Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 782 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

2019 זה הדגם הקודם או שאני טועה?
בהנחה וכן מקווה שתהנה מהרכב, אבל לטעמי המחיר לא אטרקטיבי ופוטנציאל מאוד גבוה לאמינות נמוכה מכיוון המנוע.

פורסם
לפני שעתיים, שחר 1 כתב:

החיסרון העיקרי של הפיג'ו הזו זה המנוע הבעייתי שלה.

אם אתה רוצה שהוא לא יעשה בעיות, תחליף רצועת טיימינג כמה שיותר מהר (אלא אם יש החלפה בהיסטוריה של הרכב), ותעשה לו טיפול כל 10 אלף או שנה, בשמן שעומד בתקן שצריך.

בנוסף, החלפת רצועת טיימינג צריכה להתבצע כל 4 שנים או 60 אלף קילומטר, ולא לפי הוראות יצרן.

 

יש על המנוע הזה שרשור ארוך בפורום...

https://carsforum.co.il/topic/651105-מנוע-psa-12-puretech-השרשור-המרוכז-לגבי-עניין-האמינות-של-רצועת-התזמון-הטבולה-בשמן/

אחלה שרשור. 
בטיפולים הקודמים, כולל זה שנעשה ממש לפני המכירה, לא הוחלפה הרצועה אבל ראיתי שהשתמשו בשמן המתאים.
הבנתי מהשרשור שלא בודקים את הרצועה בכל טיפול אז באחד הבא אבקש במיוחד.
 

 

Just now, bv12 כתב:

2019 זה הדגם הקודם או שאני טועה?
בהנחה וכן מקווה שתהנה מהרכב, אבל לטעמי המחיר לא אטרקטיבי ופוטנציאל מאוד גבוה לאמינות נמוכה מכיוון המנוע.

טוב אני קניתי בלחץ זמן אבל מה לדעתך היה נחשב עסקה טובה?

פורסם (נערך)
לפני 18 דקות, ExeAction כתב:

אחלה שרשור. 
בטיפולים הקודמים, כולל זה שנעשה ממש לפני המכירה, לא הוחלפה הרצועה אבל ראיתי שהשתמשו בשמן המתאים.
הבנתי מהשרשור שלא בודקים את הרצועה בכל טיפול אז באחד הבא אבקש במיוחד.
 

 

 


מומלץ בהחלט.

עריכה אחרונה על ידי Gauss
פורסם
לפני 5 שעות, ExeAction כתב:

אחלה שרשור. 
בטיפולים הקודמים, כולל זה שנעשה ממש לפני המכירה, לא הוחלפה הרצועה אבל ראיתי שהשתמשו בשמן המתאים.
הבנתי מהשרשור שלא בודקים את הרצועה בכל טיפול אז באחד הבא אבקש במיוחד.
 

 

טוב אני קניתי בלחץ זמן אבל מה לדעתך היה נחשב עסקה טובה?

 

ממה שאני זוכר הרכבים במודלים האלה נמכרו במחיר נמוך משמעותית,אבל אני כבר שנה וחצי לא בארץ וזה לא באמת משנה,העיקר שתהיה מרוצה ושהרכב יציג אמינות סבירה בתקופת הבעלות שלך.

המלצה חמה לחפש בפורום ולטפל ברכב במוסך מתמחה גם אם זה מצריך נסיעה.

 

פורסם
לפני 21 שעות, ExeAction כתב:

בטיפולים הקודמים, כולל זה שנעשה ממש לפני המכירה, לא הוחלפה הרצועה אבל ראיתי שהשתמשו בשמן המתאים.
הבנתי מהשרשור שלא בודקים את הרצועה בכל טיפול אז באחד הבא אבקש במיוחד.

אם לא הוחלפה, אז תחליף. כבר עברו 5 שנים על הרצועה הזו, לא הייתי מסתכן בלהשאיר אותה.

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

×
×
  • תוכן חדש...