Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6579 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא צריך סנטימנט למותג כדי לקנות אותו, ומבחינתי 147 GTA בהחלט הייתה יכולה להיות מתחרה ראויה לS3.

 

כן אה...

עכשיו החבר'ה בטורינו באמת יכולים להיות מרוצים.

אבל אל תשכח לשלוח מכתב למפעל של אודי, לומר להם שיתחילו לשפר את ה-S3 כי לרגע נוצרו בך לבטים...

 

:lol:

  • תגובות 171
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איזה מזל שאני לא צריך את אישורך כדי לקנות רכב..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

חס וחלילה. שיהיה לך בכיף בכל מה שתבחר.

 

אני מקווה שלא נפגעת מדברי.

פשוט שמדברים בגנות איטלקיות אני מקבל מצב רוח קרבי.

הכל ברוח טובה. :-)

פורסם

אני לא מדברת בגנות איטלקיות, דווקא ה159 בה נהגתי (כדקה וחצי) השאירה רושם חיובי.

אני מדבר בגנות היבואן, שבפעם האחרונה שבדקתי היה ישראלי.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

בעניין היבואן כבר הסכמתי איתך.

 

אבל בעניין של "לקנות אלפא", על זה אני טוען שדווקא כן צריך סנטימנט למותג, על אחת כמה וכמה בזכות היבואן הכושל.

אני טוען שאדם שאין לו את הסנטימנט הזה הוא לא רוכש פוטנציאלי מלכתחילה, לכן כל הבעת אכזבה ותרעומת בהקשר של הרכב, וכן שלילת רכישה עתידית של רכבי היצרן - מיותרות.

פורסם
יבואן שרוצה למכור - במיוחד בסגמנט הזה - חייב לתת לנהוג על הרכב.

 

כך קיבלתי רק לפני כ- שבועיים A4 3.2 קואטרו לנסיעה של יום שלם, נסיעה שלא ביקשתי אלא איש המכירות הזמין אותי אליה.

לפני שרכשתי את מכוניתי הנוכחית קיבלתי מכוניות לנסיעת מבחן ללא מלווה, גם לסוף שבוע שלם.

 

אני מסכים איתך שהקונספט של אלפא חדשני, אבל אופן הארגון כפי שתואר כאן נראה לי בעייתי משהו.

תבין, מי שמוציא סכומים כאלה על רכב מצפה לקבל שירות מחלקה - ראשנה ולא להדחף בתור על הזכות לנסיעת מבחן.

אז לדעתי אלפא לא השיגו לקוחות חדשים. אבל יתכן שהם זכו ליחסי ציבור טובים. כל החבר'ה שהיום אלפא היא חלום רחוק בעבורם, נהנו מהחוויה ומי יודע יתכן שכשחשבון הבנק שלהם יתפח - הם יזכרו לטובה את הנסיעה הזו.

בוא נתחיל שזה יצא מפורפוציה הביקרות על האירגון - האירוע היה מצויין לדעתי, היה תור לא קצר אבל לא ארוך מאוד כל אחד שרצה לנסוע על הרכבים קיבל בלי הרבה בעיות. זה לא נסיעת מבחן ואלפא נותנים בכייף נסיעת מבחן בסוכנות שלהם.

האירוע התקיים במיוחד לבעלי אלפא ולא דווקא לאלו שהם הלוקוחות הפונטציאלים למרות שגם הם הוזמנו, נתנו לכל אחד שרוצה לראות איך האלפא על המסלול.

הדבר היחיד שיכלתי להתלונן שהובטח לנו אישית שתיהיה אלפא ספיידר ובסוף לא היתה למרות שידעתי שזה מה שיקרה

 

בקשר לשאלה על הגיר הידני אלפא לא מביאים לארץ גיר ידני בכלל אלא אם אתה עושה הזמנה אישית. אלו הרכבים מההדגמה ולכן כולם רובטים או אוטומטים המסלול מאוד קצר והאלפות מאיצות וטסות די מהר שם קשה גם לשלוט על ההילוכים שאתה מרוכז במסלול כך שזה לא היה הכרחי.

S2000

פורסם

AA123

חבל שלא הזדהית בפני המדריכים (:wink:).

