Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6329 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאזדה 3, מדי מספר שבועות/חודשים,

מצטבר בשעון הלוח השעונים פיגור, שמגיע לידי ביטוי בצורה משמעותית (מספר דקות),

 

מישהו יודע מה מקור הבעיה ?

האם מדובר בסוללה שניתן להחליף (למשל) ?

פורסם
מאזדה 3, מדי מספר שבועות/חודשים,

מצטבר בשעון הלוח השעונים פיגור, שמגיע לידי ביטוי בצורה משמעותית (מספר דקות),

 

מישהו יודע מה מקור הבעיה ?

האם מדובר בסוללה שניתן להחליף (למשל) ?

 

 

תחליף שעון.

באספקה של מתח לא סדיר מתח השעון יתכנו זיופים בקוורץ של השעון - לא מתקנים כאלה דברים בדרך כלל, יש מספיק מזדות מושבתות כדי להחליף לשעון מפירוק.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
תחליף שעון.

באספקה של מתח לא סדיר מתח השעון יתכנו זיופים בקוורץ של השעון - לא מתקנים כאלה דברים בדרך כלל, יש מספיק מזדות מושבתות כדי להחליף לשעון מפירוק.

 

מה הכוונה להחליף שעון ? הוא הרי Built In, זה אפשרי ? כמה אמור לעלות ?

תודה.

פורסם

רק שתדע, זו תקלה ידועה במאזדה 3.

יש לי את אותה בעיה.

הפלא ופלא בעזרת גוגל ידידו הטוב ביותר של האדם, אם תחפש:

mazda 3 clock

תמצא רק 474000 תוצאות רלוונטיות...

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

השאלה היא איזה שנה המאזדה שלך ?

בדגמים הראשונים של מזדה 3 עד 2005 התצוגה הייתה מחוברת דרך מערכת השמע

בדגמים מ2006 עד היום התצוגה מחוברת בניפרד כך כדאי שתבדוק לפני שאתה קונה מפרוקיה ..

ושוב כמו שאמרו אם אתה בוחר להחליף אז גם אני ממליץ ממגרש (רכב מאוד נפוץ בקרב המושבתות)

פולקסווגן-כי חיים רק פעם אחת !

פורסם

שעון זמן יכול לזייף קצת ויש לזה אפילו תקן מוגדר (רק שאני לא ממש מצליח למצוא אותו) לא הייתי מתרגש מזה יותר מידיי.

זה לא קשור לאספקת מתחים אלא לגביש הקוורץ של השעון.

עשה לך מנהג קבוע כוון את השעון פעם בשבוע ( לפי החדשות) וזהו, זה מה שאני בכל אופן עושה ברכב שלי.

פורסם

תלוי עד כמה השעון ממהר / מפגר וכמה זה מציק לך. לפי הקישור ששמתי זו בעייה מוכרת במאזדה (בהנחה שהדגם שלך מתאים) ולכן אמורה להיות מטופלת על ידי היבואן ללא תשלום.

:turn-l:
×
×
  • תוכן חדש...