סוזוקי ויטרה חדשה היגיעה בלי טוויטרים למרות שיש את המקום בדלתות, בדגם היותר מאובזר
הם ישנם, חשמלאי אמר לי שלא כדאי לשים סתם טוויטרים אלא צריך קומפוננט לצלילים טובים
יותר, אבל גם הוא אמר שאים אני אזמין בחברה את הטוויטרים המקוריים לא צריך קומפוננט,
השאלה שלי האם ברכב חדש שיש בו טוויטרים קיים רכיב הקרוסאובר שיש בקומפוננט ?
ומה כדאי לי לעשות?
בתודה מראש רפי