Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6832 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם :]

בשבועות האחרונים אני חושב על לקנות פיג'ו 106 1.6 דגם הראלי, מהשנתונים 95-97

המעבר (מסיבות אישיות) יהיה ממרצדס E240 שנת 99 (~170 כ"ס ומשקל של טון וחצי)

 

אני רוצה לשמוע את הדעה שלכם, לגבי האם המעבר יהיה לטוב או לרע בדברים הבאים:

- כוח זמין (האצה מהמקום \ האצת ביניים)

- התנהגות בסיבובים ואחיזה

- תחזוקה (אני כמעט בטוח, אבל רוצה לוודא)

- אמינות, במידה ושני הרכבים היו מתוחזקים כראוי ומטופלים בזמן

 

 

תודה רבה מראש :-D

פורסם

איזה מעבר חד.(תרתי משמע.)

מה גרם לך פתאום לזנוח את המרצי המכוערת הגדולה והנוחה ולצאת עם הצרפתיה הספורטיבית והקטנה הזו ?

 

לגבי הפרמטרים שציינת, הראלי כנראה טובה בהכל ובתחום ההתנהגות זה הבדל עצום.

פרט אולי לאחיזה מוחלטת, אבל גם בתחום זה הראלי תפתיע אותך לטובה ,אני מבטיח לך.

לגבי אמינות, אני לא מכיר טוב את הגרמניה כדי לדעת, אבל בטוח שמחירי החלקים וטיפולים גבוהים משמעותית.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

כן אני יודע שהמעבר יהיה חד מאוד

מה גרם לי לזנוח את המרצי (הלא מכוערת !) שלי ? אממ, אפשר להגיד הרבה סיבות ומעט כסף :]

 

ותודה רבה לך על התשובה!

אבל אתה אומר שלראלי יהיה יותר כוח זמין מהמרצדס ? פשוט לא מצאתי את הנתונים של הרכב הזה בשום אתר, ואשמח אם מישהו יעדכן אותי.

פורסם

הייתי מגדיר את המהלך הזה כ "הלם תרבותי"

 

שתי המכוניות שונות בתכלית.

 

בכל מקרה, אם אתה מצפה לרכב אמין שלא יצריך ממך עלויות תחזוקה , אז הראלי היא לא הרכב בשבילך.

אלא אם כן יתמזל מזלך ותמצא אחת שמורה ,מלוקקת , ושלא ידרשו עליה סכום מופקע מעל המחירון.

 

מבחינת הפרמטרים שלך:

- כוח זמין (האצה מהמקום \ האצת ביניים) - שינוי לרעה. הראלי לא מצטיינת במנוע.

- התנהגות בסיבובים ואחיזה - שינוי לטובה בהתנהגות בסיבוב

- תחזוקה (אני כמעט בטוח, אבל רוצה לוודא) - סביר להניח שתהיה יותר זולה אבל בצרפתיה ספורטיבית בת 12-13 אין לדעת.

- אמינות, במידה ושני הרכבים היו מתוחזקים כראוי ומטופלים בזמן - לדעתי תהיה פחות טובה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

מה גרם לך לעשות מעבר חד כ"כ?

 

מה חיפשת במרצדס מראש, שגרם לך לקנות אותה, וכעת אתה לא מעוניין בו?

 

נראה מעט תמוהה מעבר מרכב סמי-פאר לרכב מיני שכזה.

פורסם

אמינות הראלי שונה מרכב לרכב, אני מכיר אחת מאוד אמינה שמאז הקניה (לפני כשנה) עברה יישור קו בסיסי, קלאץ' ועוד כמה דברים בסיסיים ומלבד זאת מראה אמינות נהדרת!

 

שכחת את צריכת הדלק של הראלי לעומת המרצדס...

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

אני לא קניתי את המרצדס, הרכב היה של אבא שלי, והוא עבר אלי לפני משהו כמו שנה.

אני לא אוהב את המרצדס בגלל :

-הרכב גדול מדי

-התנהגות לא טובה בסיבובים, בלשון המעטה

-דלק, והרבה !

-תגובת מצערת איטית מאוד, וגיר אוטומטי שמרסן את המנוע

-הנעה אחורית שמאוד קשה לי להשתלט עליה

-אין רגש בנהיגה, מה שגורם לי להשתעממות מוחלטת בנהיגה

 

אז אני נפתר מהרכב ומקדיש לי סכום של ~30K לקנות לי רכב ספורטיבי קטן, וחשבתי שהראלי היא האופצייה הכי טובה לעכשיו.

פורסם

בהחלט מעבר קיצוני אבל שיהיה בהצלחה.

האם אתה יכול להעלות תמונות של המרצדס לאתר ובמידה ואתה או אבא שלך מתכוון למכור אפשר לקבל קצת פרטים על הרכב.

 

כי אני שוקל לעבור מצרפתייה קטנה (קליאו 93) למשהו יותר גדול.

 

תודה.

פורסם

אייל, המנוע של הראלי אכן לא מצטיין בלשון המעטה.

 

אבל הוא משודך לרכב קליל וגיר יחסית קצר, מה שמקנה לו זמינות כוח טובה וביצועים טובים במהירויות נמוכות.

ואני בטוח שלפחות עד 100 היא תהיה הרבה יותר זריזה מהמרצדס.

 

לגבי התחזוקה, אין ספק שהצרפתיה תהיה הרבה יותר זולה בכל הסעיפים.

דלק, ביטוח, טסט, עלויות חלקים.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

באיזו רמת גימור של המרצ' מדובר? יש סיכוי טוב ששדרוג מערכת המתלים לזו של רמת גימור אוונגרד תשפר את היציבות והאחיזה באופן מורגש (בין היתר הנמכה).

 

בכל מקרה - אם הגודל לא מתאים לך - הרכב לא בשבילך.

 

במידה ואתה מעוניין להשאר עם רכב דומה אך להשתדרג בכח ובאחיזה - חפש E320 אוונגרד, הרבה כח, הרבה אחיזה.

 

ואם בכל זאת לא - תצפה לעולם שונה לחלוטין. רמת הגימור ואיכות הפנים - שכח מריפודי עור, דיפוני עץ ובידוד רעשים מופתי.

 

נ.ב. ,

 

ציינת קושי בשליטה על הרכב - האם הרכב לא מצוייד ב-ESP?

פורסם

BOGO,

סליחה, אבל כבר יש קונה לרכב שלי. בהצלחה בחיפושים בכל מקרה.

 

volvo 240,

כן אני מודע שאני יכול לטפל בבעיית האחיזה וההתנהגות ע"י שיפור מכלולים\ שדרוג לדגם חזק יותר.

אבל זאת לא הנקודה, אני פשוט לא אוהב את הרכב הזה, נמאס עליי !

גדול בצורה מחרידה, ומפחיד בסיבובים ..

ולא, הרכב לא מצויד בESP.

 

עוד פעם, אני יודע שהמעבר חד מאוד. אבל אני יכול לוותר על פאר ואיכות פנים, בשביל לקבל קצת יותר התנהגות כביש ולהנות מנהיגה :]

 

תודה לכולם,

ואשמח לעוד דעות בקשר לשאלות בהודעה המקורית:)

×
×
  • תוכן חדש...