Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6577 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גם בצ'מפיון וגם במרצדס אני מקבל יחס הרבה (הרבה הרבה) יותר טוב.

אפילו בBMW ובלקסוס אני מקבל יחס מצויין, למרות שבחיים לא קניתי מהם רכב.

אף אחד מהם לא נתן לי להתייבש בשמש כשעתיים בשביל לעשות סיבוב וחצי על מסלול מאולתר בחניון, ועוד דרש ממני לשלם אח"כ חניה על זה שהגעתי לאירוע שלהם.

 

כשמרצדס עשו אירוע נהיגה במסלול, הם דאגו להזמין כמות ריאלית של משתתפים, וגם פרסו את זה על יומיים (או שלושה).

כשלקחתי לקסוס לנסיעת מבחן, הזמינו אותי לארוחת בוקר בבית קפה ליד הסוכנות, הציעו לאחסן את הרכב שלי אצלהם בחניון לסופ"ש (וכשקיבלתי אותו חזרה ביום ראשון - הוא היה שטוף ונקי).

 

קידום מכירות ממש לא מבוצע בצורה שאלפא עשו אותו. זה בהחלט עלה להם הרבה כסף, אבל לא הוסיף יוקרה למותג.

 

שילמדו קצת מהמתחרים :roll:

את הסיבה בשלה אתה זוכה ליחס מיוחד אצל חלק מיבואני הרכב כבר טרחת להסביר כאן לא אחת. אם יכולה להיות טענה כלפי יבואן אלפא, הרי שהיא נוגעת למחדל החמור שבאי הכללתך ברשימת המכובדים שלהם.

השאלה הרלבנטית והנכונה לכן היא לא לאיזה יחס זכית אתה, אלא איך התרשמו אותם אנשים שהיו שם ולא התמזל מזלם להמנות על ה"מילייה" החברתי שלך. מהתגובות שלהם התמונה נראית, לי לפחות, קצת פחות קודרת.

  • תגובות 171
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לא סתם הסיסמא שלהם היא

 

"אלפא, רק אם אתה מתאים לה"

 

על זה נאמר בתורה .

 

" אבי ( היצרן ) הכה אותכם בשוטים , ואני ( היבואן ) אייסר אותכם בעקרבים "

 

ומה היתה אחרית ההצהרה - המלך הודח ..

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
מלחיץ לראות כל כך הרבה אלפות מטורפות במקום 1. :shock:

 

אותי מלחיץ היה לראות כל כך הרבה תגובות מטופשות (כמו שלך) במקום 1.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
סתם מתוך עניין - מזה האירוע הזה? למוזמנים בלבד או מי שרצה הגיע ועשה סיבוב על אוטו?[נישמע הזוי]

מוזמנים בלבד בעיקר לקוחות אלפא ולקוחות פוטנציאלים.

ולא סתם סיבוב נותנים לך 4 נסיעות על רכבים (למרות שלא סופרים) 2 סיבובים לאותה נסיעה במסלול אתה יכול לבחור איזה רכב אתה רוצה לנסוע וכמה.

ואתה נוסע פחות או יותר איך שאתה רוצה. לקחו פעם בכמה זמן את הרכב להחליף צמיגים כי יש אנשים שהתפרעו במיוחד.

S2000

פורסם
את הסיבה בשלה אתה זוכה ליחס מיוחד אצל חלק מיבואני הרכב כבר טרחת להסביר כאן לא אחת. אם יכולה להיות טענה כלפי יבואן אלפא, הרי שהיא נוגעת למחדל החמור שבאי הכללתך ברשימת המכובדים שלהם.

השאלה הרלבנטית והנכונה לכן היא לא לאיזה יחס זכית אתה, אלא איך התרשמו אותם אנשים שהיו שם ולא התמזל מזלם להמנות על ה"מילייה" החברתי שלך. מהתגובות שלהם התמונה נראית, לי לפחות, קצת פחות קודרת.

 

דבר ראשון, אני לא חיייב לך שום דין וחשבון. זאת דעתי על האירוע, לאחר השתתפות בהרבה אירועים של כמעט כל היבואנים בארץ - וזה היה אירוע עם רעיון טוב, אבל ביצוע ירוד מאוד.

 

ואם בכל זאת אתייחס להודעתך -

היחס שאני מקבל פה או שם לא קשור כלל להודעותי ודעותי לגבי אי אילו אירועים.

אי הכללתי ברשימת המכובדים? למי אכפת? הם אלו שהזמינו אותי. אני לא כפיתי את הגעתי אליהם (והם גם טרחו להתקשר אחרי שלא אישרתי בהתחלה את הגעתי).

פיניתי מזמני בשביל להגיע לאירוע שהם מארגנים, כיוון שיש לי כבוד כלפי אנשים אחרים. אני מצפה לקבל יחס בהתאם.

