Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6403 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתלבט בין :

סקודה פאביה 1.6 2003 110000 ק"מ יד 3 32000 ש"ח

לבין

סיטרואן סקסו 1.4 2001 65000 ק"מ יד 2 23000 ש"ח

 

אנא עזרו לי להחליט???

זוהר

פורסם

בעיה מוזרה. אם כבר תתלבט בין פאביה ל-C3, שהיא הרבה יותר מודרנית מהסקסו (ובטח לא עולה הרבה יותר מהפאביה). בין שתי אלו - אם ה-C3 אוטומטית אז דע שהיא עצלה למדי (ב-1.4) או עם תיבה רובוטית לא משהו בכלל (ב-1.6). כמו-כן גרסת PACK עדיפה כי היא מאוד מאובזרת. וגם - צריכת הדלק בינונית בלבד (1:10 בממוצע בתמהיל נהיגה נורמלי).

פאביה - בנויה קצת יותר טוב, יותר נוחה, יותר חזקה ב-1.6 ל'.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
בעיה מוזרה. אם כבר תתלבט בין פאביה ל-C3, שהיא הרבה יותר מודרנית מהסקסו (ובטח לא עולה הרבה יותר מהפאביה). בין שתי אלו - אם ה-C3 אוטומטית אז דע שהיא עצלה למדי (ב-1.4) או עם תיבה רובוטית לא משהו בכלל (ב-1.6). כמו-כן גרסת PACK עדיפה כי היא מאוד מאובזרת. וגם - צריכת הדלק בינונית בלבד (1:10 בממוצע בתמהיל נהיגה נורמלי).

פאביה - בנויה קצת יותר טוב, יותר נוחה, יותר חזקה ב-1.6 ל'.

 

רוני

אולי..... אבל כרגע אלו 2 המכוניות שראיתי ואני מתלבט ביניהן....

דרך אגב ראיתי עכשיו את הפאביה - נראת מרווחת מאוד, אין צורך בשופ טיפול צבע ו\או פחחות..

אז מה אתה אומר???

פורסם

הפביה מודרנית משמעותית, מרווחת משמעותית, מאובזרת יותר, איכותית יותר.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...