Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נכשלת בטסט בבדיקת זיהום-אויר ברכב ממודל 95 ומעלה? כל המידע כאן.[לרשום את ערכי הבדיקה]


איציק נ.
שימו לב! השרשור הזה בן 3038 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אין קשר בין הגפ"מ לבין בד' זיהום האויר לבנזין.

 

בבואך לטסט הנך מתבקש לעבור לתפעול בנזין והבדיקה מתבצעת כמו לכל רכב אחר המונע ע"י בנזין, לגפ"מ אין אין קשר ואין השפעה בבדיקה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חג שמח לכולם

 

ברצוני לדעת כמה דברים על הממיר הקטליטי

1.עקרון הפעולה של הממיר?

2.ממה מורכב הממיר(אם אפשר סרטוט חתך שלו)?

3.מאיזה חומרים הוא בנוי?

4.מה מיוחד בחומר הקרמי שבו?

1.עקרון הפעולה הוא הפחתת מזהמים וחמצון:

מזהם CO מתחמצן והופך ל CO2 לאחר הפחתתו

הידרוקרבון מתחמצן והופך לCO2 +מים

NOX מופרד למקורותיו

2. דוד המכיל בתוכו רשת קרמית המצופה במתכת (נדמה לי פלטיניום)

 

המטרה הסופית היא הפחתה של שלושת המזהמים המצויינים בסעיף 1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין קשר בין הגפ"מ לבין בד' זיהום האויר לבנזין.

 

בבואך לטסט הנך מתבקש לעבור לתפעול בנזין והבדיקה מתבצעת כמו לכל רכב אחר המונע ע"י בנזין, לגפ"מ אין אין קשר ואין השפעה בבדיקה.

שלום רב,

ביצעתי טסט החודש (אוקטובר) וביצעתי טסט לפני שנה

בשני המקרים לא ביקשו ממני לעבור למצב של בנזין,

יתר על כן, לפני שנה שאלתי את הבוחן והוא אמר לי שלא צריך לעבור למצב של בנזין.

אז ייתכן שהם פשוט לא מאופסים על עצמם (זה הטסט בסגולה פ"ת)

אבל בכל מקרה תוצאות הבדיקה כאשר זהו גפ"מ הן מעולות.

 

נקודה אחרת, בכל מקרה ברכב גפ"מ המנוע עובד "נקי" יותר בגלל שיש בו פחות זיהום נצבר (אין פיח משריפה לקויה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם.

 

לרכבי צפוי טסט בעוד כ- 3 שבועות.

 

על מנת למנוע עצבים מיותרים במהלך הבדיקה עצמה, ברצוני לבדוק את הרכב ולהכינו מבעוד מועד לקראת הבדיקה.

 

לא הצלחתי להבין כאן למי עליי לפנות במידה ואני מאיזור המרכז / השרון על מנת להכין כראוי את רכבי לפני הבדיקה.

 

תודה לכל העוזרים.

 

רזי.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

 

שבוע שעבר הרכבתי ממיר קטליטי חדש אחרי שהקודם פשוט התפרק, ולמרות זאת נכשלתי בבדיקת

זיהום אוויר (1.06% בסרק שמותר 0.5% ו 0.71% בסל"ד גבוה שמותר 0.3%), החיישן למבדה נמצא תקין (0.9 ) , והואוטו עבר טיפול (פלאגים, פילטרים, שמן) לפני 7K קילומטר.

 

האוטו איביזה 97 ידנית 1600 בנזין.

 

יש למישהו איזה השערה מה עוד יכול לגרום לבעיה ?

 

בתודה, זיו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגעתי אחרי נסיעה של חצי שעה בערך בתוך העיר, החום היה בנקודה האופטימלית (קצת לפני החצי).

 

וגם כן ניסיתי את השיטה עם הטורים, זה לא עזר.

 

בתודה, זיו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגעתי אחרי נסיעה של חצי שעה בערך בתוך העיר, החום היה בנקודה האופטימלית (קצת לפני החצי).

 

וגם כן ניסיתי את השיטה עם הטורים, זה לא עזר.

 

בתודה, זיו.

נו-- אין ברירה, יש לאתר את התקלה, ויש תקלה.

אנא רשום, מה היתה תוצאת הלמבדה המדוייקת בסיבובים הגבוהים . זהו נתון מהותי. 0.9 ועוד שתי ספרות אחרי ה0.9 . כלומר 0.9XY

 

?מהו X מהו Y

לא אתפלא לחיישן טמפ' מחד או ממיר מאידך (בכל אופן אני לא יודע מה התקינו לך בתור ממיר, ויתכן שהתקינו ממיר תקין) נתון הלמבדה המדוייק ישפוך אור לכיוון מתבקש.

השלם את הפרטים החסרים.

בברכה דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על מנת למנוע עצבים מיותרים במהלך הבדיקה עצמה, ברצוני לבדוק את הרכב ולהכינו מבעוד מועד לקראת הבדיקה............................................................

....................................................................................

רזי.

יש לוודא שברכב קיים ממיר, בעבר נהגו לעיתים ברכבי הטורבו האלה להוציאו, אף אחד לא התעקש בבדיקות הטסט לקיומו.

יש לוודא שלא בוצעו שינויים בצ'יפ למנוע, ואם כן, שהוא מתפקד כנדרש מבחינת בדיקת זיהום האוויר בסל"ד (ים) הנבדקים.

 

בגדול, על פי שידוע לי, לערך של 93% מהרכבים שניגשים לטסט , עוברים את עניין הזיהום אוויר בבדיקה הראשונה.

