Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה אנשים לא אוהבים צרפתיות (בארץ)


boaz9090
שימו לב! השרשור הזה בן 5705 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שרשור מעניין.

 

אני אישית צוחק על אנשים שקונים ב-55K פחנוע יפני, כשמוסיפים עוד כמה גרושים וקונים C5 אחרי המתיחת פנים.

האם זה גורם לי להמליץ לדודה שלי על ה-C5? לא!. היא מחפשת אמינות ושמירת ערך - ולכן אני אמליץ לה לפי הקריטריונים שהיא מחפשת, לא אני.

 

עוד דוגמא: יצא לי לעשות נסיעה ארוכה מאוד (כ-500 ק"מ רצוף) על סיטרואן C4 מנוע 2000. (אשקלון-> חיפה -> מירון (+ התגרזנות קלילה בכביש 889) -> אשקלון). יצאתי מהנסיעה רענן! בסוף היום עוד נסעתי לת"א עם חברים. כמעט 700 ק"מ ביום - שהיו נראים אחרת אם הייתי עושה אותם בסיוויק, לדוגמא.

 

אגב, אחד המנהלים כאן (נדמה לי אישפוז או קומפי) אמר כאן שלהורים של אשתו היו קורולה ו-306, שתיהן מודל 94 ויד ראשונה אצליהן. שתיהן טופלו באותה רמה. הקורולה הזדקנה הרבה יותר טוב.

 

מה השורה התחתונה? יש כאלה שיהיו מוכנים לסבול בעיות אמינות כדי לקנות רכב כיפי במחיר מצחיק. אני אחד מהם.

 

אביעד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 176
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לו רק היתה לי מצלמה לצלם את הC4 הכסופה שהועמסה על גרר לפני שעה קלה ברחוב דבורה הנביאה בת"א... :D

 

אבל כנראה שהכל בדמיון שלי.... וכמו שידידינו CX25 אומר : זה הגיוני שרכב חדש יתקלקל, צריך להיות מוכנים לזה.

 

אייל,אתה לא חייב להביא לנו עידכונים מהשטח על כל רכב תקוע שאתה רואה. הבנו שאתה רואה בעיקר צרפתיות.

גם אני בנסיעה קצרה מראשון לאשדוד ראיתי פולו ומאזדה 3 עם מכסה מנוע פתוח. זה עדיין לא אומר שום דבר על האמינות של הרכבים הללו.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שרשור מעניין.

 

אני אישית צוחק על אנשים שקונים ב-55K פחנוע יפני, כשמוסיפים עוד כמה גרושים וקונים C5 אחרי המתיחת פנים.

האם זה גורם לי להמליץ לדודה שלי על ה-C5? לא!. היא מחפשת אמינות ושמירת ערך - ולכן אני אמליץ לה לפי הקריטריונים שהיא מחפשת, לא אני.

 

עוד דוגמא: יצא לי לעשות נסיעה ארוכה מאוד (כ-500 ק"מ רצוף) על סיטרואן C4 מנוע 2000. (אשקלון-> חיפה -> מירון (+ התגרזנות קלילה בכביש 889) -> אשקלון). יצאתי מהנסיעה רענן! בסוף היום עוד נסעתי לת"א עם חברים. כמעט 700 ק"מ ביום - שהיו נראים אחרת אם הייתי עושה אותם בסיוויק, לדוגמא.

 

אגב, אחד המנהלים כאן (נדמה לי אישפוז או קומפי) אמר כאן שלהורים של אשתו היו קורולה ו-306, שתיהן מודל 94 ויד ראשונה אצליהן. שתיהן טופלו באותה רמה. הקורולה הזדקנה הרבה יותר טוב.

 

מה השורה התחתונה? יש כאלה שיהיו מוכנים לסבול בעיות אמינות כדי לקנות רכב כיפי במחיר מצחיק. אני אחד מהם.

 

אביעד.

ע"פ מה אתה קובע שתיצא אחרת מהסיוויק ?

הסיוויק נחשב רכב מעולה, ועוד דוגמא לפחנוע יפני : האימפרזה ניו-אייג' נחשבת נוחה בהרבה מהC4, שבה אין כל זכר לנוחות צרפתית.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה עדיין חושב שאתה קונה את אותה קופסא עם 4 גלגלים שמכרו לך בשנות ה 80 עם קרבורטור, מנוע, גיר ו-4 גלגלים שלא מתקלקלת לעולם - אז שתהיה בריא. רק אל תשכח שמאז הוסיפו לך מערכת הזרקת דלק משוכללת, בקרת שיוט, בקרת אקלים, כריות אויר, מערכת ABS או ESP, הגה מתוגבר חשמלית, שפע איבזור חשמלי בתוך הרכב וכו' וכו' וכו'.

כן, קורה שזה לפעמים מתקלקל, מה לעשות...

