Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6579 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. מיצוב במדרג הדגמים בתוך הסדרה לא רלוונטי, כשהדגמים לא מקבילים בהכרח. גם עכשיו, בין ה-E90 ל-159, ישנם דגמים שלאו דווקא מקבילים.

 

2. "היא בהחלט מרגישה שחסר לה כוח יותר מהאלפא, אבל זה חלק מהיכולת הכוללת הגבוהה שלה"

 

זה שחסר לה כוח זה חלק מהיכולת הכוללת?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • תגובות 171
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ל-falou:

 

ההבדל הוא לא בכך. אתה מתעלם לחלוטין מהמרכיב הרגשי בבחירת מכונית, שקיים אצל רוב האנשים, ברמה זו או אחרת. יותר נכון, אתה משליך על כולם את הההיגיון שלך ופוסל על הסף כל טענה אחרת. הרכב, פרט להיותו צורך יומיומי הוא גם ביטוי עצמי וצעצוע אהוב לרוב הנהגים, בוודאי לאלה שקוראים או כותבים בפורום זה. ה-Spec B עדיפה גם על ה-BMW והאודי המקבילות, בוודאי בשיקולים של עלות-תועלת. זו לא הנקודה ובוודאי לא השיקול היחיד ובוודאי לא של כל הרוכשים.

 

אני רגשי לחלוטין בקניית רכב, אני קונה רק רכבים שמרגשים אותי. רק שאני לא מתרגש מסיפורים היסטורים, ברושורים, סיפורים על "נשמה" ועיצוב יפה. אני מתרגש מאיך שמכונית ננהגת. אני מתרגש מהחוויה שלי, לא מרגשות יד שנייה שמספרים לי שאני צריך להרגיש למותג כזה או אחר (אלפא, BMW או מרצדס, לא משנה).

 

1.

2. "היא בהחלט מרגישה שחסר לה כוח יותר מהאלפא, אבל זה חלק מהיכולת הכוללת הגבוהה שלה"

 

זה שחסר לה כוח זה חלק מהיכולת הכוללת?

 

תקרא, בבקשה, בסבלנות את מה שאני כותב. אני מאוד מדייק. ב-BMW אתה מרגיש שחסר כוח יחסית לאלפא, לא בגלל שהיא איטית משמעותית אלא בגלל שהיכולת שלה נותנת תחושה שהיא יכולה לטפל ביותר כוח. שיחידת הכוח רחוקה ממיצוי יכולות השלדה. באלפא, בגלל הרכות בתחילת מהלך הבולמים, בגלל הבלמים הפחות טובים, בגלל שהנעה קדמית מוגבלת ביכולת להוריד כוח לכביש בסיבוב, אין תחושה כזו של חוסר כוח.

תוספת: גם בגלל שהמנוע באלפא יותר רועש...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לעניין רגשות וכו':

 

אתה לא, אנשים אחרים כן. אתה קובע, בעצם, לאנשים אחרים מה להרגיש. לדוגמא ולדוגמא בלבד: אני לא נמשך יתר על המידה לרכבים אמריקאיים רכי מתלים ועצומי סמ"ק. אבל עצם העובדה שההעדפות המוטוריות שלי אחרות, לא גורע משיקוליו הלגיטימיים של אותו חובב אמריקאיות ולא הופך את העדפתו לפחות לגיטימית. הוא פשוט חובב ענף אחר בתעשיית הרכב. לגבי דידך, השיקול הזה לא קיים ולדעתי זה פסול מעיקרו.

 

לחלק השני:

 

מחוסר ניסיון ב-BMW אגיב רק לעניין ה-156. ה-2.0 בוודאי לא מרגישה עודף כוח. אולי לא חוסר, אך בוודאי לא עודף ה-2.5 כבר יותר בכיוון, בעיקר בפניות חדות וגם שם מה שמפריע יותר זה האף הכבד יחסית. לא משהו שאי אפשר לפתור בהתאמת טכניקת נהיגה, דבר שהיה חוסך את רוב התלונות על תת היגוי. לעניין הבלמים - מסכים.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
לרוני:

 

ה-GT לא כל כך צפופה ביחס לרוב מכוניות הקופה (אמנם איני כדורסלן, 1.71 מ', אבל יושב מאחורי עצמי די בנוחות) ויש לה יתרונות כמו בגאז' נוח ביותר לשימוש בזכות דלת שלישית סגנון אפלאוז. לגבי ספורטיביות - היא לא נועדה לכך וכל מי שמתאכזב מהתנהגותה פשוט מצפה ממנה להיות משהו שהיא מעולם לא הייתה אמורה להיות. זהו רכב GT, כשמו כן הוא, וככזה אני חושב שהוא די טוב.

