Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נכשלת בטסט בבדיקת זיהום-אויר ברכב ממודל 95 ומעלה? כל המידע כאן.[לרשום את ערכי הבדיקה]


איציק נ.
שימו לב! השרשור הזה בן 3016 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה הקטע עם חום מנוע מינימום 80 ! האם מכשילים על זה?

 

אצלי שהמאוורר עובד הוא זורק את החום ל 70 זה אם המקום סגור

מקווה שבעת הבדיקה זה יעומוד על 80+

אם זה יהיה פחות מ 80 אפשר לבקש מהאיש לבדוק שוב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אין לך ממה לדאוג, המכשיר לא מתחיל בדיקה לפני איתור טמפ' מנוע מינימלי כפי שקובע התקן.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי מד סלד מה לעשות?

ראיתי שרשום שצריך לבדוק עם סלד גבוהה גם שיהיה מעל 2 ופחות מ 3

1. האם מבקשים ממני שאני אשעה את זה ללחוץ עד הדוושה בהתאם

או שהבודק עושה את זה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערכים לא יציבים של CO ולמבדה מצביעים, לרוב, על חיישן חמצן עצלן.

יתכן שעניין זה פוספס בבדיקת האיבחון שבוצעה ברכבך.

דניאל ודני שלום

 

האם סדר עדיפות כרגע להחליף חיישן עצלן או יש עוד דברים לפניו ?

 

אני מצרף טבלת הגזים שרשמתי בבדיקה לאחר החלפת ממיר .

רשמתי 3 מצבים , יכול להיות עם סטיות קטנות (הכל מזיכרון ויזואלי)

יכול להיות הנתונים יוכלו לכוון על תקלה כל שהיא.

test results table.png

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי 2 הטבלאות האחרונות, ממש אין טעם לגעת בכלום, במיוחד הנתונים שעליהם מקפידים בטסט.

אם נתוני הCO "משחקים" כפי שציינת ותיארת קודם לכן באחד התכתובות שלך , הרי שכפי שרשם daniel יש לבדוק את תפקודו של חישן החמצן, אם חשוב לך התפקוד הנ"ל יש לחבר מכשיר 4 גזים, ולראות האם החיישן מתפקד רגיל, לחילופין, וללא מכשיר 4 גזים, יש לבדוק בסקופ מעבדתי, 8-11 תנודות ראויות של החיישן בטווח של 10 שניות.

ברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי 2 הטבלאות האחרונות, ממש אין טעם לגעת בכלום, במיוחד הנתונים שעליהם מקפידים בטסט.

 

אם נתוני הCO "משחקים" כפי שציינת ותיארת קודם לכן באחד התכתובות שלך , הרי שכפי שרשם daniel יש לבדוק את תפקודו של חישן החמצן, אם חשוב לך התפקוד הנ"ל יש לחבר מכשיר 4 גזים, ולראות האם החיישן מתפקד רגיל, לחילופין, וללא מכשיר 4 גזים, יש לבדוק בסקופ מעבדתי, 8-11 תנודות ראויות של החיישן בטווח של 10 שניות.

 

ברכה

דני

הי דני,

אני חושב שהזכרתי שהיתי אצל אייל נויימן באשדוד ו הוא בדק רכב במשך יומיים,

בדק חיישן עם סקנר ועם מחשב והפנה להחליף ממיר.

שאלתי האם לא כדאי להחליף חיישן והוא טען שחיישן תקין .

אם זה לא חיישן אין לי כיוון אחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

LESNIC

בשלושת הטבלאות מופיע נתון הHC

הטבלה הראשונה מציינת 200-800

ערך זה מאד מאד גבוה

הערך נמוך יותר בטבלאות הבאות, אך עדיין גבוה מהרצוי

המוזר הוא שהלמבדה ירדה מתחת לערך 1.000

ודווקא במצב זה - כשהתערובת עשירה, הCO נמוך יותר וכן ה HC

הנתון היחידי שהראה התאמה הוא החמצן שאכן ירד

לגבי ממיר- יכול להיות שהוא בסוף חייו - ניתן לראות שיפור מתמיד בCO

אך כמו קודמי ,נראה יותר כי הכיוון הוא חיישן

אך לא הייתי שולל גם דברים בסיסיים כמו פלאגים , חוטי הצתה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. רכב טויוטה סטרלט 1996 מנוע 1392 סמ"ק אוטומטי

 

2. תוצאות בדיקה סל"ד סרק 692 תקין

CO 0.72 לקוי

 

3. סל"ד גבוה

2518 סל"ד תקין

למבדה 0.99 תקין

0.58 CO לקוי

חום מנוע 84 תקין

 

4. שלב ראשון אני שם k44 ואגש לטסט נוסף (התוצאות הללו הם ללא שום טיפול תוסף)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן, ממיר הוא החשוד המיידי.

 

אגב, לקבל תגובה יותר ממוקדת כדאי, כפי שבטח קראת במהלך השרשור, לציין את כל תוצאות ה 4 גזים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבוקר עברתי בהצלחה בפעם השנייה בדיקת גזים פיאט פונטו 95 לאחר ששלחו אותי להחליף ממיר

בראשונה נכשלתיCO 0.52

למדה 1.031

לקחתי המלצות מהאתר לגבי חימום האוטו לפני

שמתי חצי מיכל אוקטן 98 +תוסף גולד לייבל של 90 שח

נסעתי שבוע עם טורים גבוהים

החלפתי פילטר אוויר

והבוקר

CO-0.02

למבדה-1.001

תודה רבה על כל העצות באתר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמתי x44 (שלמתי 110 ש"ח כתבו בפורם זה 70-80 ש"ח ) נסעתי לפני הטסט ת"א בואכה י-ם

הגעתי למכון והפעם התוצאות

 

בסרק co 0.05% [ בקודם 0.72]

 

בסל"ד גבוה 0.06 [ בקודם 0.58]

 

למבדה אותו דבר0.99

חום מנוע 87 [בקודם 84]

 

תודה לחברי הפורום ובפרט לדני החיפאי זומרשטיין (מקווה שמדייק בשם אם לא התנצלות)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כישלון בטסט הראשון. בבדיקת זיהום האוויר לא תקין: למבדה בטורים גבוהים - 1.31

CO בטורים גבוהים 0.67

 

החלפתי אגזוז, ועשיתי אינפוזיה למזרק עם K44.

הגעתי עם מנוע חם לבדיקה.

הלמדה הסתדרה באזור ה 1.00, ה CO לא זז..

אמרו לי לחכות בצד וכעבור כמה דקות הביאו לי בדיקה תקינה עם co 0.21

 

אני באמת מודה על העזרה שלהם, אבל לגבי הרכב עצמו.. האינפוזיה לא עזרה? נראה כאילו האוטו סוחב יותר טוב. חיישן חמצן הוחלף לפני פחות משנה. בעיקרון לא ממליצים בפורום להכניס תוסף דלק למיכל הדלק בגלל המשקעים שהוא יסחוב למזרק ולצילינדרים.

כדאי לעשות משהו בנדון?

 

יש מצב שמפני שאין לי ממיר קטליטי הערכים יוצאים כאלה? החליפו לי אגזוז עם שני הדודים, אבל אני בספק אם יש שם ממיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הממיר הוא הדוד הקדמי יותר.

לפי תאורך לא נגעו בו, החליפו את דוד המעבר ואת דוד העמם.

לא ניתן לדעת לפי הסברך האם הממיר קיים ברכבך.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3016 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...