Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה אנשים לא אוהבים צרפתיות (בארץ)


boaz9090
שימו לב! השרשור הזה בן 5716 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה שהרכב אולי רגיש יותר לא אומר שהוא לא טוב, היצרן לא אשם שהמתקינים פה חאפרים, הוא לא ישקיע יותר ברכב שלו רק כי הישראלי הקטן עובד לפי איך שנוח לו ולא לפי הספר.

 

אם בארץ היו עובדים לפי הספר החיים פה היו הרבה יותר יפים, אבל כל אחד חושב שהוא יודע יותר טוב מהיצרן, ולכן דוחפים פה שמני דלקול ועוד שלל דברים דומים שהיצרן בכלל לא מכיר.

 

גם אל תשכח שלכל דבר יש מחיר, אתה הית מוכן שישימו לך צמה כבדה כמו שארנון אמר רק בשביל אמינות?

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 176
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שוב לחזור לטענה של איציק ? שרכבים בסיסיים של סיטרואן-פז'ו מאובזרים ו"מחושמלים" יותר מרכב יפני יוקרתי כמו לקסוס ? אז מה הפואנטה ? עדיין אני אומר בלב שלם, ועוד הרבה כמוני, שדווקא בסיטרואנים שונים יש יותר בעיות שנובעות מהתקנות מקומיות, בעוד שבלקסוס, שברור מאליו שהיא יותר "מחושמלת" מסיטרואן רגילה, יותר עמידה בהתקנות ישראליות.

אז מה שיוצא לכם מכל מה שאתם אומרים, שאתם רק מחזקים את הטענה שלי, שרכבים שונים תוצרת פז'ו-סיטרואן רגישים יותר לנגיעות לא מדויקות בחשמל, ומשום מה, דווקא במיקרים כאלו, יש פגיעות חמורות בהרבה ברכב, מאשר אם יעשו אותו דבר בלקסוס.

 

אתה לוקה בהבנה הנקרא שלך , אבל אני עייפתי אין שום טעם להתווכח עם אחד אשר מסרב להבין הסברים פשוטים, ומנסה בכל דרך להתחכם, ולמצוא בכל דבר חיזוק לדעותיו הוא.

 

אתה יכול להגיד לעצמך בלב שלם מה שאתה רוצה, "העובדות" שאתה מתבסס עליהם ידועות אך ורק לך, והרגישות לנגיעות לא מדויקות בחשמל כדבריך יכולות להשבית רכב לחלוטין, ואף לגרום לשריפה של הרכב כולו כפי שכבר קרה.

מה בין זה לבין האמינות של הרכבים הצרפתים ? , רק לך הפיתרונים..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם ההתקנות המקומיות כמו שאתה טוען אחריאיות לרוב הבעיות כי לא יודעים להתקין וכל המתקינים בארץ חאפרים.

אז למה היצרן לא טורח לעדכן את המתקינים שצריך לחבר את הקודנית בנקודה X ו-Y כדי שלא יהו תקלות והלקוח לא יקבל Z ?

 

יש לי תחושה (ואני רוצה לציין ולהדגיש שזוהי רק תחושה שלי ואין לי מושג אם היא נכונה או לא) שגם אם היבואני היו מעדכנים את המתקינים בדרכים נכונות למצוא חשמל לאביזרים שלהם, הם היו מתעלמים מזה. למה? כי המתקין יודע יותר טוב מהיבואן (או לפחות ככה הוא חושב). הרי מה זה משנה אם הוא יתחבר במקום אחד ולא במקום אחר? מנסיון יותר קל להתחבר איפה שהוא רוצה (בניגוד למקום שצוין ע"י היבואן) וזה "יוצא בסדר".

 

דוגמא שקרתה אצלנו:

אי שם בשנת 97', אבא שלי קיבל רכב חדש (טויוטה קורולה). כשהלך להתקין בו דלקן, המתקין חיפש מקום שבו יש מתח קבוע (גם בלי סוויץ'), מצא פיוז כלשהו והתחבר אליו. בדיקה זריזה גילתה שמדובר בפיוז של מערכת ה ABS, ואחרי ויכוחים (והמשפט הידוע "סמוך עלי, זה בסדר"), החיבור עבר משם למקום אחר שבו לא היה יכול לשרוף פיוז של מערכת בטיחותית קריטית.

