Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6577 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ה320ci יכולה להיות בחירה יותר טובה מהGT

נכון שהיא איטית ממנה בקו ישר בגלל שזאת גרסת ה2 ליטר אבל אתה מקבל הנעה אחורית ואותם פינוקים כמו באלפא ואפילו יותר.

 

ואגב, לדעתי ההפרש של 70K בין האלפא ל330 שווה את זה(במחירים של ישראל, כמובן)

 

 

אלה כבר שיקולים אישיים שלך שמצדיקים, לדעתך האישית, הפרש מחירים לא קטן בכלל - 70K ש"ח הם כ-20K $ - מחיר של משפחתית לא רעה.

 

לעניין ה-320CI, היא עולה 382K. יותר מה-GT 3.2 בהפרש ניכר גם כן ואנו שוב בענין השיקולים האישיים שלך. מבחינה אובייקטיבית זה פשוט לא זה. בכל מקרה ובכל הכבוד הראוי, לא תוכל לעשות הרבה עם הנעה אחורית כשיש לך 170 כ"ס ו-21.4 קג"מ על טון וחצי יבש ושלל אלקטרוניקה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • תגובות 171
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

falou כתב:

ה-318 הקבילה ל-156 1.8, שלא יובאה לארץ ומניסיוני היתה הרבה יותר עגלתית מה-318 (שנוסעת יפה מאוד. לא חורכת אספלט, אבל בטח שלא עגלה). ועם זאת השלדה, ההיגוי, הניהוג, התנהגות הכביש והבלמים של ה-318 טובים משמעותית מאלו של ה-156 2.0. ותבדוק שוב את הפרשי הביצועים, הם לא גדולים.

 

לגבי השוואות של היום, התייחסתי לגירסא הבכירה של האלפא. אמנם ה-330 מתומחרת בהפרש לא מוצדק, אבל ה-325 מספיק טובה כדי לעמוד מול ה-Q.

 

איך הגעת להקבלה הזו?

ה-318 הייתה הדגם הרלוונטי בעל מנוע 2.0 שהתחרה ב-156 בזמנו. גם ההספק ביניהם היה די דומה - 143 כ"ס לגרמנייה לעומת 150 לאיטלקייה (בדור הראשון של ה-156, השני כבר הגיע ל-165 כ"ס).

הפרשי הביצועים ביניהם גם היו משמעותיים - פחות מ-9 שניות לאלפא, לעומת יותר מ-10 לב.מ.וו. די משמעותי.

 

בנוגע לניהוג עצמו - לטעמי, לבימר בגרסתה הנ"ל לא היה את המנוע המתאים כדי להביא לידי ביטוי את מעלות השלדה. דווקא בגרסאות האלו (לגבי אחרות, אאלץ להסתמך על דעת חכמים ממני), האלפא היא מכונת נהיגה שלמה יותר מהבימר.

 

מה שכן, אני מאמין שבגרסאות קיצוניות יותר (ומספיק להעמיד את ה-156 GTA אל מול ה-330), כבר ניתן לראות את היתרון של הבימר, אבל דעה זו מסתמכת רק על מה שקראתי.

PUG-306 XSI MK2

פורסם

יש גם את ה135i, אבל זה כבר סיפור אחר.

 

ולגבי הוויכוח בין האלפות לשאר, אני חושב שניב סיכם את זה בצורה הכי טובה שאפשר.

 

אה והערה לגבי זה שדיבר על הTT

הTT היא לא מתחרה של הGT היא מתחרה של הבררה.

פורסם

יש בשרשור הזה כמה אנשים הזויים...

 

נהגתי על אלפא GT 2.0 וזה אוטו נחמד מאוד. לא מהיר מדי, אמנם, וגם מתחיל להראות מעט מיושן מבפנים (כמעט זהה ל-147), אבל נראה פשוט מצוין ונוסע יפה - אחיזה מצוינת, שליטת מרכב מעולה, הגה טוב. לעומת זאת, בקרת היציבות לא מתנתקת, שזה רע, וגם באופן כללי מדובר במכונית קופה צפופה ללא מקום מאחור, שזה בטח לא מתאים להרבה אנשים. מי שקונה אותה בשביל יכולת ספורטיבית חי באשליות. קונים אותה בגלל שהיא נראית טוב, נקודה.

