Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נכשלת בטסט בבדיקת זיהום-אויר ברכב ממודל 95 ומעלה? כל המידע כאן.[לרשום את ערכי הבדיקה]


איציק נ.
שימו לב! השרשור הזה בן 2993 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

פול גז, הכוונה לא להשתגע, גם שליש מהלך דוושה בסרק נותן חימום משמעותי

...

 

 

אתה גם שואל, גם עונה, גם נותן פרשנות משלך..

 

אז מדוע את שואל?

 

דברי מנוסחים באופן מאוד ברור ואין ליתן להם פרשנות.

 

.....אם ליסוע בעיר ומחוץ לעיר זה מזיק למנוע... אז... לנסות אופניים

לגבי השמש... חם, אז אפשר להפעיל מזגן

 

...

 

ההתנהלות כאן מאוד מקצועית, נקודתית, ולא "צ'אטית". יש שההתנהלות תשאר ברוח זו.

 

 

בברכה

דני.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חודש מאוחר יותר...

נכשלתי בבדיקה מזהמים בCO .

 

נכשלתי על בדיקת למבדה CO מקסימום 0.3 מדוד 00.44 נרשם לקוי

 

להבנתי כשאני קורא כעת בעיון 00.44 זה הרבה פחות מ0.3 וזה פחות מ0.1 נראה לי שהבודק התבלבל וסבר שזה 0.44

האם אני צודק?

 

 

יש לי טויטה סטרלט אני מצין על פי כללי הפרורום כמדומני הגם שזה לא רלבנטי לעצם הענין.

אודה למגיבים האם הצדק אתי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

זה לא משנה כמה אפסים יש לפני הנקודה.

יכול להיות שזו טעות בהקלדה אבל אם המכונה מוציאה את התדפיס אוטומטית אז זה לא.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאר הפרמטרים:

 

בדיקה בסיבובי סרק דרישות יצרן 500-1200 מדוד 897 תקין

CO VOL מקסימום דרישות יצרן 0.5% מדוד 00.47 תקין

 

סעיפי בדיקה בסל"ד גבוה

משך בדיקה 30 שניות דרישות יצרן 2300-3000 מדוד 2308 תקין

בדיקת למבדה דרישות יצרן 0.970-1030 מדוד 0.980 תקין

CO VOL מקסימום 0.3 מדוד 00.44 לקוי

חום מנוע דרישות יצרן מינימום 80 מדוד 108 תקין

 

תודה

להבנתי אם היה רשום 04.44 זה לקוי אבל לא 00.44 שזה פחות מ0.1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתייחס רק לעניין החשבוני: 0.44=00.44=000000000000.44

כל עוד מה שלפני הנקודה זה רק אפסים, אז זה אפס. כנראה ברירת מחדל של מערכת מיושנת להציג שתי ספרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

תלוי באם הנתונים מוקלדים ידנית או לא.

אם הנתונים נכונים אז צריך לבדוק את הרכב.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחר אגש שוב לטסט ואחמם את האוטו ואקרע אותו נראה מה יהיו התוצאות.

 

האם יש מגבלה על מספר הטסטים או שניתן להגיע כל יום לטסט כדי להגביר את סיכויי ההצלחה?

 

עברתי על ההודעות בפורום ואני מבין שיכולות להיות סיבות רבות לתקלה והוצאה כספית לא מבוטלת שספק אם כדאי לי לתקן את הרכב

 

מכל מקום היכן מתחילים לבדוק את מהות התיקון האוטו נסע 180000 ק"מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העושה שימש בעצותי, עושה זאת על אחריותו בלבד - ראו הערה בתחתית תגובתי*

 

וכעת תגובתי:

 

אני לא "אוהב" את התוצאה של הלמבדה 0.980 למרות שהיא בתקן. מבחינתי תוצאת למבדה פחות מ 0.990 היא בעייתית לבדיקה ולתוצאה ראויה, הגם שתוצאת למבדה נמוכה מ 0.990 אינה מצביעה על תקלה.

 

בכל אופן אכן להתחיל בשלב א' וכפי שאתה מתאר ולפני שאתה מתחיל במה שאתה מתכנן לעשות ,שים BG K44 .

 

בהגיעך לבדיקה חוזרת, וודא מנוע חם, וודא שהרכב עבר נסועה שהביאה את מע' הפליטה לחום מקסימלי {הכוונה לא לנסוע מהבית או מהעבודה כ 5דקות לטסט או אז מע' הפליטה עדין לא חמה דייה] אלא נסיעה ארוכה יותר.

 

רצוי לא לכבות מנוע לפני הבדיקה. אבל שמישהו ישאר ברכב וישמור עליו שלא יגנב.

 

שנייה שתיים לפני בדיקת המזהמים תן כמה לחיצות גז חזקות. בתנאי שמצב המנוע מצויין.

 

* לעושים כמוסבר כאן להלן התראה טרם ביצוע:

בכל הקשור ל "לחיצות גז חזקות" . יש שיהיו מוגבלות ושלא יחרגו לתוך הסל"ד הגבוה מאוד או הקיצוני או כזה שעלול לגרום לנזק למנוע.

אינני אחראי על נזקים שעלולים להגרם באם תפעלו ע"פ שתיארתי לעי"ל. הכל על אחריות הפועלים לפי עיצה זו.

 

בהצלחה.

 

חזור לדווח.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השואת טופס תעודה לענין זיהום אויר מלמדת שהשנה הוספו מספר פרמטרים בטופס:

 

משך בדיקה בסל"ד גבוה ב30 שניות לא מופיע אצלי בטופס משנה שעברה

 

ובדיקת בסבובי סרק דרישות יצרן 500-1200 מדוד 897 לא הופיע שנה שעברה .

בטופס שנה שעברה היו בסרק רק CO מקסימום ומינימום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למגיבים בענין 00.44 אומר כך איני בטוח שהצדק אתכם התעמקתי בטופס על גבי הטופס שמות בוחנים שונים

הבוחן שבדק את הגז בדק גם זהות הבעלים שזה אני ורשם ליקוי למרות שאין כל ליקוי ואני הבעלים המקורי ובכל שגה .יתכן אפוא שגם ה00.44 זו טעות . שכן התוצאה בטסט הקודם היא בת ארבע ספרות במכון שאני בודק, כשהנקודה לאחר הספרה הראשונה. מכ מקום אבדוק זאת במכון קודם הגעה לטסט נוסף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2993 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...