 

דיסקובר

בתור אחד המדריכים שהיו שם (איתכם ברכבים) אני יכול להגיד לך מהצד שלי :

א- היו 160 איש שנרשמו אך לפי ראות עיני (וכמות האנשים שהיו במהלך היום ) אז היו יותר מזה אך לא אלף .

ב- אילו היית פונה לנציג אחר מטעם אלפא (והיה שם גם מנהל השיווק וגם היבואן) והיית מתלונן על כל דבר שהוא היית רואה יחס אמיתי ולא משחק ( מהכרות קצרה שלי עם שניהם) וזה בגלל שעמלו על היום הזה כמה חודשים וגם באותו היום עבדו קשה על מנת לתת לאנשים לצאת עם תחושה טובה .

ג- אני לא זוכר אנשים שחיכו שעתיים (למרות שאת הרכב שלך ראיתי כמה שעות חונה שם ליד משאית) כך שחבל שזוהי תחושתך (במיוחד בגלל שאון פירפר שאנשים יכנסו מהר וגם יהנו ) .

 

 

לסיכום שלי ליום הזה אז נראה היה שאנשים נהנו גם מהאוירה וגם מהמכוניות .

 

עומרR

הבררה היא אכן מה שאמרת עליה (לצערי ) ,

 

מבין כולם הייתי לקוח את ה147 או הGT וזהו .

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם
דבר ראשון, אני לא חיייב לך שום דין וחשבון. זאת דעתי על האירוע, לאחר השתתפות בהרבה אירועים של כמעט כל היבואנים בארץ - וזה היה אירוע עם רעיון טוב, אבל ביצוע ירוד מאוד.

 

ואם בכל זאת אתייחס להודעתך -

היחס שאני מקבל פה או שם לא קשור כלל להודעותי ודעותי לגבי אי אילו אירועים.

אי הכללתי ברשימת המכובדים? למי אכפת? הם אלו שהזמינו אותי. אני לא כפיתי את הגעתי אליהם (והם גם טרחו להתקשר אחרי שלא אישרתי בהתחלה את הגעתי).

פיניתי מזמני בשביל להגיע לאירוע שהם מארגנים, כיוון שיש לי כבוד כלפי אנשים אחרים. אני מצפה לקבל יחס בהתאם.

 

להזמין למעלה מאלף איש לאירוע בו יש 5 רכבי מבחן, עם נציגה אחת שאחראית על האירוע, ואף נציג אחר למסור פרטים על רכבים ולתאם נסיעות מבחן אמיתיות ולא סתם נהיגה מסביב למסלול,

דחיפת אנשים ע"י הנציגה לפני כולם בתור בטענות שונות ומשונות חסרות ביסוס,

ויותר מכל - כשאני כבר מחכה זמן לא קצר כדי להחליף 2 מילים עם הנציגה שהייתה עסוקה בלדבר עם חברה שלה בפלאפון,

אז אני מקבל תשובה באנאלית של "תגיע לסוכנות תקבל כל הפרטים שאתה רוצה" והתחפפות מהמקום - זאת לא צורה להתנהג.

 

לא גנבתי ולא רצחתי - כל מה שיש לי הושג ע"י עבודה (וכן, אבא שלי הוא זה שהתחיל מאפס ואני בסה"כ עובד אצלו. SO?),

כך שלהבא אתה מוזמן לשמור את ה"עקיצות" והצורת דיבור הזו לעצמך.

כי הקנאה ופתיחת העיניים שלך כבר הסריחו את הפורום.

1. כולי צער על כך שהבאתי אותך למצב של ריגוש מיותר, כפי שעולה מניסוח תגובתך.

2. כל שניסיתי הוא להבין מה פשרה של חריפות התיחסותך לארוע המדובר, בהשואה להתבטאויות מתונות בהרבה של אחרים שהיו שם. קשה שלא להזכר בתאורים המפורטים של יחסיך עם כל מיני יבואני מכוניות יוקרה. סברתי באופן תמים בהחלט שהיחס אליו אתה רגיל, שונה ממה שקבלת אצל "אלפא" ומכאן פשר ההבדל בין תגובות אחרים לזו שלך.

