Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה אנשים לא אוהבים צרפתיות (בארץ)


boaz9090
שימו לב! השרשור הזה בן 5694 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אף אחד לא יכול פשוט לגבות את מה שהוא אומר עם נתונים סטיסטים

זה יפתור לפחות 30% מהדיון

ישנם כמה סיקריי אמינות בעולם אי אפשר אחד או שתיים

אין לי בעיה עם מי שנוסע לאט יש לי בעיה עם מי שחושב שהוא יודע לנסוע מהר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 176
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לגבי איטלקיות, כשרק הוצתי רשיון, רציתי לקנות אלפא 33, שהיית חדשה יחסית בזמנו, ולא עלתה כלום. מהר מאוד הבנתי למה.

אחרי שהלכת לראות האוטו, והדלת נהג כמעט נשארה לי ביד, החלטתי לוותר עליהן. עם כמה אנשים שדיברתי בנושא, כולם אמרו שאיכות המתכות שלהם, היא לא משהו. בלשון המעטה.

 

השרשור ירד גם לאיטליה אז קשה לי לא להגיב , אבל סטיגמות חייבות להיפסק מתי שהוא , או שלא ...

 

אחרי זוג 33 ביום שדלת נהג של אחת מהם נשארת לך ביד , אני חותך את היד שלי . הולך ?

 

דווקא ה 33 היא לא המחלידה מכל האלפות למינהם (יחסית כן ? ) תשאיר את התואר הזה לסוד .

ועדיין אין על איטלקיות , מי שקנה אותם והחליט שהוא עושה להם את החיים הכי קשים שהם אי פעם עברו בסוג התעללות שלא תאמן והשתמש בחלקים זולים אכל אותה , מי שידע מה הוא קונה עד היום מסרב להגיד אחרת , פשוט אין עליהם ,וגם על הבעיות שלהם .:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין על איטלקיות.. במשפט אחד הכללת את כל המכוניות מארץ המגף, כולל יצירות אמנות כמו הפיאט רגאטה והכרומה.

ה 33 היתה מכונית גרועה אמיתית, שחוץ ממנוע מעולה בעל צליל נעים ועיצוב חיצוני נאה, לא היה בה כלום.

החל בתנוחת נהיגה בלתי אפשרית, דרך גיר איום ונורא וכלה בהתנהגות כביש בינונית לחלוטין.

אם יש מכונית שאלפא תרצה לשכוח ומהר - זו ה 33.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא זו הייתה הכוונה שלי. אתה מוזמן לקחת דוגמא מצפון קוריאה :roll:

האמריקאים כבר ממזמן לא מפנטזים על מכוניות אמריקאיות, אלא גרמניות בעיקר וקצת יפניות.

הדוגמא הכי יפה שיש לי לזה:

בתכנית אמריקאית (מכסחי המיתוסים), חנתה לה במגרש החנייה...מאזדה 3. הייתי דיי בשוק.

בסרטים רואים הרבה קורולות וקאמרי, ניסאן למיניהם, ועוד.

כבר עבר העידן שגיבור הסרט היה נוהג על שברולט\דודג'\GMC\אמריקאית כלשהיא, מדליק סיגרייה(או את ה"רעים") מזיפו, יורה עם M-16 וכל זה תוך כדי לבישת ג'אקט של נבחרת הפוטבול של התיכון.

הימים הכל-אמריקאיים (תרגום מילולי של מונח מארה"ב) נגמרו.

היום כבר רואים מרדפים עם BMW, משופרות כאלו ואחרות, ובכלל הרבה תוצרות שהן לא אמריקאיות. "הג'וב האיטלקי" למשל היה אחלה דוגמא- הרבה מיני. גם בסרט עם ג'ייסון בורן, אגב, הייתה איזו "CONEFA-CAR" קטנה ומעפנה

(תרגום..."מכונית קונפה").

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על רנו מגאן שלא מפסיקה להתחמם גם אחרי החלפת רדיאטור, מיכל עיבוי, יוניט חום, בדיקת לחץ. וה=כ=ל נמצא תקין אך עדיין לא מפסיקה להתחמם בטירוף נסעת?!

