Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יום נהיגת מרוצים באלפא רומאו


Dar
שימו לב! השרשור הזה בן 5949 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היום חזרתי מהנהיגת מרוצים באלפא היה אירוע מדהים הספקתי לנהוג על הבררה, אלפא GT וה159 Q4 כולם מדהימות! המהירות היתה מטורפת.

כל אחד קיבל מדריך, און (המופע המוטורי) סידר שם את עיניינים.



 

13062008068rj3.th.jpg

13062008066me5.th.jpg

13062008063ik3.th.jpg

13062008065lm4.th.jpg

13062008064pb2.th.jpg

בקרוב אני יעלה סרטון של כמה הקפות שם.

S2000

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 171
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

גם אני נוכחתי..

כנראה הייתי צריך להגיע בבוקר ולא בצהריים..

היה עמוס באנשים ולחץ נוראי.

אחרי סיבוב על 147 (אליה סתם הוכנסתי) ועל ה159 Q (שביקשתי בפירוש ונאלצתי לחכות כמעט שעתיים) נמאס לי להמתין ופשוט הלכתי.

 

התכנון היה קצת לקוי, וההתנהגות של "מנהלת האירוע" שפשוט דחפה אנשים לפני התור למכוניות היה מגעיל.

העובדה שהיה צריך לשלם שם 25 שקל חנייה "אחרי הנחה" (חרטא!) הייתה פשוט ביזיון.

 

אם לפני האירוע עוד הייתה לי כוונה לשקול רכב שלהם לפני קניית הרכב הבאה, האירוע של היום הצליח להרוס כל כוונה שכזו.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני נוכחתי..

כנראה הייתי צריך להגיע בבוקר ולא בצהריים..

היה עמוס באנשים ולחץ נוראי.

אחרי סיבוב על 147 (אליה סתם הוכנסתי) ועל ה159 Q (שביקשתי בפירוש ונאלצתי לחכות כמעט שעתיים) נמאס לי להמתין ופשוט הלכתי.

 

התכנון היה קצת לקוי, וההתנהגות של "מנהלת האירוע" שפשוט דחפה אנשים לפני התור למכוניות היה מגעיל.

העובדה שהיה צריך לשלם שם 25 שקל חנייה "אחרי הנחה" (חרטא!) הייתה פשוט ביזיון.

 

אם לפני האירוע עוד הייתה לי כוונה לשקול רכב שלהם לפני קניית הרכב הבאה, האירוע של היום הצליח להרוס כל כוונה שכזו.

אני הייתי בצהריים לא היה לחץ בכלל רק ממש שהגענו מחכים יחסית מעט זמן וזה רץ. אני לא ראיתי אף אחד נדחף לתור פשוט היה צריך להודיע לאון קודם איזה מכונית אתה רוצה לנסוע כדי שיכניס אותך לתור.

חכיתי בין 10 ל20 דקות בין מכונית למכונית ה159 לא היה עליה תור בכלל לכן היה קצת באלגן איתה.

החנייה היתה בחינם... לא יודע אתנו הוציאו בלי לשלם.

אני לא בטוח שהיה תכנון לקוי יכול להיות שנפלת בזמן לא טוב.

הדבר היחיד שהיה שם לא בסדר לדעתי זה שאמרו להכנס מהכניסה הראשית והתקשרנו אמרו לנו לבוא מאחורה.

S2000

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם לפני האירוע עוד הייתה לי כוונה לשקול רכב שלהם לפני קניית הרכב הבאה, האירוע של היום הצליח להרוס כל כוונה שכזו.

אתה פוסל קניית רכב בגלל פאשלה לוגיסטית של אירוע. זה לא חכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי בצהריים לא היה לחץ בכלל רק ממש שהגענו מחכים יחסית מעט זמן וזה רץ. אני לא ראיתי אף אחד נדחף לתור פשוט היה צריך להודיע לאון קודם איזה מכונית אתה רוצה לנסוע כדי שיכניס אותך לתור.

חכיתי בין 10 ל20 דקות בין מכונית למכונית ה159 לא היה עליה תור בכלל לכן היה קצת באלגן איתה.

החנייה היתה בחינם... לא יודע אתנו הוציאו בלי לשלם.

אני לא בטוח שהיה תכנון לקוי יכול להיות שנפלת בזמן לא טוב.

הדבר היחיד שהיה שם לא בסדר לדעתי זה שאמרו להכנס מהכניסה הראשית והתקשרנו אמרו לנו לבוא מאחורה.

 

הגעתי ב13:50.

יצאתי ב15:40.

את כ-ל הזמן (חוץ מ5 דקות, כשהייתה הפסקה של המדריכים, הלכתי עם Kundason לקחת שתיה מהבר) וחיכיתי להכנס למכונית.

