Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6577 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 171
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
יש כמה דרכים להגיע לאירועים כאלה -

להיות מוזמן אליהם

או

להיות חבר \ מקושר עם מי שמארגן אותם.

 

אני לא מבין על מה הייללות על זה שנכנסו לפניך בתור, יש שתי אופציות בעיני במקרה כזה -

חפש מי מארגן ותהיה חבר שלו ותדאג שיכניס גם אותך

או

תהיה מספיק מענין שיארגנו אירוע כזה עבורך.

 

תחי ההבדל הקטן בין ארגון אירוע פרטי, לבין דחיפת אנשים "מקומבנים" לתור לפני אחרים.

אם פתחת את האירוע בפני אנשים מסוימים, עליך להעניק לכולם אותו יחס - שכן כל מי שטרח להגיע, הגיע על חשבון זמנו הפנוי. מעוניין לתת יחס מיוחד "למקומבנים"? תארגן להם אירוע משלהם, בו יקבלו עיסוי לרגליים, ישתו יין איטלקי משובח, ויעמידו פנים שהאלפא 147 שלהם היא רכב ספורט איטלקי משובח וטהור.

 

אגב, הסיסמא שמופיעה באחת מהתמונות בהודעה שפותחת את השרשור - "זה שאתה נושם לא אומר שאתה חי" - פשוט פתטית (וזה שיש לך אלפא רומאו, זה כן אומר שאתה חי?).

פורסם
יש כמה דרכים להגיע לאירועים כאלה -

להיות מוזמן אליהם

או

להיות חבר \ מקושר עם מי שמארגן אותם.

 

אני לא מבין על מה הייללות על זה שנכנסו לפניך בתור, יש שתי אופציות בעיני במקרה כזה -

חפש מי מארגן ותהיה חבר שלו ותדאג שיכניס גם אותך

או

תהיה מספיק מענין שיארגנו אירוע כזה עבורך.

 

אז יופי שיש מי שמארגנים את זה מעולה, ובאאודי באמת לוקחים דגימת דם מהנהגים כדי לוודא בעזרת הצלבת DNA שאכן הם הוזמנו ולא חלילה מישהו אחר, אבל זו אלפא - אני מניח שהם פונים ללקוחות מסוג אחר [אני מקווה לפחות] מאשר אנשים שקונים אאודי, לכן הסינון אחר, ואני משוכנע [לחלוטין] שבעזרת מספיק קשרים באאודי, אפילו אתה יכול לקבל, נאמר, את הQ7 לאיזה סופ"ש... [ולעקוף בתור את כל שאר האנשים שאין להם חברים בצ'מפיון למשל]

 

 

 

רון.

 

אם אתה חבר או מקושר עם מי שמארגן את האירוע, והוא מזמין אותך לאירוע, אתה לא נחשב מוזמן ?:roll:

אם זה יבואן שעובד בשיטת החבר-מסדר-חבר-ומי-שלא-חבר-זבש"ו, אני לא רוצה להיות לקוח של יבואן שכזה.

 

אם אני לוקח את הS8 או הQ7 לסופ"ש זה לא צריך לעניין אףאחד. זה עניין שלי אל-מול היבואן.

גם אם היבואן מחליט להכניס אנשים מסויימים לרכבים מסויימים באוטומטור, לצורך הדוגמה, זה עניינו של היבואן.

אבל כאשר היבואן מקיים אירוע, ומזמין אליו מאות אנשים, מן הראוי שיתן יחס זהה לכולם ולא יקדם אנשים בתור על פני אנשים שעומדים ומחכים.

 

 

לגבי סוג האנשים שקונים כל רכב, אלפא פונה בדיוק לאותו פלח שוק שפונה אודי, BMW, לקסוס וגם מרצדס.

אנשים שיכולים להרשות לעצמם להוסיף עוד כמה עשרות/מאות אלפי שקלים על המחיר של מאזדה בשביל לקבל רכב שנותן יותר ממאזדה.

(ואל לבעלי המאזדה להעליב, המאזדה נבחרה מהיותה המכונית הנמכרת ביותר בישראל. באותה מידה זו הייתה יכולה להיות טויוטה או סובארו)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
מממ

 

מצד אחד אני לא אוכל במסעדה עם שרות גרוע, אבל אוטו זה עדיין לא מסעדה. באוטו אתה רואה את נציגי היבואן פעמיים בשנה (בתקווה) ושאר הזמן נהנה מהעולם.