לא נראה לי!

שונא צרפתיות יחיה!

In 9.000 RPM, No One Can Here The Badgers Scream :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואם אפשר לדעת, חוץ מהנוחות, שזה אולי הדבר היחידי שאני יכול להצביע עליו (והיו רכבים מתוצרות אחרות שעשו את אותה עבודה נאמנה), מה בדיוק בידל אותם מהאחרים ?

בעבר הם היו לא אמינות, ספרטניות ביותר, פשוטות ומכוערות, פשוט גועל נפש במיטבו. או שאתה יכול להצביע לי על משהו טוב שהיה בהן.

 

ציינת כבר את נוחות הנסיעה, שברוב המקרים היתה טובה יותר מהמתחרות בקטגוריה.

deltaHF ציין קודם לכן את ההנעה מנהיגה. הגדולה של חלק גדול מהרכבים הצרפתיים של פעם היתה לא רק בדגמים הספורטיביים, אלא גם בגרסאות הרגילות שהיו כמעט תמיד מכוילות כהלכה ומהנות לנהיגה.

עיצוב חיצוני מכוער? אני לא מסכים איתך בגלל. אם תסתכל על העיצוב של ה205 או ה106 הראשונות היום הוא בוודאי יראה "מכוער וגועל נפש במיטבו", אבל קח את העיצוב הזה חזרה לסוף שנות ה80 בהם תוכננו הרכבים הנ"ל ותגלה שמדובר היה בעיצוב חדשני ומודרני לתקופתו.

תוסיף לזה את החדשנות שהיתה בדגמי סיטרואן של פעם וכבר לא קיימת היום.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממ אולי כי הצרפתים לא אוהבים אותנו?

חחחחחחח

סתם כי הצרפתיות ידועות במחירי חלפים גבוהים ועם תרבות הנהיגה בארצנו הקטנטונ לא שווה לקחת סיכון...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לאח שלי יש מיצובישי לנסר (סטיישן 91), רכב צרפתי מסוג סיטרואן קסרה נכנס באח שלי מאחור, במהירות דיי גבוהה, נגיד בין 20-25 קמ"ש.

לאוטו של אחי לא קרה כלום, אולי איזה פלסטיק למטה נפל ובבאגז' ממש אבל ממש קצת נכנס פנימה (איזור 5 ס"מ על 5).

ומה קרה לסיטרואן? כל הבאמפר הקידמי נפל, בפנים כל הדש-בורד יצא החוצה (אבל ממש הכל), מכסה מנוע לא נפתח לא נסגר.

 

מאותו היום אמרתי לעצמי שרכב צרפתי לא נקנה.

 

סלח לי אבל זוהי תגובה של בור. היו ימים שבהם פח חזק היה אינדיקציה לבטיחות. מזל שהימים הללו חלפו ופינו את מקומם לקורות סופגות אנרגיה. זה לא משנה מה הנזק שנגרם לרכב, מה שכן משנה זה הנזק שנגם לנהג ולנוסעים, שהיום, במיוחד אצל המכוניות הצרפתיות, ניתן לראות מבחני ריסוק שבהם הרכב מושמד כמעט לחלוטין אבל הנוסעים (כלומר הבובות) יצאו כמעט ללא פגע.

 

ממליץ לך לעשות חיפוש ביו-טיוב ולמצוא את הפרק של fifth gear שבו הם מרסקים רנו אספס בלנד רובר דיסקברי. הדיסקברי נראית רע, לעומתה הרנו נראית רע מאוד! לעומת זאת הבובות שהיו בדיסקברי נראות ממש ממש רע...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממ אולי כי הצרפתים לא אוהבים אותנו?

חחחחחחח

סתם כי הצרפתיות ידועות במחירי חלפים גבוהים ועם תרבות הנהיגה בארצנו הקטנטונ לא שווה לקחת סיכון...

