Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל אחד מאיתנו שמוותר על זכויותיו רק כי אולי לא יזכה, עוזר לרמאים האלה להמשיך בדרכם ה'ישרה'.

אני הייתי תובע. ללא ספק.

בריאות לכולם!

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כל אחד מאיתנו שמוותר על זכויותיו רק כי אולי לא יזכה, עוזר לרמאים האלה להמשיך בדרכם ה'ישרה'.

אני הייתי תובע. ללא ספק.

 

אני מסכימה עם זה ביותר, מצד שני - מה אני אמורה לעשות בתור סטודנטית שכל החסכונות שלה הלכו על הרכב הזה, וכרגע אין לי לא כסף (הכל הלך לטיפולי הרכב) ולא רכב באמת (כל יום שאני נוסעת עליו מקרב אותי למוסך, אני יודעת את זה, משהו לגמרי דפוק שם). אני לא יודעת אם אני יכולה להרשות לי עכשיו הליכים משפטיים של שנה, לאחריהם סביר שעדיין אצא עם נזק כלכלי (ואם לא, אז זה מקסימום יכסה את ההוצאות, זה לא שאני ארוויח מזה כסף) ובסופו של דבר אבזבז שנה של ריצות והרבה טרטורים בשביל לראות את הנוכל הזה משלם סכום שקטן עליו וחוזר לחייו הסדירים בתור רמאי סדרתי?

מערכת המשפט במדינה הזאת לא עושה את העבודה שלה טוב מספיק כדי להרתיע פושעים. הוא יקבל קנס כספי כל כך קטן יחסית למה שהוא מרוויח בתחום, שזה רק ידרבן אותו להמשיך בידיעה שגם אפילו כשתופסים אותו לא קורה לו כלום.

הרגע קראתי פסק דין שנתנו אליו קישור פה בשרשור אחר - התובעים קנו רכב שעבר תאונה קשה והורד מהכביש והוחזר והכל הכל הוסתר מהם. הם ניצחו במשפט אבל בית המשפט פסק להם את מה שהם שילמו, בהורדת עלות השימוש של 9,000 ש"ח בגין החודשים שהם נהגו ברכב, ואז פסק פיצויי עגמת נפש של 9000 ש"ח. בקיצור, כל מה שקרה זה שהם בזבזו כמה חודשים מחייהם בשביל המשפט, ונשארו עם חור קטן בכיס, הרבה זמן אבוד ובלי רכב.

פורסם

אם פירטת כל כך מה לא כדאי לך לעשות...

 

אז מה את כן מתכוונת לעשות ?

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
אם פירטת כל כך מה לא כדאי לך לעשות...

 

אז מה את כן מתכוונת לעשות ?

 

כמו שכתבתי בהודעות הקודמות, לנסות לסגור את זה איתו ולבטל את העסקה (רק אם יסכים לשלם את כל ההוצאות כ-ו-ל-ם). אם לא יסכים, בית משפט זה הצעד הבא.

 

כמו שכבר כתבתי, מציק לי מאד ומעיק עלי מאד שאם אסגור את זה בלי בית משפט - הבנאדם ימכור למחרת את הרכב למישהו אחר והכל יהיה כרגיל. מצד שני, כולם כולל כולם (כולל רוב מכריע בפורום הזה) אומרים לי לא לנסות לתקן את העולם ורק לדאוג לתחת שלי עכשיו, כי אחרי הכל אני זו שכרגע זקוקה לכסף ולהפטר מהרכב. בסופו של דבר, חשבתי על זה והגעתי למסקנה שבית משפט מקסימום יפסוק בדיוק את הסכומים שהוצאתי ולכן זה ממש אותו הדבר כמו לסגור את זה בלי בית משפט. הנוכלים האלה ממשיכים לעשות מה שהם רוצים גם אם נתבעו וגם אם הוגשה נגדם תלונה במשטרה. וזה פשוט כי מערכת הענישה שלנו לא מרתיעה אף סוג של פושע במדינה הזאת.

פורסם

לא כ"כ הבנתי מה הבעיה לתבוע אותו בתביעות קטנות.

 

19 אלף ש"ח סכום תביעה, שכולל את סכום התיקונים + עוגמת נפש.

לדעתי יפסקו לך את הסכום המלא.

 

מה עוד שעלות התביעה היא 1% מסכום התביעה, מה שאומר שב-190 ש"ח את סוגרת את התביעה ומפחידה אותו.

 

אם תקבלי את הסכום הנ"ל בחזרה, את בעצם בחזרה בסכום הרכישה המקורי - ויושבת עם רכב נחמד שהוא אחרי השקעה רצינית.

פורסם
לא כ"כ הבנתי מה הבעיה לתבוע אותו בתביעות קטנות.

 

19 אלף ש"ח סכום תביעה, שכולל את סכום התיקונים + עוגמת נפש.