איציק

 

ראה בקישור הנ"ל בעמוד 3 השוואה בין טיפול 60K מייל בין מיני מודל 1969 לבין מיני מודל 2005. לי נראה דווקא שהמכונית החדשה והמשוכללת דורשת טיפול פשוט יותר. כלומר, מכונית ישנה לא דורשת פחות טיפול - להפך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראה בקישור הנ"ל בעמוד 3 השוואה בין טיפול 60K מייל בין מיני מודל 1969 לבין מיני מודל 2005. לי נראה דווקא שהמכונית החדשה והמשוכללת דורשת טיפול פשוט יותר. כלומר, מכונית ישנה לא דורשת פחות טיפול - להפך.

אתה מדבר על טיפול, אני מדבר על פוטנציאל לתקלות.

ברור שלמוצרים מורכבים יותר ומשוכללים יותר יש פוטנציאל גדול יותר להתקלקל ביחס למוצרים פשוטים ולא מורכבים.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי חידה לקוראי הפורום:

 

כמה 5 כוכבי בטיחות עוזרים כאשר הרנו מגאן (2005 או 06 אני לא זוכר) שלך מכבה את עצמה בלי התראה מוקדמת בלילה בכביש החוף(תוך כדי נסיעה )? אני חושב שיש דברים שגם רכב צרפתי לא יכול להציל אותך מהם.

 

הדבר הנ"ל שקרה לאבא שלי התלווה לעוד סיפורים על אנשים שבחרו בחברה צרפתיות והצטערו על זה.

 

אבא שלי בחר את המגאן כי מבחינת נוחות היא הובילה אבל מאז שהיא ביקרה 4 פעמים במוסך בחודש וכל פעם נתקעה מחדש הוא לא מוכן להתקרב למכוניות צרפתיות.

 

לאחר מכן שהיה צריך להחליף את האוטו הוא בחר בB4..ומה אפשר להגיד?160K על הקילומטראז וחוץ מטיפולים תקופתיים ועוד איזו נזילה אחת קטנה הכל הולך טוב(טפו טפו טפו) בניגוד לכמה שבחרו 407 ומוצאים את עצמם במוסך מדי פעם.

 

לפי דעתי בקשר לבעלי מכוניות צרפתיות זה מתחלק לשתי קבוצות:

-אלה ש"נפלו על מכוניות טובות" ולא נתקלים בתקלות

והכי חשוב

-אלה שכל כך משוגעים על מכוניות צרפתיות שלמרות שהם מבלים איתם הרבה במוסך על תקלות טיפשיות זה עדיין לא משנה להם והם עדיין באים ורושמים פה מעל דפי הפורום שמכונית צרפתית זה הכי טוב מבחינת הכל.

to finish first first you have to finish

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בין ה B4, מכונית טובה כלשעצמה, לבין ה 407 יש עדיין הבדלים טכנולוגיים.

לא שבמכונית כמו ה B4 אין צפי לתקלות (להפך, ריבוי מכלולי ההנעה + מצמד ויסקוזי מבוקר מחשב הם פוטאנציאל מצויין לתקלות, כמו גם עלויות תיקון גבוהות שמופיעות בכל סקר בעולם במקביל לשם סובארו) אבל ה 407 היא עדיין כמה רמות מעל ה B4 בכל מה שקשור לטכנולוגיה (ממה שעולה לי כרגע: ב B4 אין מערכת לניטור מנורות שרופות [כל מנורה !], אין ניטור לחץ אויר בגלגלים, אין בכל הדגמים מחשב דרך ו ESP, אין מדחס מזגן עם ספיקה משתנה מבוקרת מחשב - ואני בטוח שיש עוד דברים ברשימה שלא עולים לי בראש כרגע).

 

בעניין הרכבים שכבים בנסיעה: אני אחזור ואומר שליצרנים אין שום מידע בנושא הזה כי כל התעלומות הללו, משום מה, מתרחשות תמיד בישראל ולא בשום מקום אחר.

אני שואל אותכם בצורה הגיונית: נראה לכם שרכב שמשווק כבר שנים על גבי שנים, עם אותה מערכת הזרקה וארכיטקטורת חשמל, ימשיך להימכר בכל העולם עם בעיות מהסוג הזה ?!

