Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6578 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם כי, לאור העובדה שסדרה 3 היא הנעה קדמית (חוץ מה-M3 כמובן), אכן יש קצת קושי לברור את המוץ מהתבן.

 

אני מקווה שזאת לא הייתה הערה רצינית...

  • תגובות 171
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
זה לא בגלל החתך, זה בגלל רוחב הג'אנט.

ככל שרוחב החישוק גדול יותר ישנם פחות עיוותים בפניות.

 

נכון שיש מכוניות שכן זקוקות לחתך נמוך כמו שאמרת, אבל זה נדיר מאוד

 

רוחב הג'אנט גם יכול להשפיע, אך מה ש-discover אמר אכן נכון. ללא קשר לרוחב הג'אנט, צמיג בעל חתך גבוה יותר יהיה נתון לעיוותים רבים יותר.

PUG-306 XSI MK2

פורסם
רוחב הג'אנט גם יכול להשפיע, אך מה ש-discover אמר אכן נכון. ללא קשר לרוחב הג'אנט, צמיג בעל חתך גבוה יותר יהיה נתון לעיוותים רבים יותר.

 

להיפך, רוחב הג'אנט זה הגורם המשפיע העיקרי. היתרון המרכזי בחתך נמוך הוא שאפשר להכניס בלמים גדולים יותר.

בדרך כלל, כשאנשים מחליפים לצמיג בעל חתך נמוך הם גם מחליפים לג'אנט רחב יותר מהסטוק וזה מה שמשפיע על האחיזה.

פורסם

מה הקשר בין החתך לבין הבלמים?

 

נניח ובאמת מטרת הגדלת הג'אנט היא למען הגדלת הבלמים. נניח והגדלת את הג'אנט ל-17, ובהתאם את הבלמים. כעת, אתה יכול לשים צמיג באיזה חתך שתרצה, ללא קשר להתאמת הבלמים - אין שום קשר ביניהם.

PUG-306 XSI MK2

פורסם
מה הקשר בין החתך לבין הבלמים?

 

נניח ובאמת מטרת הגדלת הג'אנט היא למען הגדלת הבלמים. נניח והגדלת את הג'אנט ל-17, ובהתאם את הבלמים. כעת, אתה יכול לשים צמיג באיזה חתך שתרצה, ללא קשר להתאמת הבלמים - אין שום קשר ביניהם.

 

הקשר הוא שיש בלמים שיכנסו בג'אנט 17 אבל לא ב15

וכדי להגדיל את הג'אנט צריך להקטין את החתך, בשביל לשמור על קוטר כמה שיותר זהה למקור.

פורסם

אמנם זה נכון, אבל ללא שום קשר לנושא המקורי (שבתורו אינו קשור לנושא המקורי של השרשור). מה שנאמר ע"י discover עדיין נכון.

PUG-306 XSI MK2

פורסם
הייתי בוחר בE30 המסוגננת והיפה על פני הקופסה המכוערת שנקראת אלפא 75( או מילנו או מצידי שיקראו לה טורינו). למרות שלפי מבחן בין הE30 320I לבין אותה קופסה, הקופסה ניצחה. אני לוקח את הE30 בכל יום, בכל מקום ובכל מצב.

זה בסדר, גם "הקופסה המכוערת" לוקחת את ה-E30 בכל יום, בכל מקום ובכל מצב.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
150 אלף ש"ח זה לא הרבה? ה-A5, שכבודה במקומה מונח - מכונית מצויינת - מתחילה מכ-490K ש"ח (כ-500K לקואטרו). ה-S2000 עולה כ-340K, אסטי כ-330K וניתן להניח שהאיבו X תתומחר באותו אזור. נכון שה-A5 הרבה יותר מאובזרת ומפנקת מכל המכוניות הנ"ל, אבל אתה בהחלט משלם על ההבדל, וההפרש אינו זעום כלל.

 

הA5 3.2 מתחילה ב430 לגרסא בעלת ההנעה הקדמית ו450 לגרסאת הקוואטרו. נכון להשבוע כשהייתי אצל אודי.

ובאודי כמו באודי (ומרצדס וBMW), כמעט אףאחד לא משלם מחירון.

ככה שאתה מוציא A5 3.2 ב400 אלף ופחות..

ההפרש במחיר שלה אל מול מחירה של הGT 3.2 עומד על כ50 אלף שקל - והA5, בתור מכונית GT מול האלפא GT (מה קשורות האסתי, S2000 ואיבו?! הן פונות לקהל שונה לגמרי) -

היא עושה את העבודה בצורה טובה יותר, בכמעט כל תחום (אולי פחות טוב תחום מציאת החנייה במרכז ת"א), ההפרש של כ50K זניח.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אתה יודע, ענין ההנחות ברכבי יוקרה לא בלעדי לאודי. אם כבר משווים מחירים, תשווה מחיר נקוב. ההנחה היא אינדיווידואלית לכל רוכש, תלוי בקשרים/כושר מיקוח. גם אם היא עולה 430K, זה 100K הפרש (תניח שכמו שתקבל הנחה על האודי תקבל גם על האלפא). עדיין לא מעט (30K $).

 

האסטי/איבו/S2000 קשורות כי בהן דובר לעניין הביצועים ולעניין הפשרות ביניהם לבין הפינוקים. מה גם שה-A5 בוודאי לא מתחרה ב-GT ולא בבררה, בשביל זה יש TT. ה-A5 היא קטגוריה מעל ומתומחרת בהתאם.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אולי לא הGT בגלל שהיא יחסית קטנה, אבל הבררה היא בהחלט מתחרה ישירה של הA5. או אם נשווה מחיר, S5.

