Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה אנשים לא אוהבים צרפתיות (בארץ)


boaz9090
שימו לב! השרשור הזה בן 5705 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עם עובדות לא ניתן להתווכח, אבל באירופה רוכשים מעל 5,000,000 רכבים צרפתים בשנה , כן על פי אלון ואייל כל שנה נמצאים כמו ענקית כזו של טמבלים אשר שמים את כספם על קרן הצבי וקונים רכב אשר יתקע כל שני וחמישי .

חמישה מליון מזוכיסטים אשר נהנים לסבול ומוכנים לשלם ממיטב כספם על כך.

 

מבלי לאשר את הטענה שלך, אני מבקש להעיר הערה אחת:

ההתייחסות של האירופאי והישראלי לרכישת רכב שונות בתכלית, בעוד שהאירופאי משתכר באירו ורוכש מכוניות במחיר סביר יחסית, הישראלי משתכר בשקלים וקונה מכוניות שעלויות המס הכפילו את ערכן ביחס למחירן בשערי המפעל.

 

התוצאה היא שהישראלי נאלץ לעבוד פי שלוש יותר כדי לרכוש את אותו הרכב.

 

ברור שבמצב עניינים כזה ההתייחסות אל הפח הממונע שונה בתכלית: סוגית ערך הגרט הופכות לקרדינאלית, ענייני אמינות הופכים לנושא מוביל, אורך החיים הצפוי לרכב משנה את התחשיב הכדאיות.

 

במצב עניינים כזה יש יתרון בהליכה עם העדר, נראה שלא לחינם ה"אינטיליגנציה הקולקטיבית" סימנה את היפניות כטובות יותר - ואת זה ילדי פורום לא יוכלו לשנות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 176
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני כמה שנים, כאן בCF היו עונסים את האדם שהיה אומר משהו נגד צרפתיות.

 

לא יודע מה זה עונסים אבל אתה מקשקש שטויות. הייתי כאן לפני כמה שנים (בעצם, כמעט מהרגע הראשון) ואני חושב שאחד הדברים המהותיים שניסינו להדגיש בפורום הזה הוא העניין שסביבו מתנקז כל השרשור המטופש הזה:

 

רכב לא נמדד בארץ מוצאו אלא באיכותו.

 

הבעיה עם רבים כל כך מהמגיבים כאן היא שהם מתייחסים למכונית כאל "צרפתיה" או "יפנית" או "אוזבקיסטנית". מכונית היא לא ארץ מוצאה. מכונית היא פולקסווגן גולף, מאזדה 3, סיטרואן C4. הצרפתים מייצרים מכוניות טובות ומכוניות פחות טובות, היפנים מייצרים כמה מכוניות נפלאות וכמה דברים בינוניים להחריד. כיום אפילו הקוריאנים מייצרים מכוניות טובות ולא רחוק היום שגם הסינים יפתיעו אותנו. הטכנולוגיה משתפרת בכל רגע ואיכות הרכיבים, ההרכבה והייצור עולה ככל שהזמן עובר. יצרנים לומדים מטעויות ומייצרים כלי רכב אמינים יותר מבעבר וכמובן שאסור לשכוח את העובדה שרכב לא נמדד רק באמינותו (שגם היא קשה מאוד למדידה) אלא בשלל מרכיבים נוספים. כך שמשפטים כמו "צרפתי זה חרא" או "יפני זה ג'יפה" הם מטופשים וחסרי ביסוס באופן מוחלט.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל ומה תגיד לבעל המונית מסוג פולסוואגן ג'טה שמרוב יאוש הדביק על רכבו "פולסוואגן ג'טה קניתי על הכסף בכיתי "

מצורפת תמונה להמחשה כמובן

.

 

 

אני אגיד לו שלא יטפל במוסך בועז פחחות וצבע באילת (כמו שרשום בלוחית), אלא במוסך מורשה בחלקים מקוריים.

כמו כן אם הוא עבר במוסך פחחות וצבע בטח גם עבר תאונה או שתיים שאולי תוקנו בחלקים חליפיים , שגרמו לצרות הללו.

 

בכל מקרה, גם VW לא כליל השלמות מבחינת אמינות אבל שים לב שכל מה שחוזרים ואומרים זה פלסטיקה, כפתורים, בעיות באיבזור... אבל כמה אנשים כבר נתקעו עם אחת כזאת.

 

כמו שאמר הבחור עם ה205 :

כשאתה נוהג בצרפתייה אתה יודע שקיים סיכוי סביר שאתה תיתקע בדרך.