חוץ מזה שאין שום סיבה שבעולם שבעיות מהסוג הזה יתקיימו (כי מערכות ההזרקה מסוגלות להתמודד עם שינויים כאלה ואחרים בזמן אמת) אין שום הסבר הגיוני שמכונית תימכר עם "פגם" במשך שנים רבות ללא התייחסות של היצרן. במילים אחרות: מקרים מהסוג הזה קורים בעיקר בארץ עקב שינויים שנגרמים כתוצאה מהתקנות על מערכת החשמל של הרכב. במגאן כבר יצא לי לשמוע על מתקינים שלא עשו את הניתוק במקום הנכון למתג ההתנעה ונוצר מצב של פיקוד לא נכון לסטרטר ובעיות נלוות אחרות שנגרמו כתוצאה מכך.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההסבר פשוט , אנשים מוצאים כל דבר מפרופורציה, איציק הסביר את זה בצורה מעולה, אבל לך ולעוד רבים זה לא מזיז, אתה מביא לי דוגמאות על קורולה, כאשר היצרן הוציא ריקול רשמי המודיע על כשלים במנוע , ואצלך נאדה, מה היצרן מבין טויוטה לא מתקלקלת נקודה.

 

אנשים לא מוציאים שום דבר מפרופורציה - בקורולות המנוע הוחלף ע"ח היבואן וללא שום וויכוח.

 

בוא ואספר לך סיפור (אמיתי לחלוטין) - אני מכיר מישהו שהייתה לו פיג'ו 607, יום אחד נישרף לו הצג של מחשב הדרך (קורה - אמנם בעיקר לצרפתיות - אבל קורה).

אתה יודע כמה היבואן ביקש ממנו עבור צג חדש?

נחש!

 

^

 

^

 

^

 

^

 

12,000 ש"ח (במילים - שתיים עשרה אלף ש"ח), הבנת את זה? במחיר ששמים בטויוטה מנוע חדש בפיגו אתה מחליף צג של מחשב הדרך.

עכשיו בוא ותסביר לי מי האדיוט שאחרי שהחדירו לו בצורה כזו את האלמנט, ירכוש שוב משהו מלובינסקי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בין ה B4, מכונית טובה כלשעצמה, לבין ה 407 יש עדיין הבדלים טכנולוגיים.

לא שבמכונית כמו ה B4 אין צפי לתקלות (להפך, ריבוי מכלולי ההנעה + מצמד ויסקוזי מבוקר מחשב הם פוטאנציאל מצויין לתקלות, כמו גם עלויות תיקון גבוהות שמופיעות בכל סקר בעולם במקביל לשם סובארו) אבל ה 407 היא עדיין כמה רמות מעל ה B4 בכל מה שקשור לטכנולוגיה (ממה שעולה לי כרגע: ב B4 אין מערכת לניטור מנורות שרופות [כל מנורה !], אין ניטור לחץ אויר בגלגלים, אין בכל הדגמים מחשב דרך ו ESP, אין מדחס מזגן עם ספיקה משתנה מבוקרת מחשב - ואני בטוח שיש עוד דברים ברשימה שלא עולים לי בראש כרגע).

 

כל זה טוב,יפה ונחמד עד שאתה נתקע עם האוטו ומחכה כל הלילה לגרר..בין רגע היית זורק את כל השטויות האלה לפח בשביל לקבל אוטו כמו שצריך שייקח אותך הבייתה.

 

בעניין הרכבים שכבים בנסיעה: אני אחזור ואומר שליצרנים אין שום מידע בנושא הזה כי כל התעלומות הללו, משום מה, מתרחשות תמיד בישראל ולא בשום מקום אחר.

אני שואל אותכם בצורה הגיונית: נראה לכם שרכב שמשווק כבר שנים על גבי שנים, עם אותה מערכת הזרקה וארכיטקטורת חשמל, ימשיך להימכר בכל העולם עם בעיות מהסוג הזה ?!

חוץ מזה שאין שום סיבה שבעולם שבעיות מהסוג הזה יתקיימו (כי מערכות ההזרקה מסוגלות להתמודד עם שינויים כאלה ואחרים בזמן אמת) אין שום הסבר הגיוני שמכונית תימכר עם "פגם" במשך שנים רבות ללא התייחסות של היצרן. במילים אחרות: מקרים מהסוג הזה קורים בעיקר בארץ עקב שינויים שנגרמים כתוצאה מהתקנות על מערכת החשמל של הרכב. במגאן כבר יצא לי לשמוע על מתקינים שלא עשו את הניתוק במקום הנכון למתג ההתנעה ונוצר מצב של פיקוד לא נכון לסטרטר ובעיות נלוות אחרות שנגרמו כתוצאה מכך.

 

כשקראתי את החלק הראשון של הפסקה כבר חשבתי שתטען שאני ממציא את זה:wink:

על הרכב היה רק קודן(כן אני יודע שזה סוג של מערכת חשמל) אבל אתה חייב להסכים שזה לא הגיוני שאותו מתקין מתקין לא נכון רק למגאנים.

חוץ מזה היו עוד בעיות שנילוו לזו בדרך.

 

 

איציק

12345

to finish first first you have to finish

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

בעניין הרכבים שכבים בנסיעה: אני אחזור ואומר שליצרנים אין שום מידע בנושא הזה כי כל התעלומות הללו, משום מה, מתרחשות תמיד בישראל ולא בשום מקום אחר.

