Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1142 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי רכב שעלה לכביש ב01.2021, שילמתי את ההאגרה וכתוב לי כי הוא פטור ממבחן שנתי על הרישיון רכב שקיבלתי, האם עליי לעבור מבחן שנתי או שאני אכן פטור?

פורסם
לפני 12 דקות, Niv Ziv כתב:

כתוב לי כי הוא פטור ממבחן שנתי על הרישיון רכב שקיבלתי

 

לפני 12 דקות, Niv Ziv כתב:

האם עליי לעבור מבחן שנתי

 

לא צריך מבחן שנתי אבל  את האגרה היית צריך לשלם ב 01/2023 ולא עכשיו. 

 

בכל מקרה אם כבר שילמת הכל בסדר. 

 

 

פורסם
לפני 17 דקות, Buki כתב:

 

 

לא צריך מבחן שנתי אבל  את האגרה היית צריך לשלם ב 01/2023 ולא עכשיו. 

 

בכל מקרה אם כבר שילמת הכל בסדר. 

 

שלום רב בוקי, תודה רבה על המענה הזריז, אכן האגרה שולמה, אך בבדיקה במערכות של הרישוי כתוב שעדיין עליי לתקף את מבחן הרכב, האם זה פשוט לוקח זמן לעידכון או שבאמת עליי לעשות מבחן שנתי?

פורסם

אם רשום ברישיון "רכב חדש פטור ממבחן שנתי", אז לא צריך מבחן שנתי. 

 

לא יודע למה זה לא התעדכן, בעיקרון אחרי התשלום אמור להתעדכן מיד.

 

 

בכל מקרה, האם אתה מסתכל על הרישיון העדכני  שבתוקף עד 01/2024?

 

 

 

פורסם
לפני שעתיים, Buki כתב:

אם רשום ברישיון "רכב חדש פטור ממבחן שנתי", אז לא צריך מבחן שנתי. 

 

לא יודע למה זה לא התעדכן, בעיקרון אחרי התשלום אמור להתעדכן מיד.

 

 

בכל מקרה, האם אתה מסתכל על הרישיון העדכני  שבתוקף עד 01/2024?

 

 

נכון מאוד, לאחר תשלום האגרה הונפק רישיון חדש ונשלח למייל, אני מדבר על הרישיון הזה.

באתר של משרד הרישוי כתוב שהתוקף עד 03.02.23

פורסם

כפי ש @Buki ציין - כתוב על הרשיון פטור ממבחן שנתי, אזי אין צורך לבצע מבחן תקופתי(טסט).

רכב פרטי(M1), בבעלות פרטית, פטור ממבחן ב-3 שנים ראשונות. את המבחן הבא תצטרך לבצע ב-2024.

תוקף המבחן, באתר משרד התחבורה, יתעדכן בקרוב.

סע והסר כל דאגה.

 

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...