 

רוני, אתה אומר את זה כי מכרת את הצרפתייה ואני מהמר שהרכב הבא לא יהיה צרפתי.

 

ובקשר למי שאמר שאונסים כל אחד שלא הילל ושיבח רכבים צרפתיים : זה נכון בהחלט, נכון גם היום. ההודעות מצונזרות/נמחקות חדשות לבקרים.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

די כבר עם ההכללות האלו - מכוניות מכל סוג נתקעות בדרך, וכמו שיש סיפורים על צרפתיות שנתקעות, ככה יש גם על גרמניות, איטלקיות, צ'כיות וישמור השם - גם יפניות.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מחזיק כבר 8 שנים צרפתיות ,ועושה פרוייקט על 306 (לא מפרסם פה פרטים כי בארץ לא יודעים לפרגן!). והדעה שלי במלחמת האמינות בין הצרפתיות ליפניות היא כזאת:

 

אין ספק שבדגמי המכוניות של שנות ה90 שהגיעו לארץ אז הנדסת האנוש ואיכות ההרכבה של המכוניות היפניות הרבה יותר טובה.אבל לאט לאט הפערים מצטמצים .

ואני הרגשתי את זה שאחרי המאזדה 6 שהיתה לנו קנינו את ה407.דווקא המאזדה היתה המכונית הרעה שהתקלקלה הרבה :הלכו שתי גירים,מחשב ניהול מנוע שבק חיים והמנוע צילצל . ושלא נדבר על המזגן החלש שלה והדש בורד הכסוף הזה במרכז, שמספיק שאתה מעביר עליו ציפורן אז הוא מתחיל להתקלף.

 

בארץ כמובן לא שמים לב לזה כי מר ישראלי עסוק בלהמציא סטיגמות ולחיות בסרטים לגבי כל מיני מכוניות , בלי לבדוק אותם בכלל.וזה מראה על חוסר הבנה וחוסר תרבות נהיגה, ואני אישית בכל מה שקשור בנהיגה לא מקשיב כל כך לחסרי תרבות נהיגה. :arrow:

 

 

יוגב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שירשור כזה ודומים לו התנהלו כאן לא פעם ואז גם הבעתי את דעתי בענין. המסקנה היחידה העולה משלל השירשורים בענין, כלל לא קשורה לעולם הרכב. היא בסה"כ מחזקת את הטענה שהדבר הקשה ביותר להפרכה היא דיעה קדומה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבלי לאשר את הטענה שלך, אני מבקש להעיר הערה אחת:

ההתייחסות של האירופאי והישראלי לרכישת רכב שונות בתכלית, בעוד שהאירופאי משתכר באירו ורוכש מכוניות במחיר סביר יחסית, הישראלי משתכר בשקלים וקונה מכוניות שעלויות המס הכפילו את ערכן ביחס למחירן בשערי המפעל.

 

התוצאה היא שהישראלי נאלץ לעבוד פי שלוש יותר כדי לרכוש את אותו הרכב.

 

ברור שבמצב עניינים כזה ההתייחסות אל הפח הממונע שונה בתכלית: סוגית ערך הגרט הופכות לקרדינאלית, ענייני אמינות הופכים לנושא מוביל, אורך החיים הצפוי לרכב משנה את התחשיב הכדאיות.

 

במצב עניינים כזה יש יתרון בהליכה עם העדר, נראה שלא לחינם ה"אינטיליגנציה הקולקטיבית" סימנה את היפניות כטובות יותר - ואת זה ילדי פורום לא יוכלו לשנות.

עם כל הכבוד, מה הקשר בין המחיר שמשלם האירופאי/אמריקאי/יפני/ לבין אמינותו המוכחת או המופרכת של האוטו. גם אם נניח שלאירופאי לא אכפת כשהאוטו מתקלקל פשוט לזרוק אותו, כי לא שילם עליו כמעט כלום כדבריך, נראה לך שהטירדה הכרוכה בכך, או גרוע מכך החשש להתקע באמצע האוטוסטרדה, כנהוג ברכב צרפתי, לא יפריע לו?

