Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מונדיאו שלמה לפירוק עולה בערך כמו המחיר של גיר או המוח שרוצים ממני...........

כמה מגוחך שזה נשמע. אז אם באותו מחיר שיהיה כל האוטו.

לפרק אני יודע לבד.

הגיר מקפיץ מרביעי לשלישי / שני. בדקתי במכון גירים בת"א ואין דיאגנוסטיקה סופית.

לא ברור אם זה המוח של הגיר, הגיר עצמו, הפיקוד ממחשב המנוע וכו'.

לעשות ניסוי וטעיה עם חלקים שכל אחד מהם בנפרד עולה על 2500 ש"ח ברכב ששווה אולי 10?

ממש לא בא לי!! :brickwall::brickwall:

BetaMAN

----------------------------------------------

Be the change you want to see in the world. Gandy

פורסם

חשבתי על זה אבל הצמה הנכנסת לגיר נראית כמתפצלת /חלק מצמה גדולה יותר.

ובכל מקרה היא הוחלפה לפני שקניתי את האוטו ומצבה נראה ממש טוב - בניגוד לכמה צמות אחרות ברכב.

עם זאת לא ביצעתי בדיקה פרטנית של הצמה. לא מוצא את השקע של המחשב לצורך ניתוקה.

BetaMAN

----------------------------------------------

Be the change you want to see in the world. Gandy

פורסם

הצמה מתפצלת לארבעה קונקטורים. פיקוד לסולונואידים ( מתחבר לזכר בצבע חום - נמצא בחלק העליון של הגיר ), חיישן מהירות מבוא - טורבינה ( מתחבר לחיישן בצבע לבן - נמצא בצד האחורי של הגיר ,החיישן עצמו מתחבר אל משאבת השמן) , חיישן מהירות מוצא ( מתחבר אל חיישן בצבע שחור- נמצא בצד הקדמי פנימי של הגיר, אל מול הדיפרנציאל) ואל מתג בורר הילוכים ( נמצא בצד האחורי העליון של הגיר).

מחשב ניהול נמצא בצד שמאל של קיר האש, פשוט תעקוב אחרי הצמה , לאט ובזהירות.

בדוק את כל המחברים של הקונקטורים וכן את מצב פיני הזכר של החיישנים ושל המחשב ניהול.

 

ד"א, מה הסיבה שבגללה הוחלפה הצמה הקודמת?

פורסם

הצמה הקודמת התפוררה ויצרה קצר ששרף את מחשב הניהול...

והתיקון בוצע לפני גג 4 שנים.

ככה שקשה לי להאמין שזו הצמה.

 

מאיפה אתה מכיר את האוטו הזה ברמת הפירוט הזו?

נ.ב: הקונקטור שלי שחור - ויש הבדל בין חום לשחור למיטב הבנתי גם במחשב וגם בסולנוידים.

מכיר כזה דבר?

BetaMAN

----------------------------------------------

Be the change you want to see in the world. Gandy

פורסם

נכון, למודלים 2001 ומעלה קונקטור חום או לבן.

אין הבדל בסידור הסולונואידים בין מונדאו דור 1 לדור 2 .

הגיר הוא אותו גיר עם שינויים קלים ביותר בין דור 1 לדור 2 .

עושה רושם שהבעיה מגיעה מהמחשב.

כשאתה אומר שהגיר מקפיץ הילוכים , זה קורה פתאום? במצב מסויים של המצערת?

בכל טווח טמפ' הרכב?

פורסם
עושה רושם שהבעיה מגיעה מהמחשב.

כשאתה אומר שהגיר מקפיץ הילוכים , זה קורה פתאום? במצב מסויים של המצערת?

בכל טווח טמפ' הרכב?

 

למה נראה לך דווקא מחשב הניהול?

הבעיה קורית באופן לא מסודר. אם כי עכשיו כבר בכל נסיעה.

בדר"כ כשהרכב כבר חם (לפחות רבע שעה).

קרה פעם אחת כשהיה "קר" יחסית - אחרי שעתיים וחצי חניה. כלומר לא קר ממש.

לא נראה לי שיש מצב מצערת מסויים שמשפיע יותר. בכל אופן אני נוהג ממש בעדינות מאז התקלה.

שמתי לב שגם כשבורר ההילוכים על 2 ו- 1 הרכב לא עובד כשורה.

גם מצב 2 מקפיץ (לעיתים) וגם מצב 1 לא מגביל רק ל- 1 (עובר ל- 2).

 

מה דעתך?

ולא אמרת מאיפה אתה מכיר פורד כ"כ טוב? :-)

BetaMAN

----------------------------------------------

Be the change you want to see in the world. Gandy

פורסם

אתה רואה?

כבר עברנו ביום על כל המערכת: מחשב, צמות מתג בורר בגיר...(אפשרות מעניינת).

ועוד לא נגענו בגיר עצמו (סולנוידים, וגיר).

וככה אני חוזר לנקודה ממנה התחלתי. צריך אוטו לפירוק, כי לך תדע מה הבעיה. :?

נשאל מאיפה הרכב למעלה. נראה מקור טוב לחלקים...

BetaMAN

----------------------------------------------

Be the change you want to see in the world. Gandy

פורסם

לא אוכל לתת את המקום של הרכב, כי אם הוא כן שייך למישהו אני לא רוצה להיות קשור לגניבת חלקים ממנו.

הבודי שלו זרוק במקום הזה כבר הרבה חודשים ומדי פעם מועבר מפינה אחת לפינה אחרת של המגרש.

דרך אגב, המצב שלו היום הרבה יותר גרוע ממה שרואים בתמונות (שצולמו לפני יותר מחצי שנה)

 

43889040.jpg

 

43889043.jpg

 

43889051.jpg

 

43889048.jpg

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

אז למה התמונות? אם אתה לא מציין מי הבעלים או איפה הרכב (וממש אין לי כוונה לגנוב משם - עברתי את הגיל לשטויות האלו), מה הטעם? כן זה הדגם בדיוק ואפילו המספר משהו כמו 200 מכוניות לפני :-). לא ממש עוזר לי לפצור את הבעיה.

BetaMAN

----------------------------------------------

Be the change you want to see in the world. Gandy

×
×
  • תוכן חדש...