Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6645 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

את הרכב ההוא החזרתי לו, בתמורה הוא נתן לי רכב "זמני" ששאם אני ארצה אני אוכל לקנות אותו (הפרש של 15K ש"ח).:roll:

 

את הרכב לקחתי לבדיקה ושוב... מנוע גמור, מכלולים בעייתים, קלאצ' בסוף חייו סה"כ כ15000 ש"ח תיקונים. אז בנתיים אני נוסע עליו (לא מעט....:evil:)

 

ונראה מה יגמר ראשון המנוע או המשפט... (הרכב רשום על שם צד שלישי)

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מכוניות פיאט רגישות למים רגילים, יש למלא בהן נוזל "פראפלו". סתם ככה על הדרך, בגלל שזה עלה.

 

מעבר לזה - פותחת השרשור, אני מחזק את ידייך, היכנסי בו בכל כוחך, מגיע לו.

 

ניצול כזה רציני של תמימות של אנשים הוא משהו שבא לי להקיא ממנו.

 

YOU GO GIRL !

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
ומה אם הבוקר השגתי מהמוכר מסמכים שמעידים כי הק"מ היה גבוה בהרבה מזה שהיה כשקניתי את הרכב, דבר המעיד על זיוף הק"מ?

מה עם העובדה שהוא זייף חלק מרשיון הרכב? מה עם זה שהוא הסתיר בכל דרך אפשרית את העובדה שהוא סוחר?

 

אם יש בידך מסמכים המעידים על זיוף ק"מ המצב משתנה לטובתך.

אם תחליטי להסתפק בפיצוי של עד 19000 ש"ח בלבד תוכלי לתבוע בתביעות קטנות מבלי להזדקק לשרותי עו"ד.

 

עובדת היותו סוחר, שהוסתרה ממך לעניות דעתי לא בעייתית מספיק, ובנוסף אני לא יודע עד כמה זיוף הרשיונות ניתן להוכחה ומה מידת הנזק.

אולי כדאי בכל זאת להתיעץ עם בעל מקצוע שמומחה בתחום ולהציג בפניו את כל המסמכים ע"מ לקבל חוות דעת בעניין.

בכל מקרה, את קודם כל צריכה לעשות סדר בראש ולהחליט מה את רוצה! פיצוי? השבה? וביטול החוזה?

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
אם יש בידך מסמכים המעידים על זיוף ק"מ המצב משתנה לטובתך.

אם תחליטי להסתפק בפיצוי של עד 19000 ש"ח בלבד תוכלי לתבוע בתביעות קטנות מבלי להזדקק לשרותי עו"ד.

 

עובדת היותו סוחר, שהוסתרה ממך לעניות דעתי לא בעייתית מספיק, ובנוסף אני לא יודע עד כמה זיוף הרשיונות ניתן להוכחה ומה מידת הנזק.

אולי כדאי בכל זאת להתיעץ עם בעל מקצוע שמומחה בתחום ולהציג בפניו את כל המסמכים ע"מ לקבל חוות דעת בעניין.

בכל מקרה, את קודם כל צריכה לעשות סדר בראש ולהחליט מה את רוצה! פיצוי? השבה? וביטול החוזה?

 

אחרי שגיליתי את עניין הק"מ הרצון שלי סגור וברור - אני רוצה לבטל את העסקה, להחזיר את הרכב הזה לחור ממנו הוא הגיע, ולקבל בחזרה את כל הכסף על עלות הרכב, עלות התיקונים, עלויות מסביב (הפסדת ימי עבודה, נסיעות, בדיקות, טרטורים) וכן, בהחלט פיצוי על עוגמת הנפש הזאת בזכותה בתוך כמה חודשים אמצא את עצמי שוב... מחפשת רכב, לוקחת לבדיקות, מבזבזת זמן וימי עבודה וכו' וכו', ובטח בדרכי נאלצת לפגוש בעוד כמה סוחרים נחמדים שמנסים לעשות עלי קופה.

ככל שיתאפשר לי, אדאג להכנס בו וגם לפרסם את העניין למען יראו כל הסוחרים המאושרים בשוק שיש מי שעולה על מעשי הנוכלות שלהם ולא שותק.

