Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6735 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אפשרויות חיבור שעומדים לרשותך:

1. סאב עם סליל יחיד של 4 אום.

2. סאב עם 2 סלילים של 2 אום כל אחד מהם - חיבור בטור יניב התנגדות של 4 אום.

ה-W6 של JL יתאים לפייס אופס 150.4 ? לא תיהיה בעיה "לשדך" בינהם ?

פורסם

הסאב הינו 500RMS ב 4 אום

מוגבר ע"י אודיסון 4.1K (מקבל את ה500 שלו תיהיה בטוח)

 

אם אתה לא יודע הדגמים EBX מגעים בתיבה מקורית של החברה שתוכננה הורכבה ונשלחה מחו"ל

ככה היבואן מוכר אותה!

 

אצלי הוא יחסית דוחף את כל האוטו (גטס) אך הוא מאוד מדוייק מהיר ואיכותי כל תגובה שלו במקום בכל סגננות המוזיקה

(בתיבה המקורית מה שמאוד מייקר אותו אך גם משפר את איכותו הוא עולה יותר מ2000 לידיעתך)

 

כמובן שאת תשחק אם הגיין והכיוונים בכלל לפי מה שתרצה ותספק לעצמך את הרמה הנדרשת לך!

:roll:

פורסם
ה-W6 של JL יתאים לפייס אופס 150.4 ? לא תיהיה בעיה "לשדך" בינהם ?

 

צריך לשאול איזה דגמים בדיוק יש בארץ ואיזה קונפיגורציות של התנגדות הסלילים, אם לדוגמה יש את הDVC 6 אום כ"א, אז לדעתי לאופוס לא תהיה בעיה לעבוד ב3 אום בגישור.

צריך לנסות, לראות, לחבר, לשמוע.

×
×
  • תוכן חדש...