 

ה-159 היא מוצר מעולה (משהו שהרבה זמן לא היה אפשר להגיד על אלפא) עם בונוס של עיצוב והתנהגות שכפי שנראה אפילו בשרשור זה לא זוכה להתייחסות הראויה עקב דעות קדומות אלה ואחרות.

 

אתה צודק, צריך לשים דברים באופן יחסי - ביחס למכוניות קופה מסוגה היא לא מאוד צפופה. עדיין - לאדם במידות ממוצעות יהיה לא כ"כ נעים לשבת מאחור לאורך זמן, במיוחד מאחורי מישהו גבוה, ואנשים גבוהים בכלל יסבלו מאחור (גם מלפנים, אגב).

 

בכל מקרה - מה ההגדרה שלך למכונית GT? אם היא פשוטה כמו "מכונית שנראית טוב ונוסעת בסדר" - אז האלפא GT נופלת בול לקטגוריה. רק שאז יש לך מכוניות כמו 159 שהן לא רק נראות מצוין, אלא גם נוסעות לא פחות טוב ומצליחות להיות מפנקות, מרווחות ואיכותיות יותר. בכלל - מכונית כמו האלפא GT היא כמעט מיותרת אם היא לא מאיצה מעולה ומתנהגת פצצה - סה"כ מדובר במכונית עם יכולות פרקטיות בינוניות מאוד (למרות תא המטען הגדול) במחיר מאוד גבוה.

 

אגב - נהגתי על אלפא GT במשך יומיים שלמים (ואף כתבתי עליה מבחן דרכים ל"אוטו") ובנוסף השתתפתי במבחן השוואתי בין 159 ל-330 ל-B4 3.0 - כך שההיכרות שלי עם המכוניות הללו טובה למדי.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אתה לא, אנשים אחרים כן. אתה קובע, בעצם, לאנשים אחרים מה להרגיש.

 

מחוסר ניסיון ב-BMW אגיב רק לעניין ה-156. ה-2.0 בוודאי לא מרגישה עודף כוח. אולי לא חוסר, אך בוודאי לא עודף ה-2.5 כבר יותר בכיוון, בעיקר בפניות חדות וגם שם מה שמפריע יותר זה האף הכבד יחסית. לא משהו שאי אפשר לפתור בהתאמת טכניקת נהיגה, דבר שהיה חוסך את רוב התלונות על תת היגוי. לעניין הבלמים - מסכים.

 

שוב, אני כותב מדוייק ואתה לא עונה למה שאני כותב.

 

אני לא קבעתי לאנשים מה להרגיש, אני רק כתבתי מה הם מרגישים ולמה. לא חייבים לקבל את האבחנה שלי, אבל אין בה בכדי לערער את הלגיטימיות. כל אחד והחשקונים שלו. רק שאתה כתבתי שאני קונה מכונית משיקולים קרים של עלות-תועלת וזה פשוט לא נכון.

 

לגבי ה-2.5, אני כמעט לא מכיר אותה, אבל מניסיון אתה צודק, אנשים נוטים להאשים מכונית בהתנהגות כזו או אחרת כאשר כל מה שצריך זה פשוט לנהוג נכון ומתאים לרכב ולקבל מה שרוצים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אגב - נהגתי על אלפא GT במשך יומיים שלמים (ואף כתבתי עליה מבחן דרכים ל"אוטו") ובנוסף השתתפתי במבחן השוואתי בין 159 ל-330 ל-B4 3.0 - כך שההיכרות שלי עם המכוניות הללו טובה למדי.

 

רוני

 

רוני אם תוכל לספר מי בסוף ניצחה מבין ה-3 ואם תוכל לשלוח קישור למבחן הנ"ל תודה.

יניב :-)

פורסם

RK, כתבת את רוב מה שהתכוונתי לרשום.

 

בכל מקרה - מנסיוני עם ה-156, ממש לא הייתה לי בעייה של "הורדת כוח", דווקא בגלל שהיא לא חזקה מאוד. לעניין הבלמים, גם מנוסים יותר ממני מסכימים עמך, ואני לא אתנגד, אך כחוויה כוללת, לא הייתי לוקח 318 על 156. אני אבהיר שוב, שמדובר רק על שתי אלו, כאשר ה318 היא אוטומטית (מה שמאפשרת ארצנו השחונה).