3. לא היתה לי כל כונה להתייחס למקורות כספך או כספם של בני משפחתך וקצת מוזר לי לראות אותך נכנס למצב התגוננות, מקום שאין בה צורך.

4. אני מצטער שלקחת את תגובתי כהתקפה אישית עליך. לא שאין לי בקורת על ניפנופי עושר מיותרים, לרבות אצלך. לא זו הפעם. הפרשנות שלך לדברי היא כמובן ענינך הפרטי, בדיוק כפי שעניני שלי הוא כיצד אני מפרש את תגובתך הנרגשת.

5. בכל זאת אם אפשר שאלה לסיום : א. מה זה בדיוק "פתיחת עיניים" ? פשוט לא מכיר את הביטוי.

 

 

.

פורסם
ואלפא נותנים בכייף נסיעת מבחן בסוכנות שלהם.

 

נותנים - כן.

בכיף?!

אם אתה קורא ללנהוג עם אשת מכירות לידך שכל הזמן אומרת לך לנהוג לאט, לבלום מוקדם ולא לרדת מאיילון "כיף" אז אנחנו קונים מכוניות מסיבות שונות.

 

האירוע התקיים במיוחד לבעלי אלפא.

המסלול מאוד קצר והאלפות מאיצות וטסות די מהר שם קשה גם לשלוט על ההילוכים

 

אתה רק מחזק את הדעה שאלפא מייצרת היום תכשיטים על סמך מוניטין לאנשים שמחפשים את "הפוזה הספורטיבית". קשה לשלוט על ההילוכים?! שייקנו Audi עם DSG, שיהיה פחות קשה ויותר צמיגי...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

באף נהיגת מבחן שלקחתי באלפא רומיאו לא ישב לצדי אף אחד. קשה לשלוט על ההילוכים? הייתי רוצה פירוט על זה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

תזכיר לנו מה הקשר שלך עם יבואן אלפא?



אני חושב שאפשר ללמוד מהחתימה שלך שאתה לא לוקח מכונית מהיבואן כאחד האדם.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

הקשר שלנו עם היבואן רחוק מהרושם שאתה מנסה ליצור. עם זאת, קשה לי להתייחס לטענה בידיעה ברורה שמה שאני לא אטען, לא יתקבל. אז ברשותך...

במאמר מוסגר, הסיוט הגדול ביותר עם איש מכירות בנסיעת מבחן עברתי בטויוטה (התבטאויות כמו "לא באתי לפה כדי למות" כל פעם שהמהירות עברה את ה-90). ח"ח מגיע לנציגי יונדאי (יד חופשית למדי, תיאורים ומתן תשובות והתערבות מינימלית באופי ותוואי הנסיעה) ולנציגי הונדה (לא הצטרפו :wink:).

 

ועדיין לא קיבלתי מענה לעניין שליטה על ההילוכים. מהניסיון שלי - אם זה הידני, הוא די חלק, הסלספיד ב-159 פשוט ביותר לתפעול והאוטומט הוא אוטומט. אני באמת לא יודע על איזה קושי מדובר.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

האירוע התקיים במיוחד לבעלי אלפא ולא דווקא לאלו שהם הלוקוחות הפונטציאלים למרות שגם הם הוזמנו, נתנו לכל אחד שרוצה לראות איך האלפא על המסלול.

 

כמות הפרסום שסמל"ת דאגו לבצע עבור האירוע היא לא בדיוק לאירוע של לקוחות קיימים.

ורוב המכוניות שהיו בחנייה, בזמן שאני הייתי שם, היו דווקא BMW ומרצדסים.

 

דיסקובר

בתור אחד המדריכים שהיו שם (איתכם ברכבים) אני יכול להגיד לך מהצד שלי :

א- היו 160 איש שנרשמו אך לפי ראות עיני (וכמות האנשים שהיו במהלך היום ) אז היו יותר מזה אך לא אלף .

ב- אילו היית פונה לנציג אחר מטעם אלפא (והיה שם גם מנהל השיווק וגם היבואן) והיית מתלונן על כל דבר שהוא היית רואה יחס אמיתי ולא משחק ( מהכרות קצרה שלי עם שניהם) וזה בגלל שעמלו על היום הזה כמה חודשים וגם באותו היום עבדו קשה על מנת לתת לאנשים לצאת עם תחושה טובה .