 

אם כבר - 159 היא הרבה יותר מרשימה וגם מתאימה להרבה יותר אנשים. לטעמי, במחיר שהיא נמכרת, מדובר במכונית עדיפה על פני סדרה 3 עבור רוב האנשים. הבעיה היא שהמוניטין הוא לא כמו של ב.מ.וו וכנראה שגם שמירת הערך בהתאם. חבל, כי מי שמעדיף את המתחרות על פניה מפספס מכונית מצוינת.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לתמיר h:

 

הבררה וה-GT הן די מקבילות, לכן ה-TT כנראה מתחרה בשתיהן. אגב ועם כל הצער שבדבר, בהתחשב בכך שהבררה סוחבת רבע טון מיותר וה-GT בסוף חייה, ה-TT (החדשה, לא הישנה) עדיפה על שתיהן כשהחיסרון היחיד שלה הוא עיצוב שנהרס, לטעמי, לעומת הראשונה. ה-135 לא קשורה לדיון, אין לה מתחרה ישירה אצל אלפא.

 

לרוני:

 

ה-GT לא כל כך צפופה ביחס לרוב מכוניות הקופה (אמנם איני כדורסלן, 1.71 מ', אבל יושב מאחורי עצמי די בנוחות) ויש לה יתרונות כמו בגאז' נוח ביותר לשימוש בזכות דלת שלישית סגנון אפלאוז. לגבי ספורטיביות - היא לא נועדה לכך וכל מי שמתאכזב מהתנהגותה פשוט מצפה ממנה להיות משהו שהיא מעולם לא הייתה אמורה להיות. זהו רכב GT, כשמו כן הוא, וככזה אני חושב שהוא די טוב.

 

ה-159 היא מוצר מעולה (משהו שהרבה זמן לא היה אפשר להגיד על אלפא) עם בונוס של עיצוב והתנהגות שכפי שנראה אפילו בשרשור זה לא זוכה להתייחסות הראויה עקב דעות קדומות אלה ואחרות.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

לגבי הGT והבררה זאת גם נקודה ששכחתי להזכיר. אנחנו צריכים להפסיק להתייחס לGT כי היא בסוף חייה והבררה צריכה להיות נק' ההשוואה ביחס למכוניות קופה מתחרות.

 

בקיצור, מה שאני מנסה להגיד זה שלדעתי הסיבה היחידה לקנות אלפא (ספורטיבית) היום היא בגלל המראה.

פורסם

למה אתה אומר שאין מקום מאחורה? יש מקום די רחב מאחורה בGT הדבר היחיד שהחלון האחורי כל כך קטן שאתה מרגיש לא חשוב שאתה נוסע מאחורה :-)

 

תשמע אף אחד לא קונה אוטו אך ורק בגלל המראה. הביצועים שלה טובים מאשר המתחרים ולא משנה כמה אנשים יתווכחו על הביצועים שלה זה עובדה. בנוסף יש לה מתלים טובים חתך צמיגים נמוך, מאוזנת היטב ורעש שיש רק לאלפא וזה הופך אותה למכונית GT מצויינת וגם מאוד פרקטית.

S2000

פורסם

תגדיר ספורטיבית. אם זו הבררה - היא GT, לא מכונית ספורט מוצהרת וכך גם הספיידר. אם זו ה-8C - אז סורי, כולן כבר נמכרו :wink:.

 

ה-159 היא מכונית שעומדת בצמרת הסגמנט שלה ומהווה רכישה ראויה בזכות עצמה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
למה אתה אומר שאין מקום מאחורה? יש מקום די רחב מאחורה בGT הדבר היחיד שהחלון האחורי כל כך קטן שאתה מרגיש לא חשוב שאתה נוסע מאחורה :-)

 

תשמע אף אחד לא קונה אוטו אך ורק בגלל המראה. הביצועים שלה טובים מאשר המתחרים ולא משנה כמה אנשים יתווכחו על הביצועים שלה זה עובדה. בנוסף יש לה מתלים טובים חתך צמיגים נמוך, מאוזנת היטב ורעש שיש רק לאלפא וזה הופך אותה למכונית GT מצויינת וגם מאוד פרקטית.

ודאי שקונים מכוניות בגלל איך שהן נראות. זו אגב סיבה מספיק טובה להעדיף אלפא על ב.מוו. לפני שנכנסים בכלל לשיקולי ביצועים, דינמיות, בטיחות ועוד כל מיני זוטות. אלפא בהחלט קונים בגלל איך שהיא נראית ובכלל לא צריך להתבייש בכך. חוץ מזה באלפא מקבלים סאונד נהדר ותחושת אקסקלוסיביות שב.מ.וו., מרצדס, אודי, לקסוס ועוד כל מיני כאלה פשוט לא יודעות להעניק.