פורסם
ככל שיתאפשר לי, אדאג להכנס בו וגם לפרסם את העניין למען יראו כל הסוחרים המאושרים בשוק שיש מי שעולה על מעשי הנוכלות שלהם ולא שותק.

 

בדרך כלל אני לא נוהג לתת עצות משפטיות בפורום מהסיבה שזה לא פורום חוק ומשפט.

היות ואני לא עוסק בתחום שבו את מבקשת עזרה ולא נחשפתי לכלל העובדות, העצות שלי הינם בגדר המלצה מתוך סימפטיה למצב בו את שרויה.

בתוך כך חשוב שתפרידי את הזעם שלך והרצון לנקמה מהחוק ומערכת המשפט שמתבססת עליו. חוק וצדק לא תמיד הולכים ביחד (לצערינו וזאת בניגוד מוחלט לתפיסתו של אפלטון לחוק...אבל זו רק הערת אגב). כך שלמרות שאת משוכנעת בצידקתך ביהמ"ש כבול לחוקים ולהלכה המשפטית. אם תקראי את חתימתי בתחתית ההודעה, תביני שאני חותר לכך, שלא בטוח שכדאי לך ללכת על כל הקופה, כי הדרך לשם לפעמים קשה ולפעמים בלתי אפשרית. ואולי את צריכה להקטין את הציפיה שלך לפיצוי לנזקים הישירים שנגרמו לך ולא להשבה מלאה.

בכל מקרה ליבי איתך ואני מאחל לך הצלחה.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

כעס על מישהו ששיקר/גנב אותך לא מצטנן פתאום, ולכן עם כל הכבוד לאלה שמרגיעים, תרגיעו, תנו לה את כל הגיבוי והערכה, ועם הזמן הכעס נרגע ונשאר הרציונליזם,

 

אל תוותרי ובהצלחה

מה שנכון נכון...

subaru leone מחזירה את הכבוד לכביש :cool:

ESTK מחזיר את הכבוד ל"לאונה"!

פורסם

סולל דרך והגשש, תודה על תגובותיכם ועל התמיכה!

 

הרבה אנשים סביבי אומרים שכדאי לי לצלצל לסוחר ולנסות לסגור את זה לפני שאני מסתבכת במשפט ארוך.

השיקולים שלי לא לעשות את זה הם שקודם כל, אני לא יודעת איזה סוג של בנאדם הוא ואיך הוא יגיב ואם הוא לא יגיע לי למחרת הביתה עם כמה חברים ממשפחות פשע. שנית, אם אעשה את זה הרכב שלי יחזור לכביש יום-יומיים אחרי למישהו מסכן אחר שייפול בפח במקומי, ובכך כל מה שעשיתי היה להציל את העור שלי. שלישית, אם אסגור את זה כך לא אוכל ללכת למשטרה אח"כ להתלונן, זה נראה לי מגוחך לסגור את זה מולו ואז להתלונן נגדו.

 

מצד שני, אם כן אצלצל ובמקרה הוא יסכים לשתף פעולה ולשלם לי את כל מה שאני דורשת (החזר מלא של הכל כולל הכל, גם הוצאות שלא קשורות ישירות אליו כמו גלגלים חדשים וכו' שקניתי), זה יחסוך לי זמן וכסף בבית משפט ויסגור לי את העסק הזה ממש מהר.

 

מה אתם אומרים?

פורסם

או שלחילופין הוא "יבוא לקראתך" ויציע לך רכב אחר במקום והמשך ידוע...

 

כיום, לפי מספר פסקי דין שראיתי בתי משפט הולכים לקראת האזרח, במיוחד במקרים של זיוף קילומטרז'.

 

את הרכב הקודם שלי קניתי מסוחר, הרכב שירת אותי נאמנה 4 שנים ו 120K ק"מ. כך שהיא אפשר להכליל, אבל הנוכל הזה, כל הסימנים מראים שאני לא הראשון, ועד שבית משפט לא יכניס לו, אנשים ימשיכו ליפול בפח.

 

לכן חיזקי ואימצי, זה יהיה הרבה כאב ראש, טרטור וכסף, אבל מישו צריך לעשות צדק עם הנוכלים האלה!