ג- אני לא זוכר אנשים שחיכו שעתיים (למרות שאת הרכב שלך ראיתי כמה שעות חונה שם ליד משאית) כך שחבל שזוהי תחושתך (במיוחד בגלל שאון פירפר שאנשים יכנסו מהר וגם יהנו ) .

 

א- אין לי מושג כמה אנשים באמת היו שם, מכמות האנשים שהתרשמתי שהיו שם בזמן שאני הייתי, והעובדה שהאירוע נפרס על יום שלם, הערכתי כמות של כ1000 משתתפים.

אם כמות המשתתפים לא התפרסה על פני כל היום, ונוצר מצב שבבוקר היה ריק ובצהריים גדוש ועמוס, אז מדובר על תכנון לוגיסטי כושל.

אני דיברתי עם הנציגה של אלפא בטלפון ביום חמישי והיא אמרה לי בפירוש שאין בעיה להגיע בשעות הצהריים ויש מקום.

לתומי חשבתי שהם באמת חילקו את הקהל לאורך כל היום כך שלא יווצר עומס בשעה מסויימת.

 

ב- היו שם הרבה אנשים. היו כמה דוגמניות עם חולצות של אלפא, הייתה בחורה עם שמלה סגולה שלפי הבנתי היא מנהלת את האירוע, היו מדריכים של DRIVE ART, היה און והיו עוד כל מיני אנשים שבאו לנהוג על רכבים.

אין לי מושג מי זה היבואן ואין לי מושג מי זה מנהל השיווק. איך הייתי אמור לדעת מי הם?

 

עם כל הכבוד לאון, והעובדה שהוא בהחלט פרפר שם כדי שאנשים יכנסו מהר,

להטיל את כל הארגון של הרכבים, בלי סדר שנקבע מראש, על בנאדם אחד - לא היה לעניין בכלל.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
נותנים - כן.

בכיף?!

אם אתה קורא ללנהוג עם אשת מכירות לידך שכל הזמן אומרת לך לנהוג לאט, לבלום מוקדם ולא לרדת מאיילון "כיף" אז אנחנו קונים מכוניות מסיבות שונות.

 

 

 

אתה רק מחזק את הדעה שאלפא מייצרת היום תכשיטים על סמך מוניטין לאנשים שמחפשים את "הפוזה הספורטיבית". קשה לשלוט על ההילוכים?! שייקנו Audi עם DSG, שיהיה פחות קשה ויותר צמיגי...

אם באת לאירוע כדי לעשות נסיעת מבחן על אלפא, אז טעית זה לא המקום.

האירוע התקיים כדי לקחת את האלפא לקצה ולראות מה היא מסוגלת ועשו את זה טוב.

אם אתה רוצה לעשות נסיעת מבחן אתה עושה את זה בסוכנות של אלפא שם יתנו לך כמה זמן שתרצה ולא שתי דקות על רכב.

 

לא אמרתי שקשה לשלוט על ההילוכים באלפא הם מאוד נוחים והסלספייד נכנס להילוך די מהר (מהמוט הילוכים) מהגה קצת פחות.

אמרתי שבכללי על המסלול שהוא קצר מאוד אין לך זמן להעביר הילוכים מכוון שאתה מרוכז בנהיגה עוד לפני שהכרת את האוטו כבר רוצים שתלחץ איתו ותבלום בכל הכוח ואתה לא מכיר עדיין את ההתנהגות שלו.

S2000

פורסם
לא אמרתי שקשה לשלוט על ההילוכים באלפא הם מאוד נוחים והסלספייד נכנס להילוך די מהר (מהמוט הילוכים) מהגה קצת פחות.

אמרתי שבכללי על המסלול שהוא קצר מאוד אין לך זמן להעביר הילוכים מכוון שאתה מרוכז בנהיגה עוד לפני שהכרת את האוטו כבר רוצים שתלחץ איתו ותבלום בכל הכוח ואתה לא מכיר עדיין את ההתנהגות שלו.

 

כפי שנקל לראות, בירור קצר היה חוסך ביקורת ארסית ומיותרת.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932


×
×
  • תוכן חדש...