Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה אנשים לא אוהבים צרפתיות (בארץ)


boaz9090
שימו לב! השרשור הזה בן 5694 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש אנשים שמתייחסים לרכב שלהם בצורה פונקציונלית בלבד. אנשים כאלה לא צריכים לקנות פג'ו. בעיניי, פג'ו הוא רכב שמדבר לבטן שלך, לא לראש. ה306 שלי נותנת לי כל כך הרבה, שאני סולחת לה גם על מצבי הרוח הקטנים שהיא לוקה בהם מדי פעם. זה רכב שאם אתה קשוב אליו, יעניק לך המון בחזרה, אבל לצערי זה ידוע שהרבה אנשים לא רוצים בכלל להצטרך להיות קשובים לרכב שלהם... (וזה מובן ומקובל, אין כאן ביקורת).

 

לכל אחד יש את הבעיות שלו. אבא שלי היה מוכן להשבע שC4 2.0 נוחה יותר מב.מ.וו 520 (רמז: היא לא), והיה כאן אפילו בחור חביב שמרוב אהבה לא מוסברת ללאנטיס שלו השתיל בה גיר ידני. אני עוד מבין את ה306, אבל כל קשר בינה (והיא אכן מכונית חיננית למדי, בסך הכל) למוטציות העצובות שהן ה407 ובתו המוטורית של גולגלתא - ה308 - מקרי לחלוטין.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 176
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לצערי אני נאלץ לחזק את ידיו של roee ולא חלילה כי יש לי משהו נגדו אלא רק משום שהוא צודק לחלוטין, ה406 בתחילת דרכה הייתה אחת המכוניות המומלצות לחובבי הקטגוריה. ה407 כבר יצאה לגמרי מאזור המומלצות, ולבעלי משפחות, שימו לב שמושב האחורי לא כל כך מרווח כמו שזה נראה כשאתם מגלים שיש מקום לשים מתאבק סומו בין היושבים מקדימה.

וה308 ואך ניתן לומר שזה התחיל מה307 כבר לא רכב צעיר\מעוצב\אטרקטיבי, וגם ה207 לטעמי כבר לא משהו, הצרפתיה בדרך להתרסקות, זאת המציאות.

 

ולגבי הC4 מול ה520, לא יצא לי לחוות את הC4 אבל מכר טוב של אבי בעלים גאה של C5 2002 ולא רצה להחליף אותה לא במרצדס ולא בבמוו משנתונים יותר גבוהים.

ודוגמא אישית, אחרי 405 1992 1600 ידנית אני טוען שהיא הרבה יותר בכל דבר מהB4 2004 2000 אוטומטית של הוריה של חברתי, אמנם זה לא במוו אבל זה נחשב לליגה גבוה של מכונית, לא צפוי שהיא תוכל להתחרות בפגו שנת 92...הרי פזו זה סתם קקה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהפזו שלי עברה אונס והתעללות, ניסיתי עליה כמעט כל דבר אשר צעיר יכול לעשות לרכב שלו

קינקי!

מסתבר שיש ישראלים שממש אוהבים צרפתיות, אפילו אהבה קשוחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתן לך דוגמא מהקסארה 04 שלי שיש לי אותה שנה בערך עם פחות מ- 100,000 ק"מ

מאז הקניה : החלפתי סליל הצתה 1500 ש"ח שיפצתי גיר 6000 ש"ח עכשיו הלך הסטרטר

ושלא לדבר על החלפת נורת דרך שצריך או לפרק את האוטו או לעקור כמה אצבעות

אולי זו אהבה אבל יותר זול להחזיק פילגש.

 

שנה טובה

 

צביקה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כמה שנים, כאן בCF היו עונסים את האדם שהיה אומר משהו נגד צרפתיות.

 

 

וזה רק מוכיח לך שאנשים פה שאוהבים את התוצרת המוטורית של צרפת, לא אוהבים אותה באופן עיוור.

בשנים האחרונות הצרפתים (בעיקר PSA) עושים מכוניות שפחות מדברות לאוהדים שלהם, כאשר במקביל יפניות מסויימות (ע"ע מזדה) כן מייצרות מכוניות שמדברות לנהג. אי אפשר להתעלם מכך ונותר רק לקוות שהצרפתים יתעשתו על עצמם.

