Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6645 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המאמצים שאתה משקיע בכדי להגן על הסוחר מדהימים ומכעיסים אותי, ואחרי זה אתה מתאונן על התקפות מצד חברי הפורם כלפייך.

לא פלא שיש תדמית מאוד שלילית של הסוחרי הרכב בקרב הציבור הרחב .

אם הסוחרים היו נוהגים גילוי נאות, ומספרים את כל האמת, אזי לא הייתה נוצרת כ"כ הרבה נגטיביות כלפי הסוחרים.

לעצם העיניין שלנו, הסוחר היה חייב לגלות את זהותו-במקרה זה הייתה התחזות פשוטו כמשמעו.

אני בטוח שאם היא הייתה יודעת שמדובר בסוחר, אזי היא הייתה נוהגת בצורה שונה, ונזהרת שבעתיים ואף אולי בכלל לא הייתה נכנסת לסחר מכר עם הסוחר.

אכן יכול להיות קושי רב בהוכחת אשמת הסוחר בקשר למנוע שהלך לעולמו, אבל אני מאמין שיש הרבה דברים אחרים שהוסתרו, ולשם כך נחוצה הבדיקה(מי יודע אולי יש איזה פגיעת שילדה או זיוף ק"מ).

לכן אתה לא נוהג בחוכמה כשאתה מגן בחירוף נפש על הסחור, למזלה יש חברי פורום אחרים שיתמכו בה ויעזרו ככל שידרש.

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא תמיד הסוחר אשם, אנשים רוצים לצאת מהכל בחינם וללא אשמה .

קנתה אוטו כנראה לא מוצלח , יש בעיה מתקנים וממשיכים בחיים ,

זה שמחר את הרכב סוחר לא מחייב אוטו לא טוב .

בחו"ל אין דבר כזה בדיקה בכלל .

יש לי דוד סוחר ואספן רכבים , ביום הוא מוכר 200 רכבים , אין דבר כזה בדיקה , מוכרים הכל שבור אחרי תאונה , לאנשים אין בעיה עם זה העיקר שיניע ויסע .

כי יודעים שעוד שנתים הסוחר יקנה מהם חזקה.

לא החזק או החכם שורד , אלה זה שיודע להתאים את עצמו לסביבתו .

פורסם

שוב אתה מפספס את הנקודה החשובה:

היא לא ידעה שמדובר בסוחר- אחרת כל הסיפור הזה היה מתיתר.

בארה"ב - בניגוד גמור לישראל העסק הרבה יותר מסודר, יש מאגר שפתוח לקונה(תמורת תשלום), שבו נמצאים כל הנתונים על הרכב, וכל אדם יעשה את שיקוליו אם העיסקה טובה או לאו.

אז כל ההשוואה ממש לא במקומה, במקום זה תתחילו אתם הסוחרים בגילוי נאות ואמירת האמת, ואז אולי תבוא אליכם ההערכה ופרנסה מכובדות יותר.

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם

ולהלן העדכונים האחרונים:

 

העדכון החשוב להלן -

לקחתי את הרכב היום לבדיקה אצל פחח שאני מכירה, שעבר ובדק הכל ואמר שהרכב נקי והכל בסדר וכדאי שפשוט אשכח מכל מה שהיה ואשמח שהרכב בסדר גמור.

הערב צלצלתי לבעל הרכב האמיתי, השיחה כמובן הוקלטה, להלן תמציתה -

המוכר לא ידע שמי שקנה ממנו הוא סוחר

המוכר מכר את הרכב בפחות מחצי (!!!) ממחיר המחירון לאחר שה"קונה" לקח את הרכב למוסך מאד לא משוחד (כן אני צינית) וגילה לו שיש לרכב דפיקת שלדה רצינית (לא היה ולא נברא, יש שם מעיכונת קלה שראיתי במו עיני, ממש קצה של הקצה של הקצה של השלדה). מלבד זאת, הרכב יצא מהמוסך מסכן וגמור, ועל כך הוריד ה"קונה" הרבה מהמחיר.

בנוסף, המוכר, לפני הקניה, עבר על מסמכי הרכב וגילה חוסר תאימות בק"מ הרכב. הסתבר לו שהיתה בעיה במחשב או משהו כזה שגרה לקילומטרז' לעצור את ספירתו למשך יותר משנה. נוסף על כך, הרכב נמכר כשהצג מראה שהוא ב-160 ק"מ (אני קניתי ב-124) החשבון, אם כך - הרכב היה בסביבות ה-180 אלף ויותר בעת הקניה, זיוף של יותר מ-60 אלף ק"מ.

אי לכך, הסכים המוכר המסכן למכור את הרכב בסכום פשוט מעליב, העיקר להפטר ממנו.

 

אז לסיכום -

הסוחר הסתיר את היותו סוחר גם מהמוכר וגם ממני

הסוחר זייף חלקים ברשיון הרכב

הסוחר זייף את הקילומטראז'

והסוחר עשה תוך בדיוק יומיים, יותר מ-13 אלף שקל, בעבירות פליליות, לא פחות.