 

עכשיו אני מבין אנשים שלא יקנו רכב בגלל היבואן הספציפי הזה. זה פשוט בגלל העובדה שאין ליבואן משהו מאוד מיוחד להציע. נכון, העיצוב מדהים, אבל איכות ההרכבה, ההנאה מהנהיגה, האמינות, האלפא לא בולטת מעלן המתחרים - אודי ובמוו. ולמעשה לרוב היא נופלת עמוק עמוק מתחתם. במצב כזה, עם רכבים חסרי אמינות, יבואן קלוקל רק שם את החותמת הסופית נגד הרכב. תראו את המקרה של ההוא שתבע אותם, תראו את המקרה הזה. הם יוצרים אנטיגוניזם לקהל שהם מאוד מאוד מאוד צריכים.

 

בסיכום, לדעתי נשאר מאלפא בעיקר עיצוב מדהים וטעם של פעם. המוצר לא אמין, אין הנעה מנהיגה כמו פעם, אין גירסאות ידניות והתיבה הרובוטית לא נעימה לתפעול.

 

אני מקווה מאוד שאלפא תשכיל לחזור לשורשים, רכבים קלים יותר, הנעה אחורית והמון מזון לנשמה. רק שם יש לה את זכות הקיום בעניי...

 

ההודעה שלך מוזרה ולפיה אני מבין שאתה לא נהגת על אלפא יובלות...

קודם כל הרמת אמינות עלתה בשנים האחרונות פלאים.

אני לא יודע איך אתה אל נהנה בנהיגה? היה לנו אודי 1.8T ומרצדס C קלאס ההנאה בנהיגה הכי טובה היתה מהאלפא ולא בפער קטן אלה בצורה משמעותית!

היבואן בסדר גמור, יש יחס אישי מאוד ומתי שיש לך בעיה הם מטפלים בך 100 אחוז. אתם אוהבים להזכיר את המקרה עם הבררה כי זה מוכיח את הטענות שלכם טוב אבל לא שמעתי עוד תלונות על הרכב מבעלי אלפא חוץ מזה שההודעה שלו לא היתה אובייקטיבית בכלל (למרות שלא ציפתי לאוביקטיביות).

אני לא יודע למה אתה חושב שהיבואן לא בסדר? קנית אלפא והוא לא שירת אותך? ספר לי על המקרה שלך אשמח לשמוע כי מי משקנינו את האודי אלפא לא הפסיקו להתקשר שנקנה איזה אלפא בסוף שקנינו לא רק שהם היו בסדר. לא ראיתי שירות כזה בחיים.

זה מוזר שאתה אומר שלאלפא אין ידני כי כל אירופה נוסעת ידני גם רב האלפות שראיתי הם ידניות. לא רק שיש הנעה אחורית (Q2) יש גם הנעה כפולה - 4X4 (Q4).

90% ממה שכתבת חסר בסיס, ומושפע מדעות קדומות ואי ניסיון והשמצה.

שלא תבין לא נכון אני בעצמי לא בעל אלפא ואף אחד לא שילם לי שאני יקדם אותם ואני גם מעדיף שאף אחד לא יקנה אלפא כדי שהם ישארו נדירות והמחיר שלהם יעלה כמו עם הGTV.

S2000

פורסם

תמיר, כשאתה אומר "כמו שצריך", אתה מתכוון שכל אלפא צריכה להיות בעצם מאזארטי שנמכרת במחיר מופקע ומיוצרת בסדרה מוגבלת?

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
תמיר, כשאתה אומר "כמו שצריך", אתה מתכוון שכל אלפא צריכה להיות בעצם מאזארטי שנמכרת במחיר מופקע ומיוצרת בסדרה מוגבלת?

 

לא לזה התכוונתי

כשאני אומר כמו שצריך אני מתכוון נראית טוב, מהירה והנעה אחורית.

הבררה אולי נראית טוב (למרות שלדעתי היא קצת יותר מידי האצ'בקית) אבל היא לא הנעה אחורית ובטח לא מהירה.

 

חוץ מזה, מה זה משנה שזאת מזראטי GT, כאילו שפיאט הם הקונצרן היחיד שחולק פלטפורמות זהות על מספר רכבים.

