Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6810 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצאתי אחרי חיפושים רבים את הרכב שמתאים לי הכל בסדר חוץ מהבחוץ

מצאתי הונדה אצ'בק שנת 99 יד שניה 160 אלף קילומטר ללא תאונות

ובאמת אוטו שמור שלא קרעו אותו מבחור בן 40 שאצלו הרכב 4 שנים

עכשיו הכל טוב יש לה סאנרוף והכל בסדר ועובד רק דבר אחד מבעס אותי הגג שלה מקולף מצבע ויש שיפשוף עצבני מאחורה שצריך רק צביעה בלי פחחות הוא רוצה עליה 30000 שהמחירון שלה 38900

עכשיו מישהו יכול להגיד לי אם זה רציני המחיר של הצבע של הגג והטמבון נגיד?

בבקשה תעזרו לי כי זה רכב ראשון שלי ואני חייב יעוץ

 

 

 

 

 

תודה לכל העוזרים..

פורסם
מצאתי אחרי חיפושים רבים את הרכב שמתאים לי הכל בסדר חוץ מהבחוץ

מצאתי הונדה אצ'בק שנת 99 יד שניה 160 אלף קילומטר ללא תאונות

ובאמת אוטו שמור שלא קרעו אותו מבחור בן 40 שאצלו הרכב 4 שנים

עכשיו הכל טוב יש לה סאנרוף והכל בסדר ועובד רק דבר אחד מבעס אותי הגג שלה מקולף מצבע ויש שיפשוף עצבני מאחורה שצריך רק צביעה בלי פחחות הוא רוצה עליה 30000 שהמחירון שלה 38900

עכשיו מישהו יכול להגיד לי אם זה רציני המחיר של הצבע של הגג והטמבון נגיד?

בבקשה תעזרו לי כי זה רכב ראשון שלי ואני חייב יעוץ

 

 

 

 

 

תודה לכל העוזרים..

 

אם התיקונים הנדרשים הינם קוסמטיים בלבד, שווה לקחת את הרכב לבדיקה ולקנות/לפסול בהתאם לתוצאות הבדיקה.

 

הונדה האצ'בק הינו רכב דיי מבוקש ורובן שחוטות. אם מצאת אחת שמורה- אל תפסול מפעת תיקונים קוסמטיים.

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם

מאוד מוזר שהוא מוריד מהמחירון עבור רכב עם נתונים כאלה.

ממליץ לבדוק אותה ב-7 עיניים.

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

פורסם

האם ראית את האוטו?

 

אם כן,

 

תפרט על הדברים הבאים: קילוף הצבע בגג (האם זה רק נקודות או ממש כל הגג שרוף?) והשריטה מאחורה (כשאתה אומר עצבנית, הכוונה היא שהיא ממש עמוקה?)

פורסם

צביעה איכותית לגג תעלה לך באיזור ה 1500 (פירוק והרכבת סאן רוף)

באמת מאוד מוזר שהמוכר הוריד כמעט 9000 ש"ח בגלל פחחות יחסית קלה :shock:

תבדוק טוב טוב את הרכב.

פורסם

גיסי מכר השבוע ידנית 98 עם 150000 ק"מ שמורה מאוד מאוד ללא תאונות ב38000. מכוניות טובות נסחרות הרבה מעל מחירון.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

באמת מוזרה ההרודה הדרסטית במחיר, ברכב כ"כ מבוקש שנמכר במחירון ואפילו מעליו.

או שהבנאדם "חייזר" ולא מכיר את השוק או שפשוט הוא רוצה להיפטר מהרכב מכיוון שיש משהו לרכב(אני בוחר באפשרות השניה).

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם

לפני בדיקה במכון קח את הרכב לבדיקה אצל פחח.

יש מצב שהרכב עבר תאונה של ירידת ערך לא קטנה ותגלה את זה לפני שתזרוק 450 ש"ח מיותרים או שלחילופין יש תיקון של מכלול יקר במנוע /בגיר שמוסתר ממך.

לי קשה להאמין שמי שמוכר רכב כזה באמת לא יודע מה המחירון ומשהו פה באמת מסריח.

אבל,אם לא מדובר על תאונה רצינית שווה לקנות את הרכב ולהשקיע בו -תרוויח רכב לשנים רבות.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

כנראה שזוהר ידידנו גם לא משתף אותנו בכל מה שהוא יודע לגבי המחיר,

וגם מתקשה בדיפדוף בפורום. ולפי ההודעה הבאה- גם מייצג את הישראלי הטיפוסי.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=178952

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

פורסם

מה הקטע של פתיחת שרשור נוסף זוהר ידידי???

 

ודבר נוסף עברו בערך 10 ימים מאז ההודעה הקודמת... האצב'קים על פי מירב ידיעתי הם רכבים סחירים מאוד שבד"כ נמכרים אפילו ללא פרסום מאסיבי מהר, אם הרכב עד עכשיו לא נמכר ועוד במחיר נמוך כפי שהוא מבקש... זה אומר דרשני, משהו מסריח מכל הסיפור הזה וזאת לא הגרב שלי אחרי יום שיפוצים ארוך בדירה ..

פורסם

תודה רבה רבה לכולכם אני גם חשבתי שיש משהו מסריח ולא מובן

אך הבנאדם הזה הוא בחור בעל תשובה שלא כלכך מבין בדברים האלו והוא החליט שהוא קנה את הרכב לפני 4 שנים ב60 והוא דורש עליה 30000 אחות של חבר מהנהלת מוסך מורשה של הונדה בת"א ביררנו עם מס' הרכב הרכב מטופל בחברה מיום היוולדו עכשיו תקשיבו חברים האוטו באמת שמור מבחינת מנוע מבחינת הכל ראיתי ת האוטו פשוט האוטו שוכב אצלו בבית כי מאז שהוא קיבל רכב מהעבודה הוא משאיר את ההונדה בבית

ואני מדבר איתכם האוטו שמור בצורה שאפילו יש תזקנים האלו שאפילו לא מנקים תאוטו דוגמא הפנסים מקדימה דהויים רצח אבל בקטנה 100 שקל שיוף נגמר הסיפור

לגבי השיפשוף מאחורה הוא לא שריטה זאת אומרת זה שיפשוף צבע ללא עומק כלומר כמו שמגרדים צבע בקיצור גילוח

והגג לא שרוף אלא יש מין שכבה של פלסטיק כמו לקה שהתקלפה

תודה לכל מי שעוזר

 

רכב ראשון שלי וואלה אני פוחד ליפול בפח...

פורסם

אני מצטער על פתיחת השרשור הנוסף

פשוט השרשור השני זה פרטים שידעתי מבלי לראות את הרכב והשרשור הזה זה לאחר שאני יודע רוב הפרטים על הרכב אחרי שראיתי אותו

×
×
  • תוכן חדש...