Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נכשלת בטסט בבדיקת זיהום-אויר ברכב ממודל 95 ומעלה? כל המידע כאן.[לרשום את ערכי הבדיקה]


איציק נ.
שימו לב! השרשור הזה בן 2996 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בדיקה רגילה, שלא לפי הנוהל החדש.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא נראה כבעית אגזוז, לפחות לא רק כבעית אגזוז.

 

לא רשמת מה נתוני שאר הגזים, זה מהותי כפי שכבר צויין כאן מס' פעמים.

 

בכל אופן יש לבדוק דליפת אוויר מאיזור צנרת ליד צילנדר מס' 1

או קרוב אליו ובין 1 ל 2 .

 

זו עיצה ב"להתכתב", בלי לראות את האוטו.

 

בהצלחה

 

דני

ראשית- תודה! אעביר את המסר.

 

בירור מהיר מעלה שעל התעודה שנמסרה בסיום הבדיקה מצוין CO בערכים של

0.00% (כ- 2,500 סל"ד)

0.01% (סרק, כ- 700 סל"ד)

טמפרטורה: 87 מעלות

אין נתונים לגבי ערכים נוספים מהבדיקה.

 

האם זה משנה את הדיאגנוזה המשוערת?

דרור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השבוע אני לפני טסט.

הרכב (205 - 95'), עבר סדרה של טיפולים.

הטורים של הרכב עלו וירדו מידי פעם והאוטו התחיל לעשן ובנוסף הייתה בעית התנעה כאשר המנוע חם.

במוסך החליפו גומיות שסתומים,הרכב לא מוציא עשן בכלל

הוחלף מנוע צעדים,חיישן חום וטיפול 10000

כרגע הרכב נוסע במצב אופטימלי ללא שום בעיות

השאלה שלי אם החלפת מנוע צעדים קשורה בהזרקת דלק

ככשאלתי את המוסכניק הוא אמר שאצלי הזרקת הדלק היא יחידה אחת, נקודתית ושהיא נקיה לגמרי

עפ"י הנתונים שרשמתי יש לי סיכוי לעבור טסט? יש עוד משהו שאני צריך לעשות לפני הטסט? אגב שמתי נוזל קיי44 במיכל דלק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע צעדים קובע את מהירות הסרק במנוע הזרקה חד נקודתית.

הנעלם במקרה שלך הוא הממיר הקטליטי, אם הוא לא תקין, יש סיכוי שלא תעבור.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדון "קליאו", תבדוק את הדוד האמצעי שלך, 99% שיש בו דליפות(לעיתים גם בחלקו העליון).

תודה קומפי ורועי על התגובות. דרך אגב, אני גברת ולא אדון "קליאו" :). הנה התפתחות העניינים:

ניגשתי למכון X שם אמרו לי שאין בעייה של דליפה כי האנלייזר היה מראה יניקת אוויר ע"י O2 גבוה. החליפו לי חיישן חמצן, אבל זה לא פתר את הבעיה. שלחו אותי "לקרוע לאוטו את הצורה", חזרתי למחרת עם אותה תוצאה בערך (למדה ירדה קצת ל 1.06, אבל לא יציב) ואז- הבנאדם התעסק לי שעה עם המונו, בטענה שמישהו שיחק במונו ושזו הבעייה. גם זה לא עזר. ביקשתי שיחזיר את החיישן הישן, ושיעזוב לי את האוטו. ואז העובד שלו גילה את מה שאני, בעצתכם, טענתי כל הדרך- שיש דליפה מהמפלט, בחיבור בין הדוד האחורי לצנרת (להזכיר, הדוד הוחלף לפני כמה ימים על ידי מוסך מורשה, אבל, הפלא ופלא, זה לא הזיז ללמדה, והם רצו להחליף לי ממיר קטליטי, בביטחון מלא שזה יפתור את הבעייה, למרות שה CO היה שואף לאפס לכל אורך הדרך.)

יש לי חשדות גרועים מאוד לגבי השיטה של המוסך המורשה!! מישהו יכול להפריך אותם?

מה עליי לעשות עכשיו?- לחזור למורשה ולבקש שיתקנו כמו שצריך (במסגרת האחריות על התיקון של הדוד)? או- לא לסמוך עליהם, לתקן במקום אחר, לקוות שזה יעזור ללמדה ושהאוטו יעבור טסט ולשקול לתבוע את המוסך?

שוב תודה,

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרור, -- תשובתי לא משתנה בשלב זה.

ליאור-- גש לטסט, נקווה שתעבור, אם לא, אז ורק אז יש לטפל. 44K לבינתיים זה חכם.

דאג שהמנוע (והממיר יהיו חמים לפני הבדיקה)

גב' קליאו, את הבעיה לא פתרו לך, הבעיה בחור באגזוז שלא תוקן, אלא אם הדוד שהוחלף היה מחורר גם הוא.

גשי חזרה ל"אגזוזן" שיסתום את החור, גשי לטסט, מאמין שתעברי, ואחכ יש לחשוב מה לעשות אם בכלל. כל מה שהוחלף ללא צורך- מרגיז ומיותר.