 

ולעניין הבא:

 

איך הדעתי להקבלה?

השוותי דגמים. ה-318 היא הדגם השני בסדרה 3, כמו ה156 1.8 שהיתה הדגם השני בסדרת ה-156 (הראשון הוא ה-1.6, אבל הוא לא שווה הקלדה). מעל ה-1318 היתה 320 עם... 150 כ"ס. בדיוק כמו לאלפא 2.0.

 

לא כ"כ רלוונטי. ה-318 באה עם מנוע 2.0, ה-320, באותו זמן (E46) - עם מנוע 2.2 אאל"ט. השם או כמות הדגמים האחרים בהיצע לא אמורים להשפיע על ההשוואה לדגמים מקבילים.

 

למה לא רלוונטי?

אתה משווה לפי סמ"קים, אני לפי מיצוב במדרג הדגמים וכ"ס

 

 

באמת! לפי מה שאתה אומר, המתחרה הראויה של ה-159 3.2 היא ה-M3, כי שתי אלו נמצאות בפסגת ההיצע של היצרנים כרגע

PUG-306 XSI MK2

פורסם
אתה יודע מה ההבדל ביננו?!

שאני לא מלטף מתכות. את החמימות הנעימה באזורים מסויימים בגוף אני לא מקבל לא מעובדה שמסתכלים על הרכב שאני נוהג בו ולא מאיך שהוא נראה בזמן שאני בתוכו. אני מקבל אותה מהשימוש. מהנהיגה. אין שומדבר קריר במכונית שכיף לנהוג בה, שמגיבה לך ואליך כמו שצריך.

אסתטיקה כבודה במקומה מונח, אבל קודם מהות, ומהות בספורטיבית זה שאיך שהיא ננהגת. מהבחינה הזו ה-Spec B היא לא "קרירה" בכלל. היא בנזונה של מכונית.

הנסיון האוילי שלך להקנות קונוטציה מינית לרגש שמעורב בהעדפת מכונית אחת על רעותה, הוא פשוט פוגע ומעליב. את קוראו כמו גם את כותבו.
פורסם
עדיין - לאדם במידות ממוצעות יהיה לא כ"כ נעים לשבת מאחור לאורך זמן, במיוחד מאחורי מישהו גבוה, ואנשים גבוהים בכלל יסבלו מאחור (גם מלפנים, אגב).

אומנם לא נהגתי ב-GT יומיים כמוך, אבל בסיבוב הקצרצר יחסית שעשיתי, הסבל היחיד שחוויתי נבע מהעובדה שנסעתי רוב הזמן בפקק. גובהי, אגב, הוא כ-182 ס"מ.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

באמת! לפי מה שאתה אומר, המתחרה הראויה של ה-159 3.2 היא ה-M3, כי שתי אלו נמצאות בפסגת ההיצע של היצרנים כרגע

 

אז זהו, שלא

פורסם

שלום לכולם,

אני לא מבין את מר RK שמדבר על הפן הרגשי כאילו הוא בלעדי לחובבי אלפות או איטלקיות. אני חובב של ב.מ.וו לדוגמא ואני לא חושב שכל דגם שלהם הוא הכי טוב בקטגוריה שלו. אני לא אטום לגבי רכבים אחרים ואין לי בעיה לעבור למותג אחר אם יש דגם שמרגש אותי יותר( ויש כי אני לא אטום).

 

ישנם הרבה רכבים אירופאים ויפנים בעלי אופי ו"נשמה" לא פחות מאלפות ולאנצ'יות(ואני מתכוון לרכבים ספורטיביים ולא למשפחתומטיות או לאלפא 33).

 

אני לא הייתי נסחף ומשווה את 159 3.2 לM3( כל M3 לצורך העניין), מהסיבה הפשוטה שהיא פחות טובה אפילו מה 330I, שדרך אגב בעלת 272 כ"ס( לא 258, דברים משתנים לא רק באלפא).

 

לכל אחד העדפות וטעם משלו, אוטו מסויים יכול להיות בעל ערך גבוהה לבעליו גם אם הוא לא הכי המצטיין בקטגוריה. זה עניין של בחירה ותאמין לי אלפא היא לא הבחירה היחידה, אז אין טעם לסגוד למותג במיוחד אם המתחרים יותר טובים ומציגים דגמים יותר מרגשים(מישהו אמר 335I, 135I או M3 כלשהי).

