Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6347 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפותח השרשור,

 

אני בעל פאביה חדשה גם ומרוצה מאוד.

בנוגע לשאלותיך דווקא אני לא נפגעתי מעצם זה שרדיו מילאנו התקינו לי את כל הבלאגנים. הכל עובד פיקס ואין לי טענות, אבל אם כל כך הרבה מדברים אז אולי באמת יש צורך בזהירות. דבר עם אוראל הוא יקמבן אותך כבר :lol:

 

אנחנו לא הוספנו רמקולים אחוריים בדיוק בגלל הסיבה של העבודות, רציתי להימנע מזה.

מה שכן יש לומר לך למרות שלא שאלת, זה שהרדיו דיסק שנותנים עם הרכב (קנווד) , או יכול להיות הרמקולים (למרות שיש אנשים שאומרים שהם טובים), פשוט זוועתי. גם הקליטת רדיו שלו לא משהו, אבל הסאונד פשוט רע. רע ומר. אל תצפה לשום דבר ברמה. אני גם לא אודיופיל מטורף אבל יש לי אוזן ואני צריך לשמוע כמו בנאדם. בקרוב יוחלף.

 

מה שכן תתחדש ותהנה, באמת יופי של בחירה.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רן, הרמקולים המקוריים די בסדר - כל עוד אינך אודיופיל ורוצה לשמוע מוזיקה באיכות סבירה.

 

הר"ד קנווד (312) מזעזע, בעיקר מבחינת הקליטה. איכס.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
לפותח השרשור,

 

אני בעל פאביה חדשה גם ומרוצה מאוד.

בנוגע לשאלותיך דווקא אני לא נפגעתי מעצם זה שרדיו מילאנו התקינו לי את כל הבלאגנים. הכל עובד פיקס ואין לי טענות, אבל אם כל כך הרבה מדברים אז אולי באמת יש צורך בזהירות. דבר עם אוראל הוא יקמבן אותך כבר :lol:

 

אנחנו לא הוספנו רמקולים אחוריים בדיוק בגלל הסיבה של העבודות, רציתי להימנע מזה.

מה שכן יש לומר לך למרות שלא שאלת, זה שהרדיו דיסק שנותנים עם הרכב (קנווד) , או יכול להיות הרמקולים (למרות שיש אנשים שאומרים שהם טובים), פשוט זוועתי. גם הקליטת רדיו שלו לא משהו, אבל הסאונד פשוט רע. רע ומר. אל תצפה לשום דבר ברמה. אני גם לא אודיופיל מטורף אבל יש לי אוזן ואני צריך לשמוע כמו בנאדם. בקרוב יוחלף.

 

מה שכן תתחדש ותהנה, באמת יופי של בחירה.

 

רן, הרמקולים המקוריים די בסדר - כל עוד אינך אודיופיל ורוצה לשמוע מוזיקה באיכות סבירה.

 

הר"ד קנווד (312) מזעזע, בעיקר מבחינת הקליטה. איכס.

 

מתי תבינו שאין מתנות בחינם!!!.

ואם זה בחינם זה גם יראה/ישמע בדיוק לחינם.

 

יניב

פורסם

אני ממליצה לעבור ל A-CLASS שם להתקין את הרדיו דיסק קודנית וזהו.

אחרי זה תוציא את האוטו תסתובב איתו שבוע, תראה שהכל סבבה ואז תסע למתקין מערכות ושם כבר תקנה את הרמקולים והציוד המבוקש.

לא להתקרב לרדיו מילאנו וממש ממש ממש לא לקנות רמקולים ברדיו מילאנו.

ועוד יותר לא לקנות את הרמקולים האחוריים שהם מספקים בתוספת תשלום ברדיו מילאנו.

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם
הרדיו דיסק שנותנים עם הרכב (קנווד) , או יכול להיות הרמקולים (למרות שיש אנשים שאומרים שהם טובים), פשוט זוועתי. גם הקליטת רדיו שלו לא משהו, אבל הסאונד פשוט רע. רע ומר. אל תצפה לשום דבר ברמה. אני גם לא אודיופיל מטורף אבל יש לי אוזן ואני צריך לשמוע כמו בנאדם. בקרוב יוחלף.

 

רן, הרמקולים המקוריים די בסדר - כל עוד אינך אודיופיל ורוצה לשמוע מוזיקה באיכות סבירה.