 

הן הבררה, הן הGT והן הA5 לא מתחרות באף אחת מהנינג'ות היפניות.

הן מיועדות למטרות שונות, בעלות ביצועים שונים, איכות חומרים שונה, ורמות מחיר שונות - ולכן גם לפלחי שוק שונים.

העובדה שלאלו יש ביצועים של אי-אילו שניות מאפס ל100 והנתונים של הרכב השני דומים, לא הופך אותם למתחרים.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

הבררה וה-GT כמעט זהותך מבחינת מימדים ויש ביניהן כפילות בייעוד ולפיכך הבררה מתחרה ב-TT ובה בלבד. הבררה בוודאי לא מתחרה ב-A5 ועל אחת כמה וכמה לא ב-S5. השוואות המחירים שלך פשוט לא נכונות. כמה עולה S5 וכמה בררה? הבררה הכי יקרה עולה כ-495K. אם, כפי שאמרת, ה-A5 הבסיסית מתחילה ב-430K, אני בספק רב אם S5 תעלה 500K או אפילו קרוב לכך. תקן אותי אם אני טועה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
ב הבימר הייתה מעולה על המסלול והמנוע-גיר שלה היו הכי טובים, אבל היא הייתה לא נוחה על הכביש באופן שגם פגע בהנאה מהנהיגה בכביש מפותל.

 

 

נהגתי ב-325 בנס הרים והמסקנה שלי מהמבחן הוא שאתה כוסית...:lol:

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
הTT רחוקה מאוד מלהיות "עגלה רצינית". יש לה ביצועים טובים. אפשר לשפר אותה בקלות מגוחכת, והיא מתנהגת טוב בהרבה.

ה26K הללו נותנים לך רכב טוב יותר בכמעט כל קנה מידה.

ציינתי את הTT כ"עגלה" משום שידידנו Tamir_h אמר שהGT3.2 ליטר היא עגלה בנתון של 6.7 שניות מ0-100

הTT מהירה ממנה ב10 מאיות השניה מה שלא מורגש כלל ע"י כל אדם שינג הן ברכב הזה והן ברכב הזה.

ובצדק הוא אמר מכוון שכולנו לפחות נוסעים על 911 שעושה 5 שניות ל100.

S2000

פורסם

אתה ניסית להציג את הGT כרכב ספורט, אני פשוט אמרתי שביצועים, צריך לחפש במקום אחר. אולי בכל הב.מ.וו בעלות ההנעה הקדמית :lol:

ושלא נתחיל לדבר על הביצועים שלה לעומת הTT.

 

טוב בקיצור, הוויכוח מתחיל להיות מיותר. מי שרוצה אוטו שנראה טוב שיקנה בררה מי שרוצה קצת יותר יש אחלה אלטרנטיבות.

פורסם
לרוני:

 

אם משווים את ה-GT ל-156, וזאת ההשוואה הנכונה במקרה שציינת (קופה מול סדאן), אני אפתיע ואבחר ב-GT, דווקא בפן הפרקטי - בגאז' ומזגן עדיפים בהרבה. הבסיס המכאני (ביצועים והתנהגות) הוא הרי אותו בסיס. בין הבררה וה-159 הבחירה היא חד משמעית - 159, ואולי אפילו ספורטוואגון. לא יודע למה, אבל הבררה, כמות שהיא, פחות עושה לי את זה.

 

 

בוודאי שהשוויתי את ה-GT ל-156 כי הן מאותה התקופה. לא נראה לי שהבגאז' ב-GT עדיף על זה שב-156 (אולי טיפה'לה בפן הפרקטי. אבל מה בנוגע לנפח הטענה? ואת מי זה מעניין בכלל?) - ואם זה ממש מציק לך קח 156 סטיישן. באשר למזגן - רוב הסיכויים שמדובר באותה יחידה בדיוק. אם היה לך ניסיון רע עם מזגן של 156 יש סיכוי טוב שהוא היה תקול...

 

הבסיס המכאני אכן דומה אבל ה-GT כבדה יותר ואיטית יותר (בדיוק כמו עם הבררה וה-159). היא גם מתנהגת פחות טוב, לטעמי, והרבה פחות פרקטית בהסעת אנשים, מן הסתם.

 

בררה ו-159 - אני איתך. כמה שהבררה יפה, כך היא גם מאכזבת.

 

נהגתי ב-325 בנס הרים והמסקנה שלי מהמבחן הוא שאתה כוסית...:lol:

 

הנה הבעיה שלך - נס הרים זה כביש אחד ושאר המדינה זה כביש אחר. מעבר לעובדה שהוא חלק באופן היסטרי בזמן האחרון (ובכלל), נסיעה בב.מ.וו בכבישי ים המלח ואח"כ בסדום-ערד הייתה חוויה מתקנת - תרתי משמע - כמה שחשבנו שהב.מ.וו תהיה טובה, כי היא הייתה מעצבנת. והתרתי משמע נכנס כאן כי כמות התיקונים שהיא דורשת בתוך, לפני ואחרי הסיבוב בכבישים כאלו (מהירים, גליים, מלאי מהמורות ושינויי גובה) פשוט מתישה אותך, וביחד עם ההגה המוגזם בישירותו, משקלו ואופן פעולתו - זה נעשה ממש לא נעים. אגב - באופן מעניין מה-325 נהנתי מאוד אבל הנהיגה המדוברת הייתה ב-330.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...