Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6580 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כמות הפרסום שסמל"ת דאגו לבצע עבור האירוע היא לא בדיוק לאירוע של לקוחות קיימים.

ורוב המכוניות שהיו בחנייה, בזמן שאני הייתי שם, היו דווקא BMW ומרצדסים.

 

 

 

א- אין לי מושג כמה אנשים באמת היו שם, מכמות האנשים שהתרשמתי שהיו שם בזמן שאני הייתי, והעובדה שהאירוע נפרס על יום שלם, הערכתי כמות של כ1000 משתתפים.

אם כמות המשתתפים לא התפרסה על פני כל היום, ונוצר מצב שבבוקר היה ריק ובצהריים גדוש ועמוס, אז מדובר על תכנון לוגיסטי כושל.

אני דיברתי עם הנציגה של אלפא בטלפון ביום חמישי והיא אמרה לי בפירוש שאין בעיה להגיע בשעות הצהריים ויש מקום.

לתומי חשבתי שהם באמת חילקו את הקהל לאורך כל היום כך שלא יווצר עומס בשעה מסויימת.

 

ב- היו שם הרבה אנשים. היו כמה דוגמניות עם חולצות של אלפא, הייתה בחורה עם שמלה סגולה שלפי הבנתי היא מנהלת את האירוע, היו מדריכים של DRIVE ART, היה און והיו עוד כל מיני אנשים שבאו לנהוג על רכבים.

אין לי מושג מי זה היבואן ואין לי מושג מי זה מנהל השיווק. איך הייתי אמור לדעת מי הם?

 

עם כל הכבוד לאון, והעובדה שהוא בהחלט פרפר שם כדי שאנשים יכנסו מהר,

להטיל את כל הארגון של הרכבים, בלי סדר שנקבע מראש, על בנאדם אחד - לא היה לעניין בכלל.

 

 

א- לגבי היבואן או איש השיווק( שהיו כל הזמן ביניכם ) אז היית שואל את אחת הבנות שישבה ליד הכניסה למתחם האוכל .

ב- לגבי הסדר אז תתפלא אבל היה (אם זכור לך אז לכל אחד היה דף עם סרט שעליו היה רשום גם מספרים מאחד עד 4 שזה רכב 1 עד רכב 4 ) אבל זה נעלם (כפי הנראה לפי דברייך) כאשר התחילו להגיע הרבה מאוד אנשים בשעות הצהריים בליווי חברים וחברים של חברים דבר שגרם לזה שגם הם רצו לנהוג וגם אלה שרצו רכב מסוים לעומת אלה שהלכו לפי הסבב ,

אני זוכר בתור זה שניקב את הדף שהיה לכם -כמדריך,

מה שגם גרם לבלאגן היה מה שנקרא "רק אני קיים" (כאלו שרק רצו לנהוג ולא עניין אותם כלום) ותאמין לי שלי אישית היו מספר פעמים כאלה שבהם ניסיתי להסביר לאנשים שנכנסו ("בחטף")לרכב וניסו לשכנע כי זה רק סיבוב ואף לא ישים לב ו....:? למרות שהיו את אלה שעמדו יפה וחיכו,אז להאשים רק את הלוגיסטיקה של האירוע (שעבדו מדהים) נראה לי קצת ....:?

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

  • תגובות 171
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הקשר שלנו עם היבואן רחוק מהרושם שאתה מנסה ליצור. עם זאת, קשה לי להתייחס לטענה בידיעה ברורה שמה שאני לא אטען, לא יתקבל. אז ברשותך...

 

אני אקל עליך את ההתייחסות, מה שאני מתאר הוא בנסיעת מבחן שאני קיבלתי מנציגת היבואן (עם אמא שלי באוטו). ניסיונות מאוחרים יותר לקבל רכב לנהיגה שהיא מעבר לנסיעה באיילון נענו בשלילה. לא נתקלנו בתגובה כזו לא בקמור, לא בצ'מפיון ואפילו לא בסובארו. מה שלא תטען לא ישנה את העובדה שמה שאתה קיבלת אני לא קיבלתי.