 

גם זה לא מדוייק. בהרבה יפניות החלפים יקרים יותר (דוגמת הונדה).

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אנשים לא אוהבים צרפתיות בישראל.

 

יבול החג שלי מנסיעה מתל אביב לנתניה היום בצהריים:

 

בכביש 5 לפני גלילות : רנו מגאן 2 תקועה עם מכסה מנוע פתוח , בן אדם עם ווסט צהוב מדבר בטלפון (כנראה חייג לשגריר)

לפני רשפון : רנו מגאן 2 תקועה עם מכסה מנוע סגור, 4 מאותתים ו2 אנשים נשענים על מעקה הבטיחות, אחד בווסט צהוב זוהר- כנראה מחכים לגרר.

 

בין שפיים ליקום : פיג'ו 307 תקועה עם מכסה מנוע פתוח ומשולש מאחוריה. עוד פעם, 2 אנשים נשענים על מעקה הבטיחות, אחד עם ווסט צהוב (יש היענות יפה לעניין הזה- כל הכבוד) , כנראה מחכים שהגרר של המגאנים יאסוף אותם על הדרך.

 

בירידה לאודים : קורולה תקועה עם פנצ'ר , מחליפים גלגל.

אחרי העליה לנתניה: אימפרזה תקועה עם פנצ'ר מחליפים גלגל.

 

וזאת מנסיעה קצרה של 20 דקות.

 

המסקנה הסטטיסטית מהנ"ל (שכמובן אינו מהווה מדגם מייצג ובלה בלה בלה ויש המון קורולות תקועות בצידי הדרך בלא יכולת תנועה רק שבמקרה לא ראיתי כזה דבר אף פעם) :אם אתה נוהג ביפנית, יש לך סיכוי גדול מהממוצע להתקע עם פנצ'ר, אם אתה נוהג בצרפתייה יש סיכוי טוב שיהרס החג ותפגוש את הגרריסט, אבל לפחות לא צריך להחליף גלגל... :)

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוויכוח הזה ממש מטומטם,

רק לקרוא שה AL4 לפי אוהבי הצרפתיות "קצת בעיתית" אבל הקורולה הרובוטית "זוועה".

מה בדיוק מטרת הוויכוח הזה? כל אחד קונה מה שהוא אוהב לפי העדפותיות האישיות, גם אם זה אומר לקנות לפי העדר כי העדפתו היא להיות חלק מהעדר.

לא הצרפתים עושים מכוניות מדהימות כמו שאף יצרן לא עושה מכוניות מדהימות, כל דגם יש לו את היתרונות והחסרונות שלו.

יש צרפתיות חרא ויש מלהיבות, יש מאזדות עדר ויש מאזדות מדהימות (שכמובן לא מביאים לארץ כמו ה RX8/7).

אני לדוגמא מעדיף רכבים בעלי מראה מסויים (ארוכים - גדולים) ונסיעה מנהלתית, לא עושה לי את זה כל הרכבי "כוח" למיניהם (חוץ מאולי איזה "שלבי"), אז אחיזה לא מדברת אלי ובטיחות כיום היא די טובה ברוב המכוניות רובן משיגות 4 ו 5 כוכבים ולידיעתכם ההבדל בין שני אלו יכול להסתכם בנורה אזהרה על אי חגירת חגורת ביטחון.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל תלוי בעייני המתבונן, צרפתיות הן הרבה יותר בטוחחות מיפניות וכמה גרמניות, איכות חומר מעולה, פינוק בתא הנהג והנוסעים, מושבים מעולים מכל יפנית אחרת, המנועים משנת 2001 מנועים מעולים אחלה רכבים, את רנו אני לא מחשיב היא לא צרפתיה בעייני, הנוחות זה בדרך כלל מה שמושך אנשים מושבעים לקנות סיטרואן ופג'ו.

לי היו מספר לא מבוטל של צרפתיות ובחיים לא התאכזבתי, נכון הטיפולים יותר יקרים אבל מה שהרכב מציע במחיר שלו לא תקבל באף גרמניה ויפנית.