 

להזמין למעלה מאלף איש לאירוע בו יש 5 רכבי מבחן, עם נציגה אחת שאחראית על האירוע, ואף נציג אחר למסור פרטים על רכבים ולתאם נסיעות מבחן אמיתיות ולא סתם נהיגה מסביב למסלול,

דחיפת אנשים ע"י הנציגה לפני כולם בתור בטענות שונות ומשונות חסרות ביסוס,

ויותר מכל - כשאני כבר מחכה זמן לא קצר כדי להחליף 2 מילים עם הנציגה שהייתה עסוקה בלדבר עם חברה שלה בפלאפון,

אז אני מקבל תשובה באנאלית של "תגיע לסוכנות תקבל כל הפרטים שאתה רוצה" והתחפפות מהמקום - זאת לא צורה להתנהג.

 

לא גנבתי ולא רצחתי - כל מה שיש לי הושג ע"י עבודה (וכן, אבא שלי הוא זה שהתחיל מאפס ואני בסה"כ עובד אצלו. SO?),

כך שלהבא אתה מוזמן לשמור את ה"עקיצות" והצורת דיבור הזו לעצמך.

כי הקנאה ופתיחת העיניים שלך כבר הסריחו את הפורום.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
Discover היקר, אני בטוח שאלפא יסתדרו מצוין גם בלעדיך בתור לקוח.

מי שקונה אלפא הוא מי שיש לו סנטימנט למותג, לכן אני מעריך שהסיכוי שהיית רוכש לעצמך אחת גם ככה לא היה גדול...

 

 

אני בטוח שהם יסתדרו מצויין.

במשך שנים הם מוכרים מספר דו-ספרתי של רכבים במשך שנה שלמה ומסתדרים מצויין.

אני לא צריך סנטימנט למותג כדי לקנות אותו, ומבחינתי 147 GTA בהחלט הייתה יכולה להיות מתחרה ראויה לS3.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

גם הייתי.

 

אהבתי את ה-159 - מתנהגת מצויין, זנב שמח :)

 

לגבי הארגון - אני דווקא חושב שלמרות שהוא היה בעייתי ונאלצנו להמתין הרבה זמן - זה קונספט חדש שלא ראיתי בהשקות לפני. (כמה אפשר להסתובב סביב מכוניות בתצוגה, לאכול אוכל פלצני ולברבר? :)) לכן אפשר לסלוח להם על חוסר-הארגון.

 

כל הכבוד לאלפא שהרימו את היוזמה ונתנו לנהוג ברכבים!

לגבי החנייה - היו צריכים לארגן אישורי כניסה - בפרט כשגני התערוכה שוממים בשישי.

 

נ.ב לאיפה נעלם הגיר הידני? אפילו מכונית אחת ידנית לא הייתה.

 

 

אביעד

פורסם
מטופש למה? \=

 

כי:

א. מה מלחיץ בזה?

ב. 5 מכוניות זה לא "כל כך הרבה"

ג. אין שום דבר מטורף באלפות הללו.

ד. אם היית רואה אותן בכמה מקומות זה לא היה מלחיץ?

 

מצטער, לא הצלחתי למצוא עוד סיבות. סה"כ כתבת רק 9 מילים. עדיין - הספק יפה!

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

כל הכבוד לאלפא שהרימו את היוזמה ונתנו לנהוג ברכבים!

 

 

יבואן שרוצה למכור - במיוחד בסגמנט הזה - חייב לתת לנהוג על הרכב.

 

כך קיבלתי רק לפני כ- שבועיים A4 3.2 קואטרו לנסיעה של יום שלם, נסיעה שלא ביקשתי אלא איש המכירות הזמין אותי אליה.

לפני שרכשתי את מכוניתי הנוכחית קיבלתי מכוניות לנסיעת מבחן ללא מלווה, גם לסוף שבוע שלם.

 

אני מסכים איתך שהקונספט של אלפא חדשני, אבל אופן הארגון כפי שתואר כאן נראה לי בעייתי משהו.

תבין, מי שמוציא סכומים כאלה על רכב מצפה לקבל שירות מחלקה - ראשנה ולא להדחף בתור על הזכות לנסיעת מבחן.

אז לדעתי אלפא לא השיגו לקוחות חדשים. אבל יתכן שהם זכו ליחסי ציבור טובים. כל החבר'ה שהיום אלפא היא חלום רחוק בעבורם, נהנו מהחוויה ומי יודע יתכן שכשחשבון הבנק שלהם יתפח - הם יזכרו לטובה את הנסיעה הזו.

פורסם

ברור שנותנים רכב לסופ"ש. (ומניסיוני, משלמים גם על הדלק וכביש 6 אם מבקשים יפה ;-))

 

אני דיברתי על לנהוג באירוע עצמו.

 

אגב, היה יותר נחמד אם היו עושים את זה במסלול בנחשונים.

פורסם
ומניסיוני, משלמים גם על הדלק וכביש 6 אם מבקשים יפה ;-))

 

 

לא צריך לבקש, אני נוהג לשאול "איזה דלק למלא אם המיכל יתרוקן?".

בד"כ התשובה היא "יש דלקן תמלא ותסע כמה שאתה רוצה".


×
×
  • תוכן חדש...