 

יש עוד דוגמאות, אבל אני יכול לבלות שעות בלכתוב את כולן.

"ai motoare capul doare"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן, הלקסוס, שמיועדת להתחרות במרצדס S-Class מאובזרת טוב מסיטרואן C4.

 

מה זה מלמד אותך?

 

אותי ההודעה שלך מלמדת מספר דברים, אבל לא לגבי הלקסוס או הסיטרואן.

 

יש הרבה בתשובות שלך ושל איציק , חבל שתקשורת הנתונים שלכם עם היבואנים של הצרפתיות בארץ מנותקת .:idea:

 

אם מערכת החשמל היא בעיית המתקינים בארץ - אני כיבואן הרוצה לקדם את רכבי , הייתי שולח להם דפי הסבר ושירטוטים

קריאים ופשוטים , ואפילו מזמן ליום עיון והדרכה , קידום מכירות :lol:

 

לכל רכב מתקדם יש אבולוציה , מוסכים ומתקינים אשר טיפלו ב סוברו לפני 20 שנה, למדו כעבור תקופה מסויימת את הרכבים היפנים הנוספים , לא המציאו את הגלגל , שיפרו החליפו , הכניסו מערכות מתואמות עם הרכיבים הישנים הידועים .

 

ומה עשו סיטרואן , בומבות רק בחברה , או ז'ק , צנרת הידראולית כנ"ל . נוזל הידראולי במחיר סמירנוף :shock:

 

ולבעלי מוסכים ישראלים אין את הידע והאבחנה , וצריך לתת פיתרון עכשיו , אז צנרת דלק מסוככת , מחליפה צינור הידראולי ,

וכן זה פיתרון שראיתי , על אף ההסבר שהוא לא יעמוד בלחץ ובחום , התשובה , הוא רצה זול אין לי משהו אחר , וחדש בחברה הוא לא יקנה , זה יקר לו .

 

יבואן חכם - יודע צדיק נפש בהמתו - יוזיל את מחירי עקב האכילס שלו , יפיץ אותם בין כולם במחיר שווה לכולם .

הצנרת הבומבות והנוזל יהיו זמינים , מוסכים ולקוחות יקנו ויחליפו במסגרת טיפול שותף , לפני הבעיה ורכבים לא יתקעו , והרכב פתאום יהיה אמין . ( לא לדאוג גם במחיר מוזל מתח הרווחים הוא מעל 100% )

 

 

אמין , נוח , עוד אנשים יקנו , ויצא שכרו של היבואן על ההוזלה ברווח . ומיתוג אמינות .

 

אז נכון יש מוצר טוב , אבל לא מתאים כל כך לישראל , בגלל היבואנים ( רנו קצת התעשתו ) המוסכים והמתקינים ( ידע לא זמין )

והישראלים הטיפשים :lol: , אשר לא מבינים איזה מזגן מעולה מקורי יש ל BX , כאשר אתה תקוע בבית שמש .( המזגן עבד )

הממסרה האוטומטית לא .

( היבואן ידע על הבעיה - הפיתרון , מי שיתקע נחליף לו , הרכב היה חדש, בין שלושה חודשים, אח"כ החליפו ממסרה לחדשה עם פיקוד שונה :wink: )

 

אז יבואן ושירות הם הבעיה ברכב הצרפתי , לא הרכב .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל מה שאתה מתאר פה זה המוח הישראלי של לתת מכה ולא חשוב מה אחרי זה, העיקר קודם למכור ואחרי זה למי אכפת אם הלקוח יחזור או לא.

 

למה ליבואן להשקיע בספרי הדרכה וימי עיון כשיש מכירות גם ככה?

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שארנון כתב קודם, שום ספר הוראה למתקינים לא יעזור, אם כל אחד חושב שהשמש זורחת לו מהתחת, והוא יכול ללמד את היצרן טריקים לקיצור דרך..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל מה שאתה מתאר פה זה המוח הישראלי של לתת מכה ולא חשוב מה אחרי זה, העיקר קודם למכור ואחרי זה למי אכפת אם הלקוח יחזור או לא.

