Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6653 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא הכי קל לחבר את האורות לסוויץ'?

 

לי בלאנסר ובג'אסטי זה מחובר לסוויץ' אז אני אפילו לא חושב על זה. הדלקתי את האוטו? יש אור!

אני חושב שכשמניעים את האוטו עדיף שהאורות יהיו כבויים, ובכלל כמה שפחות דברים שצורכים חשמל בזמן ההנעה יקלו על הסטרטר ומערכת החשמל ויאריכו את חייהם. גם כשאתה מניע עם אורות דלוקים שים לב שהם נחלשים לסרוגין בזמן ההנעה, אני לא בטוח שזה בריא לנורות. אני לא מומחה אבל זה נראה לי ככה מבחינה הגיונית.

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני חושב שכשמניעים את האוטו עדיף שהאורות יהיו כבויים, ובכלל כמה שפחות דברים שצורכים חשמל בזמן ההנעה יקלו על הסטרטר ומערכת החשמל ויאריכו את חייהם. גם כשאתה מניע עם אורות דלוקים שים לב שהם נחלשים לסרוגין בזמן ההנעה, אני לא בטוח שזה בריא לנורות. אני לא מומחה אבל זה נראה לי ככה מבחינה הגיונית.

 

ברנו 11 שהיה לי זה היה קורה, ואני רואה שגם לך... גם בפיג'ו שלי הם נחלשים טיפה.

אם לרכב יש מערכת תקינה אני לא רואה סיבה לבעיה.

פורסם
יותר גרוע, ביאריס שהייתה לאמא שלי האור לא היה מחובר לסוויץ' וגם לא היה עושה רעש אם היו שוכחים את האורות דלוקים. אח, כמה התנעות בדחיפה...

בקסנטיה יש המצאה גאונית - אורות שמחוברים לסוויץ'. אין מפתח בסוויץ' - אין אורות. שלא לדבר על המצאה סיטרואנית גאונית אחרת - מכסה שמסתיר את הרדיודיסק.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

דווקא לא דיברתי ספציפית על הרכב, זה קורה לדעתי כמעט בכל רכב בגלל שהסטארטר צורך הרבה חשמל והמצבר לא מצליח לספק מספיק חשמל באותו רגע לכל הצרכנים שדולקים. אם אני לא טועה בחלק מהרכבים החדשים יותר חשבו על זה והאורות (והרדיו וכו') נכבים במכוון כשהסטארטר בפעולה ואז נדלקים שוב.

פורסם

ומה הבעיה בדיוק להוסיף עוד ממסר שינתק את האורות כשאתה נותן סטארטר?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לנסוע עם אורות עובדים ביום קיץ רותח של 40 מעלות בשמש יוקדת זה מעשה מטופש. מרוב השמש לא רואים את האורות שאתם מדליקים.

 

אותי ממש לא מעניין מה התאריך, בשרב האחרון באמצע חודש שעבר נסעתי בכבישים בין עירוניים ללא אורות, למרות שהיה חובה להדליק. תתפלאו, 50% מהמכוניות נסעו ללא אורות באותו היום.

 

בנוסף, אני לא מדליק כלל את האורות במהלך הקיץ.

 

איזה שטויות אתה מדבר.

מה הקשר בין תנאי ראות לבין מעלות חום??

אם כבר, אז ההפך הוא הנכון. כאשר חם מאוד, הכביש מעלה אדים, וקשה לראות את הרכב שבא מלפנים (קל וחומר את הרכב שבא מאחור) ואם הוא מדליק פנסים, רואים אותו בבירור למרחק גדול.

פעם הבאה כשתנסה לעקוף ביום שרב, תשים לב כמה קשה לראות מכוניות למרחק גדול אם הם ללא אורות.

 

חוצמיזה, מה מפריע לך להדליק את האורות? אם אתה כ"כ נחרץ בדעתך, יש סיבה הגיונית לכך?

 

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם
אה.. אנחנו נהגים גרועים רק ביחס לכל יבשת אירופה?

 

את מבלבלת בין נהג שהוא בהמה חסרת תרבות לבין נהג ללא כישרון ויכולת נהיגה.