אני שואל אותכם בצורה הגיונית: נראה לכם שרכב שמשווק כבר שנים על גבי שנים, עם אותה מערכת הזרקה וארכיטקטורת חשמל, ימשיך להימכר בכל העולם עם בעיות מהסוג הזה ?!

חוץ מזה שאין שום סיבה שבעולם שבעיות מהסוג הזה יתקיימו (כי מערכות ההזרקה מסוגלות להתמודד עם שינויים כאלה ואחרים בזמן אמת) אין שום הסבר הגיוני שמכונית תימכר עם "פגם" במשך שנים רבות ללא התייחסות של היצרן. במילים אחרות: מקרים מהסוג הזה קורים בעיקר בארץ עקב שינויים שנגרמים כתוצאה מהתקנות על מערכת החשמל של הרכב. במגאן כבר יצא לי לשמוע על מתקינים שלא עשו את הניתוק במקום הנכון למתג ההתנעה ונוצר מצב של פיקוד לא נכון לסטרטר ובעיות נלוות אחרות שנגרמו כתוצאה מכך.

 

איציק

 

אז אני שואל למה זה קורה רק באירופיות? , כן אז המערכת חשמל שלהם אולי יותר מתוחכמת משל היפניות המומצעות אבל למה אין הוראות יצרן כיצד להתקין את האזעקות והקודניות כמו שצריך?

למה במכוניות פאר יפניות דוגמאת לקסוס למשל אתה לא שומע על מקרים כאלה ותסכים איתי שהמערכת החשמלית שם מסובכת ומורכבת בהרבה מכל רכב צרפתי מומצע .

דרך אגב מה שהזכרת ב-407 תקף גם לגירסאת הליסניג כל האיבזור הזה? אני ממש לא חושב.

 

DORKI , אתה בטוח שזה המחיר שביקשו ממנה על תצוגה של מחשב דרך :shock: , 12 אלף? מזה אני קונה מסך פלאזמה 50 אינ'ץ וסט רמקולים במחיר של המסך המצוקמק הזה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

DORKI , אתה בטוח שזה המחיר שביקשו ממנה על תצוגה של מחשב דרך :shock: , 12 אלף? מזה אני קונה מסך פלאזמה 50 אינ'ץ וסט רמקולים במחיר של המסך המצוקמק הזה .

 

אני בטוח בזה, כמו שאני בטוח שהיום עברנו לשעון חורף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרשה לעצמי לסכם כמה שטויות ראיתי כאן :

1. מכוניות יפניות פשוטות יותר ולכן לא מתקלקלות.

2. יצרנים אירופאיים, בלחץ אנשי המכירות שלהם, מתקינים כל מיני שטויות על האוטו, בלי לבדוק אותם. היפניים האחראיים לא ישימו בורג בלי להעבירו שבעת מדורי גיהנום של ניסויים.

3. באירופה מכוניות הן זולות, לכן לקונים בכלל לא משנה אם הן אמינות או לא.

4. גם באירופה יש סולם אמינות. בתחתיתו צרפת, איפשהוא כנראה שלב או שניים למעלה, איטליה וקרוב מאוד לצמרתו כמובן גרמניה. אנגליה לא ממש מוגדרת מבחינת אמינות מוצריה ( אולי זה הזמן לשירשור בענין ? ). האמינות היפנית בכלל לא צריכה סולם, היא פשוט בשחקים.

5. רק מכוניות צרפתיות נתקעות בכבישים.

6. מי שקונה אוטו צרפתי יודע שהוא קונה אוטו נוח, נעים, נחמד, מתקשר ומה לא. הוא באותה עת יודע שהוא קונה אוטו שיבלה, כמו טבח בצבא, שבוע בבסיס שבועיים במוסך.

מדובר ברשימה אקראית ולא ממצה כמובן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רבותיי, רבות דובר כאן על אמינות הצרפתיות, או העדרה. מבחינתי, אגב, יש עוד חמש סיבות טובות לא לקנות צרפתיות לפני סוגיית האמינות - הן מכוערות מסכים, יחידות ההנעה פרימיטיביות בוא תראה לי לכמה רכבים יש יחס הספק\נפח כמו לקליו ספורט, איך להתנהג הן כבר שכחו נכון לגבי PSA, פחות לגבי רנו, הנוחות מהן והלאה נכון רק לגבי C4 ואם לא אמרתי כבר - הן מכוערות. אז בינינו, מה כבר משנה האמינות?

הערות באדום.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא תראה לי לכמה רכבים יש יחס הספק\נפח כמו לקליו ספורט

הונדה סיויק Type R.

הונדה S2000.

 

אמנם לא אותו נפח והספק אבל ביחס לנפח מדובר בהספק לא רע - VW גולף TSI.

וכמובן גם גולף GTI.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5705 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...