Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6591 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ללא מילים!

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מתנחם בזה שאולי זהיעורר את הנהלת מכבי לשינוי הסגל . והמאמן .

 

איך עופר אמר , אולי פיני הוא הבמה הארצישראלית אבל הוא יודע יותר מ 2 מהלכים .

 

משהו כזה . מקסימום , אני אלך לעמוד בפינה חצי שעה .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

כיף גדול.

פשוט שונא את מכבי בכדורסל, פשוט מועדון פתאטי , "הקבוצה של המדינה"? עלאק.

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

פורסם

יישש!

 

 

איך צרחתי משמחה! כולם חיכו לרגע הזה 15 שנים...

 

סוף סוף ניצחו את הקבוצה ש"רצחה" את הכדורסל במדינת ישראל. שרמסה והשפילה כל קבוצה אחרת במדינה בשביל שלשמעונל'ה יהיה גביע, ובכך הרסה לכל אוהבי הספורט בישראל את הכדורסל.(יש לנו בכדורסל פוטנציאל יותר מאשר בכדורגל)

 

 

אני בענניםם!

איזו הרגשה שגזרו רשתות בבית של מכבי!

 

הכדורסל היפה של הפועל חולון ניצח את הכדורסל המכוער של מכבי "קפיטליזים חזירי" ת"א

 

יוגב

פורסם

ואני חולונית גאה, שיעז מישהו לקרוא לי חובתניקית

אירית

פורסם

שאפו גדול מאוד להפועל חולון, ללא ספק הגיע להם יותר מכל קבוצה אחרת

בליגה ובמיוחד יותר ממכבי שהפגינה יכולת זוועתית, והיום, למרות משחק סביר של מכבי, היא הפסידה

לקבוצה הטובה יותר לשנה הנוכחית!

 

מזל טוב!!!

פורסם

דורסמן תותח הרים שם קבוצה שפשוט אין מילים.

באמת כל הכבוד לחולון , רק לראות את הפרצופים של כל מי שקשור למכבי ת"א עשה לי את היום.

 

נקווה ששנה הבאה מכבי חיפה כדורסל יהיו שם (ומי שלא יודע ההולכת להיות קבוצה עם תקציב גדול , ועם רוממה מפוצץ כל משחק) :)

פורסם

למה הם ניצחו למההה :( עכשיו כל הלילה יצפרו לי מתחת לבית:( [סתם בצחוק, גם אני חלק מהצפרנים:))]

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

  • אחראי פורום
פורסם

אפילו בתור אוהד מכבי מגיל אפס, אני אומר - הגיע הזמן.

לא בגלל שמכבי היו גרועים השנה, פשוט בגלל שהיתה ליגה מעולה,

קבוצות נבנו כמו שצריך והרבה משחקים התעלו לרמה גבוהה.

זה פשוט היה עוול לחולון/בני השרון אם גם השנה מכבי היו אלופים.

עצוב בשביל הלפרין ו-וויצ'יץ', אבל ממש שמחתי בשביל חולון.

חובה להחתים את טאקר במכבי!

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

מודה ומתוודה, עד היום לא ידעתי את שמו של מאמן הפועל חולון.

מודה ומתוודה, חוץ ממכבי לא רואים כדורסל בבית.

מודה ומתוודה, מכתה ט' לא נכחתי במשחק של חולון.

מודה ומתוודה, הצלחת הזו במעלה הגבעה ביד אליהו תמיד נראתה מוזרה.

מודה ומתוודה, האוהדים של חולון מזכירים לי מאז ומתמיד את הכוח שכם.

מודה ומתוודה, היום, לאחר 15 שנה של אהדה מהולה בגאווה למכבי, בפעם הראשונה, רציתי שיפסידו הפסד צורם.

 

למה?

 

הלילה נסעתי לפארק פרס, פה ליד הבית, איפה שהייתי מתאמן בכדורסל לא יכולתי להתאמן באולם המצחין של הפועל חולון.

אומרים שבסביבות 4000 איש היו שם, באותו איזור שהייתי משחק כדורסל כילד וחולם על ברקוביץ.

פארק פרס בערוץ 2? אליפות? חולון על המפה? ההיית או חלמתי חלום.

 

מי היה מאמין, הפועל חולון אלופת המדינה 2008... רק חסר עכשיו שיפתחו פה סוף סוף פאב וזהו, מחר לא תזרח יותר השמש...

 

אבי .פ.

אשכנזי מהול בסחוג סגול צהוב.

:shock:פג'ו 205 ג'ונייייר 3 דלתות - אספנות בשנת 2021 :shock:
פורסם
אפילו בתור אוהד מכבי מגיל אפס, אני אומר - הגיע הזמן.

לא בגלל שמכבי היו גרועים השנה, פשוט בגלל שהיתה ליגה מעולה,

קבוצות נבנו כמו שצריך והרבה משחקים התעלו לרמה גבוהה.

זה פשוט היה עוול לחולון/בני השרון אם גם השנה מכבי היו אלופים.

עצוב בשביל הלפרין ו-וויצ'יץ', אבל ממש שמחתי בשביל חולון.

חובה להחתים את טאקר במכבי!

 

זה בערך מתאר את מה שגם אני מרגיש.

בתור ילד הייתי בוכה כשמכבי הפסידה באירופה

אני מחשיב את עצמי כאוהד מכבי בגביע אירופה ובמשחקים מול הפועל ירושלים (קבוצה שנואה).

אבל אתמול רציתי שחולון ינצחו!

כן היה לי חבל על השחקנים הישראלים של מכבי, אבל אם יש צדק בספורט...אתמול הוא נעשה.

היתה ליגה מדהימה, אני לא זוכר מתי היתה עונה שצפיתי כל יום ראשון בשידורים הישירים.

 

אגב, אני ממש לא שותף לשנאה של מכבי ולטענות שהיא הרסה את הליגה הישראלית עם הכסף שלה.

כמו בהרבה דברים בחיים, מי שיש לו יותר כסף (החזק), שורד.

אגב, גם הפועל חולון (סליחה, דורסמן) עשו משהו דומה ופשוט שפכו הרבה כסף על סגל איכותי ורחב.

זה בערך מה שנחום מנבר עשה לפני הרבה שנים בחולון, אבל שם דברים לא נדבקו...בעונת 2007/2008 הם נדבקו ועוד איך!

 

מז"ט לחולון!

בשנה הבאה מכבי ישימו עוד 5 מיליון דולר ויקחו את האליפות.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אין גביע, אין אירופה, אין א-ל-י-פ-ו-ת !!!

כל הכבוד לחולון, הגיע להם. הקבוצה מספר 1 של העונה הנ"ל ללא ספק. כבוד גדול למיקי דורסמן, למורן, פי ג'יי, מאליק, טריי, טוני,אריק, כריס, אלטון, אבישי, עמי,ליאור וכמובן ראיין.

איך אמר מורן רוט: "מיקי דורסמן השתיק את כולם".

דלה דלה דלה דלה דלה דלה דלה דלה דלה חולון.

ROOONEEYY


×
×
  • תוכן חדש...