Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה אנשים לא אוהבים צרפתיות (בארץ)


boaz9090
שימו לב! השרשור הזה בן 5705 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הונדה סיויק Type R.

הונדה S2000.

 

אמנם לא אותו נפח והספק אבל ביחס לנפח מדובר בהספק לא רע - VW גולף TSI.

וכמובן גם גולף GTI.

 

בגולף TSI \GTI זה לא נכון , המנוע שם לא אטמוספרי הוא מוגדש והרבה יותר קל להוציא יותר סוסים ממנוע מוגדש מאשר מאטמוספרי.

 

דוגמא לאטמוספרי טוב זה פג'ו 306 GTI6 כבר לפני עשור הצליחו לסחוט ממנוע 2.0 ליטר 167 כ"ס (טוב לפחות על הנייר :lol: ).

פג'ו 206 RC שלא הגיעה לארץ (וחבל מאוד מאוד) מוציאה 182 כ"ס ככה גם C4 VTS עם אותו מנוע , שוב נפח של 2.0 ליטר.

המנוע הקודם של ה-B4 (שנת 2006,2007 אם אני זוכר) מוציא 165 כ"ס ממנוע 2.0 ליטר.

 

לא חסרות דוגמאות לאטמוספריות חזקות.

 

אבל אם כבר דיברת על קליאו ספורט shellcase , תראה לי עוד מנוע אטמוספרי כל כך מורכב ומסובך כמו של הקליאו ספורט , לא סתם העליות של הטיימניג שם גבוהות הרבה הולך על עבודה המון שעות ואם אני לא טועה צריך גם כלים מיוחדים.

אני שראיתי מקרוב את המנוע בפעם הראשונה פשוט ניסיתי לחשוב איך אפשר לבדוק שמן במדיד של הרכב אני בקושי הצלחתי להכניס לשם את היד , המדיד יושב מאוד למטה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 176
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אז אני שואל למה זה קורה רק באירופיות? , כן אז המערכת חשמל שלהם אולי יותר מתוחכמת משל היפניות המומצעות אבל למה אין הוראות יצרן כיצד להתקין את האזעקות והקודניות כמו שצריך?

למה במכוניות פאר יפניות דוגמאת לקסוס למשל אתה לא שומע על מקרים כאלה ותסכים איתי שהמערכת החשמלית שם מסובכת ומורכבת בהרבה מכל רכב צרפתי מומצע .

לא מכיר את מערכת החשמל בלקסוס, לכן לא הייתי יוצא בהצהרות שמערכת החשמל שם מסובכת ומורכבת הרבה מכל רכב צרפתי ממוצע. הייתי דווקא מהמר על ההפך מזה: הייתי מהמר שברכב צרפתי ממוצע יש מערכת יותר "מסובכת" ממה שיש בלקסוס. הייתי מהמר שבלקסוס יעדיפו ללכת על בטוח עם מערכת מיושנת ואמינה על פני חידושים שעלולים לגרוע ממנה את תואר המכונית האמינה ביותר.

 

ההתקנות המקומיות הן צרה צרורה לכל מכונית עם רשת תקשורת כי הקודן הכי פשוט עלול לגרום לתופעות לוואי מעצבנות להחריד אם לא יודעים להיכן בדיוק לחבר אותו.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הערות באדום.

אימפרזה STI, הגרסא היפנית, כמעט 310 כ"ס ממנוע 2 ליטר ומגדש טורבו בלבד (או מגדש על, לא זוכר, אבל שאלת הספק לנפח, לא הספק לנפח + מגדש, כנ"ל האיבו.

 

איציק, עם כל הכבוד לצרפתיות האלו, אם לצרפתית ממוצעת ובלתי אמינה יש מערכת חשמל פשוטה מללקסוס ממוצעת, אז כנראה שהצרפתיות צריכות לעמוד בראש טבלאות האמינות.

לקסוס לא משתמשים בטכנולוגיות מיושנות, ולא סתם הם מתחרים טובים לאירופאיות היוקרתיות.

הם פשוט מייצרים את המוצר כמוצר שיווקי, רק אחרי בדיקות רבות, בדיקות איכות מחמירות בהרבה ככל הנראה, ממה שצרפתים עושים.

מעניין שדווקא היפנים מצליחים לייצר רכב יוקרתי מתחרה מעולה לאירופאיות (הגרמניות כמובן), בעוד שהצרפתים אינם מסוגלים לייצר את מה שעשירי היבשת שלהם מעוניינים בו.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איציק, עם כל הכבוד לצרפתיות האלו, אם לצרפתית ממוצעת ובלתי אמינה יש מערכת חשמל פשוטה מללקסוס ממוצעת, אז כנראה שהצרפתיות צריכות לעמוד בראש טבלאות האמינות

...