דווקא ממך הייתי מצפה לטיעונים רציניים יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שניתן להסיק מהשירשור הזה הוא שיש אנשים ראלים אשר מחזיקים רכבים ויודעים שהוא צפוי להתקלקל , מה לעשות אין רכב מושלם, מצד שני יש את הדת היפאנית, אשר טוענת שרכבים יפאנים לעולם אינם מתקלקלים, במוסך אין חלפים , והדבר היחידי אשר מוסכנקים יפאנים יודעים לעשות הם טיפולים שיגרתים..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעבר היו ברשותי 2 סיטרואן gsa אבל התיאשתי מכך שאין מכונאים שמתמצאים בטיפול בהן והיה של מוסכי היבואן גרוע למרות שנהנתי מאד מחווית הנהיגה בהן.:wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השרשור הזה ובכלל היחס לצרפתיות מתייחס בעיקר לאמינות. מה יותר פשוט מלבדוק סקר ודירוג של עיתון רכב אירופאי טוב ? הדירוג משתנה דראסטית בין דגמים של אותו יצרן (המיוצרים במפעלים שונים בד"כ ) ובין גיל המכוניות. יש מכוניות שעושות צרות בהתחלה ובכתבות השואה של בנות 5-10 שנים, עם 100K מייל עולות לאמינות ביותר, וההיפך,- אמינות בהתחלה שאורך חיי המכללים העיקריים בהן קצר . לגבי הנדסה מקורית ומעולה אין איש חולק על עליונות הצרפתיות. רוב המכוניות שנכנסו ל- HALL OF FAME בהיסטוריה הן צרפתיות/על בסיס טכנולוגיה צרפתית (וגם איטלקית.) הגרמנים פיתחו את הסופר צ'רג'ר ומנוע הואנקל הכושל, הבריטים את המיני (מהנדס יווני באנגליה ) האמריקאים את קו ההרכבה ו... מה עוד ? רוב קפיצות המדרגה היו צרפתיות (של יהודי -אנדרה סיטרון)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בעל 205 GTI שנת 88

גם אני שמעתי שאין אמינות וכו', אבל לא יודע למה הלכתי על זה עדיין.

טוב אז קניתי אותה נכון הדש קצת רוקד,אבל חוץ מזה נוסע טוב,אם אתה שומר על האוטו כמו שצריך הוא ישמור עליך

תטפל בו בזמן תשקיע כמו שצריך והוא יסע טוב מאוד,אני מרוב שאני מכיר תאוטו שלי כבר אני סומך עליו מאוד וירדתי לאילת איתו.ולא היה לי תקלה אחת בדרך.

 

בעיות חשמל? חוץ משנורות לפעמים נשרפות(בגלל בלאי) כמעט ולא היה לי בעיות רציניות הכל עובד כמו שצריך.

שוב טיפול נכון לא יהיה שום בעיה.

ואני מכיר עוד כמה וכמה אנשים עם צרפתיות 306-106 שנהנים מהאוטו...

 

אז רק בעיקר סטיגמה של בעיות. בכללי אם אתה תשמור על האוטו אז הוא לא יעשה לך בעיות

בצער רב נמכרה לה ה205GTI שלי כולל המנוע MI16.

 

הרכב הבא יהיה הנעה אחורית/4X4. ממממ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למען הרקורד ליצרנים הצרפתים אין בדיוק קריאות לתיקון על בעיות של רכבים כבים בנסיעה. רוב הבעיות הללו קשורות להתקנות מקומיות (שארץ ישראל ידועה בהן) של אביזרי שמע, מיגון ועזר (קודנים, סטראו, דיבוריות וכד') - דברים שבחו"ל עושים מעט (וטוב) או שפשוט קונים את האוטו עם מערכת ניווט GPS או דיבורית מובנת במקום הרדיו הרגיל שאנחנו מקבלים כאן בארץ.

ע"מ להימנע ממצב של רכבים כבים בנסיעה רוב המתקינים היום כבר לא מבצעים ניתוקים של משאבות דלק או מזרקים אלא מסתפקים בניתוקים יותר אלגנטיים לאנטנות של הקודנים או קווי תקשורת שקשורים בזה וקשים יותר לאיתור - כך שגם אם הקודן מתקלקל או "מזייף" כאשר הוא מתחמם, אין מצב של כיבוי מנוע.

 

אני ממליץ ל99% מהמשתתפים כאן, שהם הפלח חסר הניסיון המקצועי במכוניות, ללכת ולעבוד קצת במוסכים ולראות מה זה תקלות ומה הסיבות להן. אם אני עם וותק של 12 שנים עם יפאניות ו-3 שנים ניסיון בדיאגנוסטיקה של צרפתיות קניתי צרפתיה, אתם יכולים רק לדמיין לעצמכם שהשד הוא לא כמו שכולם חושבים - וזה לא שאני אומר שאין הבדלים בין המותגים, אני בטוח שיש אבל לא ברמה של מה שאנשים אומרים או עושים. אם יש כאן מישהו שחושב שבמאזדה, פורד או טויוטה לא מחליפים בתי-מצערת חשמליים, לא עושים דיאגנוסטיקה וכולם יושבים רגל על רגל, כדאי שיחשוב שנית...