 

למה ליבואן להשקיע בספרי הדרכה וימי עיון כשיש מכירות גם ככה?

 

בגללי , כי אני מפסיד ואתה מפסיד . יש דברים שאחרי ניסיון ברותחים , נזהרים גם בצוננים :cool:

 

היום יש לי רכב המתאים לדרישותיי , ואולי מחר זה יהיה רכב צרפתי או איטלקי ואני מהפחד הדפוק שלי והיחס של היבואן לא אקנה :idea:

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרשה לעצמי לסכם כמה שטויות ראיתי כאן :

1. מכוניות יפניות פשוטות יותר ולכן לא מתקלקלות.

2. יצרנים אירופאיים, בלחץ אנשי המכירות שלהם, מתקינים כל מיני שטויות על האוטו, בלי לבדוק אותם. היפניים האחראיים לא ישימו בורג בלי להעבירו שבעת מדורי גיהנום של ניסויים.

3. באירופה מכוניות הן זולות, לכן לקונים בכלל לא משנה אם הן אמינות או לא.

4. גם באירופה יש סולם אמינות. בתחתיתו צרפת, איפשהוא כנראה שלב או שניים למעלה, איטליה וקרוב מאוד לצמרתו כמובן גרמניה. אנגליה לא ממש מוגדרת מבחינת אמינות מוצריה ( אולי זה הזמן לשירשור בענין ? ). האמינות היפנית בכלל לא צריכה סולם, היא פשוט בשחקים.

5. רק מכוניות צרפתיות נתקעות בכבישים.

6. מי שקונה אוטו צרפתי יודע שהוא קונה אוטו נוח, נעים, נחמד, מתקשר ומה לא. הוא באותה עת יודע שהוא קונה אוטו שיבלה, כמו טבח בצבא, שבוע בבסיס שבועיים במוסך.

מדובר ברשימה אקראית ולא ממצה כמובן.

מאחר וגם דעתי שורבבה כאן בתור דבר שטות, אז תרשה לי לציין שאני יודע בדיוק על מה אני מדבר.

היפנים מטבעם ואופיים הינם אנשים הרבה יותר יסודיים ודייקנים מהצרפתים, ויבדקו כל מערכת חדשה אלפי פעמים, עד שיהיו משוכנעים למעלה מכל ספק שהכל יפעל כשורה - ולאורך זמן.

בהונדה סיביק החדשה יש לא פחות אלקטרוניקה מבסיטרואן C4 ובכל זאת כלום לא מתקלקל בה - או שהמתקינים שעובדים עם הונדה מוכשרים במיוחד?

ואם נגעת בסולם האמינות, שאני רחוק מלהיות מעריץ עיוור שלו, היפניות מככבות שנים רבות בפיסגה - קונספירצייה או אמת?

ובאותה הזדמנות אני ישמח אם תספר לי מה נוח ב C4 או מתקשר במגאן החדשה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חן, מספיק כבר עם אגדות הדייקנות היפנית.

 

מה קרה לכל המנועים של הקורולה? איך זה מסתדר עם האגדה?

ותתקתק שניה "mazda 3" ו "TSB" בגוגל, ותסביר לי את רשימת התקלות האלה ?

 

מה, אלה דברים שבדקו אותם "אלפי פעמים" ואז הם פתאום התקלקלו?

 

כולכם מתעלמים מכך שכל היצרנים יודעים לעשות היום הכל.

שיקולי עלות\תועלת וטעמי קהל הם מה שיכתיב את התוצאה הסופית.

 

אם היפנים היו מקדימים בכל כך הרבה שנות דור את הצרפתים, טויוטה ופז'ו לא היו מייצרות במפעל משותף מכונית זהה לשני היצרנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הונדה סיויק Type R.

הונדה S2000.

 

אמנם לא אותו נפח והספק אבל ביחס לנפח מדובר בהספק לא רע - VW גולף TSI.