פורסם

בסיכום, לדעתי נשאר מאלפא בעיקר עיצוב מדהים וטעם של פעם. המוצר לא אמין, אין הנעה מנהיגה כמו פעם, אין גירסאות ידניות והתיבה הרובוטית לא נעימה לתפעול.

 

אני מקווה מאוד שאלפא תשכיל לחזור לשורשים, רכבים קלים יותר, הנעה אחורית והמון מזון לנשמה. רק שם יש לה את זכות הקיום בעניי...

 

מסכים איתך.

 

הנקודה היא, שאלפא יצרה את השם שלה בימים אחרים, כשכולם נסעו בפיאט 600 לאלפא הייתה מכונית שנותנת קרב צמוד גם למשפחתיות בנות ימנו.

אני זוכר לטובה את האלפטה, הג'ולייטה הסוד ודומותיהן, שנתנו בראש לכל מה שהיה על הכבישים לפני 20-30 שנה.

מה קרה מאז? כל המתחרים סגרו את הפער ואפילו עקפו את אלפא.

מה נשאר לאלפא להציע? עיצוב - אולי אבל המתחרות לא פחות יפות, ביצועים ?- בספק, אמינות? - בספק רב עוד יותר.

אז מה נשאר לנו? מושג חמקמק כמו הנאה מנהיגה שאיתו מצדיק כל אלפיסט "אמיתי" את מסכת היסורים שהרכב מעביר אותו. אה ועוד דבר קטן - מסורת מפוארת, שאיתה לא קונים שום דבר במכולת.

פורסם

מה שקורה בישראל, לא משקף את מה שקורה בעולם.

מה אתם חושבים, שכולם טפשים

ורק בישראל יש חכמים ?

 

אז זהו שלא..

 

אלפא רומאו התקדמה מאד מבחינה טכנולוגית,

והיום היא רכב אירופאי מתקדם, לכל דבר ועניין.

פורסם

כתב :dorki

 

"הנקודה היא, שאלפא יצרה את השם שלה בימים אחרים, כשכולם נסעו בפיאט 600 לאלפא הייתה מכונית שנותנת קרב צמוד גם למשפחתיות בנות ימנו.

אני זוכר לטובה את האלפטה, הג'ולייטה הסוד ודומותיהן, שנתנו בראש לכל מה שהיה על הכבישים לפני 20-30 שנה. "

 

 

תיקון קטן: נותנות קרב חביב גם לספורטיביות של היום...

אלפא GTV משנת 1972 עשתה 9 שניות מאפס למאה, עם מספר שינויים קלים היא יורדת לכיוון ה-7 שניות...

 

לענייננו, אני לא מבין את המלינים, בא יבואן נותן לכולנו להציג את יכולות הנהיגה שלנו על רכביו, נותן לנו לגרום בלאי לרכבים וכל זאת על חשבונו, אני לא מכיר עוד יבואן שמוכן לכאלו הוצאות וסיכונים.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

לענייננו, אני לא מבין את המלינים, בא יבואן נותן לכולנו להציג את יכולות הנהיגה שלנו על רכביו, נותן לנו לגרום בלאי לרכבים וכל זאת על חשבונו, אני לא מכיר עוד יבואן שמוכן לכאלו הוצאות וסיכונים.

 

ראובן, אני אנסה להסביר (מבלי לנקוט עמדה בעניין):

- טוענים המלינים (ובצדק) שאם עורכים אירוע ומזמינים לקוחות - השירות צריך להיות טוב בהרבה. עוד הם טוענים שהיחס כלפי כל המוזמנים צריך להיות אחיד ושנסיעות מבחן ארוכות הן דבר סטנדרטי (נכון מאוד).

אלה הסטנדרטים שהם מורגלים בהם ולא ניתן לסתור את דבריהם.

- טוענים המרוצים שהינה באה להם הזדמנות לנהוג "כאסח" על אלפא, החלום התגשם והם מרוצים מאוד, ההמתנה בתור הייתה שווה בעבורם לתמורה, גם כאן יש הרבה צדק בטענה.

 

כולם צודקים, העניין הוא שכל אחד מתאר את האירוע מהפוזיציה שהוא נמצא בה ולכן המסקנות שונות בתכלית.

