Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שיחקת אותה - ובגדול !

 

הגורל/ המזל שלה הציל אותה במקרה זה.

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם

מאוד אהבתי איך העמדת את הסוחר במקום. כל הכבוד!

 

רציתי להוסיף לשרשור הזה בתור חומר למחשבה, את הצד שסוחר רואה את העולם (או לפחות איך אני משאר שהוא רואה).

 

מכוניות נמכרות במחיר שוק (מחירון +-).

איך למשוך קונים למגרש? לתת מחיר שהוא נמוך ממחיר שוק.

כלומר לקנות אוטו במחיר נמוך, להוסיף לו רווח כלשהו ולמכור. למה מחיר של אוטו יהיה נמוך? בגלל מצב.

במכוניות יש מחלות שקשה לאבחן לאדם בלתי מנוסה. מכון בדיקה יכול למצוא חלק מתקלות וליקויים, אך צרכן פשוט בד"כ אינו מסוגל למצוא גם ליקויים שניתן לאבחן ללא ציוד בדיקה.

כאן תופס טרמפ הסוחר, בגלל שזה פתח לקנות אוטו בזול ולמכור ביקר יותר, אך עדיין במחיר תחרותי למחיר שוק.

הרי מתי תבוא למכור את רכבך למגרש? כאשר לאוטו אין בכלל שוק או שלא קונים אותו בגלל מצבו. יש כמובן מקרה קיצוני שלמוכר אין סבלנות וכו' - אבל זה נדיר.

עסק זה עסק, גם סוחר בן אדם ורוצה לאכול כל יום.

 

במילים אחרות: סוחר עומד באילוצים קשים, מצד אחד מחיר תחרותי ומצד שני רווח. איך הוא יכול למצוא את שביל הזהב?

 

בנוסף, ישנם מיגרשים שקונים רכבים ללא בדיקה, כך שאינם מכירים את הליקויים. חוץ מזה, יש סוחרים הגונים גם.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

כל הכבוד לך! :) כן יירבו

 

לצערי במקרה שלי עם רכבי הקיים כבר שמתי ל6000ש"ח מכיסי האישי (קלאץ'-1400\דוד אחורי-400\גרמושקה-300\צמיגים-2000\תיקונים פנימיים-500\העברת מערכת+אזעקה-1000 ועוד)

 

אני עדיין אוכל מרורים מתקלות פשוטות (חפשי שרשורים שפתחתי ;)) אבל מה לעשות - מטעויות לומדים :)

 

הסוחר שממנו קניתי את הרכב - הנקמה מחכה מעבר לפינה :evil::twisted:

 

אופיר

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
לצערי במקרה שלי עם רכבי הקיים כבר שמתי ל6000ש"ח מכיסי האישי (קלאץ'-1400\דוד אחורי-400\גרמושקה-300\צמיגים-2000\תיקונים פנימיים-500\העברת מערכת+אזעקה-1000 ועוד)

 

מה הקשר צמיגים- שאת מצבם ניתן לראות בעין. וכן, איך העברת המערכת קשורה לעניין?

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

תודה לכולם על העידוד והחיזוקים. :)

 

הרכב חזר היום לפרסום ב"יד 2", בבקשה השמרו ממנו

מודעה מס' 3646676,

פונטו ספייס 01 (כסופה) דגם SX

ק"מ 137K (זה אחרי הזיוף), יד 2 (במציאות יד 3)

"יפיפיה כחדשה ללא תאונות"

היא עברה תאונה בעברה עם ירידת ערך של 5% (גיליתי את זה כמה ימים לפני שהחזרתי לו את הרכב)

 

 

השמרו ותודה לכולם :)

פורסם

פשוט עושה לי חשק להתעניין באוטו ולהגיע לפגישה שבה אני מקליט את הסוחר מצהיר על הקילומטרז' והכל.

אחר כך פשוט להגיש תלונה עם כל ההוכחות כולל העדות שלך שהסוחר ידע בוודאות שהכל מזויף ושקרי.

מעניין איך הוא יסביר שהרכב על שמו בקושי יומיים.