פורסם

סליחה שאני מצטט את עצמי ומוציא קצת רוח מהמפרשים, אבל:

שיהיה בהצלחה, רק חבל שלסוחרי רכב יש כ"כ הרבה תביעות, עד למצב שהם עובדים בשיטת מצליח - קונה אחד תובע מתוך 100 קונים שסתמו את הפה או לחלופין נוסעים ברכב שנים עד שהוא מתפגר ולעולם לא ידעו את הגועל נפש הזה.

זה בסדר, הכסף שהוא יפסיד בגללך זה שומדבר בשבילו, לצערי אני מכיר הרבה אנשים שעוסקים במסחר ויודע מה קורה שם בפנים.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
כוונתו לא היתה שאין קייס למי שטוען שהונו אותו. הכוונה היתה שהחוק עוד רחוק למדי מאישור וכניסה לספר החוקים, וממילא חוקים בד"כ אינם רטרואקטיביים, כך שהינם חלים על מקרים המתרחשים מיום כניסת החוק לתוקף ואילך. זאת, שכן אין ענישה רטרואקטיבית לגבי מקרים אשר ארעו בעבר, שעה שהחוק עוד לא היה קיים... (וככה משפטן מפרש משפטן. מישהוא רוצה לפרש אותי?)

 

אפילו אם אין ענישה רטרואקטיבית, העובדה שקיים חוק כזה (ויש סיכוי טוב שעד למשפט החוק יכנס לתוקפו) יכולה להשפיעה על החלטת השופט (גם ברמה של תת- מודע) לפסוק נגד סוחר- רמאי ולהחמיר איתו.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה לכולכם על החיזוקים...

אבל אני מצטערת להודות שכל החיזוקים האלה שאני מקבלת פה לא משנים את העובדה שהאנשים סביבי כולם אומרים לי לשכוח מתביעה. עו"ד שמוכן לעבוד על קייס כל כך קטן יסכים לעשות זאת רק עם תשלום מראש ועליו עוד אחוזים. (תשלום התחלתי של בערך 2000 דולר). עו"ד שהתייעצתי איתם או אנשים שאני מכירה התייעצו איתם אמרו שכדאי לי לרדת מהכל ומקסימום לתבוע פיצויים בתביעות קטנות וגמרנו.

נטיית לבי אומרת להכנס בו חזק ולהשיג כל שקל שהוצאתי בחזרה, אבל אף אחד מסביבי לא מסכים עם זה - כולם אומרים שעדיף לי לדבר איתו ולבטל את העסקה או פשוט לתבוע בקטנות.

עלות הטיפולים והרכב הכוללת כבר הגיעה ל-34,000 ש"ח (..בעוד שבוע יש גם טסט, עוד 800 ש"ח), וכולם אומרים לי שאין מצב שבית משפט יפסוק פיצויים כאלה על קייס כזה, ובטח לא יפסוק יותר במידה ועד המשפט יהיו הוצאות גדולות נוספות.

 

אני לא יודעת מה לעשות יותר. אם אני עכשיו מצליחה לבטל את העסקה אני בעצם נותנת למנוול הזה לחזור לחייו האומללים ברמאות ושקרים, ובנוסף לזה נתקעת בלי רכב בהתראה של כמה ימים - רכב שאני פשוט חייבת כדי להגיע לעבודה שנמצאת ממש רחוק מהבית. מצד שני, חוסכת לעצמי זמן ועצבים וכוחות וממשיכה בחיי כאילו זה מעולם לא קרה.

 

הייתי רוצה להיות זו שתחזור לספר לכם איך דפקתי אותו בבית משפט והוא שילם מלא מלא פיצויים, אבל עכשיו אני מתחילה להבין למה אין הרבה סיפורים כאלה. פשוט כי כולם מבינים בסוף שזה לא שווה. במדינה כמו שלנו כל פושע מקבל עונש בגובה של שמינית מהעונש אותו הוא אמור לקבל, וככה קורה שכל מי שרימו אותו או פגעו בו צריך לחשוב פעמיים לפני שהוא פונה לבתי המשפט המהוללים שלנו.

 

אמשיך לעדכן לאן הסיפור התפתח בכל מקרה

אם תשמעו על פונטו ספייס למכירה בלי זיופים וקומבינות - תודיעו לי.. אני שוב מחפשת רכב. :-(

פורסם
תודה לכולכם על החיזוקים...

