Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6346 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אפשר אולי להיות נוכח בהתקנות ברדיו מילאנו למרות שזה נעשה לפני מסירת הרכב?

 

אולי אני אקח רק קדמיים מקוריים ואשאר רק אם זה וזהו.

 

כמו שאמרתי לך בפרטי - דבר איתי במעמד הרכישה, אני אדאג לכל מה שתרצה.

 

לגבי ההתקנות - מסכים עם רוני ועם אייל (ואמרתי לך את זה בעצמי).

עדיף כמה שפחות התקנות מקומיות, בעיקר כאלה של "רדיו מילאנו".

 

רמקולים אחוריים - יש הכנה לרמקולים, אבל צריך לפתוח את הפתחים בדיפונים (זה המצב - לפחות אצלי ובפביה ספייס של חבר).

 

בהצלחה :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

השד לא כל כך נורא. יש להם פאשלות, יותר מאחרים, אבל בסופו של דבר העבודה מבוצעת.

המקרה אצלנו היה שלהורים שלי (למרות התנגדותי) היה יותר נוח לקבל את האוטו שלם מבלי להתרוצץ. מיותר לציין שכל הריג'קטים (היו כמה בודדים) תוקנו בביקור נוסף בסוכנות.

אם אני הייתי רוכש רכב חדש, ולא משנה מאיזו חברה, הייתי שואף לכך שכל מה שאפשר, יותקן במפעל. מה שלא, שיבוא איתי בשקית למתקין שאני סומך עליו, או אלי.

!AWDSOME

פורסם

כל מה שהזכרת, מותקן אצלי ברכב ע"י רדיו מילאנו.

טפו, טפו, טפו. מלח מיים, מלח, מיים. אין אצלי בעיות.

 

מסיבות מסוימות, אני לא אוהב לסובב את הראש לאחור. ואני מחנה בסגנון של נהגי משאיות תוך כדי הסתכלות במראות צד.

עבור צג החיישן לא נקדחו חורים ברכב והוא מודבק בפינה הימנית של הרכב , מה שממש מתאים לי בגלל שתוך כדי העפת מבט במראת צד ימין אני רואה את הצג.

בפגוש כמובן שנקדחו חורים עבור החיישנים, אך תעיף מבט ברכבים ברחוב ותיווכח לדעת שהחיישנים הם ממש בצבע הפגוש ונכחותם כמעט ואינה מורגשת.

בתקופה שאני קניתי את הרכב היה מבצע וקבלתי את החיישנים ללא עלות, כך שכמובן שזה השתלם. בקנייה תמורת עלות נוספת השיקול הוא שלך.

 

הרמקולים האחורים הם בסדר, אך חשוב להדגיש שאני לא אודיופיל.

השיקול שלי בהתקנת הרמקולים האחורים הייתה שגם שמי שיושב מאחור, יישמע את המוזיקה מרמקולים שקרובים אליו. מבלי שאני יצטרך לשמוע את המוזיקה ברמת קול גבוהה.

 

כפי שבעצמך ציינת הכל מותקן עוד לפני המסירה, כך שלא תוכל להיות במעמד ההתקנה.

פורסם

לגבי הקודנית/עלוקה, אני הצלחתי למצוא חברת ביטוח שלא חייבה אותי ב"חרטה" הזה.

 

לדעתי כדאי מאד לוותר על ההתקנות המאד מיותרות האלו של הקודנית/עלוקה.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

4y2RwP8DcQ+d6rT9ATiAAAAAElFTkSuQmCC

 

לגבי החיישני רוורס. יש מכוניות שיש להם שדה ראיה טוב לאחור, יש מכוניות שבקושי רואים משהו.

 

באוטו שלי התקנתי כי נמאס לי לפתוח את הדלת כל פעם כדי לראות כמה עוד לסוע. אין שדה ראיה לאחור בכלל.

 

 

ככה ששב באוטו ותבדוק אם אתה מסוגל לעשות איתו רוורס בלי בעיה, חיישני רוורס נצבעים בצבא רכב ולא בולטים בכלל

פורסם

ברכבי האצ'בק העיניין הרבה יותר פשוט, בד"כ קו הרכב האחורי מסתיים בסביבות החלון, אז אתה יודע מתי לעצור. ברכבי הסדאן זה הרבה יותר בעייתי.

אם היית רואה לאילו חניות אני נכנסתי ברוורס אתה פשוט לא תאמין, דיוק מירבי.

 

מלבד זאת: מניסיונכם, האם ניתן לסמוך על חיישני הרוורס בעיניים עצומות? אני כבר שמעתי מקרים של תאונה בגלל זיוף של החיישנים.

פורסם

 

מלבד זאת: מניסיונכם, האם ניתן לסמוך על חיישני הרוורס בעיניים עצומות? אני כבר שמעתי מקרים של תאונה בגלל זיוף של החיישנים.

 

אצלי ברכב מותקנים חיישנים של "קוברה", טפו טפו טפו עושים את העבודה כמו שצריך. עוד מעט שלוש שנים.

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

4y2RwP8DcQ+d6rT9ATiAAAAAElFTkSuQmCC

 



4y2RwP8DcQ+d6rT9ATiAAAAAElFTkSuQmCC

 

נותנים דיוק סופי של 0.3 מטר זה די מדויק ,כלומר המרחק המינמילי הוא 0.3 מטר.

 

אבל עדייןן אני לא נוסע בליינד רק על החיישנים, כמו שאומרים על GPS "כשמדליקים GPS לא מכבים את הראש" אותו דבר לגבי חיישני רוורס.

אם היית מנסה לעשות רוורס בסיוויק, בלי לקראת הסוף לפתוח את הדלת לראות כמה אתה קרוב(לרוב זה יוצא מרחק חצי אוטו עד הקיר), היית מבין כמה חיוני זה באוטו הזה.

 

הלכתי על האפשרות לשלם את הכסף על החיישנים מעל פחחות אחרי שאני אפגע במשהו

פורסם
אם אני הייתי רוכש רכב חדש, ולא משנה מאיזו חברה, הייתי שואף לכך שכל מה שאפשר, יותקן במפעל. מה שלא, שיבוא איתי בשקית למתקין שאני סומך עליו, או אלי.

 

אם רק היה לך מושג עד כמה אני מסכים איתך :)

פורסם

ההכנה לרמקולים - אינה כוללת חיווט. תצטרך להעביר חיווט מקדימה - אחורה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

איפה עוברים החוטים? אני חשבתי שהחוטים כמו מותקנים ע"י היצרן, אחרת איך רדיו מילאנו הצליחו להעביר חוטים במרחק כ"כ גדול בלי להשאיר לי נזקים?

פורסם

גיא, אין חיווט מקורי - ברכבים בארץ - מעבירים חיווט מתחת לספי הדלתות.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...