ה-C4 זה בית שימוש של אוטו, שלושה ימים איתו גרמו לי להתייחס בחשדנות לדגמים הצרפתיים החדשים.

לעומת זאת, מספר חודשים על מזדה 3 היו מאוד מהנים עבורי (לא כל כך לברך ימין).

אבל כשאמא שלי חיפשה רכב משומש ב-25K, העדפתי ולחצתי שהיא תרכוש קסרה מודל 2002 במקום לנטיס מודל 97'.

כשחובב צרפתיות כמוני שהחזיק רק מכוניות צרפתיות יחפש רכב משפחתי, למזדה 6 למשל יש עדיפות גבוהה מאוד ברשימה...(מנוע 2.3 בבקשה).

 

אף אחד לא עיוור למציאות, אבל להנעל על סטיגמות לא יקדם אף אחד לשום מקום.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואולי אני אספר לכם איך דודה שלי השקיעה 10 אלף שקל בפוקוס וצריכה להשקיע עוד לפחות 15 בשביל להביא אותה למצב ניתן לנסיעה?

 

ההבדל המאסיבי והכי בולט שרוב האנשים מצליחים להתעלם ממנו הוא היחס והטיפול לרכב! כמובן שאם תקחו פסאט 92 מול 405 92 ולצורך ההדגמה נגיד שהן במצב זהה לחלוטין מבחינת בלאי מכלולים, טיפולים, וקילוטמרז' ותבדקו מי מהן תשרוד יותר זמן בלי מתן טיפולים בכלל הפאסט תחיה הרבה יותר זמן מהפזו, ואני מתכוון להרבה מאוד.

אם תקחו את שתי הרכבים ותצאו לשטח כביש נטוש ותבדקו למי יתפוצץ המנוע קודם, בטח שזה יהיה המנוע של הפזו, אבל!

אם תקחו אותן במצב האידיאלי שתיארתי קודם, ותבדקו איזה רכב יותר מהנה, לא תהססו לומר הפזו, ואם תגידו פאסט אז ההחלטה הזאת תרדוף אותכם בחלומות שלכם ואתם תחלמו יום ולילה על הפזו, ומהסיבה הפשוטה שלא היה ולא יהיה רכב שמסוגל למכר ולפנק כמו פזו אמיתית. ולגבי האמינות, אני יכול להביא מנסיון של חבר שהתעלל ב405 1991 התעללות נמרצת ביותר, הפך את המנוע לכוכב פורנו ולימד 4 בני 16 ובחורה בת 15 לנהוג על הפזו הזאת וכל זאת היה לפני שנה וחצי, החלקות, פתיחות, כיכרות בהחלקה, רק תגידו מה והוא עשה את זה. שנתיים של התעללות שגרמה למכוניות חדשות לשפוך מנוע, והפזו הזאת סבלה שנתיים של רצח, חד וחלק ככה אני קורא לזה, רצח.

 

יותר מזה, תסתכלו על הכבישים, מה אתם רואים יותר, פאסט ישנה או 405 ישנה? 405

גולף\טולדו או 305\6?

פולו\איביזה או 205?

 

אמינות היא כן צד חזק של פזו, אבל להבדיל מהגרמניות שיוצרו לסבול ולא להתלונן הפזו נוטה להתנהג כמו בחורה, צריכה צומי קבועה וכשאין צומי היא מתחילה לדרוש אותו, ככה בשקט בלי ששמים לב וכמה שיותר מוקדם תשימו לב ככה מריבה יותר קטנה תהיה לכם בסוף...וזה עדיין שווה את המייק אפ סקס של להוציא את הרכב שלך מהמוסך ולדעת שהוא שוב מושלם, ללחוץ בעדינות על הגז ולשמוע את הרטינה הכנועה של המנוע...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש ברשותי צרפתיה.

אני עומד במצב שאני ממש אבל ממש לא יודע מה תיהיה המכונית הבאה, יפנית? או אולי שוב צרפתיה.

 

מצד אחד, כיף עד מאוד לנהוג בצרפתיה הזאת, יש מצב אפילו להתמכר לנהיגה בה.

מצד שני, האמינות קצת מפוקפקת הייתי אומר, תמיד תעלה בך השאלה שאולי תתקע.זה לא דבר שאני כל כך יכול להרשות לעצמי.