 

אין ספק שהאלפא יותר יפה מרוב המתחרות(אולי אפילו היפה מכולן) .

 

falou ניסה להסביר שה E46 318 מתחרה ב156 1.8, אבל משום מה אנשים לא רוצים להקשיב. ה 318 גם עם מנוע 2.0 לא מתחרה ב 156 2.0 נקודה. ה 320I היא המתחרה הנכונה או הדגם שמוצב מול ה 156 2.0, כמו שהואדי A4 1.8T היא הנציגה של אודי( ולא ה2.0 החלשה).

 

נ.ב: נדמה לי שבאותו מגזין שבחנו את ה 318 מול האלפא 2.0, בחנו בשנות ה 90' גם את ה E36 323I מול ה156 2.5( גם לא מוצדק מכיוון שה 325I היא המקבילה) האלפא הפסידה. אז מה, זה לא תורה מסיני כמו שאתם אומרים.אנשים עדיין קנו אלפות וזו זכותם ,זה עניין אישי. וזה שב.מ.וו עולה יותר ונמכרת יותר,כנראה משקף בצורה מסויימת מי טובה יותר.

 

אלפיסטים יקנו אלפות, בימריסטים(כמוני) יקנו בימרים(או שלא!) ולא צריך להטעות אנשים עם מס' כ"ס לא עדכני או להשוות גירסה גבוהה יותר של אלפא לגירסה בסיסית של ב.מ.וו. חובבי נהיגה לא פראיירים הם יודעים מה יותר טוב ושיבחרו מה שירצו

bmw e34 520I, ידנית (למכירה:http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=212210)

פורסם

ל-falou:

 

"אני לא קבעתי לאנשים מה להרגיש, אני רק כתבתי מה הם מרגישים ולמה. לא חייבים לקבל את האבחנה שלי, אבל אין בה בכדי לערער את הלגיטימיות. כל אחד והחשקונים שלו. רק שאתה כתבתי שאני קונה מכונית משיקולים קרים של עלות-תועלת וזה פשוט לא נכון".

 

אלא אם אני טועה ואתה פסיכולוג/פסיכיאטר, ולא רק זה, אלא שאתה מסוגל לאבחן אנשים באמצעות דבריהם בפורום זה, אתה לא באמת יכול לדעת מה הם מרגישים ובוודאי לא למה הם מרגישים כך. יתרה מזאת, לא כתבתי מעולם שאתה קונה מכונית משיקולים קרים של עלות תועלת, אלא ששיקוליך הרגשיים שונים משיקוליהם הרגשיים של אחרים ואתה משליך את שיקוליך על אותם אנשים אחרים תוך פסילת שיקוליהם. בינתיים לא הפרכת את זה אלא הוספת והצדקת. אף אחד לא מפריך את הלגיטימיות של שיקוליך, הם נכונים וטובים לך. אתה הוא זה שמפריך את הלגיטימיות של שיקוליהם האישיים של אנשים אחרים, וזה, כפי שאמרתי, פסול.

 

"לגבי ה-2.5, אני כמעט לא מכיר אותה, אבל מניסיון אתה צודק, אנשים נוטים להאשים מכונית בהתנהגות כזו או אחרת כאשר כל מה שצריך זה פשוט לנהוג נכון ומתאים לרכב ולקבל מה שרוצים."

 

לפחות על זה אנחנו מסכימים.

 

לרוני:

 

"בכל מקרה - מה ההגדרה שלך למכונית GT? אם היא פשוטה כמו "מכונית שנראית טוב ונוסעת בסדר" - אז האלפא GT נופלת בול לקטגוריה".

 

האמירה שלך אולי בוטה, אבל לא רחוקה מהאמת. ההגדרה שלי למכונית GT היא מכונית קופה עם מנוע חזק דיו והתנהגות שאינה רופסת על מנת לאפשר נסיעה למרחק רב בנוחות טובה ותוך סיפוק הנאה לנהג מנהיגה בכביש דורשני. עם זאת, מכונית GT היא לא מכונית ספורט, אשר בה הנוחות בהכרח תוקרב על מזבח ההתנהגות העדיפה. וכן, ה-GT נופלת בול לקטגוריה.