 

לגבי עניין ההילוכים, אני חושב שלא ירדת לסוף דעתי. אני לא חושב שיש בעיה מכנית עם ההילוכים של אלפא, אני חושב שעצם העובדה שכל הרכבים מיובאים עם תיבות אוטומטיות/רובוטיות והטענה שלקוחות אלפא מעדיפים תיבות כאלו, כי קשה להם להסתדר עם תיבה ידנית, מראה שיש פער בין תדמית המותג כרכב ספורטיבי לשימוש שעושים הנוהגים בו ברכב.

זה הכל.

 

לגבי הטענה שיש לי דעה קדומה נגד אלפא, אין לי דעה קדומה נגד אף יבואן, יצרן ו/או מותג. אני ומשפחתי מחליפים מכוניות ללא קשר למוצא/יצרן. היתה לי פיז'ו, אח"כ רנו, היום יש לי סובארו. כל אחת עם החסרונות והיתרונות שלה. מחר, לך תדע. אם כבר, השירות שקיבלנו בזמנו מהמוסך המרכזי באלפא עם הפיאט קופ וה-156 שהיו במשפחתי היה הטוב ביותר שנתקלתי בו עד כה, ולא, לא היו לנו הרבה תקלות. באולם התצוגה הם פחות מוצלחים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

כל רכב בהיצע הנוכחי של אלפא (פרט ל-147 2.0, כמדומני) מיובא גם עם תיבת הילוכים ידנית. לעניין הלקוחות, אז למרבה הצער רובם באמת מעדיפים מכוניות עם שתי דוושות. ככה זה אצל כל היצרנים. גם הדגמים החמים של BMW, לדוגמא, נמכרים לרוב עם תיבת הילוכים אוטומטית. לעניין תדמית ושימוש - אין לאלפא כרגע אף דגם בהיצע שהוא דגם מסלול. הדגמים מיועדים לנסיעה יומיומית ונקנים ככאלה. שילוב שיקול זה עם מאפייני השוק המקומי גורם לכך שמעדיפים דגמים בעלי תיבות אוטומטיות/רובוטיות.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
.

מה שגם גרם לבלאגן היה מה שנקרא "רק אני קיים" (כאלו שרק רצו לנהוג ולא עניין אותם כלום) ותאמין לי שלי אישית היו מספר פעמים כאלה שבהם ניסיתי להסביר לאנשים שנכנסו ("בחטף")לרכב וניסו לשכנע כי זה רק סיבוב ואף לא ישים לב ו....:? למרות שהיו את אלה שעמדו יפה וחיכו,אז להאשים רק את הלוגיסטיקה של האירוע (שעבדו מדהים) נראה לי קצת ....:?

 

 

שלא תבין לא נכון, אין לי שום תלונה כלפי המדריכים. הם ביצעו את עבודתם בצורה הטובה ביותר - למרות הבלגאן.

 

העובדה שאנשים סתם קפצו לתוך האוטו, הכניסו אנשים לאירוע בלי הזמנות, וחבר של חבר של חבר, ונתנו להם לנהוג - זאת בהחלט בעיה לוגיסטית - ועל כן אני מאשים את הלוגיסטיקה של האירוע.

 

באירועים אחרים בהם השתתפתי היו נציגים מהסוכנות בכניסה, מארחות עם מחשבים ומאבטחים שדאגו שאנשים שאינם מוזמנים לאירוע לא יכנסו.

 

לדוגמא, באירוע ההשקה של הA5 בהאנגר 11 בת"א, היה מאבטח ומנהל הסוכנות בכניסה, בה ביקשו לראות את ההזמנות.

לאחר שעבר אותם היו עוד 2 סוכני מכירות שעמדו בכניסה ולידך היו מספר "מארחות" שדאגו להשוות את השם שלך מול רשימה שהייתה אצלהן במחשב.

מי שלא עבר את 2 התהליכים הללו, או זוהה ע"י הנציגים מהסוכנות - פשוט לא נכנס לאירוע.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
כי:

א. מה מלחיץ בזה?

ב. 5 מכוניות זה לא "כל כך הרבה"

ג. אין שום דבר מטורף באלפות הללו.