אבל אני מצטערת להודות שכל החיזוקים האלה שאני מקבלת פה לא משנים את העובדה שהאנשים סביבי כולם אומרים לי לשכוח מתביעה. עו"ד שמוכן לעבוד על קייס כל כך קטן יסכים לעשות זאת רק עם תשלום מראש ועליו עוד אחוזים. (תשלום התחלתי של בערך 2000 דולר). עו"ד שהתייעצתי איתם או אנשים שאני מכירה התייעצו איתם אמרו שכדאי לי לרדת מהכל ומקסימום לתבוע פיצויים בתביעות קטנות וגמרנו.

נטיית לבי אומרת להכנס בו חזק ולהשיג כל שקל שהוצאתי בחזרה, אבל אף אחד מסביבי לא מסכים עם זה - כולם אומרים שעדיף לי לדבר איתו ולבטל את העסקה או פשוט לתבוע בקטנות.

עלות הטיפולים והרכב הכוללת כבר הגיעה ל-34,000 ש"ח (..בעוד שבוע יש גם טסט, עוד 800 ש"ח), וכולם אומרים לי שאין מצב שבית משפט יפסוק פיצויים כאלה על קייס כזה, ובטח לא יפסוק יותר במידה ועד המשפט יהיו הוצאות גדולות נוספות.

 

אני לא יודעת מה לעשות יותר. אם אני עכשיו מצליחה לבטל את העסקה אני בעצם נותנת למנוול הזה לחזור לחייו האומללים ברמאות ושקרים, ובנוסף לזה נתקעת בלי רכב בהתראה של כמה ימים - רכב שאני פשוט חייבת כדי להגיע לעבודה שנמצאת ממש רחוק מהבית. מצד שני, חוסכת לעצמי זמן ועצבים וכוחות וממשיכה בחיי כאילו זה מעולם לא קרה.

 

הייתי רוצה להיות זו שתחזור לספר לכם איך דפקתי אותו בבית משפט והוא שילם מלא מלא פיצויים, אבל עכשיו אני מתחילה להבין למה אין הרבה סיפורים כאלה. פשוט כי כולם מבינים בסוף שזה לא שווה. במדינה כמו שלנו כל פושע מקבל עונש בגובה של שמינית מהעונש אותו הוא אמור לקבל, וככה קורה שכל מי שרימו אותו או פגעו בו צריך לחשוב פעמיים לפני שהוא פונה לבתי המשפט המהוללים שלנו.

 

אמשיך לעדכן לאן הסיפור התפתח בכל מקרה

אם תשמעו על פונטו ספייס למכירה בלי זיופים וקומבינות - תודיעו לי.. אני שוב מחפשת רכב. :-(

 

עדיף לך לבטל איתו את העיסקה, ככה לפחות תקבלי כסף כלשהו חזרה.

מאשר להתחיל בתביעות שיקחו הרבה זמן כסף ועצבים, והסיכוי שתזכי הוא נמוך.

אין בן אדם שרוצה יותר ממני שתדפקי חזק את הסוחר, אבל לא רוצה שתיכנסי סתם לבלאגן שיקח ממך כסף.

אם היה פה קייס רציני אז הייתי אומר כנסי באמ אמא שלו.

אבל חבל על הכסף והזמן שלך, תלכי אליו ותבקשי לבטל את העיסקה, מקסימום תלכי לתביעות קטנות.

 

בכל מקרה, אוטו חדש תקני רק מבן אדם פרטי שתוכלי למצוא באתרים כמו YAD2.

 

טייק איט איזי, מטעויות לומדים.

GOLF TDI

תמונות של הרכב

 

אם היה לי אוגר רוסי הייתי קורא לו איגור.

פורסם

את יכולה כמובן לבחור להיות כמו כולם. כך מיד מובטח לך שתהיי בינונית כמו כולם.

את יכולה גם לנסות להיות יוצאת דופן ולהילחם על מה שחשוב לך.

אני מציע קודם כל לגרום לו לקחת את הרכב חזרה, בתשלום מלא + מה ששילמת למוסך + הוצאות על טסט + עלות בדיקת

הרכב + 1000 ש"ח על בזבוז זמן.

אם הוא לא ירצה, תגישי תביעה פלילית נגדו על הונאה, ובעוד שנה תקבלי את הכסף והוא יקבל את המגיע לו.


×
×
  • תוכן חדש...