לדעתי יפסקו לך את הסכום המלא.

 

מה עוד שעלות התביעה היא 1% מסכום התביעה, מה שאומר שב-190 ש"ח את סוגרת את התביעה ומפחידה אותו.

 

אם תקבלי את הסכום הנ"ל בחזרה, את בעצם בחזרה בסכום הרכישה המקורי - ויושבת עם רכב נחמד שהוא אחרי השקעה רצינית.

 

אני לא מעוניינת ברכב יותר

יש לו בלאי של 200 אלף ק"מ, כשלאורך כל הדרך לא טופל והוזנח מאד. חלקי מערכת הקירור שלא החלפתי ימותו גם הם בקרוב, המנוע גם כבר יוצא לפנסיה בקרוב

אם הייתי רוצה את הרכב כבר מזמן הדילמה היתה נגמרת והייתי הולכת לתביעות קטנות בלי למצמץ

כמובן שאם אגיע למסקנה שאין לי אפשרויות אחרות, זה מה שאעשה ואז אמכור את הרכב בשוויו האמיתי.

פורסם
לא כ"כ הבנתי מה הבעיה לתבוע אותו בתביעות קטנות.

 

19 אלף ש"ח סכום תביעה, שכולל את סכום התיקונים + עוגמת נפש.

לדעתי יפסקו לך את הסכום המלא.

 

מה עוד שעלות התביעה היא 1% מסכום התביעה, מה שאומר שב-190 ש"ח את סוגרת את התביעה ומפחידה אותו.

 

אם תקבלי את הסכום הנ"ל בחזרה, את בעצם בחזרה בסכום הרכישה המקורי - ויושבת עם רכב נחמד שהוא אחרי השקעה רצינית.

 

לא כ"כ הבנתי מהיכן הנתון של 19,000 למיטב ידיעתי תביעות קטנות הן עד לסכום של 17,800.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

עדכון סופי -

 

לפני חודש בערך נפגשתי עם הסוחר כדי לנסות להסדיר דברים.

הוא שיחק אותה לא מפחד מתביעה והציע לי 6,000 ש"ח ושאשאיר את הרכב, או שהוא יקח את הרכב וישלם לי את כל הסכום, בניכוי היד הנוספת (החוצפה!!!!)

סירבתי ואמרתי לו שנפגש בבית משפט.

חודש עבר ולא מצאתי זמן לטפל בנושא, עד ששבוע שעבר הוא צלצל אלי לחוץ והיסטרי ושאל למה פניתי לבית משפט. אני, שמעולם לא פניתי לשומקום ועוד לא פגשתי אפילו עו"ד אחד, ניצלתי את זה ואמרתי לו שאם הוא רוצה לסגור את זה מולי, בכיף. (כנראה שמישהו אחר תובע אותו :twisted:)

ביקשתי 30,000 ש"ח (עלות הרכב היתה 24,500 ש"ח, התיקונים שהיו לי עלו עוד 9,000 ש"ח... ככה שזה מכסה לי חלקית.. כן, בדיעבד הייתי צריכה לבקש את הסכום המלא)

 

הבוקר נפגשנו, עשינו העברת בעלות בחזרה אליו והוא שילם לי את כל הסכום.

 

ברוך שפטרנו מהעול הזה!

 

 

תודה לכל המייעצים והעוזרים.

את מספר הרכב אני אדאג לפרסם כמה שיותר, כדי שמי שיקנה אותו אולי ידע לאן הוא נכנס.

פורסם

אני שמח לשמוע שבשבילך זה נסגר בטוב.

תודה על העדכון.

בהצלחה בקנית הרכב הבא! :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

שיחקת אותה - ובגדול !

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

באמת בשעה טובה, ולהבא פשוט להיזהר יותר.

הפסדת 3500 ש"ח, אפשר היה לחסוך גם את זה אבל זה כבר לא משנה, העיקר שיצאת 'מרוצה'.

בריאות לכולם!

פורסם

לדעתי היית צריכה לבקש את כל ה 9000 שח+ כסף של טירטור ועוגמת נפש,אם הוא טרח להתקשר אלייך כנראה הוא ידע שהוא יפסיד במשפט פי 4 מהסכום ששילם לך,ואני בטוח שהוא היה משלם יותר.אבל איך אומרים הפסדת אומנם 3500 שח,אבל בתמורה לסכום הזה למדת לקח חשוב לחיים! וגם קחי בחשבון שמשפט זה עוד המון טירטורים ואני גם סטודנט ולכן אני יודע מזה.

בראייה כוללת לא הפסדת ככ הרבה וטוב שנגמר כך.מקווה שפעם הבאה, תצליחי ותהני עם הרכב הבא:)

פורסם

לדעתי עשית נכון- לפעמים עדיף לצאת חכם ולא צודק...

כל הכבוד.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר


×
×
  • תוכן חדש...