הסובארו על כלל מעלותיה ואני בהחלט מתכוון לכך, היא כמעט אנטי תזה לתפיסה שמייצגת כל אלפא. יעילות, שימושיות ואפקטיביות הם דברים נחמדים , אבל גם מאוד קרירים.

פורסם
תגדיר ספורטיבית. אם זו הבררה - היא GT, לא מכונית ספורט מוצהרת וכך גם הספיידר. אם זו ה-8C - אז סורי, כולן כבר נמכרו :wink:.

 

ה-159 היא מכונית שעומדת בצמרת הסגמנט שלה ומהווה רכישה ראויה בזכות עצמה.

 

כאמרתי ספורטיבית - ספורט קופה

לגבי הספיידר והבררה אין וויכוח שלמי שמחפש ביצועים - יש רכישות יותר טובות במחיר הזה.

לגבי ה159 נכון שהיא מתחרה ראויה, ולדעתי יש מקום לאיזה גרסה חמה שלה סטייל M3 RS4

 

וdar, תסביר לי איך בידיוק חתך נמוך עוזר לביצועים :?

פורסם
falou כתב:

איך הגעת להקבלה הזו?

ה-318 הייתה הדגם הרלוונטי בעל מנוע 2.0 שהתחרה ב-156 בזמנו. גם ההספק ביניהם היה די דומה - 143 כ"ס לגרמנייה לעומת 150 לאיטלקייה (בדור הראשון של ה-156, השני כבר הגיע ל-165 כ"ס).

הפרשי הביצועים ביניהם גם היו משמעותיים - פחות מ-9 שניות לאלפא, לעומת יותר מ-10 לב.מ.וו. די משמעותי.

 

בנוגע לניהוג עצמו - לטעמי, לבימר בגרסתה הנ"ל לא היה את המנוע המתאים כדי להביא לידי ביטוי את מעלות השלדה. דווקא בגרסאות האלו (לגבי אחרות, אאלץ להסתמך על דעת חכמים ממני), האלפא היא מכונת נהיגה שלמה יותר מהבימר.

 

איך הדעתי להקבלה?

השוותי דגמים. ה-318 היא הדגם השני בסדרה 3, כמו ה156 1.8 שהיתה הדגם השני בסדרת ה-156 (הראשון הוא ה-1.6, אבל הוא לא שווה הקלדה). מעל ה-1318 היתה 320 עם... 150 כ"ס. בדיוק כמו לאלפא 2.0.

 

" בנוגע לניהוג עצמו - לטעמי, לבימר בגרסתה הנ"ל לא היה את המנוע המתאים כדי להביא לידי ביטוי את מעלות השלדה."

אם אתה כותב על "הניהוג עצמו" למה אתה מכניס עוד פעם ביצועים?

אומנם אין לבימר את הכוח לבצע החלקות כוח, אבל האיזון בפנייה, היכולת להאיץ בפנייה, דיוק ההיגוי ושאר איכויות הניהוג הם ברמה טובה יותר מהאלפא

 

דרך אגב, בדקתי וה-318 עם 143 כ"ס עשתה 0-100 ב-9.3 שניות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
איך הדעתי להקבלה?

השוותי דגמים. ה-318 היא הדגם השני בסדרה 3, כמו ה156 1.8 שהיתה הדגם השני בסדרת ה-156 (הראשון הוא ה-1.6, אבל הוא לא שווה הקלדה). מעל ה-1318 היתה 320 עם... 150 כ"ס. בדיוק כמו לאלפא 2.0.

 

לא כ"כ רלוונטי. ה-318 באה עם מנוע 2.0, ה-320, באותו זמן (E46) - עם מנוע 2.2 אאל"ט. השם או כמות הדגמים האחרים בהיצע לא אמורים להשפיע על ההשוואה לדגמים מקבילים.

 

" בנוגע לניהוג עצמו - לטעמי, לבימר בגרסתה הנ"ל לא היה את המנוע המתאים כדי להביא לידי ביטוי את מעלות השלדה."

אם אתה כותב על "הניהוג עצמו" למה אתה מכניס עוד פעם ביצועים?