וכמובן גם גולף GTI.

הבאת יצרן אחד (זה אגב מנועים מאוד דומים) ומנוע מוגדש.

אז חוץ מהונדה, שנחשבת לאחד מיצרני המנועים הטובים, יש עוד?

להזכירך, אני לא מנסה לשכנע שצרפתיות טובות, אני בכלל לא צד בדיון, אבל להגיד שהמנועים מיושנים זה לא נכון.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומה עם הבעיות במנועי ה D4D של טויוטה?

והדיפרנציאלים המיתרסקים בלנד קרוזר?

ברור שרוב היצרנים ניתקלו בבעיות טכניות, ובינהם גם היפנים.

מה שכן, מערכות אלקטרוניות הם יודעים לייצר, ועל זה אין כמעט ויכוח.

ותקלות אלקטרוניקה הן אלו ששמאיסות על הלקוח את המכונית, ואני מכיר את זה מקרוב :-).

משיחות שערכתי עם כמה בעלי מוסכים, מיסתבר שבין היפניות, מכוניות הונדה מפגינות אמינות למופת - פשוט 0 תקלות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאזדה RX8 :)

 

מעבר לזה - טויוטה סליקה דור אחרון, כמדומני 190 כ"ס ממנוע 1.8 ל'.

 

אבל זה לא משנה - בדגמים הספורטיביים תמיד יהיו מנועים חזקים יותר מהדגמים ה"רגילים".

 

תוכל להגיד שהמנוע 1.2 ל' (8 שסת') שבקליאו הרגילה חדיש במיוחד? :puzzled:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאזדה RX8 :)

 

מעבר לזה - טויוטה סליקה דור אחרון, כמדומני 190 כ"ס ממנוע 1.8 ל'.

 

אבל זה לא משנה - בדגמים הספורטיביים תמיד יהיו מנועים חזקים יותר מהדגמים ה"רגילים".

 

תוכל להגיד שהמנוע 1.2 ל' (8 שסת') שבקליאו הרגילה חדיש במיוחד? :puzzled:

 

מנוע 1.2 8 שסתומים עושה את דרכו הביתה, ומוחלף ביחידה בנפח זהה 12 שסתומים אשר יחודה היא רמת מזהמים נמוכה מאוד.

מה לעשות זה מה שמעניין היום את האירופאים , יותר ממנועים בעלי הספקים גבוהים.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה לעשות זה מה שמעניין היום את האירופאים , יותר ממנועים בעלי הספקים גבוהים.

למה זה צריך לעניין אותנו?

עוד מס שפתיים פופוליסטי על מנת לרצות פוליטיקאים שהחליטו שהמכונית היא אם כל הצרות שבעולם.

שימו לב איך הטרנדים מישתנים ומיחלפים בעולם הרכב - האובססייה לחיסכון בדלק החלה עוד בתחילת שנות ה 80', והתוצאה היתה מנועים עתיקים בעלי יחס דחיסה גבוה (רנו למשל) או גירים מוזרים בעלי יחסי העברה בלתי הגיוניים בעליל (אודי) או דיזלים מחרידים (פולקסווגן), ואז התחלף הטרנד באיכות ובטיחות, מה שגרם לעלייה משמעותית במשקל המכוניות, שלא לדבר שכבר היה עדיף להתרסק במכוניות מאשר לנסוע בהם..

לפחות מהטרנד הזה ניצלו חיים של לא מעט אנשים.

אבל זיהום אוויר?!

שיטפלו קודם במיפעלי התעשייה שמזהים פי אלף או במכוניות הישנות שכל אחת מהן מזהמת אוויר פי 100 ממכונית חדשה.

הפעם זהו טרנד טיפשי למדי, יש לציין.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש הרבה אנשים שאוהבים מכוניות צרפתיות ומחליפים אותם אחת אחרי השנייה ויש כאלה שלא. כל אחד עם התפיסה שלו אבל מי שרושם בפורום לפחות שיבסס את הדברים שלו על אמת ועובדות ולא על..ראיתי c5 על גרר זה חרא של אוטו..נו באמת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5716 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...