעצמן וכך המלכה וכל הקן יורעלו :twisted:

http://www.ciao.co.uk/Nippon_Ant_Killer_Liquid__5154976

זה החומר שאני מדבר עליו. הביקורות עליו חיוביות מאוד בלשון המעטה.

האם מישהו יודע איפה אפשר להשיג אותו באזור המרכז והשרון? (כפ"ס הוד השרון ת"א)

×
×
  • תוכן חדש...