אם אתה מזדמן לחיפה, אתה מוזמן אלי, רזי , זוהי בדיקה של כמה דקות קצרות.

אם לא, רצוי לבדוק במקום כלשהו, למרות שניתן לגשת לטסט ומקסימום...

בכל אופן , וודא פילטר אוויר במצב חדש, אני , הייתי דואג לנסוע על 44K לפחות 200 קמ' לפני הגישה לטסט, ולהגיע עם מנוע חם (כדי שהממיר יהיה חם..) שפעל לפחות 1/2 שעה ורצוי בתנאים קצת "קשים".. (לא להרוס את המנוע!)

 

אם תהיה חס וחלילה בעיה, נעזור לך, אל תדאג יותר מידי. הרכב הזה על ניהול המנוע שלו והחיישנים מוכר לנו היטב ויותר מכך.

בברכה ובהצלחה,

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נגשתי לטסט 3 פעמים ונכשלתי בכולן על פליטת גזים. להלן התוצאות:

פעם 1 סל"ד CO למדא חום מנוע

בסרק 1104 0.52

בסל"ד גבוה 2544 0.4 1.08 88

 

פעם 2

 

בסרק 866 0.28

בסל"ד גבוה 2496 0.38 1.07 90

 

פעם 3

בסרק 776 0.43

בסל"ד גבוה 24444 0.5 1.02 85

 

מדובר ברכב רנו אקספרס שנת 96 . לאחר הפעם השניה תוקנו כל הדליפות באגזוז.

לפני הפעם הראשונה לא עשיתי כלום . לפני הפעם השניה שמתי תוסף (פעמיים) לפני הפעם השלישית נסעתי נסיעה ארוכה והשתדלתי להגיע עם מנוע חם לבדיקה. שום דבר לא עזר . מישהו יודע מה עושים? מישהו מכיר מוסך טוב שיכול לטפל בזה באיזור המרכז? תודה רבה רבה מראש אני זקוק לכל סיוע שאוכל לקבל כי אני לא מבין בזה כלום וכנראה גם המוסך שלי לא. הוא רוצה לעבוד בשיטת ניסוי ותעיה ולהחליף חלקים עד שיצא בסדר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עפ הנתונים, בכל הבדיקות נתוני הCO היו גבוהים מהמותר אם כי לא באופן חריג של מאות אחוזים.

 

בשתי הבדיקות הראשונות רואים בבירור דליפות אגזוז.

בבדיקה השנייה אכן טובה יותר ,אים כי לא בתקן, ולא מספיק טובה יותר, אך רואים השפעה קלה וממש לא מספיקה של התוסף, אך קיים.

בבדיקה השלישית למבדה בתקן, למרות ש1.02 קצת גבוה, (תערובת ענייה/דליפת אוויר) אבל בסדר.

עפ הנתונים, נראה שיש להחליף ממיר ולעבור טסט. בכל אופן ממומלץ לבצע סריקה לחיישני הרכב ולוודא זמן הזרקה תקין (ונראה שימצא תקין).

 

בהצלחה ובברכה

דני זומרשטיין.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

 

אני צריך את עזרתכם. יש לי פורד פיאסטה שנת 96. ניגשתי לטסט ונכשלתי כבר פעמיים על פליטת גזים.

התוצאות של הבדיקות:

 

בדיקה 1:

 

 

 

 

מצב סל"ד CO למבדה חום מנוע

 

 

סרק 780 0.33

סל"ד גבוה 2480 0.36 1.02 131.9

 

 

בדיקה 2:

מצב סל"ד CO למבדה חום מנוע

סרק 958 0.22

סל"ד גבוה 2514 0.47 1.03 101.5

 

 

 

לפני הטסט הראשון (לפני שבוע) הוספתי 44K למיכל דלק חצי מלא. ולפני הטסט השני (שעשיתי היום), אחרי תדלוק, הוספתי עוד חומר Liqui Moly (הכל בהמלצת המכונאי שאצלו אני מטפל ברכב). נסעתי 3 ימים בין שני הטסטים. מאוחר יותר, בחיפוש בפורום הבנתי ש-44K גורם ליותר נזק מאשר תועלת לרכב עם קרבורטור.

בטסט השני הייתה קצת בעיה עם סיבובי המנוע (הם היו גבוהים מדי בסרק), לאחר מספר ניסיונות של כיבוי/התנעה של הרכב, הבודק הצליח להגיע למספרים נורמליים. בנוסף לכך בטסט השני בוצעו 2 בדיקות. כאשר בבדיקה הראשונה הנתונים של CO בסל"ד גבוה היו הרבה יותר טובים - 0.33 (את שאר הנתונים אני לא זוכר). לא ברורה לי הסטייה הגדולה כל כך בין שתי הבדיקות.

חשוב לציין שהרכב שמור ועבר רק 95,000 ק"מ. ועד עכשיו, טפו, טפו, טפו, לא היו לי איתו בעיות רציניות.

מה אתם ממליצים לעשות? האם יש למישהו מושג מה הגורם לבעיה? כך לפחות אוכל לפנות למוסך המתאים. איך אני יכול למנוע את הבעיות שעלול לגרום ה-44K?

 

תודה מראש על העזרה,

דני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתוני הלמבדה הינם 1.000 במצב תקין ומושלם.

 

אין נתון של 1.02 ונתון של 1.03 כפי שציינת, או ליתר דיוק הם אמורים להופיע כשלוש ספרות אחרי הנקודה ולא רק שתיים.

אנא רשום את שלושת הספרות שאחרי הנקודה, בשתי הבדיקות, רק אז אוכל להביע את דעתי המקצועית.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3038 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...