פורסם
ההודעה שלך מוזרה ולפיה אני מבין שאתה לא נהגת על אלפא יובלות...

קודם כל הרמת אמינות עלתה בשנים האחרונות פלאים.

אני לא יודע איך אתה אל נהנה בנהיגה? היה לנו אודי 1.8T ומרצדס C קלאס ההנאה בנהיגה הכי טובה היתה מהאלפא ולא בפער קטן אלה בצורה משמעותית!

היבואן בסדר גמור, יש יחס אישי מאוד ומתי שיש לך בעיה הם מטפלים בך 100 אחוז. אתם אוהבים להזכיר את המקרה עם הבררה כי זה מוכיח את הטענות שלכם טוב אבל לא שמעתי עוד תלונות על הרכב מבעלי אלפא חוץ מזה שההודעה שלו לא היתה אובייקטיבית בכלל (למרות שלא ציפתי לאוביקטיביות).

אני לא יודע למה אתה חושב שהיבואן לא בסדר? קנית אלפא והוא לא שירת אותך? ספר לי על המקרה שלך אשמח לשמוע כי מי משקנינו את האודי אלפא לא הפסיקו להתקשר שנקנה איזה אלפא בסוף שקנינו לא רק שהם היו בסדר. לא ראיתי שירות כזה בחיים.

זה מוזר שאתה אומר שלאלפא אין ידני כי כל אירופה נוסעת ידני גם רב האלפות שראיתי הם ידניות. לא רק שיש הנעה אחורית (Q2) יש גם הנעה כפולה - 4X4 (Q4).

90% ממה שכתבת חסר בסיס, ומושפע מדעות קדומות ואי ניסיון והשמצה.

שלא תבין לא נכון אני בעצמי לא בעל אלפא ואף אחד לא שילם לי שאני יקדם אותם ואני גם מעדיף שאף אחד לא יקנה אלפא כדי שהם ישארו נדירות והמחיר שלהם יעלה כמו עם הGTV.

 

אולי דבר אחד נכון בתגובה שלך ואני אפרט את כל מה ששאלת:

 

מתי נהגתי על אלפא:

נסעתי על אלפא בפעם האחרונה לפני שנה, על ה 147 גיר רובוטי. אבא רצה רכב חדש ואנחנו קיוינו לקחת אלפא, משהו שונה ומיוחד. לפני זה היה בבעלותנו 33 ונהגתי בספרינט משופרת (שאני חייב לומר שהיא הייתה הכי חמודה מהשאר).

 

בקשר לרמת האמינות:

האמינות אולי עלתה, אבל היא עדיין לא באותה ליגה עם כלי רכב מודרניים אחרים, ברוב סקרי האמינות בהם השתתפה אלפא היא זכתה לציונים עלובים למדי, ואני בספק אם תמצא מבחנים בהם היא גברה על רכבי יוקרה אחרים. בהקשר האישי שלי, ה 33 נטתה לתקלות לעיתים קרובות מאוד (נקנתה חדשה דרך אגב), הספרינט גם בילתה במוסך די קבוע ואפילו בנסיעת המבחן הקצרה עם ה 147 הראתה לנו האלפא את עורה המקורי כאשר ידית ההילוכים יצאה ממקומה תוך כדי מעבר הילוך...

 

הנעה מנהיגה:

אין ספק שהאלפא תהיה יותר מהנה מהאודי, אפילו מהמרצדס. אבל בתור חובב נהיגה לא הייתי לוקח מנהלים אחרת מבמוו. בעוד בעבר אלפא הייתה הראשונה והקיצונית ביותר בקטע של הנעה מנהיגה ושילוב כל חושי הנהג, הרכבים של היום הם הנעה קידמית או כפולה. כבדים הרבה יותר מבעבר, מנותקים יותר ופשוט פחות עושים את זה

בקשר להנעה הכפולה, אני מצטער לומר שבשביל לא מעט אנשים, ההנעה המועדפת היא אחורית בלבד (וכן, בגלל זה טיעון שזה לא אחורית אלא אפילו 4*4 הוא מטופש, מראש לא ביקשתי ולא רציתי 4*4. רק אחורית, כמו ה 8C, אפשר לקבל?)

