Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נכשלת בטסט בבדיקת זיהום-אויר ברכב ממודל 95 ומעלה? כל המידע כאן.[לרשום את ערכי הבדיקה]


איציק נ.
שימו לב! השרשור הזה בן 2983 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מוסך מומלץ בפורום(לא זול אך פייר ופותר תקלות במקצועיות) הנו אורי מלמד, רח' יפו 100.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שם גולד לייבל או K- 44 על חצי מיכל ליפני הטסט סע בטורים גבוהים שים הילוך D 3 אוD-2 עם יש לך אז כשהמנוע חם חם כנס לטסט כשאומרים לך בבדיקה לילחוץ גז על 3000 255-סל"ד תנסה כמה שפחות כמו כן עדיף שתילך ליפני שהם סוגרים אז הם לחוצים ולא בודקים בקפידה לי זה עזר מאוד עם הקוואליר שהיה לי בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שם גולד לייבל או K- 44 על חצי מיכל ליפני הטסט סע בטורים גבוהים שים הילוך D 3 אוD-2 עם יש לך אז כשהמנוע חם חם כנס לטסט כשאומרים לך בבדיקה לילחוץ גז על 3000 255-סל"ד תנסה כמה שפחות כמו כן עדיף שתילך ליפני שהם סוגרים אז הם לחוצים ולא בודקים בקפידה לי זה עזר מאוד עם הקוואליר שהיה לי בהצלחה

 

אתה קורא מה שהבחור כתב?

הבעיה קיימת בסרק בלבד. ראה את הערכים בתמונה (כמו גם בתיאור המקרה).

הוא גם ציין שהוא ניסה שני תוספים שונים, עם השפעה זניחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ממש מבין מה זה נקרא מעשן אבל הרמת זיהום אוויר שלו גבוהה. וצריכת השמן רגילה

 

מעשן הכוונה האם במהלך נסיעה או בעמידה שהרכב מונע יוצא עשן לבן מהאגזוז?

והאם יוצא לך להוסיף הרבה שמן מנוע?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בטח שיהיה מלא פיח שחור, יש לך CO גבוה מאוד מאוד בסרק.

לא נדלקת לך נורת מנוע? דבר ראשון צריך לקרוא תקלות. ה-CO הגבוה הזה גם יהרוג לך את הממיר הקטליטי בסופו של דבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

שלום,

מדי שנה אני מבקר במכון הרישוי.

יש לי מספר שאלות הנוגעות לבדיקת הזיהום, והפעם, לשם שינוי, מן הגבול התחתון של תוצאות הזיהום:

1. האם ייתכן שערך ה-CO בסל"ד נמוך שווה לאפס בדיוק, ללא ספרות לאחר הנקודה העשרונית (במספר - 0)?

2. האם ייתכן שערך ה-CO בסל"ד גבוה שווה לאפס כנ"ל (במספר - 0)?

3. במידה שהתשובות לשאלות 1 ו-2 חיוביות, האם הערכים יכולים להיות אפס באותה בדיקת רישוי?

4. מה תפקיד התקע שהבוחן מבקש מהנהג להכניס לשקע המצית?

5. כיצד נמדד הסל"ד בזמן בדיקת הזיהום?

6. איך מודדים את חום המנוע בזמן בדיקת הזיהום, והאם יש להרים את מכסה המנוע לצורך זה?

בברכה ובתודה לעונים, נבו.

עריכה אחרונה על ידי Etsev Nevo
הבהרה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1-2-3: כן.

4-5: המרת מתח לסל"ד.

6: שתי אפשרויות: 1. קרן לייזר(המקובל ביותר בארץ), יש לכוונה אל צינור המים העליון(בית תרמוסטט) 2. חיישן המוחדר אל צינור מדיד השמן. בשני המקרים יש להרים מכסה מנוע(העצלנים יקחו קריאת חום מנורה ראשית או כל מקור חום אחר).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

שלום לכולם

יש לי סזוקי בלנו 99 ידנית,

נכשלתי על זיהום אויר ועוד כמה דברים קטנים שאפשר לסדר.

אשמח לדעת מה אפשר לעשות עם הנתונים הנל.

אציין שבבדיקה הבוחן הרים טורים ל4000/5000 למשך חצי דקה לפחות.

יש לי בעיה של co וחום מנוע לקוי,

אשמח אם למישהו יש רעיון איך לעשות את זה בקלות.

שמתי תוסף גולד לייבל על רבע טנק, ויש לי נסיעה של 150 קמ, איך כדאי להשתמש

ביום ראשון אני מנסה לעבור שוב.

תודה לכולם.

צילום של טופס הבדיקה:

uploadfromtaptalk1451027559455.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

ניגשתי לטסט עם הטרנטולה, הבוחנים הסתכלו עלי כמו שחבורת זאבים מסתכלת על כבשה שנפרדה מהעדר והכשילו אותי על כמה דברים אבל הכי רציני בדיקת הזיהום, הרכב רנו מגאן קופה 1600 מודל 97, אני מצרף את הבדיקה, דווקא התכוננתי לבחינה והחלפתי ממיר, כי הקודם נראה כסתום, הממיר ששמתי הוא ממיר חלופי אוניברסלי, יכול להיות שזה מה שדופק את העסק ?

IMG_20160222_195905.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2983 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...