Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה אנשים לא אוהבים צרפתיות (בארץ)


boaz9090
שימו לב! השרשור הזה בן 5694 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כל נושא ההתקנות החאפריות כבר מזמן עבר את פג'ו וסיטרואן. ה"מכה" הגדולה היתה באיזור שנת 2002 עם שיווק ה 307, שם באמת לא ידעו איך לאכול את זה.

מאז ועד היום עברו הרבה מים בירקון ובשנים האחרונות, למעט מקרים שאפשר לספור על 1-2 אצבעות בדגמים מאוד מאוד מאוד ספציפיים, אין שום בעיות של קודניות או התקנות רשלניות - כל עוד זה מבוצע ב-ח-ב-ר-ה.

היום אתה יכול לשאול כל אחד עם 307\C4 ותראה שבאופן גורף אין בעיות של כיבוי מנוע בנסיעה (או בכלל) עם הקודן.

 

חלק מהאנשים פשוט לוקחים את הדיון הזה צעד אחד קדימה יותר מידי. אף אחד לא בא וטען שהצרפתיות פי 100 יותר אמינות מיפאניות - פשוט באים לשים דברים בפרופורציה ולהסביר שזה לא כמו שמספרי הסיפורים מספרים. אמרתי כבר קודם אבל אחזור על זה שנית; אם אני, אחרי 12 שנה עם יפאניות, עברתי לרכב צרפתי - סימן שהשד לא כזה נורא ! ולהזכירכם, בשבילי האוטו הוא לא בשביל קישוט החניה (14K ק"מ ב 6 חודשים עונים על הקריטריון ?). תאמינו לי, אני חי את הנושא הזה מקרוב ב-3 שנים האחרונות... ואם כבר מדברים על השנים האחרונות; ה C4 היא בהחלט מכונית אמינה ביחס לרמת הטכנולוגיה שיש בה. אין הרבה תקלות וגם אלו שיש קלות לפתרון.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 176
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אה, עזוב, 14K זה מעט, הVW שלי בת כמעט חודשיים, וכבר גמעה 4800 ק"מ.

(לא רכשתי TDI כדי שישן כל היום, נכון ? בשביל משימת שינה הייתי קונה בנזין מאובזר יותר).

ואני לא חושב שאמרתי שכמות התקלות בצרפתיות היא ענקית (ואם כן, אז טעות שלי), אני טוען שבכל זאת יש פה ושם תקלות, שרוב הפעמים יש יותר בצרפתיות מאשר ביפניות.

אני לא חושב שעשית טעות גדולה בכך שרכשת את הC4.

אני בהחלט מסכים איתך שהצרפתיות בהחלט במגמת שיפור, שהולכת להם יפה, ואפילו עמדתי לרכוש פיקאסו לפני הטוראן. (רק שהגיר הידוע לשמצה, והמנוע הדיזל החלש מדי (עבורי, יש מקרים שאני מעביר דברים כבדים עם הרכב, לפעמים משקל 350 קילו בערך בבגאז' + 2 איש מקדימה, צריך מנוע סוחב[אל דאגה, לא דברים מלכלכים \ שורטים]), מנע זאת ממני)

אגב, מה עם האקורד בתמונה שלך ? עוד אצלך ?

 

 

מקווה שמיצינו בזאת את הנושא איציק.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאחר וגם דעתי שורבבה כאן בתור דבר שטות, אז תרשה לי לציין שאני יודע בדיוק על מה אני מדבר.

היפנים מטבעם ואופיים הינם אנשים הרבה יותר יסודיים ודייקנים מהצרפתים, ויבדקו כל מערכת חדשה אלפי פעמים, עד שיהיו משוכנעים למעלה מכל ספק שהכל יפעל כשורה - ולאורך זמן.

בהונדה סיביק החדשה יש לא פחות אלקטרוניקה מבסיטרואן C4 ובכל זאת כלום לא מתקלקל בה - או שהמתקינים שעובדים עם הונדה מוכשרים במיוחד?

ואם נגעת בסולם האמינות, שאני רחוק מלהיות מעריץ עיוור שלו, היפניות מככבות שנים רבות בפיסגה - קונספירצייה או אמת?

ובאותה הזדמנות אני ישמח אם תספר לי מה נוח ב C4 או מתקשר במגאן החדשה.

כל הנקודות שהעליתי התייחסו להכללות אויליות וחסרות בסיס שהן עיקרו של השירשור הזה. ההכללות כמובן לא שייכות רק לצד אחד והן נחלת שני הצדדים כאן. גם ההכללה בדבר הנוחות והקשר שבצרפתיות לצד נטייתן המולדת להתקלקל כל הזמן היא כמובן, כמו האחרות, שטות מוחלטת וככזו התייחסתי אליה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה זה צריך לעניין אותנו?

עוד מס שפתיים פופוליסטי על מנת לרצות פוליטיקאים שהחליטו שהמכונית היא אם כל הצרות שבעולם.