 

את השרות הקלוקל אכן חוויתי דרך חברים ומכרים, אז בקטע הזה זה אכן לא מניסיוני האישי.

 

באין ידני התכוונתי לרכבים שהוצעו לאנשים בכנס, טעיתי באיך ששילבתי את זה בהודעה שלי.

 

לסיכום, היום יש הרבה יותר רכבי ספורט מאשר בעבר, מההוט האצ המאוד חמות (קליאו ספורט), דרך רודסטרים זולות (מיאטה) ועד לרכבים יקרים יותר ומבצעים הרבה יותר כמו S2000, פורש, במוו מדגמי ה M ועוד. אלפא למעשה איבדו את הכתר, איבדו את הבידול שלהם והם לא טרחו להשיג מספיק דברים כדי למלא את החור שהם השאירו. היום האלפות בולטות ביופיין, זה הכל.

 

אז לי אין שום דבר נגד הרכב, הבעיה היא שכבר אין לי שום דבר בעדו. וזה חבל לכל חובבי הספורטיביות שהפסידו אלטרנטיבה מצויינת לרכב ספורטיבי.

פורסם
אם אתה חבר או מקושר עם מי שמארגן את האירוע, והוא מזמין אותך לאירוע, אתה לא נחשב מוזמן ?:roll:

אם זה יבואן שעובד בשיטת החבר-מסדר-חבר-ומי-שלא-חבר-זבש"ו, אני לא רוצה להיות לקוח של יבואן שכזה.

 

אם אני לוקח את הS8 או הQ7 לסופ"ש זה לא צריך לעניין אףאחד. זה עניין שלי אל-מול היבואן.

גם אם היבואן מחליט להכניס אנשים מסויימים לרכבים מסויימים באוטומטור, לצורך הדוגמה, זה עניינו של היבואן.

אבל כאשר היבואן מקיים אירוע, ומזמין אליו מאות אנשים, מן הראוי שיתן יחס זהה לכולם ולא יקדם אנשים בתור על פני אנשים שעומדים ומחכים.

 

 

לגבי סוג האנשים שקונים כל רכב, אלפא פונה בדיוק לאותו פלח שוק שפונה אודי, BMW, לקסוס וגם מרצדס.

אנשים שיכולים להרשות לעצמם להוסיף עוד כמה עשרות/מאות אלפי שקלים על המחיר של מאזדה בשביל לקבל רכב שנותן יותר ממאזדה.

(ואל לבעלי המאזדה להעליב, המאזדה נבחרה מהיותה המכונית הנמכרת ביותר בישראל. באותה מידה זו הייתה יכולה להיות טויוטה או סובארו)

 

 

תסלח באם אני ארשה לעצמי להגיד לך שאתה מדבר מיותר מדי גבוה ,ולמה?

1. ככל שידוע לי, אף אחד מהיבואנים האחרים לא נותן אירוע במסלול סגור, עם מדריכי נהיגה ואם האפשרות לנהוג חזק ככל שתרצה כאשר התנאים מאפשרים.

2. גם יבואנים אחרים מארגנים אירועים ואצל כל אחד ניתן לקבל מכונית למבחן לכמה שעות ואפילו כמה ימים, כולל באלפא. אבל לא אירוע כזה. מסיבה זו כל כך הרבה אנשים הפתיעו ואישרו את ההגעה שלהם (כולל אתה, מסתבר...). בגלל הראשוניות, בגלל המקוריות (הלוואי שיהיו עוד יבואנים שיעשו כך :wink:).

3. היו אמורים להיות 120 אנשים (לא אלף...), אישרו 165 אנשים. חלקם לא הגיע בזמן שהיה אמור להגיע (10-12), אלא מאוחר יותר ולכן היה לחץ בצהריים. בשעות הבוקר ואחר הצהריים לא היה לחץ והכל זרם.

4. היו שלושה או ארבעה מקרים של לקוחות שהוכנסו ללא תור במשך היום. זהו, לא יותר. אלה היו לקוחות "חמים", לפני סגירה של עסקה. איך הם היו מרגישים אם לא היו מתייחסים אליהם בצורה קצת שונה? ושוב, זה קרה פעמים ספורות בכל מקרה, כי לפי האופן שאתה מצייר את זה, העניין הזה נעשה כל היום וזה לא נכון וזה פשוט הכפשה לשמה (וזה לא יפה :idea:) .