אני כבר מחר דואגת לאסוף את כל המסמכים מהמוכר, המעידים על הק"מ האמיתי וטיפולי הרכב. אתבע את הסוחר, ואתבע את מכון הבדיקה שלא עלה על כך שיש לרכב בלאי גבוה בהרבה מזה המצויין במד הק"מ (היום פורסם פסק דין לטובת התובעים שתבעו בדיוק על אותה סיבה את בדיוק אותו מכון)

אני אפטר מהרכב הזה הכי מהר שאני יכולה ואדאג להכנס במנוול הזה כל כך חזק שהוא לא ידע מאיפה זה בא לו. אם אצליח לשכנע את הקונה, אכניס גם אותו לתביעה.

פורסם

החשד שלי התאמת, מצטער בשיבילך.

אני חושב שכדי להגיש תלונה במשטרה, בנוסף לתביעה המשפטית.

רצוי שאת והמוכר הקודם שנדפק תגישו את התביעות בנפרד, כיוון שכך תוכלו לקבל פיצויי גבוהה יותר, וכן יש סיכויי שלפחות אחת מהתביעות תתקבל(אבל שתפו פעולה ביחד נגד החלאה).

כל הכבוד, אל תוותרי, תמשיכי עד הסוף.

gti206 נו מה אתה אומר עכשיו, אתה עדיין תומך בחלאה הזאת?

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם

אני הייתי פשוט הורס לו כל סיכוי לרצות להמשיך ולהיות סוחר.

 

אני מקווה שבית משפט יפיל עליו את החובה לקנות ממך את הרכב ועוד לשלם לך על עוגמת הנפש, הטרטורים והתיקונים.

פורסם

הערה קטנה:

אל תרוצי להפטר מהרכב.

יהיה יותר קל לצאת במשפט כשהסוחר מחוייב לשלם לך את X הכסף ששילמת לו על הרכב בזמנו + הוצאות שוטפות של הרכב אשר יש לך בגינם קבלות.

ככה תפסידי פחות כסף מהסיפור, כמובן שמנפחים את התביעה עם עוגמת נפש וכל העניינים מסביב.

שיהיה בהצלחה, רק חבל שלסוחרי רכב יש כ"כ הרבה תביעות, עד למצב שהם עובדים בשיטת מצליח - קונה אחד תובע מתוך 100 קונים שסתמו את הפה או לחלופין נוסעים ברכב שנים עד שהוא מתפגר ולעולם לא ידעו את הגועל נפש הזה.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
אבל המקרה הזה הוא לא רמאות , מה זה משנה אם הוא סוחר או לא ?

הוא לא חייב להגיד לך כלום

 

אני פשוט המום כשאני קורא את מה שאתה כותב.

 

המקרה הזה הוא רמאות, להסתיר את הכיתוב על רישיון הרכב ע"י המדבקה השקופה זו הונאה, כך הוא בעצם מסתיר את העובדה שהוא סוחר. ביחד עם זיוף הק"מ זו כבר עילה לביטול עסקה+ פיצויים, או תביעה גדולה מול מכון הבדיקה והסוחר, שקיים חשש כי הם שיתפו פעולה.

פורסם

חבר שלי קנה רכב ממגרש שגמר 3 ליסינג שנים עם 58K

היו לו המון תקלות ברכב, ובמוסך אמרו שלא יתכן שהרכב

עשה רק 58K. עשינו חקירה והיגענו לקצין הרכב של החברה

שאצלה היה הרכב, הוא אמר לנו שהרכב עזב אותם עם

קילומטרז הרבה יותר גבוה, אבל הוא חושש ולכן לא נתן

לנו שום מסמך כי אסור לו. אין לנו הוכחה לכן אי אפשר

להגיש תביעה, בנוסף לזה הזהירו אותנו חברים ששני

בעלי המגרש הם עברינים.

המסקנה, לא לקנות רכב מסוחרים!!

פורסם

נתנאל כתב:

קראתי בעיתון שיצא חוק חדש המחייב את הסוחר לקנות בחזרה את הרכב מהקונה במקרה של זיוף.

ובנוסף לשלם לו 200 אלף ש"ח.

 

 

 

אין סיכוי שיצא חוק כזה.

 

 

החוק הזה אושר בקריאה ראשונה:

 

http://www.nezek.co.il/it_itemid_3099_desc__ftext_.htm

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

איך יודעים שסוחר משקר?

השפתיים שלו זזות.

 

 

וכנראה שזה נכון גם לגבי "סוחר הפורום" - gti206. לא חייב להגיד שהוא סוחר, נכון? אבל חייב להגיד שהוא זה שנהג ברכב בתקופת הליסינג. אל תבלבל את השכל.

 

מצטער לשמוע על המקרה שלך, אבל את נשמעת כמו מישהי שיש לה כח לקרב משפטי. תעשי את זה ביחד עם הבעלים הקודמים של הרכב ותוציאו ממנו כל שקל שרק אפשר, כולל פיצוי על עוגמת נפש, בזבוז ימי עבודה וכו'.

 

חייבים להלחם בתופעה המגעילה הזאת.

פורסם

כנסי בו בכל הכוח, ובבקשה, בבקשה תמשיכי לעדכן פה איך הסיפור נגמר בסוף, כדי שנצבור כולנו ידע איך כדאי להלחם בנגע.

 

לבחור עם הקילומטרז' מהליסינג, נסה לקבל פרטים על רישום הקילומטרז' דרך חברת פזומט או דלקן.


×
×
  • תוכן חדש...