Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6578 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
1. אני אישית הייתי נוכח באירוע נהיגה של מרצדס.

2. צודק. שאפו לאלפא.

3. אין תגובה.

4. שוב, לא הייתי נוכח כל היום. כנראה שכל ארבעת האנשים הללו נפלו בדיוק על השעתיים שאני עמדתי וחיכיתי שם בתור.

עדיין, היו מספיק מכוניות מבחן אחרות שעמדו בצד (כנראה מהטרייד-אין?) שהיו יכולים לעשות עליהן סיבוב.

לקוח שבא לסגור עסקה, לא יתנה אותה בזה שיתנו לו לעלות על הרכב תיכף ומיד, מבלי לעמוד בתור.

5. נכון. אמרתי את דעתי האישית, שלדעתי היה פה כשל לוגיסטי.

6. בהצלחה בפעם הבאה.

 

 

 

 

בבקשה תגיד לי שאתה לא רציני לגבי החלק המודגש.

 

לגבי השאר, האלפא GT, בגרסאת ה3.2 ליטר, היא פשוט עגלה עם תת-היגוי בכמויות מסחריות.

אני מתפלא שאלפא לא פתחו דוכן למכירת חלק מהתת-היגוי שלה לכמה משפחתומטיות-יפניות-1600.. :roll:

 

באת לכלכך על הסוכנות בסוף לכלכלך על הרכב. עגלה שעושה 6.7 שניות מ0-100 זה באמת חתיכת עגלה..

תת היגוי ב3.2? חוץ מזה שהחלק הקידמי מושך קצת בגלל המנוע הכבד לא מורש שום תת היגוי משמעותי איפה נהגת עליה?

S2000

  • תגובות 171
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לעומת זאת בBMW סדרה 3 אין הנעה אחורית רק בM3.

האלפא GT מאוד מהנה לנהיגה והיא לא צריכה את הנעה האחורית כדי שמשהו יהנה...

אגב היא כל כך מאוזנת שהיא לא עפה על המסלול היא בדיוק בגבול של התת היגוי או ההיגוי יתר זה משהו מדהים שיצרו לדעתי פה הנעה אחורית היתה הורסת את תחושת הנהיגה בכך שהיתה גורמת להיגוי יתר.

 

1. כל BMW היא הנעה אחורית, להוציא דגמי 4X4.

 

2. להגיד הנעה "אחורית=היגוי יתר" מראה על חוסר הבנה בסיסי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
באת לכלכך על הסוכנות בסוף לכלכלך על הרכב. עגלה שעושה 6.7 שניות מ0-100 זה באמת חתיכת עגלה..

תת היגוי ב3.2? חוץ מזה שהחלק הקידמי מושך קצת בגלל המנוע הכבד לא מורש שום תת היגוי משמעותי איפה נהגת עליה?

כשראיתי את הסיפור שלך על ב.מ.וו. M3 בעלת ההנעה האחורית ושאר סדרה 3 שאיננה כזו, לא הייתי משוכנע שאתה רציני. עכשיו אחרי התת היגוי וה"חלק הקדמי שמושך קצת", אני יודע שאתה צוחק.

פורסם

אלפא רומיאו צריכה לחזור להנעה אחורית לאו דווקא משיקולי התנהגות כביש (לא שזה יזיק, אלא שבעידן ה-ESP זה פחות ופחות בא לידי ביטוי) אלא משיקולי תדמית וקידום מכירות. הבעיה היא ככה"נ היעדר מימון לפיתוח פלטפורמה שכזו, וחבל.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אלפא לא תחזור לייצר מכוניות הנעה אחורית. היא לא מסוגלת לעמוד בייצור של פלטפורמה עצמאית לגמרי המנותקת מקבוצת פיאט.

 

הבעיה של אלפא מבחינתי היא קודם כל המחיר.

גם ה-156 נפלה מהסדרה 3 המקבילה בכל פרמטר דינמי, אבל היא היתה טובה לכשעצמה וזולה משמעותית. את הדגמים החדשים יותר אני כבר לא מכיר, אבל הפיתוי ללכת על אלפא באותו מחיר של BMW/Audi הוא לא גבוה. אם מחפשים נהיגה נטו ולא סטייל ה-B4 Spec B היא ספורטיבית מעולה בהרבה פחות כסף.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

המחיר של ה-159 נמוך בהפרש ניכר ממחירה של סדרה 3 המקבילה. לדוגמא:

 

159 2.2 סלספיד (185 כ"ס) - 265K. כאן השאלה מי מתחרה בה. 320 עם 139 כ"ס עולה פחות, 240K, אבל 46 כ"ס זה ממש לא מעט. 320 עם 150 כ"ס כבר עולה 293K (שזה 28K יותר!, ועדיין הביצועים אינם מתקרבים) וה-325 עולה 329K (הפרש של 64K).

 

159 3.2 אוט' - 343K. הבימר 330 עולה 416K. כאן ההפרש הוא 73K.

 

המחירים מאתר אוטוקאר.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

Falou כתב:

 

גם ה-156 נפלה מהסדרה 3 המקבילה בכל פרמטר דינמי

 

לא כל כך נכון. ה-156 2.0 (היחידה שאיתה היה לי נסיון ממשי, לא מכיר את ה-2.5) לטעמי הייתה עדיפה על ה-318 המקבילה, שעם כל הכבוד - הייתה עגלתית בצורה מביכה. מסתבר שלא רק אני דוגל בדיעה זו, אלא גם מספר מגזינים.

