שלום,
מדי שנה אני מבקר במכון הרישוי.
יש לי מספר שאלות הנוגעות לבדיקת הזיהום, והפעם, לשם שינוי, מן הגבול התחתון של תוצאות הזיהום:
1. האם ייתכן שערך ה-CO בסל"ד נמוך שווה לאפס בדיוק, ללא ספרות לאחר הנקודה העשרונית (במספר - 0)?
2. האם ייתכן שערך ה-CO בסל"ד גבוה שווה לאפס כנ"ל (במספר - 0)?
3. במידה שהתשובות לשאלות 1 ו-2 חיוביות, האם הערכים יכולים להיות אפס באותה בדיקת רישוי?
4. מה תפקיד התקע שהבוחן מבקש מהנהג להכניס לשקע המצית?
5. כיצד נמדד הסל"ד בזמן בדיקת הזיהום?
6. איך מודדים את חום המנוע בזמן בדיקת הזיהום, והאם יש להרים את מכסה המנוע לצורך זה?
בברכה ובתודה לעונים, נבו.