את ה147 קיבלתי יחסית מהר, כי היא עמדה בצד ואףאחד לא רצה לעלות איתה על המסלול.

כל שאר הזמן היה בהמתנה לקבל את ה159 Q כאשר בהתחלה התשובות היו שהם רוצים לתת לאנשים שרק הגיעו לנהוג, ואח"כ היו תשובות שהם חזרו אחורה ומקבלים רק מספרים 100 עד 120 (ואני הייתי 122).

 

בזמן שאני עומד בתור ומחכה כמו ילד טוב תחת השמש הקופחת, באו להם 3 עלמים עם נציגה של אלפא שהכניסה אותם בזריזות לGT ולבררה, בלי לחכות בתור ב-כ-ל-ל,

אשר כל השלושה נהגו ב2 המכוניות בלי דקה של המתנה, יצאו מהאחת ונכנסו לשנייה.

התירוץ שהיא נתנה לאנשים שהמתינו בתור היה שהם הגיעו בבוקר הלכו וחזרו.

 

 

 

אתה פוסל קניית רכב בגלל פאשלה לוגיסטית של אירוע. זה לא חכם.

 

אני לא פוסל רכב בגלל פאשלה לוגיסטית. אני פוסל רכב בגלל התנהגות יבואן.

כל עוד היבואנים בארץ עובדים בצורה של מונופול - אין שום סיבה שאני אהיה תקוע אצל אחד שמתייחס אלי בצורה שכזו.

 

חילקו את היום לשעות בהן הגיעו לקוחות. במקום להעמיס על שעות מסויימות היו יכולים לפזר את הגעת הקהל לאורך כל היום.

היו יכולים לדאוג ליותר מכוניות מבחן ולעוד מסלול. יש שם חנייה מספיק גדולה.

היו יכולים לפצל את האירוע על יומיים-שלושה (כמו שעושים אצל אודי/מרצדס/BMW).

היו יכולים להכניס למסלול בקבוצות של 4, כאשר הרביעייה הזו ב5 דקות מסיימת סבב על כל ארבעת המכוניות, ועוברים לרביעייה הבאה.

 

 

אבל נגיד ולא לקחו בחשבון והייתה טעות לוגיסטית.

לדחוף אנשים לפני כולם בתור? אז יש לו כבר אלפא.. יופי! שינהג בה..

רוצה לנהוג על דגם אחר? שיחכה בתור כמו כולם או שיקבל אותו לנסיעת מבחן מהסוכנות (הנציגה הציעה לבחור לקחת את הרכב לסופ"ש).

 

 

אולי כשאני אהיה במוסך עם האלפא יכניסו בתור לפני אנשים עם אלפא יותר יקרה? הוא לקוח יותר טוב.. הם עשו עליו יותר רווח.

או שיכניסו לפני מישהו שהלך לו המנוע, כי זה טיפול יותר יקר, ויותר רווחי, מהטיפול 10K שהאוטו שלי צריך לעבור.

 

 

והכי עצבן אותי זה ההתנהגות של הנציגה שם כשביקשתי פרטים על רכב ולדעת עם מי לתאם נסיעת מבחן.

זה, מבחינתי, כבר עבר כל גבול.

אם היה אכפת לי - עוד הייתי מתקשר/שולח מכתב ליבואן.

אבל יש לי מספיק אלטרנטיבות אחרות, שאחרי ההתרשמות הקצרצרה שהייתה לי היום, גם הרבה (הרבה הרבה) יותר טובות.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הגעתי בגלל מבחן שאני חייב ללמוד אליו.

נראה שהפסדתי אירוע רציני :-(

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשמוכרים מכונית יוקרה השירות הכולל הוא חלק מהעניין. החאפרז' ש-Discover מציין מסביר יפה מאוד למה אלפא בארץ לא יגיעו לשום מקום, בלי קשר לאיכות הרכבים. אנשים ששמים 300K ש"ח על מכונית לא סובלים שיתייחסו אליהם בזלזול מופגן. כמו שנכתב, יש מספיק אלטרנטיבות ואם סמל"ת רוצים למכור אלפא רצוי שאירועי הקידום שלהם יעזרו למכור ולא יבריחו לקוחות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הרעיון נחמד.

אולי התכנון לקוי אבל סה"כ נחמד.

 

לגבי המכוניות - יצא לי לנהוג על הבררה 3.2 - אחת האכזבות הקשות!

הרכב נראה מדהים אבל פשוט לא זז!! קרוב חצי מיליון שקל ולוק כזה , ציפיתי למשהו אחר..

 

לדעתי האישית לפסול רכב בשביל להעניש יבואן או משהו דומה זה קצת דבילי - זה בעצם לעניש את עצמך!