פורסם

היסתכלתי על כל התהליך שעשית ואני באמת שמח על כך ,זה מה שקורה שהמדינה לא יודעת להיתמודד עם זה(אם אין אני לי מי לי) , בתור אחד שמחפש בנרות פיאט פונטו ונפל בעבר על רכב עם זיוף של הרבה מאוד דברים(קילומטרז' , קומבינות עם המכון רישוי בנס ציונה -קומפיוטסט ,שילדה ועודדדדדדדדדדד,זו הייתה שערורייה ששודרה בטלביזיה ולווותה בחיקרות מישטרה כולל את הקניינים(כדי ללמוד את השיטה ) אני הייתי בח"ול קצת במהלך החקירה אז לא נימסר לי מה קרה עם הנושא, ובינתיים גם הרכב שלי עבר טוטאל לוסט כך שלגביי העיניין מאחוריי, אז כמו שאמרתי אני מחפש פיאט פונטו בנרות והמודעה הזאת ממש קרצה לי ,,,ממש ממש תודה לכם על פירטי הרכב ומודעות שכאלה זה חשוב , אחרי הכל הסוחרים (חלקם) יצרו את המצב לעצמם ולכן אני מציע לנו שכל מי שמכיר סוחר מפוקפק,רמאי,נוכל(מכיר מידע ולא משמועות,אנחנו לא רוצים לפגוע באלה שבאמת בסדר)למרות הסלידה שלי מסוחרים, כך אולי נוכל למנוע מאנשים כאלה להתפרנס וחשוב יותר, מימנו להיפגע אחרי הכל" אם אין אני לי מילי".

כשנתחיל עם פעילות כזו (ואם למישהו יש רעיונות שיוסיף),ניצור מודעות לנושא ואולי , אולי(אני די סקפטי) ניצור מעט הרתעה אצל חלק מהסוחרים.

 

תודה ויום טוב לכולנו

פורסם

היסתכלתי על כל התהליך שעשית ואני באמת שמח על כך ,זה מה שקורה שהמדינה לא יודעת להיתמודד עם זה(אם אין אני לי מי לי) , בתור אחד שמחפש בנרות פיאט פונטו ונפל בעבר על רכב עם זיוף של הרבה מאוד דברים(קילומטרז' , קומבינות עם המכון רישוי בנס ציונה -קומפיוטסט ,שילדה ועודדדדדדדדדדד,זו הייתה שערורייה ששודרה בטלביזיה ולווותה בחיקרות מישטרה כולל את הקניינים(כדי ללמוד את השיטה ) אני הייתי בח"ול קצת במהלך החקירה אז לא נימסר לי מה קרה עם הנושא, ובינתיים גם הרכב שלי עבר טוטאל לוסט כך שלגביי העיניין מאחוריי, אז כמו שאמרתי אני מחפש פיאט פונטו בנרות והמודעה הזאת ממש קרצה לי ,,,ממש ממש תודה לכם על פירטי הרכב ומודעות שכאלה זה חשוב , אחרי הכל הסוחרים (חלקם) יצרו את המצב לעצמם ולכן אני מציע לנו שכל מי שמכיר סוחר מפוקפק,רמאי,נוכל(מכיר מידע ולא משמועות,אנחנו לא רוצים לפגוע באלה שבאמת בסדר)למרות הסלידה שלי מסוחרים, כך אולי נוכל למנוע מאנשים כאלה להתפרנס וחשוב יותר, מימנו להיפגע אחרי הכל" אם אין אני לי מילי".

כשנתחיל עם פעילות כזו (ואם למישהו יש רעיונות שיוסיף),ניצור מודעות לנושא ואולי , אולי(אני די סקפטי) ניצור מעט הרתעה אצל חלק מהסוחרים.

 

תודה ויום טוב לכולנו

user_online.gifreport.gif progress.gif

פורסם

טוב לראות מישהו שמוכן להלחם וגם מנצח (דבר שמשום מה לא קורה הרבה במדינתנו).

 

עכשיו כשהרכב כבר לא אצלך, אולי תפרסמי את מספר הרישוי, בתקווה שהקונה הבא יחפש את המספר וימצא את השרשור הזה (או שיש עם זה בעיה כלשהי שאני לא מודע לה)?

"ai motoare capul doare"

פורסם

to redlabel and all the friends from the forum

מודעה מס' 3646676,

פונטו ספייס 01 (כסופה) דגם SX

ק"מ 137K (זה אחרי הזיוף), יד 2 (במציאות יד 3)

"יפיפיה כחדשה ללא תאונות"

היא עברה תאונה בעברה עם ירידת ערך של 5% (גיליתי את זה כמה ימים לפני שהחזרתי לו את הרכב)

 

קישור למודעה כאן.


×
×
  • תוכן חדש...