 

הר"ד קנווד (312) מזעזע, בעיקר מבחינת הקליטה. איכס.

 

מדובר בקישקושים, פשוט שטויות! :shock:

איכות הרמקולים ואיכות הרדיו דיסק טובים מאוד, אין לי שום תלונה ולו הקטנה ביותר בנושא הזה.

אני צרבתי דיסקים עם הרבה באס, ברדיו דיסק הגדרתי אקולייזר של "פופ" ובאס ברמה הגבוהה ביותר (2) ושומעים בצורה מעולה.

הרדיו דיסק פועל מצויין, לא קופץ (כמו הרדיו דיסק באונו למשל) ואין שום בעיות! ואת זה אני אומר כמובן תוך התחשבות שאין לי מגבר וסאב ושאר קישקושי אודיו אחרים ברכב.

 

בעיניין הקליטה ברדיו- מושלמת, ללא שום רעשים נלווים, קליטה מושלמת!

אינני מבין למה לרן יש בעיות, אני ממליץ שתיכנס למוסך שיבדקו את זה, אני חושב שבכל זאת ההתקנה לא מושלמת אצלך.

 

מכחיש מכל וכל את הנאמר, כנראה שאין לכם מושג מה זה קליטה מזעזעת ורמקולים ברמה נמוכה.

פורסם

גיא, אני מקווה שאספיק להגיע מחר למפגשון שלכם, אתן לך בראש.

 

 

 

(עם הסאב, לא התרנגול)

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם

כן, אבל יש הבדל בין מספק או לא מספק לבין מה שהוא כתב. הוא כותב שהסאונד "רע ומר", הרמקולים "זוועתים", הקליטה "לא משהו"...

רבותיי, מדובר פה על רדיו דיסק שעולה מאות שקלים של חברה מכובדת (קנווד) ולא רדיו דיסק של 2 שקל וחצי מחברה סינית עלומת שם.

 

התאורים כאן פשוט מאוד- לא נכונים כלל. סאונד טוב מאוד, קליטה לא פחות ממעולה וכ'- והכל מניסיון אישי יומיומי ואני מוכן לחתום לכם על זה.

שוב- ממליץ בחום לרן לבדוק את המערכות שלו ברכב, את האנטנה, את איכות ההתקנה וכ'.

 

נטלי- יש איזה מפגש שאני לא מעודכן עליו? דובר על משהו אך לא עידכנו אותי מאז אמש.

פורסם

גיא, אולי אתה נהנה , אני לא.

איכות השמע זוועתית ברמות שאני לא מצליח לתאר, ועל זה כבר דיברתי.

 

שכחתי לכתוב מקודם גם על ההנדסת אנוש המפגרת של הרדיו הזה: מי עושה כפתור ווליום שמתפקד גם על אקולייזר וכולי כל כך רגיש ללחיצות (שמעבירות לאקולייזר) ?!?! למה כל פעם שאני מנסה לשנות ווליום אני צריך ללחוץ מיליון פעם עליו כי בטעות הוא נלחץ ?!

 

בקיצור, נפילה.

פורסם

בעיניין הנדסת האנוש אתה צודק, אבל זה לא קרה לי כמעט בכלל, אני פשוט עדין ומסובב את הכפתור במקום ללחוץ עליו.

בעיניין השאר- אני עדיין לא מסכים. איך זה יכול להיות שהקליטה אצלי היא מצויינת ואתה אומר שאצלך היא "לא משהו"? מי אמר לך שאין לך בעיה כלשהי בהתקנה? אולי הם לא חיברו משהו טוב? פשוט לא הגיוני.

ובעיניין הסאונד, הוא רחוק מלהיות "רע"- להיפך. מפליא אותי פשוט מה שרשמת.

 

בכל אופן הייתרון של הרכב הזה הוא שאין לו ר"ד מקורי- אז אפשר להחליף למה שרוצים. כל העדר שרץ להזמין את המאזדה 2/ סוזוקי סוויפט תקוע לעד עם המערכות המקוריות. מעניין מה בעלי המכוניות יעשו עוד 5/10 שנים, שיצא איזה גימיק טכנולוגי חדש במכשירים החדשים ולהם לא יהיה, או לחלופין המערכת תתקלקל ואצל היבואן ידרשו 5000 ש"ח תיקון.


×
×
  • תוכן חדש...