הרכב שלי עלה על הכביש בתחילת 98 עם 71,000 על השעון כרגע, ישנן פה ושם תקלות, כמובן בלאי אין מה לעשות.

 

בקיצור? הרגשה אחרת לעומת היפניות מבחינת האמינות.

 

 

 

כשקראתי את דבריך, לא ממש הבנתי מאיפה החשש הזה צץ? האם מאותן שמועות זדוניות שמסתובבות? אני התרשמתי שיש לך בלאי טבעי ברכב, קורה לכולם, אפילו ליפניות.

 

גם אני חייתי בצל של בשמועות וכל יום הכנתי את עצמי ל "כאפה ראנדומאלית" :) אחרת. עברו שנתיים, וכלום... הכל דיבורים. כל עוד מטפלים ברכב בצורה טובה ולא מבצעים קומבינות, הכל דבש. נכון צריך להקיע ולטפל על פי הספר, ולדאוג להחליף חלקים בלויים. אבל ככה זה, זה רכב וצריך לתחזק אותו.

 

לי יש 206 שנת 2000, ואני פשוט נהנה לשבת בתוכה. הייתי ביום הצגת הדגמים החדשים - 2008 של הליסינג בחברה שלי, וממש אף רכב לא העניק לי את תחושת הנוחות הזו, הכסא של ה B3 והלאנסר(הישנה) והטויוטה קורולה, פשוט מרגישים כמו כסא ים, לפחות זו התחושה. וזה עוד מכוניות מקטגוריה גבוהה יותר, אני לא מדבר פה על גטס או AVEO.

 

כשמקפיצים אותי בגטס, אני מתקשה להאמין איך רכב חדש מרגיש כל כך הרבה יותר גרוע מרכב שיוצר לפני 8 שנים. הכל כל כך נוקשה וכל כך מלאכותי.

 

מה שכן, להחליף מנורות דרך זה באמת זוועה. אני לא אשכח איך מוסכניק במורשה קילל תוך כדיי ההחלפה (לא רציתי להסיר את רצועת ה ABS בעצמי)

 

יואב

יואב :arrow:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וזה רק מוכיח לך שאנשים פה שאוהבים את התוצרת המוטורית של צרפת, לא אוהבים אותה באופן עיוור.

בשנים האחרונות הצרפתים (בעיקר PSA) עושים מכוניות שפחות מדברות לאוהדים שלהם, כאשר במקביל יפניות מסויימות (ע"ע מזדה) כן מייצרות מכוניות שמדברות לנהג. אי אפשר להתעלם מכך ונותר רק לקוות שהצרפתים יתעשתו על עצמם.

הקהל באירופה הצביע ברגליים, מעניין לו ת'תחת הנאה מנהיגה.

דור ה-X07 הכפיל את המכירות של פיג'ו.

זכור לי גם שראיתי טבלת מכירות של אירופה, ה-207 הייתה במקום השני, אחרי הגולף. איזה סיבה יש להם לחזור לטעם של פעם?

 

וגם מזדה השמינו והתרככו. כמה אנשים התלוננו שה-NC על הפנים לעומת ה-NB? ב-6 החדשה עברו להגה חשמלי, נראה מה יהיה עם ה-3 הבאה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואולי אני אספר לכם איך דודה שלי השקיעה 10 אלף שקל בפוקוס וצריכה להשקיע עוד לפחות 15 בשביל להביא אותה למצב ניתן לנסיעה?

 

 

תגיד, אתה רציני?

 

פוקוס לא עולה 10000 ש"ח. פוקוס במחיר הזה היא במצב רע, אחרי תאונה ושייכת למציל בים ששומר אותה לידו על החול.

 

בתקציב של 10000 כמעט כל רכב יעשה בעיה זו או אחרת, ולא משנה אם הוא יפני, קוריאני, צרפתי או מיוצר בקולומביה.

 

זאת ממש לא דוגמה לשום דבר וזה לא מייצג את הפוקוס. היינו כבר יודעים על תקלה סדרתית בסדרי גודל כאלו.

אגב, אם לא הבנתי אותך נכון והרכב עצמו לא עלה 10000 ש"ח אלא יותר אבל צריך 25000 בשביל לעבוד, עדיין, זה עניין של הפוקוס הספציפית הזאת ולא מייצג.

