Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6832 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תשמע, מעולם לא נהגתי ב106 וגם לא בE קלאס.

אבל אם זה מה שבא לך תעשה את זה.

במיוחד לאור העובדה שאחזקה של הפיז'ו תהיה יותר זולה.

אני חושב שלא תתחרט, ואם כן תוכל לצאת מהסיפור בנזק כספי קל.

לי גם יש רכב שהוא "לא הגיוני", ועולה לי הרבה כסף.

אבל כשאני נוהג בו זה כ"כ שווה כל שקל!!!

פורסם

ואם כבר אתה מחליף תקנה כבר את הדור השני ולא הראשון.

מ97 והלאה..

גם יותר חזק .

וגם מומנט יותר גבוהה ב1600 מה1300 של הדור הראשון.

וגם מנוע יותר אמין.

פורסם
Liran xsi,

תודה עוד פעם :]

 

gsi16v,

הלוואי !!

 

אייל,

ביעסת אותי עכשיו :[

תגובה כמעט מנוגדת ממה שאמר לירן ..

 

מצטער שביאסתי אותך, אבל לא כולם יכולים לחשוב אותו דבר.

 

אם היו לי היום 30 אלף ש"ח לרכב, הייתי קונה פולו 16V שנת 99-00 (אין לי מושג מה המחירונים, אבל כשמכרתי את ה97 שלי לפני שנה וחצי , המחירון שלה היה 27)

 

ואני לא אכנס לויכוח מי יותר טוב, כי הויכוח הזה עניין אותי כשהיתה לי פולו 16V ,והיום אני כבר דיי רחוק מזה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני לא יודע לכמה אנשים פה יצא לנהוג גם על ראלי וגם על E240,אבל בתור אחד שבילה לא מעט עם שתיהן,אני אתן כמה נקודות:

 

1.מבחינת פאן של נהיגה מהירה,הראלי תיהיה הרבה יותר מהנה,נקודה.

הראלי תרגיש כמעט בכל נקודה בסקאלה יותר מהירה ועם יותר זמינות כוח,המרצדס מרגישה מאוד כבדה,והיא לא רק מרגישה כך, היא באמת כזאת,האצות מהמקום לא אטרקציה בכלל,ולמעט האצת ביניים 80-120 קמ"ש שהיא יחסית בסדר,מעל 130 קמ"ש הרכב מאיץ אמנם בצורה לינארית יחסית,אבל באיטיות.

מעל 160-170 קמ"ש מרגישים שהמרצדס יכולה לתת קצת יותר מהראלי,אבל עד למהירויות האלה,המנוע של המרצדס מרגיש דיי עייף,כנראה באשמת תיבת ההילוכים המסרסת.

מה שמביא אותי בשאלה נרגשת לפותח השרשור- איך אתה מגיע למצבים של חוסר אחיזה בזנב ?......הרכב מאוד כבד ומאוד מסורס מבחינת כוח........אולי יש לך ESP ואתה אפילו לא יודע (אל תפגע כמובן...).

אצלי ברכב גם לאחר שניתקתי את ה-ESP לא היה פשוט להוציא את הזנב החוצה.......וזה לא שלא ניסיתי...

אני יכול להגיד לך שבב.מ.וו 330 היה הרבה יותר קל להוציא את הזנב,למען האמת ממש לא היה צריך להתאמץ,הספיקה נגיעה קלה בגז תוך כדי סיבוב ההגה כדי לעשות קצת דונאטס.......כמובן עם ESP מנותק.

 

2.מבחינת אחיזה אין מה להרחיב במילים,אונייה לעומת קרטינג,ה-106 הקטנה לוקחת בגדול,גם מבחינת התקשורת בין הרכב לנהג.

 

3.צריכת דלק- באופן מפתיע המרצדס לא זללנית כמו שחושבים,אחרי הכל בשיוטים מהירים היא תמיד תיהיה בסל"ד נמוך יותר מזה של הראלי,ומרגישים את זה בכיס,היא לא "נוראית" מבחינת דלק.

 

4.מבחינת תחזוקה,תלוי על איזה אקזמפלר תיפול,ואני מתכוון ל-2 הרכבים. קח בחשבון שאם תיפול על אקזמפלר לא שמור, הנפילה בפז'ו תיהיה פחות קשה.

 

5.מבחינת נוחות\פאר\איכות הרכבה\בידוד רעשים\סטייל של מאפיונר (לייט)- המרצדס כמובן לוקחת.

 

 

יש לך את כל המידע,ההחלטה בידך.

 

בהצלחה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

קודם כל, עידן תודה רבה על התשובה המפורטת, באמת לא ציפיתי שמישהו פה נהג גם על E240 וגם על ראלי :)

בקשר לאיך "הצלחתי" להוציא את הזנב, אז לא הייתי מתאמץ הרבה, וכמו שאמרת על ה E30, מספיק היה האצה קטנה באמצע הסיבוב כדי שהנורית שמראה שהרכב התחיל להחליק תהבהב והזנב יתחיל להשתעשע. פשוט מפחיד :\

ואולי יש לי ESP ברכב והוא מנותק ואני לא יודע על כך ( ! )

 

לu.s.a, תודה על העצה, זה מה שאני מתכוון לעשות.

 

ולאייל, אשמח (מאוד) אם תפרט למה לדעתך כדי לי ללכות לכיוון הפולו 16V במקום הראלי, ובמה, לדעתך, היא טובה יותר.

 

 

תודה רבה לכולם :]

פורסם

התכוונת שאולי יש לך ESP ואתה לא יודע איך לנתק אותו............ואני אומר לך שבוודאות יש לך,זה היה אביזר בטיחות סטנדרטי ברכבי מרצדס בשנים האלה.

 

לגבי הפולו 16V,היא עדיפה על הראלי מבחינת איכות (הרכבה וחומרים,גימור פנימי),לדעתי גם האמינות שלה תיהיה מעט טובה יותר, אם כי שוב,מדובר ברכב ה"קונצרן",כך שלרוב טיפול בתקלות ברכב יהיה יקר יותר מאשר בצרפתייה.

 

לגבי יתר הדברים ששאלת:

 

האצות- לא תרגיש הבדל גדול בין הפולו ל-106,שתיהן ירגישו די זריזות.

 

אחיזה והתנהגות- גם במקרה זה ידה של ה-106 תיהיה על העליונה,מה גם שיהיה לך קשה למצוא רכב בארץ עם שילדה והגה יותר מתקשרים מאלה שב-106 (אין מה לעשות,זו נקודת ההצטיינות של הצרפתייה).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

דעה שלי :

שמע יש לאבא שלי 540I ידנית , והיו לי הרבה מכוניות ספורט ,

אבל מבחינת ביצועים ואחיזת כביש וריגוש , אין על הראלי , יש לה כל מה שאוטו ספורט צריך..

נסעתי בכמה ויש לי אחת, תחפש אחת בלי תאונות שלדה זה משמעותי בראלי, ואתה תהנה פלאים .

בהצלחה !

לא החזק או החכם שורד , אלה זה שיודע להתאים את עצמו לסביבתו .

×
×
  • תוכן חדש...