שימו לב איך הטרנדים מישתנים ומיחלפים בעולם הרכב - האובססייה לחיסכון בדלק החלה עוד בתחילת שנות ה 80', והתוצאה היתה מנועים עתיקים בעלי יחס דחיסה גבוה (רנו למשל) או גירים מוזרים בעלי יחסי העברה בלתי הגיוניים בעליל (אודי) או דיזלים מחרידים (פולקסווגן), ואז התחלף הטרנד באיכות ובטיחות, מה שגרם לעלייה משמעותית במשקל המכוניות, שלא לדבר שכבר היה עדיף להתרסק במכוניות מאשר לנסוע בהם..

לפחות מהטרנד הזה ניצלו חיים של לא מעט אנשים.

אבל זיהום אוויר?!

שיטפלו קודם במיפעלי התעשייה שמזהים פי אלף או במכוניות הישנות שכל אחת מהן מזהמת אוויר פי 100 ממכונית חדשה.

הפעם זהו טרנד טיפשי למדי, יש לציין.

 

אתה כנראה אינך מבין את עוצמת הרגשות באירופה , ואת החשיבות הרבה אשר האירופאים מייחסים לאיכות הסביבה וזיהום האויר.

באירופה מגיעה כמעט כל BMW עם מערכת המכבה את המנוע באופן אוטומטי בעת עמידה בניוטרל ברמזור..

מנועים עם פליטת מזהמים נמוכה הם הנושא שתעשיית הרכב עובדת עליו בצורה אינטנסיבית עם כניסת תקן יורו5 ..

טיפשי ? , אני לא חושב, העולם מושפע באופן מכריע מזיהום אויר זה אינו משנה אם זה ממפעל ואו מכלי רכב, האירופאים בגישה שצריך לטפל בכל הנושאים גם יחד, ולא רק במגזר מסוים.

האירופאים עובדים באופן אינטנסיבי על הורדת שיעורי הפליטה של גזי פליטה בצורה מסיבית אם בתקנות מחמירות, ואם באכיפה שאנחנו עוד לא הגענו לקצה קציה, זו הדרך ובוודאי שלא להתעלם מהמצב כפי שאנחנו מטיבים לעשות פה בארץ.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וכמובן בשוליים ובטח לא שייך. סבאסטין לואב ממשיך לזכות במרוצי הראלי באופן שכמעט הופך את המרוצים הללו, שהם המבחן האולטימטיבי לאיכות בנייה ואמינות של רכב, למשעממים בשל התוצאה הידועה מראש. ובאיזה אוטו ? סיטרואן כמובן. נו אז מה ? סתם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול לעדכן על הביצועים של סוזוקי בסבב ??:evil:

 

סתם בצחוק.. , הC4 ננהגת על הנהג הטוב בסבב ימח שמו גם הוא צרפתי..:-)

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וכמובן בשוליים ובטח לא שייך. סבאסטין לואב ממשיך לזכות במרוצי הראלי באופן שכמעט הופך את המרוצים הללו, שהם המבחן האולטימטיבי לאיכות בנייה ואמינות של רכב, למשעממים בשל התוצאה הידועה מראש. ובאיזה אוטו ? סיטרואן כמובן. נו אז מה ? סתם.

 

הלוואי והסיטרואן של לואב הייתה זהה לזאת בגירסאת ליסניג , מה הקשר בין רכב למרוצי ראלי לבין אמינות הרכב ביום יום?

אתה יודע כמה כסף שופכים על הרכבים האלה לפני כל מרוץ? סכום שהיית יכול לקנות עוד C4 , מרוצי ראלי זה ממש לא מבחן אמינות לרכב , לפני כל מרוץ יש צוות ענקי של מכונאים שבודקים את הרכב מכל זווית אפשרית ומחליפים כל מה שלא ניראה להם בחיים האמיתים לפני שאתה יוצא כל בוקר עם האוטו יש לך כזה צוות צמוד כמו של לואב?

ברכב של לואב יש איבזור בכלל? הכל שם מופשט ברכב למען המשקל הקל , הרכב של המרוצי ראלי צריך להיות אמין בדיוק למרוץ שהוא משתתף בו אחר כך במילא הוא יעבור סידרת טיפולים ענקית.

בקיצור אין שום קשר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי שאנשים כאן לא אוהבים להיות שפני נסיונות של פיתוחים מצויינים שהוצאו לשוק חצי/לא מבושלים. ההפסד כולו של מי שלא מוכן לשלם קצת באמינות על חשבון הכיף. (כמו המקרה שלי עם הג'ולייטה לפני 30 שנה- אחת ממכוניות הנהיגה הכיפיות שנוצרו) עדיפויות משתנות עם הגיל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי שאנשים כאן לא אוהבים להיות שפני נסיונות של פיתוחים מצויינים שהוצאו לשוק חצי/לא מבושלים. ההפסד כולו של מי שלא מוכן לשלם קצת באמינות על חשבון הכיף. (כמו המקרה שלי עם הג'ולייטה לפני 30 שנה- אחת ממכוניות הנהיגה הכיפיות שנוצרו) עדיפויות משתנות עם הגיל.

 

אתה צודק , כמוני כמוך , זו היתה אהבה וכייף , :lol: כל דבר נכון לזמנו .

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=220917&highlight=%D7%9E%D7%91%D7%A8%D7%92&page=2

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5694 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...