Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6732 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב-טוב..

אני לא יכול להגיע למפגשים בגלל שהם בשבתות ואני שומר שבת. ולצערי אני לא יכול לשמוע מערכות.

אני מחפש לקנות סאב וופר בסביבות 500 RMS שיחובר למגבר OPUS 150.4 בגישור.

אם יש אנשים מאיזור המרכז בעלי סאבים שאני יוכל לקבוע איתם להיפגש ולשמוע זה יעזור לי מאוד!

מי שיוכל לעזור שישלח לי הודעה פרטית. אני מראשון-לציון. אני לא מחפש לשמוע PIONNER או KICKER

תודה רבה רבה לעוזרים.

איציק.

פורסם

מצטער על הטעות =( תודה על הערה .

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

בלי להגדיר תקציב ואיזה סגנונות מוזיקה אתה שומע-הגבול הוא השמים.

ליעקב,מה הקשר p2? הוא מדבר על 500 rms.

וp1 זה הסאב הכי גרוע ששמעתי עד היום(לפי דעתי האישית).

והוא ציין במפורש שהוא שומר שבת ,תתחיל לקרוא מה שרושמים.

 

אני הייתי ממליץ קאפה פרפקט אם נכנס בתקציב.

פורסם

יעקוב היקר, התגובה שלך לא תואמת את הדרישות בשני המישורים וזה נובע מכך שאתה קורא רק את כותרת ולא את המלל.

 

הבן אדם שומר שבת.

P1 עפילו אל תחשוב, P2 סאב נוטע לSQ כך שזה גם לא מתאים לך איציק :wink:.

פורסם

אופס אין לי מושג למה התבלבלתי , חשבתי בדיוק על הצד השני .

ד"א אני דווקא כן נהנה מהP1 , לא איכזב אותי או משהו כזה ...

אממ סליחה :(

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

התקציב עד 2000 פחות או יותר.

הסגנון הוא שחורה ו HIP-HOP בעיקר.

היה לי קודם את הסאב THRILLER PRO 12 של PHASE למי שמכיר..

הייתי מרוצה ממנו רק חבל שהוא כבר ז"ל..

פורסם

אני הייתי הולך עך HERTZ EBX300R סאב זריז , חזק ומאוד מדוייק , השאלה מה אתה מחפש , לדעתי תבקש מהמתקין לשמוע כמה סאבים על הסט אפ הקיים ואז תחליט.

פורסם
אני הייתי הולך עך HERTZ EBX300R סאב זריז , חזק ומאוד מדוייק , השאלה מה אתה מחפש , לדעתי תבקש מהמתקין לשמוע כמה סאבים על הסט אפ הקיים ואז תחליט.

אצל רוב המתקינים אין סחורה כמו שאני מחפש.

ולרוב גם לא בתיבות המיועדות לסאב.

פורסם
אם תרצה אני רכשתי בשבוע שעבר סאב EBX 300R

ומרוצה מעל הראש אני מפ"ת

 

בכיף!!!

הסאב הוא סאב SQ? מה ההספק ובאיזה תיבה הוא יושב אצלך באוטו?

פורסם

אסקיו שמסקיו :agrue::bad-word: ! אני אומר לך, לך תשמע!! הרץ סאבים מדוייקים מאוד אבל זה לא אומר שהם לא עוצמתיים, אצלי זה לא דוגמה כי הסאב חנוק בתיבה פצפונת של 14 ליטר ומסופק לו 400 רמס בקושי כאשר הוא מוצהר 450 ויכול לספוג עפילו 500-600.

 

עוד פעם אני אומר לך - תפתח קצת את הראש לדברים אחרים ולא רק מוצרי SG שאתה כל כך אוהב ( לא יודע למה:wink:)

לך למילאנו תשמע את הW6 !

פורסם
אסקיו שמסקיו :agrue::bad-word: ! אני אומר לך, לך תשמע!! הרץ סאבים מדוייקים מאוד אבל זה לא אומר שהם לא עוצמתיים, אצלי זה לא דוגמה כי הסאב חנוק בתיבה פצפונת של 14 ליטר ומסופק לו 400 רמס בקושי כאשר הוא מוצהר 450 ויכול לספוג עפילו 500-600.

 

עוד פעם אני אומר לך - תפתח קצת את הראש לדברים אחרים ולא רק מוצרי SG שאתה כל כך אוהב ( לא יודע למה:wink:)

לך למילאנו תשמע את הW6 !

אין לי בעיה להיפגש ולשמוע. אצל רוב המתקינים יש פיונירים אינפיניטי וכו'.. ואתה יודע שזה לא מה שאני מחפש!

 

*עוד הארה...

לא האופוס ולא הZ2200 יציבים בשתיי אוהם אלא רק בארבע.

פורסם

אפשרויות חיבור שעומדים לרשותך:

1. סאב עם סליל יחיד של 4 אום.

2. סאב עם 2 סלילים של 2 אום כל אחד מהם - חיבור בטור יניב התנגדות של 4 אום.

×
×
  • תוכן חדש...