Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6645 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

את הרכב קניתי ב-1,500 ש"ח מתחת למחירון (לא היה על מה להתמקח בהתחשב בבדיקה המוצלחת מאד של הרכב, מה גם שאני גרועה בזה מאד) - בקיצור שילמתי עליו 24,500 (תוסיפו את התיקונים, הטיפולים, הבדיקה וכו', 32,000 ש"ח)

 

אני מבטיחה לשוב ולעדכן, אתם אחלה אנשים. כיף שלפחות יש תמיכה כאן מצד אנשים שמבינים... כל מה שיש לאנשים חכמים בחוץ להגיד לי זה "חבל שקנית פונטו, עם רכב אחר זה לא היה קורה" (מה הקשר בין מחט לתחת?)

מחר אני אוספת את החומר מהבעלים הקודמים ומתחילה לחפש עו"ד.

 

לגבי כוחותי להלחם במנוול - את הרכב הזה קניתי לאחר שאת הקודם איבדתי בתאונה (לא אשמתי :roll:). אז עם הלחץ הכלכלי מאז התאונה והעובדה שהרכב הזה עלה לי בכל החסכונות שלי - אני הולכת להכנס בחתיכת מנוול הזה בכל הכוחות שיש לי.

המנוולים האלה לא עושים לפחות סינון ראשוני "טוב היא סטודנטית אחרי תאונה, נרחם עליה"? :lol:

 

 

עדכונים יועברו בהמשך

 

 

נ.ב.

תודה על הקישור לכתבה על החוק החדש, אם יתמזל מזלי הוא עוד יעבור לפני תום המשפט. מה שכן, מהניסוח באתר לא הבנתי אם את ה-200 אלף קנס הקונה המסכן מקבל או המדינה לוקחת לעצמה...

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כמה רכבים לקחת לבדיקה ?

מאיזה איזור הבחור שמכר לך את הרכב ?

לא החזק או החכם שורד , אלה זה שיודע להתאים את עצמו לסביבתו .

פורסם
נתנאל כתב:

קראתי בעיתון שיצא חוק חדש המחייב את הסוחר לקנות בחזרה את הרכב מהקונה במקרה של זיוף.

ובנוסף לשלם לו 200 אלף ש"ח.

 

 

 

 

 

 

החוק הזה אושר בקריאה ראשונה:

 

http://www.nezek.co.il/it_itemid_3099_desc__ftext_.htm

 

כוונתי היתה שאין סיכוי שהמוכר יחוייב לשלם לקונה 200K.

כקנס, ודאי שזה אפשרי , רצוי ואף מבורך.

פורסם

 

נ.ב.

תודה על הקישור לכתבה על החוק החדש, אם יתמזל מזלי הוא עוד יעבור לפני תום המשפט. מה שכן, מהניסוח באתר לא הבנתי אם את ה-200 אלף קנס הקונה המסכן מקבל או המדינה לוקחת לעצמה...

 

לא רלוונטי לגביך, היות ונדיר מאוד למצוא חקיקה רטרואקטיבית.

 

לצערי עם כל הסימפטיה שיש לי למקרה שלך, לדעתי (כמשפטן) אין לך ממש קיס.

 

אבל בהצלחה בכל מקרה.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

ומה אם הבוקר השגתי מהמוכר מסמכים שמעידים כי הק"מ היה גבוה בהרבה מזה שהיה כשקניתי את הרכב, דבר המעיד על זיוף הק"מ?

מה עם העובדה שהוא זייף חלק מרשיון הרכב? מה עם זה שהוא הסתיר בכל דרך אפשרית את העובדה שהוא סוחר?

פורסם
לצערי עם כל הסימפטיה שיש לי למקרה שלך, לדעתי (כמשפטן) אין לך ממש קיס.

:-(

כל כך עצוב לראות את זה.

אחרי שקראתי את השירשור, נזכרתי בידידה ש"נפלה בפח" בצורה דומה.

מדברי פותחת השירשור + לוגיקה = נראה שהסוחר אמור לתת את הדין.