 

"רק שאז יש לך מכוניות כמו 159 שהן לא רק נראות מצוין, אלא גם נוסעות לא פחות טוב ומצליחות להיות מפנקות, מרווחות ואיכותיות יותר".

 

ה-GT, כפי שאמרתי, היא מכונית הקרובה לסוף חייה, כך שלא נכון להשוות בינה לבין מכונית שפותחה דור שלם אחריה. ועם זאת, הייתי לקוח את ה-GT על פני הבררה, any day.

 

"בכלל - מכונית כמו האלפא GT היא כמעט מיותרת אם היא לא מאיצה מעולה ומתנהגת פצצה - סה"כ מדובר במכונית עם יכולות פרקטיות בינוניות מאוד (למרות תא המטען הגדול) במחיר מאוד גבוה"

 

לאו דווקא. ה-GT היא פשרה מעולה בין פרקטיות, נוחות, ביצועים. הבעיה שלה, כאמור, היא שהיא מלכתחילה הופיעה מאוחר מדי והחמיצה את ההזדמנות להמתחרות מול מכוניות קופה בנות זמנה. ה-GT, בתפיסתה, היא מעין מרצדס CLK, רק כמה סגמנטים מטה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
שלום לכולם,

אני לא מבין את מר RK שמדבר על הפן הרגשי כאילו הוא בלעדי לחובבי אלפות או איטלקיות. אני חובב של ב.מ.וו לדוגמא ואני לא חושב שכל דגם שלהם הוא הכי טוב בקטגוריה שלו. אני לא אטום לגבי רכבים אחרים ואין לי בעיה לעבור למותג אחר אם יש דגם שמרגש אותי יותר( ויש כי אני לא אטום).

 

אני לא אוהב שמסלפים והופכים את דבריי. מעולם לא כתבתי שהרגשות בלעדיים לאלפיסטים או כל דבר דומה. כתבתי שלכל חובב רכב מסויים יש רגשות משלו והם לגיטימיים כמו אלה של כל חובב רכב אחר. כמו שאתה תעבור מותג, וזה לגיטימי, כך אחר לא יעבור, וזה לגיטימי גם כן, בין אם הוא אוהב BMW M3 ובין אם הוא אוהב קאדילאק ובין אם סוזוקי סוויפט, לצורך העניין.

 

ישנם הרבה רכבים אירופאים ויפנים בעלי אופי ו"נשמה" לא פחות מאלפות ולאנצ'יות(ואני מתכוון לרכבים ספורטיביים ולא למשפחתומטיות או לאלפא 33).

 

אני לא הייתי נסחף ומשווה את 159 3.2 לM3( כל M3 לצורך העניין), מהסיבה הפשוטה שהיא פחות טובה אפילו מה 330I, שדרך אגב בעלת 272 כ"ס( לא 258, דברים משתנים לא רק באלפא).

 

המשפט ההוא נכתב בציניות. אני לא מאמין שמישהו לקח אותו ברצינות...

 

לכל אחד העדפות וטעם משלו, אוטו מסויים יכול להיות בעל ערך גבוהה לבעליו גם אם הוא לא הכי המצטיין בקטגוריה. זה עניין של בחירה ותאמין לי אלפא היא לא הבחירה היחידה, אז אין טעם לסגוד למותג במיוחד אם המתחרים יותר טובים ומציגים דגמים יותר מרגשים(מישהו אמר 335I, 135I או M3 כלשהי).

 

לך אין טעם, לאחרים יש. זוהי מהות הרגש - ההיפך מהיגיון. זה אולי לא נכון בעיניך, אבל לא פחות לגיטימי.

 

אין ספק שהאלפא יותר יפה מרוב המתחרות(אולי אפילו היפה מכולן) .

 

falou ניסה להסביר שה E46 318 מתחרה ב156 1.8, אבל משום מה אנשים לא רוצים להקשיב. ה 318 גם עם מנוע 2.0 לא מתחרה ב 156 2.0 נקודה. ה 320I היא המתחרה הנכונה או הדגם שמוצב מול ה 156 2.0, כמו שהואדי A4 1.8T היא הנציגה של אודי( ולא ה2.0 החלשה).