ד. אם היית רואה אותן בכמה מקומות זה לא היה מלחיץ?

 

מצטער, לא הצלחתי למצוא עוד סיבות. סה"כ כתבת רק 9 מילים. עדיין - הספק יפה!

בשבילי כל אלפא זה כלי מטורף, ועוד בררה! :shock:

In 9.000 RPM, No One Can Here The Badgers Scream :twisted:

פורסם

גם 33 1.2 היא כלי מטורף? לא צריך לצאת מפרופורציות... הבררה היא כלי נחמד מאד, אך לאור משקלה בוודאי לא יכולה להיחשב למטורפת. תוריד ממנה 200 ק"ג (פחות או יותר ההפרש למול הקונקורנציה) והחיסרון היחיד יישאר חוסר המקום במושבים האחוריים.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
שלא תבין לא נכון, אין לי שום תלונה כלפי המדריכים. הם ביצעו את עבודתם בצורה הטובה ביותר - למרות הבלגאן.

 

העובדה שאנשים סתם קפצו לתוך האוטו, הכניסו אנשים לאירוע בלי הזמנות, וחבר של חבר של חבר, ונתנו להם לנהוג - זאת בהחלט בעיה לוגיסטית - ועל כן אני מאשים את הלוגיסטיקה של האירוע.

 

באירועים אחרים בהם השתתפתי היו נציגים מהסוכנות בכניסה, מארחות עם מחשבים ומאבטחים שדאגו שאנשים שאינם מוזמנים לאירוע לא יכנסו.

 

לדוגמא, באירוע ההשקה של הA5 בהאנגר 11 בת"א, היה מאבטח ומנהל הסוכנות בכניסה, בה ביקשו לראות את ההזמנות.

לאחר שעבר אותם היו עוד 2 סוכני מכירות שעמדו בכניסה ולידך היו מספר "מארחות" שדאגו להשוות את השם שלך מול רשימה שהייתה אצלהן במחשב.

מי שלא עבר את 2 התהליכים הללו, או זוהה ע"י הנציגים מהסוכנות - פשוט לא נכנס לאירוע.

 

ככה זה צריך להיות ואני מקווה שמי שצריך לראות יראה .

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם
גם 33 1.2 היא כלי מטורף? לא צריך לצאת מפרופורציות... הבררה היא כלי נחמד מאד, אך לאור משקלה בוודאי לא יכולה להיחשב למטורפת. תוריד ממנה 200 ק"ג (פחות או יותר ההפרש למול הקונקורנציה) והחיסרון היחיד יישאר חוסר המקום במושבים האחוריים.

 

וחוסר בהנעה אחורית, והעובדה שהיא איטית

פורסם
וחוסר בהנעה אחורית, והעובדה שהיא איטית

 

ה-3.2 4X4, עם 57% אחורה אאל"ט. מה גם שהתייחסתי למצב האוטופי של 200 ק"ג פחות מהמשקל הקיים ואז היא לא הייתה איטית.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
ה-3.2 4X4, עם 57% אחורה אאל"ט. מה גם שהתייחסתי למצב האוטופי של 200 ק"ג פחות מהמשקל הקיים ואז היא לא הייתה איטית.

 

יכול להיות.

200 ק"ג פחות והנתונים שלה יהיו די דומים לTT 3.2 קוואטרו.

פורסם

אתה רואה, אם היית קורא את ההודעה שלי עליה הגבת מהתחלה, היו נחסכות 3 הודעות :wink:

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

עוד לפני שהכרת את האוטו כבר רוצים שתלחץ איתו ותבלום בכל הכוח ואתה לא מכיר עדיין את ההתנהגות שלו.

 

אף אחד לא "רוצה" שתלחץ איתו ותבלום בכל הכח. לא הכריחו אף אחד לנסוע מהר,

 

להיפך, היו אנשים שדווקא מאוד נהנו לנהוג לאט (יחסית) ולהתרשם מהרכב שלא על מגבלותיו.

 

הרכבים ניתנו לנסיעת התרשמות קצרה במסלול תוך ביקורת מקצועית והדרכה של מדריכי דרייב ארט (תקרא לזה "ESP אנושי").

