Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6579 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לעניין, האם באמת ה-330 מכויילת שונה או שזה עניין של חתך צמיגים?

באמת שלא היתה לי כמעט ביקורת על ה-325 (מלבד שאפשר יותר כוח). אני חושב שהדור הנוכחי מרגיש יותר קטן והדוק מהדור הקודם ובמידה רבה חוזר שני דורות אחורה. נהניתי ממנה מאוד.

 

אין לי מושג אם היא מכוילת שונה או לא. וכמו שכבר כתבתי - מה325 נהנתי מאוד גם כן (ואני דווקא חושב שהמנוע שלה מצוין ולא מרגיש חלש מדי - אפילו שהוא בפירוש חלש מה-330). מצד שני - לא נהגתי עליה באותם כבישים כמו שנהגתי ב-330...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 171
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

המנוע לא חלש, רק הרגיש שאפשר יותר כוח והמכונית תסתדר.



uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לחלוטין צודק אבל אלו החיים?!

לא חושב.

אלו החיים אם אתה מקבל את זה שאחרים אומרים לך מה אתה רוצה ואפילו צריך.

 

אבל למה לא ללמוד להנות ממה שבאמת עושה לך טוב?

למה לא ללמוד לעשות החלטות מושכלות?

 

 

אני מקבל אך ורק את מה שאני רוצה ומה שעושה טוב לי ולי בלבד. ותאמין לי, שאם המכונית שלי לא הייתה עושה לי טוב בכל פעם שאני משחרר קלאץ', לא הייתי מבזבז עליה ולו אגורה שחוקה, ואני בטוח שאתה יודע שאחזקה של אלפא V6 היא לא בדיוק בסדר גודל המחירים של אחזקת פיאט אונו.

 

למה שאתה לא תקבל את העובדה שמה שעושה לי (או לכל אחד אחר) טוב, בין אם הוא נובע ממיתוג, תחושה סובייקטיבית ובין אם מכל דבר שניתן למדידה אובייקטיבית, עושה לי (או לכל אחד אחר) טוב? זו ההחלטה שלי (ושל כל אחד אחר). מושכלת או לא, זה תלוי לחלויטין במערך השיקולים האינדיווידואלי שלי.

 

אתה מנסה למדוד הכל במדד אובייקטיבי מסויים, אבל מתעלם, למשל, מהעובדה שרגש בהגה והיזון חוזר הם מדדים סובייקטיביים והנאה מנהיגה גם כן.

 

כתבת: "סיפוק בא מלדעת מה אתה רוצה ולהשיג זאת" - אתה צודק, רק מפרש זאת, לדעתי, לא נכון. אתה מנסה לומר, שכל מי שבוחר רכב משיקולי רגש, היסטוריה או נאמנות מותגית לא יודע מה הוא רוצה ולחלוטין לא מקבל את העובדה שזה בדיוק מה שהוא רוצה, ומשיג זאת. לדוגמא, אתה (ורוני, לצורך העניין) מחפשים מהרכב תכונות מסויימות (גיר ידני, התנהגות חדה וכדומה) - לגיטימי ומקובל. מר ישראל ישראלי מחפש ברכב אמינות, סחירות, מזגן וגיר אוטומטי. אני לא אוהב את זה, זה מציף את השוק במכוניות שהייתי מוציא כנגדן צו הרחקה, אבל זה לגיטימי ומקובל, לצערי, באותה מידה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
רועי, falou מתכוון לכך שמבחינתו זה לא משנה אם מכונית נקראת "אלפא", "סובארו" או "טאטא" - אם היא מייצרת אצלו את התחושות הנכונות בעת נהיגה בה. זה בסה"כ אומר שהוא מייחס פחות חשיבות למראה החיצוני ולעבר המפואר ויותר לניהוג ולהנאה שהוא מפיק מהרכב הספציפי. בשבילו (ואגב, אני אותו הדבר) מכונית היא כלי ביטוי רגשי אם היא מייצרת אצלו את הרגשות הנכונים בעת נהיגה בה, לא בעת התרפקות על ההיסטוריה.

 

רוני

מכונית היא מכלול של תכונות רבות. לכל אחד זכות לבנות לעצמו מדרג של תכונות כאלו ולדרגן בהתאם לרצונו. כל שאני אומר הוא שלזה שלעזרתו נחלצת, התכונות החשובות הן תכונות שבעיקרן הן מדידות. כך לפי דבריו שלו. מכאן הסקתי מדוע, שוב לדבריו הסובארו מדברת אליו יותר ממכוניות אחרות. גם אני לא רואה בכך פסול. איפה שיש טעם לפגם הוא בנסיון להשליך את העדפותיו שלו, עלי למשל. גם הדרך בה הוא בוחר, היינו זילות הרגש ע"י כינויו "רדיפת אנשים אחרי מותגים ", היא סוג של דמגוגיה פשוטה ומיותרת.

גם אצלי, כמו אצל מרביתנו, מכונית מייצרת תחושות שונות. לא כולן קשורות לתכונות הדינמיות של האוטו. יופיה של מכונית, בעיניי כמובן, חשוב לא פחות ( ונדמה לי שבכל הקשור לעיצוב אולי יהיו עוד אחד או שניים שיסכימו ). כך גם התחושה שאני מקבל שאני יושב ליד ההגה. כמובן שאיני מצפה מ falou להבין על מה אני מדבר שכן אין כאן אפילו צל של שכלתנות והגיון.

פורסם

רועי פישט יופי את כל מה שהתכוונתי אליו. לא הכל מדיד. הרגשות שרכב מסויים מעורר בבעליו או בנהגו לאו דווקא ניתנים למדידה או אף להערכב בעיני כל אחד זולת זה שמרגיש וזה לא עושה אותם לפחות טובים או עדיפים על כל שיקול אחר.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

רועי, אני חושב שאתה מעריך חסר-על-המידה את falou. הוא אמנם לא גאון הדור אבל גם לא טמבל גמור, ומבין היטב את האלמנט הרגשי במכוניות שנובע ממראה חיצוני, שם וכולי. מצד שני, לטעמי הוא צודק בניסיונו לפשט תחומים מסוימים במכוניות ובמוטוריקה לדברים מדידים, או יותר נכון יחסיים. למשל - אלפא 159 יותר יפה מב.מ.וו סדרה 3. ב.מ.וו סדרה 3 יותר חזקה מאלפא 159. וכן הלאה.

אני בהחלט לא חושב שהוא מנסה להשליך את ההעדפות שלו עליך. הוא בסה"כ מנסה לגרום לך לראות שאולי אתה קצת יותר מדי הולך שולל אחרי המיתוג והרגש, ולא מודד דברים באופן אובייקטיבי באמת. אין שום בעיה שתחליט שאלפא היא המכונית בשבילך, אבל לפחות תהיה מודע שיש מכוניות שעושות את מלאכת הנהיגה למהנה יותר.

 

falou, התעריף עלה. כעת אני דורש סיבוב בנס-הרים על הק'... :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אני בהחלט לא חושב שהוא מנסה להשליך את ההעדפות שלו עליך. הוא בסה"כ מנסה לגרום לך לראות שאולי אתה קצת יותר מדי הולך שולל אחרי המיתוג והרגש, ולא מודד דברים באופן אובייקטיבי באמת. אין שום בעיה שתחליט שאלפא היא המכונית בשבילך, אבל לפחות תהיה מודע שיש מכוניות שעושות את מלאכת הנהיגה למהנה יותר.

 

הוא גם לא מתיימר, זה כל העניין.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932


×
×
  • תוכן חדש...