אומנם אין לבימר את הכוח לבצע החלקות כוח, אבל האיזון בפנייה, היכולת להאיץ בפנייה, דיוק ההיגוי ושאר איכויות הניהוג הם ברמה טובה יותר מהאלפא

 

יכולת להאיץ בפניה - מקובל. דיוק היגוי, בייחוד תחת כוח - ייתכן. איזון בפניה נובע מתכנון מתלים ושלדה, ההנעה פחות משפיעה, אם בכלל.

 

דרך אגב, בדקתי וה-318 עם 143 כ"ס עשתה 0-100 ב-9.3 שניות.

 

ידנית או אוטומטית? כי אני לא בטוח שניתן למצוא יחידות ידניות בארץ.

 

 

 

הערות באדום לעיל.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
הסובארו על כלל מעלותיה ואני בהחלט מתכוון לכך, היא כמעט אנטי תזה לתפיסה שמייצגת כל אלפא. יעילות, שימושיות ואפקטיביות הם דברים נחמדים , אבל גם מאוד קרירים.

 

אתה יודע מה ההבדל ביננו?!

שאני לא מלטף מתכות. את החמימות הנעימה באזורים מסויימים בגוף אני לא מקבל לא מעובדה שמסתכלים על הרכב שאני נוהג בו ולא מאיך שהוא נראה בזמן שאני בתוכו. אני מקבל אותה מהשימוש. מהנהיגה. אין שומדבר קריר במכונית שכיף לנהוג בה, שמגיבה לך ואליך כמו שצריך.

אסתטיקה כבודה במקומה מונח, אבל קודם מהות, ומהות בספורטיבית זה שאיך שהיא ננהגת. מהבחינה הזו ה-Spec B היא לא "קרירה" בכלל. היא בנזונה של מכונית.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

ל-falou:

 

ההבדל הוא לא בכך. אתה מתעלם לחלוטין מהמרכיב הרגשי בבחירת מכונית, שקיים אצל רוב האנשים, ברמה זו או אחרת. יותר נכון, אתה משליך על כולם את הההיגיון שלך ופוסל על הסף כל טענה אחרת. הרכב, פרט להיותו צורך יומיומי הוא גם ביטוי עצמי וצעצוע אהוב לרוב הנהגים, בוודאי לאלה שקוראים או כותבים בפורום זה. ה-Spec B עדיפה גם על ה-BMW והאודי המקבילות, בוודאי בשיקולים של עלות-תועלת. זו לא הנקודה ובוודאי לא השיקול היחיד ובוודאי לא של כל הרוכשים.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

איך הדעתי להקבלה?

השוותי דגמים. ה-318 היא הדגם השני בסדרה 3, כמו ה156 1.8 שהיתה הדגם השני בסדרת ה-156 (הראשון הוא ה-1.6, אבל הוא לא שווה הקלדה). מעל ה-1318 היתה 320 עם... 150 כ"ס. בדיוק כמו לאלפא 2.0.

 

לא כ"כ רלוונטי. ה-318 באה עם מנוע 2.0, ה-320, באותו זמן (E46) - עם מנוע 2.2 אאל"ט. השם או כמות הדגמים האחרים בהיצע לא אמורים להשפיע על ההשוואה לדגמים מקבילים.

 

למה לא רלוונטי?

אתה משווה לפי סמ"קים, אני לפי מיצוב במדרג הדגמים וכ"ס

" בנוגע לניהוג עצמו - לטעמי, לבימר בגרסתה הנ"ל לא היה את המנוע המתאים כדי להביא לידי ביטוי את מעלות השלדה."

אם אתה כותב על "הניהוג עצמו" למה אתה מכניס עוד פעם ביצועים?

אומנם אין לבימר את הכוח לבצע החלקות כוח, אבל האיזון בפנייה, היכולת להאיץ בפנייה, דיוק ההיגוי ושאר איכויות הניהוג הם ברמה טובה יותר מהאלפא

 

 

יכולת להאיץ בפניה - מקובל. דיוק היגוי, בייחוד תחת כוח - ייתכן. איזון בפניה נובע מתכנון מתלים ושלדה, ההנעה פחות משפיעה, אם בכלל.

 

לא התייחסתי אף פעם להנעה.

 

דרך אגב, בדקתי וה-318 עם 143 כ"ס עשתה 0-100 ב-9.3 שניות.

 

ידנית או אוטומטית? כי אני לא בטוח שניתן למצוא יחידות ידניות בארץ.

 

הניסיון שלי הוא עם הידנית. היא בהחלט מרגישה שחסר לה כוח יותר מהאלפא, אבל זה חלק מהיכולת הכוללת הגבוהה שלה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...