מעניין שדווקא היפנים מצליחים לייצר רכב יוקרתי מתחרה מעולה לאירופאיות (הגרמניות כמובן), בעוד שהצרפתים אינם מסוגלים לייצר את מה שעשירי היבשת שלהם מעוניינים בו.

 

(ההדגשות שלי)

אלון, יש לך נטיה להקשיב רק לעצמך (וספציפית לתחושות הבטן שלך), וסבלנותי להודעות מהסוג שאתה מנפק מתחילה לפקוע אחרי 140 הודעות בשרשור הזה, רובן ככולן מטופשות, מופרכות, מכלילות וידעניות, שנכתבו ע"י ישראלים מסוגך, שבטוחים שכל הידע של היקום זורח להם מהישבן.

 

מסביר לך איציק שרובן המכריע של התקלות החשמליות במכוניות עם רשתות תקשורת נובעות מהתקנות חאפריות של מתקינים מקומיים, אבל אותך זה לא מעניין.

כולך התפלספות והתפלפלות על כך שמכוניות אמורות להיות עמידות לכל מה שמתקין אוויל ינסה לעשות להן.

 

אם אני הייתי בא להתקין לך בטלפון הנייד דיבורית בעזרת פטיש, רתכת ואיזוליר-בנד, לא היית ממהר להכריז שנוקיה מייצרת טלפונים לא אמינים, נכון?

 

אבל ברכבים צרפתיים זה נשמע לך טריוויאלי.

עד כדי כך טריוויאלי שאתה מתעלם גם מהודעות אחרות שנכתבו כאן, והשסבירו שאין כזה דבר רכבים צרפתיים לא אמינים. יש, לכל היותר, דגם ספציפי לא אמין.

 

ההודעות שלך מתובלות בהכללות אין-קץ מעייפות, וכדאי שתמקד יותר אנרגיה בקריאה במקום בכתיבה.

 

 

זו קריאה אחרונה גם לשאר הילדים הנלהבים שמשתתפים בפורום הזה, שבטוחים שהליאונה 86 שהיתה לאבא שלהם מייצגת 1:1 את כל תוצרת יפן 2009, וגם למומחים שיודעים שלוח המחוונים ב- C5 החדשה יתפורר, כי זו היתה, כידוע, בעיה קשה ב- BX מודל 1990.

 

הכללות, במקום אחר. לא פה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יופי, חזרנו להתקנות המקומיות.

אתה מדבר על פטישים ואיזולירבנד ? אותם התקנות מבוצעות גם ברכבים יפנים, כמעט כל רכב יפני מגיע עם התקנה מקומית כלשהיא, כך גם כמעט כל רכב צרפתי.

למה ברכב צרפתי, וחוויתי את זה על עצמי, יש יותר תקלות של "התקנות מקומיות", בעוד שיפניות ברוב המוחלט של הפעמים אין כל בעיה ?

 

וקצת הגזמת, רתכת לפלסטיק מסכן ? לא נראה לי, בטח שלא פטיש.

התקנת דיבורית זה הדבר הפשוט ביותר שיש, ואם "דגמים ספציפיים בעייתים" (יותר טוב?) לא שורדים אפילו את זה בלי לגרום לאיזה קצר במערכת החשמל של עצמן, אז למה צריך רכב כזה בכלל ?

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה ברכב צרפתי, וחוויתי את זה על עצמי, יש יותר תקלות של "התקנות מקומיות", בעוד שיפניות ברוב המוחלט של הפעמים אין כל בעיה ?
(אני מתעלם מהחוויה האישית שעליה מבסס הכותב הררי הכללות לגבי כל רכב צרפתי וכל רכב יפני)

 

 

למה ? ככה. כי ברכב צרפתי זה ככה.

כי רשת תקשורת, כל רשת תקשורת, רגישה מאוד להפרעות חשמליות, ורגישה מאוד למפלי מתח.

 

אז אתה יכול לבוא בטענות ליצרן כמו פז'ו-סיטרואן, אבל תרשה לי לעדכן אותך שטרוניותיך לא מזיזות לו את קצה הזרת.

על כל (לא) לקוח כמוך שיודע הכל, יש כמה לקוחות אחרים שמוכנים לקבל בסיטרואן C4 זולה להפליא מערכות מתוחכמות בזכות המולטיפלקס, ומוכנים לשם-כך להתקין דיבורית אצל מתקין שלא חותך כבל מתח-ראשי, ומחבר אותו שוב בליפוף.

 

רק לאחרונה ירדה ה- C4 המיליון מפס-היצור, אפילו שאלון יושב לו בביתו שבישראל, ומלהג בידענות שביונדאי אפשר להתקין דיבוריות גם אצל מוכר הדגים בנמל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יופי, חזרנו להתקנות המקומיות.