 

כל אחד נהג לפי יכולותיו, ואם הוא חרג מיכולות אלו עפ"י דעתו המקצועית של המדריך, מע' ה- ESP האנושית נכנסה לפעולה.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

 

העובדה שאנשים סתם קפצו לתוך האוטו, הכניסו אנשים לאירוע בלי הזמנות, וחבר של חבר של חבר, ונתנו להם לנהוג - זאת בהחלט בעיה לוגיסטית - ועל כן אני מאשים את הלוגיסטיקה של האירוע.

 

באירועים אחרים בהם השתתפתי היו נציגים מהסוכנות בכניסה, מארחות עם מחשבים ומאבטחים שדאגו שאנשים שאינם מוזמנים לאירוע לא יכנסו.

 

לדוגמא, באירוע ההשקה של הA5 בהאנגר 11 בת"א, היה מאבטח ומנהל הסוכנות בכניסה, בה ביקשו לראות את ההזמנות.

לאחר שעבר אותם היו עוד 2 סוכני מכירות שעמדו בכניסה ולידך היו מספר "מארחות" שדאגו להשוות את השם שלך מול רשימה שהייתה אצלהן במחשב.

מי שלא עבר את 2 התהליכים הללו, או זוהה ע"י הנציגים מהסוכנות - פשוט לא נכנס לאירוע.

 

 

יש כמה דרכים להגיע לאירועים כאלה -

להיות מוזמן אליהם

או

להיות חבר \ מקושר עם מי שמארגן אותם.

 

אני לא מבין על מה הייללות על זה שנכנסו לפניך בתור, יש שתי אופציות בעיני במקרה כזה -

חפש מי מארגן ותהיה חבר שלו ותדאג שיכניס גם אותך

או

תהיה מספיק מענין שיארגנו אירוע כזה עבורך.

 

 

אז יופי שיש מי שמארגנים את זה מעולה, ובאאודי באמת לוקחים דגימת דם מהנהגים כדי לוודא בעזרת הצלבת DNA שאכן הם הוזמנו ולא חלילה מישהו אחר, אבל זו אלפא - אני מניח שהם פונים ללקוחות מסוג אחר [אני מקווה לפחות] מאשר אנשים שקונים אאודי, לכן הסינון אחר, ואני משוכנע [לחלוטין] שבעזרת מספיק קשרים באאודי, אפילו אתה יכול לקבל, נאמר, את הQ7 לאיזה סופ"ש... [ולעקוף בתור את כל שאר האנשים שאין להם חברים בצ'מפיון למשל]

 

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

מממ

 

מצד אחד אני לא אוכל במסעדה עם שרות גרוע, אבל אוטו זה עדיין לא מסעדה. באוטו אתה רואה את נציגי היבואן פעמיים בשנה (בתקווה) ושאר הזמן נהנה מהעולם.

 

עכשיו אני מבין אנשים שלא יקנו רכב בגלל היבואן הספציפי הזה. זה פשוט בגלל העובדה שאין ליבואן משהו מאוד מיוחד להציע. נכון, העיצוב מדהים, אבל איכות ההרכבה, ההנאה מהנהיגה, האמינות, האלפא לא בולטת מעלן המתחרים - אודי ובמוו. ולמעשה לרוב היא נופלת עמוק עמוק מתחתם. במצב כזה, עם רכבים חסרי אמינות, יבואן קלוקל רק שם את החותמת הסופית נגד הרכב. תראו את המקרה של ההוא שתבע אותם, תראו את המקרה הזה. הם יוצרים אנטיגוניזם לקהל שהם מאוד מאוד מאוד צריכים.

 

בסיכום, לדעתי נשאר מאלפא בעיקר עיצוב מדהים וטעם של פעם. המוצר לא אמין, אין הנעה מנהיגה כמו פעם, אין גירסאות ידניות והתיבה הרובוטית לא נעימה לתפעול.

 

אני מקווה מאוד שאלפא תשכיל לחזור לשורשים, רכבים קלים יותר, הנעה אחורית והמון מזון לנשמה. רק שם יש לה את זכות הקיום בעניי...


×
×
  • תוכן חדש...