5. זה לא פשוט לרצות כל כך הרבה אנשים ותמיד יהיה מישהו לא מרוצה ואני מבין שאתה יצאת לא מרוצה וזה בסדר, קורה. אבל אם אתה לא מרוצה, זה לא אומר שהשאר יצאו גם כן לא מרוצים ושהאירוע היה כישלון ובגלל זה צריך להכליל ולפגוע ביזמה מבורכת וחריגה שנעשתה מצד אלפא.

6. נכון שאפשר היה לעשות דברים טוב יותר ובשביל זה עושים הפקת מסקנות ובאירוע הבא יהיה טוב יותר (תהיה בטוח לאור התחקירים שנערכו לאחר האירוע -שאני הייתי נוכח לשניים מהם-כאיש שלא קשור להפקה בכלל ) .

 

 

אני בטוח שישנם עוד דברים שיכלו להתווסף אך איני זוכר כרגע .

 

נ.ב

דברים אלא לא נאמרו על מנת לפגוע בשום צורה שהיא באף אחד .ואני כחובב רכב ונהיגה מוריד את הכובע בפני אנשי סמל"ת על כל היוזמה הזו ועל ההשקעה ,כן ירבו !.

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם
אולי דבר אחד נכון בתגובה שלך ואני אפרט את כל מה ששאלת:

 

מתי נהגתי על אלפא:

נסעתי על אלפא בפעם האחרונה לפני שנה, על ה 147 גיר רובוטי. אבא רצה רכב חדש ואנחנו קיוינו לקחת אלפא, משהו שונה ומיוחד. לפני זה היה בבעלותנו 33 ונהגתי בספרינט משופרת (שאני חייב לומר שהיא הייתה הכי חמודה מהשאר).

 

בקשר לרמת האמינות:

האמינות אולי עלתה, אבל היא עדיין לא באותה ליגה עם כלי רכב מודרניים אחרים, ברוב סקרי האמינות בהם השתתפה אלפא היא זכתה לציונים עלובים למדי, ואני בספק אם תמצא מבחנים בהם היא גברה על רכבי יוקרה אחרים. בהקשר האישי שלי, ה 33 נטתה לתקלות לעיתים קרובות מאוד (נקנתה חדשה דרך אגב), הספרינט גם בילתה במוסך די קבוע ואפילו בנסיעת המבחן הקצרה עם ה 147 הראתה לנו האלפא את עורה המקורי כאשר ידית ההילוכים יצאה ממקומה תוך כדי מעבר הילוך...

 

הנעה מנהיגה:

אין ספק שהאלפא תהיה יותר מהנה מהאודי, אפילו מהמרצדס. אבל בתור חובב נהיגה לא הייתי לוקח מנהלים אחרת מבמוו. בעוד בעבר אלפא הייתה הראשונה והקיצונית ביותר בקטע של הנעה מנהיגה ושילוב כל חושי הנהג, הרכבים של היום הם הנעה קידמית או כפולה. כבדים הרבה יותר מבעבר, מנותקים יותר ופשוט פחות עושים את זה

בקשר להנעה הכפולה, אני מצטער לומר שבשביל לא מעט אנשים, ההנעה המועדפת היא אחורית בלבד (וכן, בגלל זה טיעון שזה לא אחורית אלא אפילו 4*4 הוא מטופש, מראש לא ביקשתי ולא רציתי 4*4. רק אחורית, כמו ה 8C, אפשר לקבל?)

 

את השרות הקלוקל אכן חוויתי דרך חברים ומכרים, אז בקטע הזה זה אכן לא מניסיוני האישי.

 

באין ידני התכוונתי לרכבים שהוצעו לאנשים בכנס, טעיתי באיך ששילבתי את זה בהודעה שלי.

 

לסיכום, היום יש הרבה יותר רכבי ספורט מאשר בעבר, מההוט האצ המאוד חמות (קליאו ספורט), דרך רודסטרים זולות (מיאטה) ועד לרכבים יקרים יותר ומבצעים הרבה יותר כמו S2000, פורש, במוו מדגמי ה M ועוד. אלפא למעשה איבדו את הכתר, איבדו את הבידול שלהם והם לא טרחו להשיג מספיק דברים כדי למלא את החור שהם השאירו. היום האלפות בולטות ביופיין, זה הכל.