אבל אם אתה כמשפטן אומר שאין כל כך CASE... עצוב

KIA NIRO PHEV 2020

טויוטה קורולה HYBRID 2019

פורד פוקוס 1.6 PS 2012 - פ, LR DISCOVERY 3 2006 HSE

פיאט טיפו 2.0 16V ידנית - מתגעגע

פורסם

שרשור זה ואחרים באותו נושא מלמדים אותנו , מלבד העובדה שאסור לקנות מסוחרים , שמכוני הבדיקה פשטו את הרגל.

 

אני ממליץ לכל אדם שעבורו לא גדל הכסף על העצים , לקחת את הרכב בנוסף לבדיקה במכון - למומחה פחחות ושילדות , ולמוסך מקצוען ואמין - שיעיפו מבט מדוקדק על הרכב . ברוב המקרים בעלי מקצוע אלה גם לא יגבו כסף.

 

אני ביצעתי את ההליך הזה בכל רכישת רכב שהיתה לי , ובצורה כזו ניצלתי לא פעם מרכבים אחרי תאונה שיצאו נקיים בבדיקה .

בחלק מהמקרים בשל רשלנות וחוסר מקצועיות של מכון הבדיקה , שאחרי שהפחח הראה לו איפה הרכב קיבל את המכה, אמר :"אהההה, נכון..." ובחלק מהמקרים בגלל שיתוף פעולה עם סוחר רמאי (זה היה כשהידע שלי במכוניות היה מועט יותר, לפני כעשור)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
:-(

כל כך עצוב לראות את זה.

אחרי שקראתי את השירשור, נזכרתי בידידה ש"נפלה בפח" בצורה דומה.

מדברי פותחת השירשור + לוגיקה = נראה שהסוחר אמור לתת את הדין.

אבל אם אתה כמשפטן אומר שאין כל כך CASE... עצוב

 

 

כוונתו לא היתה שאין קייס למי שטוען שהונו אותו. הכוונה היתה שהחוק עוד רחוק למדי מאישור וכניסה לספר החוקים, וממילא חוקים בד"כ אינם רטרואקטיביים, כך שהינם חלים על מקרים המתרחשים מיום כניסת החוק לתוקף ואילך. זאת, שכן אין ענישה רטרואקטיבית לגבי מקרים אשר ארעו בעבר, שעה שהחוק עוד לא היה קיים... (וככה משפטן מפרש משפטן. מישהוא רוצה לפרש אותי?)

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם

יש הרבה תקדימים לנושא הנ"ל.

 

לא מזמן מצאתי פסק דין שחייב מוכר (סוחר) לשלם פיצויים אדירים לקונה (וכמוכן חוייב לקנות את הרכב בחזרה במחיר המקורי)

פורסם
כוונתו לא היתה שאין קייס למי שטוען שהונו אותו. הכוונה היתה שהחוק עוד רחוק למדי מאישור וכניסה לספר החוקים, וממילא חוקים בד"כ אינם רטרואקטיביים, כך שהינם חלים על מקרים המתרחשים מיום כניסת החוק לתוקף ואילך. זאת, שכן אין ענישה רטרואקטיבית לגבי מקרים אשר ארעו בעבר, שעה שהחוק עוד לא היה קיים... (וככה משפטן מפרש משפטן. מישהוא רוצה לפרש אותי?)

אני חושב שהבנתי אותו טוב ולכן גם את המשפט העוסק בפיצוי רטרואקטיבי - הורדתי מציטוט.

KIA NIRO PHEV 2020

טויוטה קורולה HYBRID 2019

פורד פוקוס 1.6 PS 2012 - פ, LR DISCOVERY 3 2006 HSE

פיאט טיפו 2.0 16V ידנית - מתגעגע

פורסם

מישהו בעבודה אצלי בחברה קנה רכב מסוחר,מסתבר שהסוחר הוריד 20 אלף ק"מ בשעון.

 

 

הסוחר הסכים לשלם חזרה למכר שלי 10 אלף שקל,הסוחר אמר שלא אכפת לא משום דבר אחר,כל שקר שהוא אמר לא תופס בבית משפט,אבל זה שעלית עליי עם הק"מ המזוייף,אין איך להתגונן מול זה.

 

 

אז הוא שילם וזהו.

