Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נכשלת בטסט בבדיקת זיהום-אויר ברכב ממודל 95 ומעלה? כל המידע כאן.[לרשום את ערכי הבדיקה]


איציק נ.
שימו לב! השרשור הזה בן 3047 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שלום לכולם

 

שבוע שעבר ניגשתי לטסט ונכשלתי בבדיקת זיהום האויר.

חיפשתי בפורום אך לא ממש הצלחתי להבין מה עליי לעשות.

ובכן הרכב הוא מודל 95 1.6 הזרקה, בדיקת למבדה 1.07 ובדיקת CO 0.36 כאשר מקסימום

מותר 0.3

 

הבדיקה שכשלה היא בסל"ד גבוה, כאשר בסל"ד נמוך התוצאה תקינה.

פרטים נוספים:

החלפתי לרכב מנוע לפני שנה (מנוע מיובא)

צריכת דלק של 1 ל- 10

האוטו אוכל שמן (יש סימני נזילות)

 

כיצד עליי לפעול לפני שאני מגיע למוסך והוא יתחיל לפרפר אותי :shock:

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הודעתך מוזגה אל השרשור הרלוונטי בנושא, קרא אותו היטב.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם

 

שבוע שעבר ניגשתי לטסט ונכשלתי בבדיקת זיהום האויר.

חיפשתי בפורום אך לא ממש הצלחתי להבין מה עליי לעשות.

ובכן הרכב הוא מודל 95 1.6 הזרקה, בדיקת למבדה 1.07 ובדיקת CO 0.36 כאשר מקסימום

מותר 0.3

 

האוטו אוכל שמן (יש סימני נזילות)

יש הבדל בין אוטו ש"אוכל" (צורך) שמן לבין נזילות, יש לוודא מה הבעיה בדיוק.

 

כיצד עליי לפעול לפני שאני מגיע למוסך והוא יתחיל לפרפר אותי :shock:

 

תודה

אם האוטו אינו צורך שמן ואין סימני עשן כחלחל בכלל, יש לבדוק חור (אפילו קטן מאוד) באגזוז ואם יש אז לסתום אותו, יש לוודא שאין דליפות (גניבת) אוויר בסעפת היניקה,ואם יש , אז לתקנם, לאחר 2 הבדיקות ו/או הטיפולים האלה,

וכשלב שני לפני שניגשים לטסט, להוסיף 44K למיכל דלק מלא, לבצע נסיעה של 200 קמ' לערך (רצוי לבצע נסיעות ומידי פעם בטורים (סיבובי מנוע ) גבוהים, ולגשת שוב לטסט.

אם לא יעבור, יש להמשיך בהתאם . סיכוי טוב שיעבור, אם אין צריכת שמן.

או,

אולי בעצם עדיף לגשת לאיש מקצוע מומחה בתחום איתור תקלות של זיהום אוויר,

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דני , תודה על התגובה.

 

במהלך עיונים בשירשור הבחנתי בהמלצות על חימום של הרכב לפני הטסט.

כאשר אני נבדקתי הרכב היה בטמפ' 85 מעלות.

האם כדאי לי לנסות שוב תוך חימום וקריעה של האוטו בדרך לטסט (כמובן שלאתר חורים במערכת הפליטה לפני ולהיזהר בכביש:-D )

 

ואם אתה ממליץ על גישה זו האם להשתמש בתוסף ??

 

מצ"ב דו"ח הפסילה שלי.

 

תודה

IMG_2157.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

(1)יש לך בוודאות חור במע' הפליטה(למדה - 1.07).

(2)תקן זאת וגש לבדיקה נוספת עם ממיר חם(נסיעה מאומצת).

 

*סל"ד הסרק אינו הגיוני בבדיקה שלך(1826) - גבוה מאד, אם הוא אכן כזה, יש לתקנו גם כן.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם אני יכול לחזור לבדיקה נוספת מבלי שמוסך יחתום על תקינות זיהום האויר??

 

כך אמר לי המוסכניק שביקרתי אצלו .

אני מאמין שהוא משקר , ברגע שהוא ראה את הטופס הוא אמר לי שזה יעלה יקר!!!

החל מ250 ש"ח ועד 2500 ש"ח.

 

האם הוא רוצה לקרוע לי את הכיס ואולי יותר??:shock:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין צורך בחתימה ו/או אישור מאת המוסך על התיקון.

 

מדוע הלכת למוסך?

בעייתך שייכת למתקיני/מתקני מע' פליטה, גש למכון לאגזוזים הקרוב לביתך/עבודתך לאיתור ותיקון בהתאם.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף להמלצתו של kompy

בנוסף אני מציע להכניס פחית של 44K למיכל דלק מלא, ולנסוע עם הרכב (רצוי בטורים-סיבובי מנוע) גבוהים (לא יותר מידי- לא להרוס את המנוע) כ- 100-200 קמ' , זאת עקב הCO שחורג במעט מהתקן.

אפשרות שנייה הינה לסדר את האגזוז כפי שרשם kompy , ולגשת לטסט חוזר עם מנוע חם מאוד (כך גם האגזוז) לאחר נסיעה מאומצת (לא צריך מהר, צריך טורים גבוהים) , אך אל מול עלות פחית 44K של בי ג'י (כ 100 שח) והיתרונות שבהוספתה , אני מציע לך, להוסיפה, כאמור , למיכל דלק מלא, ולפעול כפי שרשמתי לעי"ל.

בברכה

בהצלחה

(תעדכן)

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם היום ניגשתי לטסט וניכשלתי

co-8.256

hc-354

lambda-0.782

co2-7.75

o2-1.09

 

מדובר בפז'ו 605 טורבו שנת 95 יש ממיר

 

יש למישהו רעיון מה יכולה להיות הבעיה

 

תודה מראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם היום ניגשתי לטסט וניכשלתי

...

 

מדובר בפז'ו 605 טורבו שנת 95 יש ממיר

 

באיזה סל"ד ביצעו את הבדיקה?

במנוע מוגדש יש לכך חשיבות גדולה.

מעבר לכך:

התערובת שלך עשירה מאד!

והשריפה לקוייה, יכול להיות בגלל פלאגים ויכול להיות רק בגלל התערובת

דבר ראשון - טיפול : פלאגים פילטר אוויר וכו

דבר שני כיוון תערובת

וההמשך בהמשך...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3047 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...