 

לגבי רמות מנועים גבוהות יותר, קצרה ידי מלפרט.

PUG-306 XSI MK2

פורסם

המכוניות המהירות יותר במחיר הזה לא מציעות את הפינוקים והאבזור שמציעות האלפות. זו הפשרה - או ספורטיביות לצד ספרטניות, או הידור לצד התפשרות על הביצועים. ה-S2000 ואסטי/איבו (אני מניח שהתכוונת אליהן, כי אם ל-BMW, ר' הפרשי המחיר שלעיל) הן מכוניות הרבה יותר ספורטיביות, אך גם נטולות פינוקים כמעט לחלוטין.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
Falou לא כל כך נכון. ה-156 2.0 (היחידה שאיתה היה לי נסיון ממשי, לא מכיר את ה-2.5) לטעמי הייתה עדיפה על ה-318 המקבילה, שעם כל הכבוד - הייתה עגלתית בצורה מביכה. מסתבר שלא רק אני דוגל בדיעה זו, אלא גם מספר מגזינים..

 

 

ה-318 הקבילה ל-156 1.8, שלא יובאה לארץ ומניסיוני היתה הרבה יותר עגלתית מה-318 (שנוסעת יפה מאוד. לא חורכת אספלט, אבל בטח שלא עגלה). ועם זאת השלדה, ההיגוי, הניהוג, התנהגות הכביש והבלמים של ה-318 טובים משמעותית מאלו של ה-156 2.0. ותבדוק שוב את הפרשי הביצועים, הם לא גדולים.

 

לגבי השוואות של היום, התייחסתי לגירסא הבכירה של האלפא. אמנם ה-330 מתומחרת בהפרש לא מוצדק, אבל ה-325 מספיק טובה כדי לעמוד מול ה-Q.

 

המכוניות המהירות יותר במחיר הזה לא מציעות את הפינוקים והאבזור שמציעות האלפות. זו הפשרה - או ספורטיביות לצד ספרטניות, או הידור לצד התפשרות על הביצועים. ה-S2000 ואסטי/איבו (אני מניח שהתכוונת אליהן, כי אם ל-BMW, ר' הפרשי המחיר שלעיל) הן מכוניות הרבה יותר ספורטיביות, אך גם נטולות פינוקים כמעט לחלוטין.

 

אתה מתעלם מה-Spec B בכוונה?

היא פחות מעוצבת ומגומרת פחות יפה, אבל מבחינת ביצועים והתנהגות היא מכונית מצויינת. רק כמו שיש מי שלא ייקנה אלפא כי היא מחלידה, יש מי שלא "ישלם כל כך הרבה כסף על סובארו".

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
המכוניות המהירות יותר במחיר הזה לא מציעות את הפינוקים והאבזור שמציעות האלפות. זו הפשרה - או ספורטיביות לצד ספרטניות, או הידור לצד התפשרות על הביצועים. ה-S2000 ואסטי/איבו (אני מניח שהתכוונת אליהן, כי אם ל-BMW, ר' הפרשי המחיר שלעיל) הן מכוניות הרבה יותר ספורטיביות, אך גם נטולות פינוקים כמעט לחלוטין.

 

ה320ci יכולה להיות בחירה יותר טובה מהGT

נכון שהיא איטית ממנה בקו ישר בגלל שזאת גרסת ה2 ליטר אבל אתה מקבל הנעה אחורית ואותם פינוקים כמו באלפא ואפילו יותר.

 

ואגב, לדעתי ההפרש של 70K בין האלפא ל330 שווה את זה(במחירים של ישראל, כמובן)

פורסם

לא, אני לא מציין את ה-Spec B כי היא נופלת בין הכסאות בהשוואה הזאת ולא פונה לאותו קהל. אני לא מדבר על היכולת, היא בהחלט קיימת, לדעתי זהו רכב נהדר. אני מדבר על המיצוב.

 

לגבי ה-325, לא יודע איך אתה קובע האם היא מספיק טובה או לא, אשמח להשכיל. היא בוודאי לא מתחרה ישירה, ולו לאור הספק המנוע (218 כ"ס) למול 260. המתחרה הישירה היא ה-330 (258 כ"ס) והיא בלבד. ה-325 ממוצבת בין ה-2.2 לבין ה-3.2 ולא מתחרה ישירות באף אחד מהדגמים הללו ועל כן הקביעה שלך לא כ"כ מבוססת.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

הויכוח נהיה מיותר לגמרי, בין אוהדי אלפא לשאר.

 

אני פרשתי, במיוחד אחרי שקראתי ששאר סידרה 3 (חוץ מהM) היא איינה הנעה אחורית...

פורסם
לא יודע איפה אתה חי אבל במחיר הזה 6.7 שניות ל100 זאת עגלה.

במחיר הזה אפשר לקנות אודי A4 1.8 T - שהיא עושה מ0-100 8.6 שניות

BMW סדרה 3 - 8.2

מרצדס C200 1.8 קומפרסור - 9.4

וולבו S80 - 8.0

 

כמובן שאפשר גם לקנות אימפרזה STI שעושה 5.2 שניות.. אבל זה לא בליגה של האלפא ולא אותם אנשים שיקנו את האלפא מרצדס וBMW ילכו לקנות את האימפרצה או האיוובו.

 

אגב אודי TT2.0 TFSI עושה 6.6 שזה נתון שדי קרוב לאלפא היא עולה עוד 26 אלף ש"ח יותר ואני בטוח שהיא עגלה רצינית.

S2000


×
×
  • תוכן חדש...