 

והבחור יצא מבסוט עם טויוטה RUNX כמעט חדשה במחיר טוב:-)

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם
מישהו בעבודה אצלי בחברה קנה רכב מסוחר,מסתבר שהסוחר הוריד 20 אלף ק"מ בשעון.

 

הסוחר הסכים לשלם חזרה למכר שלי 10 אלף שקל,הסוחר אמר שלא אכפת לא משום דבר אחר,כל שקר שהוא אמר לא תופס בבית משפט,אבל זה שעלית עליי עם הק"מ המזוייף,אין איך להתגונן מול זה.

 

אז הוא שילם וזהו.

והבחור יצא מבסוט עם טויוטה RUNX כמעט חדשה במחיר טוב:-)

 

 

במקרה שלי מדובר בסביבות ה-70 אלף ק"מ זיוף, יש לי מסמכים שמוכיחים את זה, מלבד זאת יש בידי זכרון דברים שמצהיר שהוא בעלי הרכב והוא פרטי, יש לי את רשיון הרכב עם המדבקה עוד מודבקת במקומה ומסתירה את זהותו כסוחר, ויש לי את המוכר המקורי שמוכן להעיד בבית משפט. ככה שאת השקרים שלו אני אוכל להוכיח ברובם המכריע. לצערי 10,000 ש"ח במקרה שלי לא יספקו אותי - הרכב גמור והבלאי הטבעי שלו יתחיל להראות את אותותיו די מהר. בנוסף לכל זאת, אני לא רוצה לדמיין את היום שאנסה למכור את הרכב. הרכב הזה לקח איתו את כל החסכונות שלי ועלות התיקונים כבר חפרו לי עמוק בחשבון הבנק. אין סכום שאתפשר איתו מלבד זה שיכסה את ה-כ-ל.

אני מעוניינת בביטול העסקה ואני אעשה כל מה שאוכל בשביל לעשות את זה...

 

תודה על העזרה!

פורסם

גם לי אותו סיפור...

 

זיוף קילומטרז' 150K, סטרטר נפל אחרי שבוע, ובסוף מנוע גמור.

 

הסוחר הנוכל הצהיר בזכרון דברים שהו בעל הרכב ועל כתובת מסויימת, בפועל כאשר הגיע השליח עם התביעה התברר שהו כבר שנים לא גר שם ואף אחד לא יודע איפה למצוא אותו...

 

אז היום חבשתי את כובע הבלש ומצאתי את הבית שלו בישוב אחר :evil:

 

וכמובן בכל יום שעובר סכום התביעה גדל....

פורסם
גם לי אותו סיפור...

 

זיוף קילומטרז' 150K, סטרטר נפל אחרי שבוע, ובסוף מנוע גמור.

 

הסוחר הנוכל הצהיר בזכרון דברים שהו בעל הרכב ועל כתובת מסויימת, בפועל כאשר הגיע השליח עם התביעה התברר שהו כבר שנים לא גר שם ואף אחד לא יודע איפה למצוא אותו...

 

אז היום חבשתי את כובע הבלש ומצאתי את הבית שלו בישוב אחר :evil:

 

וכמובן בכל יום שעובר סכום התביעה גדל....

 

אשמח אם גם אתה תעדכן בהמשך על האירועים.

אני חושבת שהכתובת שהסוחר נתן לי נכונה (העסק שלו רשום עליה ובבזק הוריו רשומים שם) כך שאני חושבת שיש לי איך לשלוח לו זימון. כך או כך, אעשה עבודת בלשות כמוך אם אצטרך!

האם אתה ממשיך לנהוג על הרכב בלית ברירה עד שיסתיים המשפט? כי לי אין כסף לרכב אחר, מצד שני כולם אומרים לי שעד שיגיע המשפט אני כבר אשתמש ברכב ויהיה לו בלאי נוסף ועל כך לא אוכל לתבוע (מה שאני לא מסכימה איתו.. הרכב לא היה בבעלותי מלכתחילה אם היה נודע לי שמדובר בסוחר. אני לא צריכה להתקע בלי רכב עכשיו בגלל זה)


×
×
  • תוכן חדש...