09032008(001).jpg

09032008(003).jpg

09032008(007).jpg

Not the sound of silence -ABARTH

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגע, יש משהו שלא מסתדר לי אחרי הסיפור הזה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=185834

 

לדעתכם הם הולכים לזרוק את הרכבים לפח? אחרי הכל לטענתם זהו שימוש לא סביר באלפא.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הרעיון נחמד.

אולי התכנון לקוי אבל סה"כ נחמד.

 

לדעתי האישית לפסול רכב בשביל להעניש יבואן או משהו דומה זה קצת דבילי - זה בעצם לעניש את עצמך!

 

במסעדה , המוטיב החוזר שלנו - התנהגות הצוות , ההופעה , הניקיון , וכמובן איכות האוכל .

 

עומר - אני מאמין , שאם האוכל במסעדה , יהיה נהדר , ולא תהנה מטיב השירות , בסוף לא תחזור .

( ותמצא מסעדה חליפית )

 

כנ"ל לגבי רכבים , השירות , והאחריות הכוללת חשובים - נחמד שיש רכב מעולה , לא נחמד להמתין במוסך (2) שעתיים

לקבלת חלק ממחסן החלפים .

לא נחמד כי רכב יוקרה ( אלפה ), עומד במוסך , שלושה ימים , כי החלק בחיפה , ( אם קשה להם , אני אארגן את ההעברה )

 

ועוד ועוד ..

 

הכל כלול , אנו קונים חבילה .

( לדוגמה - מיצובישי גאלאנט - היה לי רעש קל מקדימה , במוסך לא מצאו - שלחו אליי הביתה, עם תאום מראש, בוחן

ואחראי מהמחלקה הטכנית, הגיע עם ספוגים , ביצע בידודים , ובדיקת רעש עם מיקרופון ,

מצא את הבעיה - יחידת האיתורן רקדה לה , זה שירות )

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליי מן - לא נכנסתי לעיניין השירות וכו'..

לא היתה לי ולא חויתי רכישה מאלפא.

 

לפעמים ישנם רוכשים אשר עושים "פרנציפ" על שטות מוחלטת (עיניין אמוציונאלי מסוים) ומוותרים על הרכב שאותו הם ממש רוצים והכל בגלל פרנציפ דבילי.

 

ואז מה - אותו "מעניש" יילך לרכוש רכב אחר כי הנציג היה חייכן ואולי ינהג ברכב שהוא לא ממש רצה או פחות בטיחותי או השד יודע מה.. בקיצור זה סוג של ענישה עצמית.

Not the sound of silence -ABARTH

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי האישית לפסול רכב בשביל להעניש יבואן או משהו דומה זה קצת דבילי - זה בעצם לעניש את עצמך!

 

גם בצ'מפיון וגם במרצדס אני מקבל יחס הרבה (הרבה הרבה) יותר טוב.

אפילו בBMW ובלקסוס אני מקבל יחס מצויין, למרות שבחיים לא קניתי מהם רכב.

אף אחד מהם לא נתן לי להתייבש בשמש כשעתיים בשביל לעשות סיבוב וחצי על מסלול מאולתר בחניון, ועוד דרש ממני לשלם אח"כ חניה על זה שהגעתי לאירוע שלהם.

 

כשמרצדס עשו אירוע נהיגה במסלול, הם דאגו להזמין כמות ריאלית של משתתפים, וגם פרסו את זה על יומיים (או שלושה).

כשלקחתי לקסוס לנסיעת מבחן, הזמינו אותי לארוחת בוקר בבית קפה ליד הסוכנות, הציעו לאחסן את הרכב שלי אצלהם בחניון לסופ"ש (וכשקיבלתי אותו חזרה ביום ראשון - הוא היה שטוף ונקי).

 

קידום מכירות ממש לא מבוצע בצורה שאלפא עשו אותו. זה בהחלט עלה להם הרבה כסף, אבל לא הוסיף יוקרה למותג.

 

שילמדו קצת מהמתחרים :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע בקשר לשירות של אלפא הדעות חלוקות.

אבא שלי לפני שנים אחדות החליט לקנות או אודי A4 1.8T או אלפא 156

החלטנו ללכת על האלפא אבל מה שמנע מאיתנו הוא הזמן שהרכב הגיע (4 חודשים) בהזמנה אישית.

באודי גם רכב בהזמנה אישית הבטיחו לנו תוך חודש ולכן הלכנו על האודי.

בנתיים תמיד שמרנו על קשר עם אלפא (תאמין לי אני מכיר משהו שנוסע על אלפא ובמשפחה יש דורות של אלפא והוא שונא את השירות שלהם בארץ).