אתה מדבר על פטישים ואיזולירבנד ? אותם התקנות מבוצעות גם ברכבים יפנים, כמעט כל רכב יפני מגיע עם התקנה מקומית כלשהיא, כך גם כמעט כל רכב צרפתי.

למה ברכב צרפתי, וחוויתי את זה על עצמי, יש יותר תקלות של "התקנות מקומיות", בעוד שיפניות ברוב המוחלט של הפעמים אין כל בעיה ?

 

וקצת הגזמת, רתכת לפלסטיק מסכן ? לא נראה לי, בטח שלא פטיש.

התקנת דיבורית זה הדבר הפשוט ביותר שיש, ואם "דגמים ספציפיים בעייתים" (יותר טוב?) לא שורדים אפילו את זה בלי לגרום לאיזה קצר במערכת החשמל של עצמן, אז למה צריך רכב כזה בכלל ?

 

 

התגובה הזו יותר ממרמזת שלא קראת את ההודעות הקודמות , ואתה ממשיך לכתוב ולהגיב רק למען הויכוח.

תחזור לתגובה של איציק המסבירה מדוע רכבים צרפתים עם מערכות חשמל מתקדמות סובלים מהתקנות של קאטר + איזולירבנד.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מכיר את מערכת החשמל בלקסוס, לכן לא הייתי יוצא בהצהרות שמערכת החשמל שם מסובכת ומורכבת הרבה מכל רכב צרפתי ממוצע. הייתי דווקא מהמר על ההפך מזה: הייתי מהמר שברכב צרפתי ממוצע יש מערכת יותר "מסובכת" ממה שיש בלקסוס.

 

למה? כי הלקסוס "לא" מאובזרת ביחס למוצרים הצרפתיים?

 

הייתי מהמר שבלקסוס יעדיפו ללכת על בטוח עם מערכת מיושנת ואמינה על פני חידושים שעלולים לגרוע ממנה את תואר המכונית האמינה ביותר.

 

כאמור לעיל, הלקסוס מאובזרת טוב בהרבה מכלי הרכב הצרפתיים, זה מחזיר את השאלה למה בכלל צריך את כל קווי התקשורת שישנם במכוניות הצרפתיות - עובדה שאפשר גם אחרת.

 

 

12345

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אתן דוגמה מהחיים. פזו 407 עם יותר מ300 אלף קלומטרים.

את כל הקילומטרים נעשו ע"י אדם שמכבה מנוע לפני שהרכב עוצר, מעביר מR לD לפני שהרכב עוצר . ובחזרה.

בבוקר קר מניעה ומייד מתחיל לנסוע. אני לא זוכר שמד סל"ד שלו ירד מ 4 אלף. בקיצור, תוחן את הרכב.

אני קיבלתי שוק אחרי שראיתי את מד קלומטרים. ומה שמדהים, הרכב נוסע חלק. וגם לא היו שום תקלות מיוחדות ברכב ב4 שנים שלו.

לך תבין.

Omnia mea mecum porto

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאמור לעיל, הלקסוס מאובזרת טוב בהרבה מכלי הרכב הצרפתיים, זה מחזיר את השאלה למה בכלל צריך את כל קווי התקשורת שישנם במכוניות הצרפתיות - עובדה שאפשר גם אחרת.
אכן, הלקסוס, שמיועדת להתחרות במרצדס S-Class מאובזרת טוב מסיטרואן C4.

 

מה זה מלמד אותך?

 

אותי ההודעה שלך מלמדת מספר דברים, אבל לא לגבי הלקסוס או הסיטרואן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מכיר את מערכת החשמל בלקסוס, לכן לא הייתי יוצא בהצהרות שמערכת החשמל שם מסובכת ומורכבת הרבה מכל רכב צרפתי ממוצע. הייתי דווקא מהמר על ההפך מזה: הייתי מהמר שברכב צרפתי ממוצע יש מערכת יותר "מסובכת" ממה שיש בלקסוס. הייתי מהמר שבלקסוס יעדיפו ללכת על בטוח עם מערכת מיושנת ואמינה על פני חידושים שעלולים לגרוע ממנה את תואר המכונית האמינה ביותר.

 

ההתקנות המקומיות הן צרה צרורה לכל מכונית עם רשת תקשורת כי הקודן הכי פשוט עלול לגרום לתופעות לוואי מעצבנות להחריד אם לא יודעים להיכן בדיוק לחבר אותו.

 

איציק

 

איציק לא צריך להיות מבין גדול במערכות חשמל בלקסוס כדי להבין שרכב ברמה של לקסוס מאובזר בכל מה שאתה יכול לחשוב עליו , לקסוס מפנקים בלי סוף באיבזור וחישמול ומערכות סופר מתוחכמות (למשל ESP משוכלל בהרבה מהסטנדרט כיום , ה-ESP הזה הוא בעצם סוג של "חוזה עתידות") , בקרת שיוט אדפטיבית ועוד איבזור שהייה שמור למטוסי קרב .