(גילוי נאות: אני לא אוהב פורדים)

 

 

מצד שני, אחותי קנתה פוקוס ב39000 ואחרי שבועיים שמה עוד 3000 של תיקונים (לא רצתה להגיד של מה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המכוניות הצרפתיות יכלות להיות מכוניות מצוינות , רובן נוחות מאוד (C5, מגאן) , מלאות בשלל גאדט'ים מגניבים ובהרבה דברים שמיחדים אותן משאר הרכבים, בטיחות מעל לכל כמעט לרובן יש 5 כוכבי בטיחות (לחדשות) , מעוצבות עם הרבה סטייל ושיק אני אישית מאוד אוהב את העיצוב שלהן ובאופן כללי רכבי משפחה מצויינים מרווחים נוחים ובטוחים אבל וזה אבל ענק הם לא מקפידים יותר מידי בבקרת איכות כניראה האמינות לא גבוהה במיוחד , האיכות הרכבה גם לא מצטיינת והגיר האוטומטי פשוט מפגר .

אני לא מבין מה הבעיה לייצר גיר אוטמטי פשוט ויעיל כשל היפניות או למה לסבך הכל ולייצר הכל מסובך יותר כמו מנועים מסובכים וצפופים , נגישות גרועה לכל דבר , טיפול יקרים למדי בחלק מהרכבים האלו רק בגלל השעות העבודה הנוספות.

אני אישית חובב מאוד רכבים צרפתים יש בהם קסם מיוחד כן גם בחדשות , פשוט יושבים בפנים ויש תחושה שהרכב רוצה לפנק אותך ולעשות לך נעים , קצת קשה להסביר את זה.

אני אבל לא מבין את רנו למשל , מייצרת רכבים מעולים והיא גם בשותפות עם ניסאן מה הבעיה לקחת מניסאן מנוע + גיר שיחזקו מאות אלפי קילומטרים + להעיזר בניסאן בכל מה שקשור לחשמל והרי לכם מכונית אמינה , נוחה ובטוחה :-P.

 

אייל הזכיר מקודם את הרכבים שהוא ראה תקועים באמצע הכביש וציין שכולם מתוצרת צרפתית , אייל מה תגיד לבחור שניתקע היום בצד הדרך עם פאסט שנת 2004-2005 , עומד עם מכסה מנוע פתוח , ווסט צהוב מדבר בפלאפון (כניראה עם הגרר שאסף את הצרפתיות ) ובו בזמן הילדים הקטנים שלו ואישתו לחוצים .

אייל ומה תגיד לבעל המונית מסוג פולסוואגן ג'טה שמרוב יאוש הדביק על רכבו "פולסוואגן ג'טה קניתי על הכסף בכיתי "

מצורפת תמונה להמחשה כמובן

בקיצור מה שאני בא להבהיר זה שלא הצרפתים ולא הגרמנים מייצרים רכבים אמינים במיוחד :lol:

שוב הייתה להורי פולו מקוללת שנת 97 לפני בערך 5 שנים , פלסטיקה מתפוררת ונישברת , כפתורי מזגן נופלים , חלונות חשמל שובקים חיים , סליל הצתה מתפגרים מהר מאוד , הרכב ניתקע מספר פעמים , התחמם ועשה עוד ים של צרות המון כסף הושקע בזבל הזה ופשוט כל פעם מתקלקל משהו אחר . לחלופין ה-306 שהייתה לי הייתה ישנה הרבה יותר אבל עשתה הרבה פחות תקלות + התא נוסעים הייה ניראה כמו חדש בהתחשב בזה שזאת הייתה הגירסא הספורטיבית של ה-306 זה הישג אחרי הכל הרכב הייה ננהג חזק ועבר לא מעט ידיים.

דוגמא נוספת של רכב צרפתי שקנינו לא מזמן זה סיטרואן ברלינגו לעסק , הרכב אצלינו בקושי 3 חודשים וכבר עבר כמעט 10 אלף קילומטר ! :shock: , הרכב משמש למשלוחים ועושה גם הרבה ניסעות קצרות מה שאני יכול להגיד עד עכשיו זה שהרכב אמין מאוד ( טפו טפו טפו מלח מים שום בצל ) התקלה היחידה הייתה יחידת איורור פנימית ששווקה חיים והוחלפה בחדשה (400 שקלים) מלבד הזאת הרכב עבר טיפול גדול כולל טיימניג המחיר בהחלט סביר ולא יקר מרכבים אחרים , מאוד נוחה מאוד חסכונית ומתאימה בדיוק לעסק !.