 

הישראלים בהמות אבל נוהגים טוב.

באירופה אדיבים מאוד (בחלק המתורבת של היבשת) אבל אני בספק אם הנהג האירופאי המצוי יצליח לשרוד כאן.

אגב גם האיטלקים נהגים מעולים אבל הם די עצבניים...

פורסם
ומה הבעיה בדיוק להוסיף עוד ממסר שינתק את האורות כשאתה נותן סטארטר?

כמו שאמרתי, אני לא מומחה, אין לי הרבה ידע בתחום הזה, רק העלתי השערה שהבחור שמחבר את האורות קבוע לסוויץ' אולי גורם בלאי מואץ למערכת החשמל ו/או פנסים.

פורסם

כשאני נכנס לאוטו, אני מדליק את האורת אוטומטית.

לא משנה לאן אני נוהג, מה מזג האויר בחוץ או מה התאריך.

תמיד מדליק אורות.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
איזה שטויות אתה מדבר.

מה הקשר בין תנאי ראות לבין מעלות חום??

אם כבר, אז ההפך הוא הנכון. כאשר חם מאוד, הכביש מעלה אדים, וקשה לראות את הרכב שבא מלפנים (קל וחומר את הרכב שבא מאחור) ואם הוא מדליק פנסים, רואים אותו בבירור למרחק גדול.

פעם הבאה כשתנסה לעקוף ביום שרב, תשים לב כמה קשה לראות מכוניות למרחק גדול אם הם ללא אורות.

 

חוצמיזה, מה מפריע לך להדליק את האורות? אם אתה כ"כ נחרץ בדעתך, יש סיבה הגיונית לכך?

 

יאיר.

 

השטויות הם שלך, ואני אסביר:

כשאתה נוסע בחום כזה הכביש מתחיל לעלות אדים, ובשילוב עם השמש החזקה לא רואים שאתה בכלל נוסע עם אורות.

בגלל החום והשמש כמעט ולא מבחינים שהאורות של הרכב ממול עובדים.

 

אתם יכולים להדליק אורות כרצונכם אבל אין בזה כל הגיון!

מדובר בעומס על האלטרנטור, המצבר ועל הנורות שיישרפו לעיתים קרובות. אולי כל נורה עולה 5 ש"ח אבל העצבים שבלהחליף נורה ראשית במיוחד ברכב חדש (צריך לפרק חצי אוטו כדי להגיע לפנס) הם גדולים מאוד.

 

לי לא נשרפה נורה ראשית כבר 4 שנים.

פורסם
השטויות הם שלך, ואני אסביר:

כשאתה נוסע בחום כזה הכביש מתחיל לעלות אדים, ובשילוב עם השמש החזקה לא רואים שאתה בכלל נוסע עם אורות.

בגלל החום והשמש כמעט ולא מבחינים שהאורות של הרכב ממול עובדים.

 

אתם יכולים להדליק אורות כרצונכם אבל אין בזה כל הגיון!

מדובר בעומס על האלטרנטור, המצבר ועל הנורות שיישרפו לעיתים קרובות. אולי כל נורה עולה 5 ש"ח אבל העצבים שבלהחליף נורה ראשית במיוחד ברכב חדש (צריך לפרק חצי אוטו כדי להגיע לפנס) הם גדולים מאוד.

 

לי לא נשרפה נורה ראשית כבר 4 שנים.

 

תשמע...תראה...

פריט עם צבע בולט זוכה לתשומת לב גדולה יותר של המוח שלנו.

למשל, אוטו אדום או צהוב רואים יותר טוב מאשר אוטו בצבע כסוף או לבן כי הם פחות דומים לרקע של הסביבה.

כשאתה נוסע עם אורות רואים אותך יותר טוב, נקודה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

גם אם יש הבדל הוא כ"כ לא משמעותי ששווה לבזבז עליו את הטרחה של לרכוש ולהחליף נורות בתדירות גבוהה.

 

שורה תחתונה אפשר לסכם את הדיון הזה: שכל אחד יעשה את השיקולים שלו ויעשה מה שנראה לו לנכון ברכב שלו.


×
×
  • תוכן חדש...