כרגע אני נוהג על 307 xs 2000 סמ''ק משנת 2002 אוטומטית.

הגיר נכון שהוא פעיל מידי וקצת מעצבן בעיר, אבל לנסיעה מרוחקת אתה חוזר עם גב שלם ונוחות משביעה.

אני שבוי של תוצרת פג'ו היו לי הרבה דגמים וכולם היו שמורים ומטופלים ואחלה של מכוניות מבחינת הכל.

לי יש רמת איבזור ברכב משנת 2002 שרק עכשיו יונדאי ומיצובישי והונדה ובכלל הרבה מכוניות רק התחילו ליישם.

אני מדבר על 6 כריות אוויר esp בקרת אקלים, קורות בטיחות צמיגים גדולים מקוריים, רכב מאוד מעולה, קצת מבאס שבגלל הסטיגמות הוא לא סחיר, אני כבר חודשיים מנסה למכור אותו ואין אף טלפון, זאת האמת, אנשים רצים למאזדה 3 וטויטה קורולה, כי הדגם שלי שנת 2002 שווה כמו מאזדה 3 2005 או סובארו אימפרזה אוטומטית רגילה מ 2005.

אז ברור שאנשים אוהבים חדש יותר ו"אמין" יותר אבל פוחדים לנסות.

שקניתי את הפג'ו הראשונה שלי 306 לפני 8 שנים בערך הבעלים אמר לי "שתתחיל עם פג'ו אתה לא תרצה לרדת ממנה לעולם" והוא צדק אני רק עם פג'ו ואני נורא מעריץ את הנדסת האנוש שלה, כנ''ל לגבי הסיטרואן שרק מעתיקים מהפג'ו ומוסיפים בולמים מיוחדים.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אנשים לא אוהבים צרפתיות בישראל.

 

יבול החג שלי מנסיעה מתל אביב לנתניה היום בצהריים:

 

בכביש 5 לפני גלילות : רנו מגאן 2 תקועה עם מכסה מנוע פתוח , בן אדם עם ווסט צהוב מדבר בטלפון (כנראה חייג לשגריר)

לפני רשפון : רנו מגאן 2 תקועה עם מכסה מנוע סגור, 4 מאותתים ו2 אנשים נשענים על מעקה הבטיחות, אחד בווסט צהוב זוהר- כנראה מחכים לגרר.

 

בין שפיים ליקום : פיג'ו 307 תקועה עם מכסה מנוע פתוח ומשולש מאחוריה. עוד פעם, 2 אנשים נשענים על מעקה הבטיחות, אחד עם ווסט צהוב (יש היענות יפה לעניין הזה- כל הכבוד) , כנראה מחכים שהגרר של המגאנים יאסוף אותם על הדרך.

 

בירידה לאודים : קורולה תקועה עם פנצ'ר , מחליפים גלגל.

אחרי העליה לנתניה: אימפרזה תקועה עם פנצ'ר מחליפים גלגל.

 

וזאת מנסיעה קצרה של 20 דקות.

 

המסקנה הסטטיסטית מהנ"ל (שכמובן אינו מהווה מדגם מייצג ובלה בלה בלה ויש המון קורולות תקועות בצידי הדרך בלא יכולת תנועה רק שבמקרה לא ראיתי כזה דבר אף פעם) :אם אתה נוהג ביפנית, יש לך סיכוי גדול מהממוצע להתקע עם פנצ'ר, אם אתה נוהג בצרפתייה יש סיכוי טוב שיהרס החג ותפגוש את הגרריסט, אבל לפחות לא צריך להחליף גלגל... :)

 

אתה יודע מה אומרים על אנשים שמקבלים חיזוקים להחלטות שלהם על סמך צרות של אחרים...:roll:

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יודע מה אומרים על אנשים שמקבלים חיזוקים להחלטות שלהם על סמך צרות של אחרים...:roll:

כן קוראים להם הישראלי הממוצע כל הזמן מחפש מה רע אצל מישהו אחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5694 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...