 

תמיד אתם מדברים על תופעת העדר , זה לא רק הישראלים בוחרים ביפניות גם בעולם כולו לא סתם טיוטה הפכה להיות החברה הגדולה בעולם הרכבים האלו פשוט מוצלחים ומעל לכול מה שחשוב לרב האנשים הם אמינים בצורה בלתי רגילה והם מוכיחים את זה כבר דורות שלמים של אמינות וחסכניות לאנשים עדיין קשה לקבל את העבודה הזאת והם עדיין חיים בשנות ה-70 שיפניות היו קופסאות שימורים אבל היום הכל השתנה .

בעל משפחה מומצע מה רוצה סך הכל? להגיע מ-A ל-B בנוחות ובמיזוג בלי הפתעות (אין למשפחה ממוצעת עודף כסף לזרוק על תיקונים ) בדרך זה מה שרוב היפניות עושות , יש להם כמובן רכבים מפוארים ורכבי ספורט סופר מוצלחים של נדבר על רכבי שטח , טרקטורונים אופנועים , אלקטרוניקה בהכל פשוט הכל ידם של היפנים על העליונה , זה מתחיל מהמוסר העבודה הסופר גבוהה שלהם והאובססיה לשלמות.

תיראו את לקסוס , אקורה , אינפינטי עשו ב-20 שנה מה שלקח לגרמנים מ-100 שנה וכל זאת באמינות מופתית בניגוד לרכבי הפאר הגרמנים של מפסיקים להתקלקל היפניות למרות כל התיחכום והגאד'טים ממשיכות לנסוע בלי סוף.

שמתם לב שתמיד שמדברים על אמינות אז מזכירים את הקורולה בתור דוגמא ואומרים הינה היפניות לא אמינות , שמתם לב שהודגמאות לכשלים סידרתיים אצל היפנים פשוט בודדות בניגוד לאירופיות .

הונדה כיום שולטת ביד רמה בתחום המנועים אין ספק שזאת החברה הכי טובה ליצור מנועים , שימו לב לנתון הבא עד היום הונדה יצרו מעל 14 מיליון מנועי VTEC (רק VTEC אני מתכוון בלי כל מה שמסביב) ואף אחד מהם , אף אחד פשוט לא כשל או שהייה בו פגם סידרתי! , אין פשוט אין איזה תחום שאין שם מנוע של הונדה החל ממכוניות , קארטינגים , מכסחות דשא ,אופנועים , טרקטורונים , סירות פשוט להכל יש להם איזה מנוע , אין על האמינות של המנועים של הונדה.

הסוויק למשל מרגישה מאוד זריזה ביחס לשאר המשפחתיות למרות שהנתון כ"ס שלה דומה לשל האחרות , כניראה הגמישות ה-VTEC ושילוב סופר מוצלח בין מנוע לגיר עושים את שלהם אין ספק בזה .

 

מישהו כאן הזכיר את תוצרת אמריקה, תעשה לי טובה בוא לא ניכנס לכישלונות של האמריקאים במכוניות פשוט זוועות.

02082008201.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין טעם פשוט להגיב למקבץ דברי ההבל אשר נכתבו פה.

עם עובדות לא ניתן להתווכח, אבל באירופה רוכשים מעל 5,000,000 רכבים צרפתים בשנה , כן על פי אלון ואייל כל שנה נמצאים כמו ענקית כזו של טמבלים אשר שמים את כספם על קרן הצבי וקונים רכב אשר יתקע כל שני וחמישי .

חמישה מליון מזוכיסטים אשר נהנים לסבול ומוכנים לשלם ממיטב כספם על כך.

 

השירשור הזה הוכיח שדעות קדומות מושרשות כל כך עמוק באין תרבות המוטורית בארץ שלא יעזור דבר , העם היושב בציון ימשיך לסגוד ליפניות, ימשיך להקשיב למוסכניק אשר מעולם לא טיפל בצרפתית ואו טיפל ולא היה לו מושג מה הוא עושה..

 

אמרתי קודם, תמשיכו עם הגישה הזו, זה מאפשר לי כל 3 שנים לרכוש צרפתית חדשה יותר במחירים מצחיקים , להנות מרכב מודרני בטוח ואמין.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5694 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...