 

אז לי אין שום דבר נגד הרכב, הבעיה היא שכבר אין לי שום דבר בעדו. וזה חבל לכל חובבי הספורטיביות שהפסידו אלטרנטיבה מצויינת לרכב ספורטיבי.

אתה מדבר על אלפות ישנות שהיו בבעלותך רמת האמינות מאז עלתה ושווה לרמת האמינות של הרכבים הגרמניים, תאמין לי אם הקומפרסור מנוע של המרצדס הולך אחרי כמה אלפי קילומטר זה בהחלט ניסיון לא טוב עם הרכב ואי אפשר להגיד שהוא אמין (אולי קיבלנו רכב לא טוב או משהו..).

ידית שיוצאת מהמקום זה איכות הרכבה לא טובה ולא אמינות, ואכן אלפא איכות ההרכבה שלהם פחות טובה מהגרמניות.

אם חשוב לך הנעה אחורית יש במרצדס הנעה אחורית היא לא כייפית לנהיגה בכלל והיא לא יותר כייפית מהאודי או האלפא.

לעומת זאת בBMW סדרה 3 אין הנעה אחורית רק בM3.

האלפא GT מאוד מהנה לנהיגה והיא לא צריכה את הנעה האחורית כדי שמשהו יהנה...

אגב היא כל כך מאוזנת שהיא לא עפה על המסלול היא בדיוק בגבול של התת היגוי או ההיגוי יתר זה משהו מדהים שיצרו לדעתי פה הנעה אחורית היתה הורסת את תחושת הנהיגה בכך שהיתה גורמת להיגוי יתר.

 

לך תעשה נסיעת מבחן על Alfa Romeo GT אפילו על ה159 תכתוב פה ביקורת על הרכב ותגיד לי אם משהו השתנה בדעות שלך על הרכב אחרי שנהגת עליו.

 

147 לא דוגמא לשום דבר אני גם לא יודע איפה היא מהנה חוץ מהרעש המוכר של האלפא אני לא מצליח לשים את האצבע למה היא יותר נחמדה מA3 או כל רכב האצ'בק 3 ספורטיבי, ולכן היא לא זאת שמכתיבה מה היא אלפא.

S2000

פורסם
תסלח באם אני ארשה לעצמי להגיד לך שאתה מדבר מיותר מדי גבוה ,ולמה?

1.

2.

3.

4.

5.

6.

 

1. אני אישית הייתי נוכח באירוע נהיגה של מרצדס.

2. צודק. שאפו לאלפא.

3. אין תגובה.

4. שוב, לא הייתי נוכח כל היום. כנראה שכל ארבעת האנשים הללו נפלו בדיוק על השעתיים שאני עמדתי וחיכיתי שם בתור.

עדיין, היו מספיק מכוניות מבחן אחרות שעמדו בצד (כנראה מהטרייד-אין?) שהיו יכולים לעשות עליהן סיבוב.

לקוח שבא לסגור עסקה, לא יתנה אותה בזה שיתנו לו לעלות על הרכב תיכף ומיד, מבלי לעמוד בתור.

5. נכון. אמרתי את דעתי האישית, שלדעתי היה פה כשל לוגיסטי.

6. בהצלחה בפעם הבאה.

 

לעומת זאת בBMW סדרה 3 אין הנעה אחורית רק בM3.

האלפא GT מאוד מהנה לנהיגה והיא לא צריכה את הנעה האחורית כדי שמשהו יהנה...

אגב היא כל כך מאוזנת שהיא לא עפה על המסלול היא בדיוק בגבול של התת היגוי או ההיגוי יתר זה משהו מדהים שיצרו לדעתי פה הנעה אחורית היתה הורסת את תחושת הנהיגה בכך שהיתה גורמת להיגוי יתר.

 

 

בבקשה תגיד לי שאתה לא רציני לגבי החלק המודגש.

 

לגבי השאר, האלפא GT, בגרסאת ה3.2 ליטר, היא פשוט עגלה עם תת-היגוי בכמויות מסחריות.

אני מתפלא שאלפא לא פתחו דוכן למכירת חלק מהתת-היגוי שלה לכמה משפחתומטיות-יפניות-1600.. :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.


×
×
  • תוכן חדש...