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מה זה עונסים אבל אתה מקשקש שטויות. הייתי כאן לפני כמה שנים (בעצם, כמעט מהרגע הראשון) ואני חושב שאחד הדברים המהותיים שניסינו להדגיש בפורום הזה הוא העניין שסביבו מתנקז כל השרשור המטופש הזה:

 

רכב לא נמדד בארץ מוצאו אלא באיכותו.

 

הבעיה עם רבים כל כך מהמגיבים כאן היא שהם מתייחסים למכונית כאל "צרפתיה" או "יפנית" או "אוזבקיסטנית". מכונית היא לא ארץ מוצאה. מכונית היא פולקסווגן גולף, מאזדה 3, סיטרואן C4. הצרפתים מייצרים מכוניות טובות ומכוניות פחות טובות, היפנים מייצרים כמה מכוניות נפלאות וכמה דברים בינוניים להחריד. כיום אפילו הקוריאנים מייצרים מכוניות טובות ולא רחוק היום שגם הסינים יפתיעו אותנו. הטכנולוגיה משתפרת בכל רגע ואיכות הרכיבים, ההרכבה והייצור עולה ככל שהזמן עובר. יצרנים לומדים מטעויות ומייצרים כלי רכב אמינים יותר מבעבר וכמובן שאסור לשכוח את העובדה שרכב לא נמדד רק באמינותו (שגם היא קשה מאוד למדידה) אלא בשלל מרכיבים נוספים. כך שמשפטים כמו "צרפתי זה חרא" או "יפני זה ג'יפה" הם מטופשים וחסרי ביסוס באופן מוחלט.

 

רוני

אם רכב סיני מודרני, נבנה עם שלדה מחוזקת ברגים, מיכל דלק מפלסטיק, חומרי איטום מניילון וגומייה, עיצוב של כל רכב אחר, ובטיחות של סוסיתא נתקעת בקיר בטון, אני לפחות מאמין, שהם "דיי" רחוקים מלהציג לנו רכב שיכול "לעניין" אותנו.

 

 

 

אגב, השרשור גלש להתקנות מקומיות, אבל יש גם ביפניות התקנות מקומיות, לא ?.

אם הבעיה של הצרפתיות נעוצה בהתקנות כנעניות, כנראה שהרכב מאוד רגיש מהבחינה הזאת, ואם זה באמת כך, רק בגלל זה לא הייתי קונה אותו.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, השרשור גלש להתקנות מקומיות, אבל יש גם ביפניות התקנות מקומיות, לא ?.

אם הבעיה של הצרפתיות נעוצה בהתקנות כנעניות, כנראה שהרכב מאוד רגיש מהבחינה הזאת, ואם זה באמת כך, רק בגלל זה לא הייתי קונה אותו.

ההתקנות הכנעניות של תחילת שנות ה 2000 בהחלט גרמו לבעיות במכוניות עם ארכיטקטורת חשמל מתקדמת מאוד - וביפאניות של אז (וכמעט עד היום) לא היו בעיות כאלה כי הארכיטקטורת חשמל של היפאניות הללו בעצמן היתה כנענית...

 

התקנות נורמליות, כאלה שבצורה ה-כ-י פשוטה לוקחות פלוס ומינוס מהמצבר או מחיווט ראשי, לא גורמות לשום בעיה.

מתקינים כנענים ודרך חשיבה כנענית הובילו הרבה מתקינים לבצע התקנות על חוטי תקשורת חשובים ובמו ידיהם יצרו תקלות ברכבים חדשים לגמרי. בקיצור, עבודה חאפרית.

 

אם זה מה שימנע ממך לקנות אוטו - אשריך.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין טעם פשוט להגיב למקבץ דברי ההבל אשר נכתבו פה.

אבל באירופה רוכשים מעל 5,000,000 רכבים צרפתים בשנה

 

אין טעם להגיב ובכל זאת אתה מגיב ומפיק דברי חוכמה ופנינים , לעומת כל שאר הטיפשים .

אבל רק שאלה אחת לי אליך למרות שנינותך .

חשבת שחלק מאמינות של רכבים זו עמידות בתנאי אקלים שונים מהאקלים האירופאי ? למשל האקלים בארץ !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5705 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...