אבא שלי החליט לפני חודש וחצי בערך להחליף את המרצדס שלו על אלפא מכוון שיש לו (סדק רציני בשמשה הקידימית בסביבות ה12 אלף שקל תיקון קומפרסור שנדפק לפני 80 אלף קילומטר - 16 אלף שקל תיקון) ועוד לא עברה שנה מאז שהוא החזיק את האוטו במרצדס אמרו שזה לא הגיוני שילך הקומפרסור מהר כל כך ולכן נתנו לו הנחה של 8 אלף ש"ח זאת אומרת חצי מחיר. בכל מקרה בעיות התחילו להגיע לאוטו מכל כוון והאוטו פשוט לא אמין ולא מה שהייתי מצפה ממרצדס.

הוא החליט לעשות טרייד באלפא ולקח את האלפא GT. אני אומר לך האוטו מושלם.

שבוע אחרי שהוא קנה את האוטו נדלקה נורה של החגורה בלוח שעונים למרות שהחגורה היתה סגורה הוא הלך לאלפא והתעצבן מאוד כי רכב חדש לא אמור להיות תקלות (הבטיחו לו באלפא שזה אמין יותר מפעם) ובהחלט לקחו את זה לשמת לב והחליפו לו את כל החלק של החגורה לחדש ונתנו לו שירות Alfa Way מהמנהל מכירות שלהם (מאין שירות ניסיוני שהם נתנו ל50 בעלי אלפא) בשירות הם נותנים לך רכב חליפי, דואגים לך למונית מתי שאתה צריך אם אתה נתקע עם הרכב יש לך גרר, ואחרי טיפול של הרכב במוסך מנקים לך אותו וכו'...

לפני שבועיים בערך שכן שלו שרט את האוטו עם הרכב שטח שלו בצד פגיעה לא רצינית במיוחד מעל הגלגל הכנף הקידמית ועקם אותה. התיקון עלה 11 אלף שקל ואלפא עשו הכל כדי שהביטוח של אותו נהג פוגע ישלם את כל הסכום והביטוח שילם.

אלפא תיקנו את הרכב תוך 3 ימים ונתנו רכב חלופי אלפא 166.

והכל טופל ע"י מנהל המכירות של אלפא באופן אישי.

 

לא ציינתי שגם הזמינו אותו לראות את ה8C שהגיע לארץ לפני שהכניסו אותה לאוטומוטור שמו אותה בבית השגריר האיטלקי בארץ, בחצר שלו ועשו מסיבת קוקטיל וגם את זה אלפא ארגנו והזמינו אותו.

 

 

לא זכור לי כזה שירות טוב מיבואן כלשהו בארץ אודי היו מצויינים בשירות אבל אף פעם לא הפתיעו, מרצדס קצת פחות.

S2000

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליי מן לא היתה לי ולא חויתי רכישה מאלפא.

 

לפעמים ישנם רוכשים אשר עושים "פרנציפ" על שטות מוחלטת (עיניין אמוציונאלי מסוים) ומוותרים על הרכב שאותו הם ממש רוצים והכל בגלל פרנציפ דבילי.

 

ואז מה - אותו "מעניש" יילך לרכוש רכב אחר כי הנציג היה חייכן ואולי ינהג ברכב שהוא לא ממש רצה או פחות בטיחותי או השד יודע מה.. בקיצור זה סוג של ענישה עצמית.

 

עומר , כן , יש גם שקונים, או חובים חויה אמוציונלית , מה לעשות .

 

ואז הם מקישים מכך , על טיב המוצר והשירות לעתיד - לא תמיד הגיוני, אבל זה המצב ..

 

לכן עסק צריך, לנסות להיות איכותי ושווה , בכל זרועותיו .

( חוזק השרשרת, נמדד בחוליה החלשה שלה )

וגם אצלנו - אני בטוח, שיש לקוחות שלא חזרו , ( לא בגלל האוכל ) כי התאכזבו מהשירות .( המתינו זמן רב , אחרים נכנסו)

 

ולעומת זאת , יש לנו שתי אחראיות , חייכנית ומקסימות , והלקוחות אחרי הארוחה אומרים בצחוק וברצינות ,

כי בזכותן , הם הגיעו , ונחמד לשמוע זאת .

 

זה קורה , וכן , צריך להיות מודעים לכך .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Discover היקר, אני בטוח שאלפא יסתדרו מצוין גם בלעדיך בתור לקוח.

מי שקונה אלפא הוא מי שיש לו סנטימנט למותג, לכן אני מעריך שהסיכוי שהיית רוכש לעצמך אחת גם ככה לא היה גדול...

 

למרות זאת, אני מסכים איתך שהיבואן של אלפא בארץ מייצג אינפנטיליות לשמה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5949 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...