לעומת זאת רנו מגאן ליסיניג קמצנית באיבזור ביחס ללקסוס ואפילו החלונות חשמל מאוחרה ידניים.

מה לדעתך יהיה יותר מסובך? ברור שבלקסוס היא מאובזרת פי מליון מרכב ליסניג בקבוצה 2 אז שוב אתה יכול לטעון שיש קווי תקשורות ברנו ומערכת חשמל חדישה יותר , אז למה כל זה נחוץ? למה בלקסוס יודעים לעשות את זה בלי כל התקלות חשמל האלו?

 

אם ההתקנות המקומיות כמו שאתה טוען אחריאיות לרוב הבעיות כי לא יודעים להתקין וכל המתקינים בארץ חאפרים.

אז למה היצרן לא טורח לעדכן את המתקינים שצריך לחבר את הקודנית בנקודה X ו-Y כדי שלא יהו תקלות והלקוח לא יקבל Z ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א. היצרן לא יכול לעדכן כל מתקין בן-18 שעובד לפני גיוס ב"רדיו-ז'וז'ו" בכרמיאל.

ב. אין לך ולאחרים מושג מה מינון התקלות כיום. אולי המכוניות המודרניות עמידות יותר להתקנות כאלה, ואתם ממשיכים לפמפם שמועות שהיו רלוונטיות לגבי פיז'ו 307 מודל 2002 ?

ג. אתה תמשיך להשוות לקסוס למכונית משפחתית ? או שמתי-שהוא יפול לך האסימון?

 

גש והשווה את האבזור במאזדה 3 (הדגם המאובזר ביותר באירופה) לזה שב- C4 (הכי מאובזר, שוב).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמישהו יציץ באחד משרשורי הסקודה פביה ויבין שגם שם יש בעיות, רק ששם יש הבנה שזה בגלל התקנה מקומית ולא בעיה באחד מהרכיבים של הרכב.

 

ארנון העניין הוא לא השוואת האיבזור אלא הטענה היא שבלקסוס יש יותר חישמולים ומערכות חשמל מתקדמות ועדיין אין בה בעיות (אם בגלל התקנה מקומית או לא) כמו בסיטרואן בעלת פחות חישמולים.

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין היטב את הטענה, ומנסה להסביר (ללא הצלחה) שכששולי הרווח עצומים כמו במקרה הלקסוס, יכול היצרן להרשות לעצמו דברים שאי-אפשר ב- C4.

 

צמת חשמל לא-מולטיפלקס שמסוגלת לתמוך בכל התפקודים המתקדמים שרכב "דרגה 2" יודע להציע כיום יכולה לשקול יותר מ- 100 ק"ג.

 

זה משקל אדיר לרכב שצריך גם להציג פליטת CO2 נמוכה ולהיות חסכוני בדלק.

 

זה פחות מהותי לרכב ששוקל שני טון, מצויד במנוע של 3 ליטר לפחות ועולה כמו שש מכוניות "דרגה 2".

שמישהו יציץ באחד משרשורי הסקודה פביה ויבין שגם שם יש בעיות, רק ששם יש הבנה שזה בגלל התקנה מקומית ולא בעיה באחד מהרכיבים של הרכב.
אף אחד לא יציץ ואף אחד לא יבין.

אם כתוב על הרכב Made in France, הבעיה היא שם, ב- France.

לא חס וחלילה כאן, ב- Israel.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התגובה הזו יותר ממרמזת שלא קראת את ההודעות הקודמות , ואתה ממשיך לכתוב ולהגיב רק למען הויכוח.

תחזור לתגובה של איציק המסבירה מדוע רכבים צרפתים עם מערכות חשמל מתקדמות סובלים מהתקנות של קאטר + איזולירבנד.

שוב לחזור לטענה של איציק ? שרכבים בסיסיים של סיטרואן-פז'ו מאובזרים ו"מחושמלים" יותר מרכב יפני יוקרתי כמו לקסוס ? אז מה הפואנטה ? עדיין אני אומר בלב שלם, ועוד הרבה כמוני, שדווקא בסיטרואנים שונים יש יותר בעיות שנובעות מהתקנות מקומיות, בעוד שבלקסוס, שברור מאליו שהיא יותר "מחושמלת" מסיטרואן רגילה, יותר עמידה בהתקנות ישראליות.

אז מה שיוצא לכם מכל מה שאתם אומרים, שאתם רק מחזקים את הטענה שלי, שרכבים שונים תוצרת פז'ו-סיטרואן רגישים יותר לנגיעות לא מדויקות בחשמל, ומשום מה, דווקא במיקרים כאלו, יש פגיעות חמורות בהרבה ברכב, מאשר אם יעשו אותו דבר בלקסוס.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5705 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...