 

נ.ב: נדמה לי שבאותו מגזין שבחנו את ה 318 מול האלפא 2.0, בחנו בשנות ה 90' גם את ה E36 323I מול ה156 2.5( גם לא מוצדק מכיוון שה 325I היא המקבילה) האלפא הפסידה. אז מה, זה לא תורה מסיני כמו שאתם אומרים.אנשים עדיין קנו אלפות וזו זכותם ,זה עניין אישי. וזה שב.מ.וו עולה יותר ונמכרת יותר,כנראה משקף בצורה מסויימת מי טובה יותר.

 

ה-323 באותן שנים צויידה במנוע 2.5. לא הייתה אז 325, כי אם 328, כך שמה שאמרת פשוט לא נכון. לגבי כמות מכירות, בזמנו המכונית הנמכרת בארץ הייתה סובארו ליאונה...

 

אלפיסטים יקנו אלפות, בימריסטים(כמוני) יקנו בימרים(או שלא!) ולא צריך להטעות אנשים עם מס' כ"ס לא עדכני או להשוות גירסה גבוהה יותר של אלפא לגירסה בסיסית של ב.מ.וו. חובבי נהיגה לא פראיירים הם יודעים מה יותר טוב ושיבחרו מה שירצו

 

הערותי באדום לעיל.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

tamir h כתב:

 

יבין כתב:

באמת! לפי מה שאתה אומר, המתחרה הראויה של ה-159 3.2 היא ה-M3, כי שתי אלו נמצאות בפסגת ההיצע של היצרנים כרגע

 

אז זהו, שלא

בימריסט כתב:

 

אני לא הייתי נסחף ומשווה את 159 3.2 לM3( כל M3 לצורך העניין),

 

חברים, בפורום המבוסס על קריאה, שווה להשקיע מעט זמן דווקא על חלק זה. למי שלא טרח, הערה זו נבעה מתהייה לגבי אופן הדירוג ש-Falou (מצטער, לא יודע את שמך) בחר ליישם.

מילת המפתח היא ציניות, רבותיי.

 

נ.ב

בימריסט - אכן באחד המבחנים המוקדמים יותר, ב.מ.וו ניצחה את אלפא, ולפני זה המצב היה הפוך, וכך מאז ומעולם.

לגבי השוואות - אם העיתונות (הישראלית והעולמית) בחרה למצב את ה-318 2.0 אל מול ה-156 2.0, קטונתי.

PUG-306 XSI MK2

פורסם

RK, אתה לא אוהב שמסלפים את דברייך אבל את מסלף את דבריי, כשאתה מתייחס לאזכור שלי לגבי X35I או הM3 כמדד ליופי או לטעם, כאשר אני התכוונתי לתכונות כמו הנאה מהיגה,ביצועים, איכות וכו'.

 

מה שמשתמע מדברייך הוא שאלפא היא בחירה של אניני טעם, ואילו חסרי הטעם בוחרים בב.מ.וו החדשות והלא כל כך יפות לדעתך( למרות שכל הM3 יפות לדעתי ולדעת אניני טעם שהם לא אלפיסטים במיקרה). אז עם כל הכבוד לך אל תלמד אותי על טעם ועל חוסר טעם, את לא מכיר אותי ולא את הטעם שלי.

 

חוץ מזה כל העיצובים "חסרי הטעם" של באנגל מתגמדים אל מול לא מעט אלפות מכוערות.

 

הייתה בוחר בE30 המסוגננת והיפה על פני הקופסה המכוערת שנקראת אלפא 75( או מילנו או מצידי שיקראו לה טורינו). למרות שלפי מבחן בין הE30 320I לבין אותה קופסה, הקופסה ניצחה. אני לוקח את הE30 בכל יום, בכל מקום ובכל מצב.

 

אתה מדבר איתי על מהות ורגש? בחתימה שלך מופיעה 156 2.5, לא איזה מונטריאל או GTV (או דגם אחר שאתה חושב שהוא מינימום למבורגיני או פרארי ). בקשר להפך מהיגיון,ההגיון שלי אומר להיות בעלים של רכב מהנה ומרגש, בעל ביצועים ומהיר ועדיין איכותי ,מוקפד ובנוי טוב(היגיון ותקציב לא תמיד נפגשים) ולא רכב שרק נראה טוב ליד בית הקפה ובקורס נהיגה מתקדמת הראשון מתפרק.

 

כל הכבוד שאתה זוכר את השנים בהם יוצרה ה 323I וה325I, תפסתי אותי על חם, אני מיד מוכר את E34 וקונה פיג'ו 164 TS.

bmw e34 520I, ידנית (למכירה:http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=212210)


×
×
  • תוכן חדש...