בהצלחה לכולם--

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מישהו יוכל לענות:

יש לי תערובת עניה כמעט בוודאות, האם כדאי לגשת לטסט כך, או לטפל בתקלה ואז לגשת?

(ברור הרי שרמת הזיהום שלי כיום יותר נמוכה, אבל השאלה היא האם יש לי יותר סיכוי לעבור עם תערובת עניה או תערובת תקינה?)

 

פג'ו 106 שנת 97, מערכת פליטה מקורית עם ממיר מקורי.

- - -------[Fireball]------ - -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר ברכב , מיצובישי כריזמה מודל 98 שעשה 80.000 ק"מ בלבד יד ראשונה ושמור.נוסע מצויין.

ולפי מה שאני מבין התוצאות חריגות, אני לא מבין,הדבר היחיד שאני אוליי לא החלפתי מיזמן זה פילטר דלק.

תוצאות הבדיקה:

סעיפי הבדיקה בסיבובי סרק

בדיקה בסיבובי סרק- סל"ד סרק 785

VOL% CO 5.14

 

סעיפי הבדיקה בסל"ד גבוה

משך הבדיקה 30שניות תוצאה 2480 סל"ד (תקין)

בדיקת למבדה : 0.83

VOL% CO 7.20

חום מנוע 84

 

מה ניתן לעשות.ממה שהבנתי שיש תוצאה חריגה יותר קל ליפתור אותה??מה יכול לגרום לתוצאה כזו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכשתי רכב משומש מזדה MPV, בבדיקה נמצא:

 

בסרק (חום מנוע שמונים ושמונה מעלות)

HC 17

Lambda: 0.999

CO2: 14.6

O2: 0.02

CO: 0.02

תוצאה: עבר

 

סל"ד גבוהה (2420, חום מנוע כנ"ל)

HC 24

Lambda 0.987

CO2: 14.3

O2: 0.02

CO: 0.43

נכשל

 

שמעתי דברים שונים ממומחים שונים: האם צריך להחליף את הממיר? את החיישן? לעשות אינפוזיה? להוסיף תוסף?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר ברכב , מיצובישי כריזמה מודל 98

בדיקה בסיבובי סרק- סל"ד סרק 785

VOL% CO 5.14

 

סעיפי הבדיקה בסל"ד גבוה

2480 סל"ד (תקין)

בדיקת למבדה : 0.83

VOL% CO 7.20

חום מנוע 84

 

מה ניתן לעשות.ממה שהבנתי שיש תוצאה חריגה יותר קל ליפתור אותה??מה יכול לגרום לתוצאה כזו.

רכשתי רכב משומש מזדה MPV, בבדיקה נמצא:

בסרק (חום מנוע שמונים ושמונה מעלות)

HC 17 Lambda: 0.999 CO2: 14.6 O2: 0.02 CO: 0.02

תוצאה: עבר

 

סל"ד גבוהה (2420, חום מנוע כנ"ל) HC 24 Lambda 0.987 CO2: 14.3 O2: 0.02 CO: .43

נכשל

 

שמעתי דברים שונים ממומחים שונים: האם צריך להחליף את הממיר? את החיישן? לעשות אינפוזיה? להוסיף תוסף?

תערובת עשירה יכולה לנבוע ממספר דברים אך דבר ראשון הייתי מנסה לפתור דרך פילטר אוויר , חבל שלא ציינת HC כפי ש AVIADST ציין.

אין ספק שזו לא הבעיה היחידה שלך BIBI .

AVIADST ממיר? אני לא אומר בטוח, כי תמיד אפשר לטעות, אבל 99.9% שעובד כשורה

חיישן ? יש סיכוי (גם אצלך BIBI)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכם

 

בקשר לכריזמה, ציינתי את כל הפרמטרים שיש בטופס התעודה שקיבלתי בסוף הטסט ולא רשום ערך שלHC כלל, אני העתקתי בדיוק מה שרשום בטופס.

 

תודה מראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום!

 

היום ניגשתי לטסט עם האוטו שלי וניכשלתי בבדיקה של הלמבדה,הבוחן אמר לי שהאוטו שלי זולל הרבה מאוד דלק,יכול להיות שהבעיה היא בפילטר אוויר פתוח?

(לא עשיתי שום בדיקה חוזרת ולא ביצעתי שום תיקון,בסוף קיבלתי עובר ומדבקה אך תשאלו איך).

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לZEASHB.

 

 

למה אתה חושב שזה לא הממיר אלא החיישן (אגב, חיישן באמת אמורים להחליף ב120000, אז יש בזה הגיון מסוים). חוצמזה, יש מוסכים שאמורים לשים תוסף או לעשות אינפוזיה. מה אתה אומר? במוסך אחר אמרו שמכיוון שהלמבדה תקין, זה כנראה ממיר שלא מנקה טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תודה לכל מי שייעץ.

 

בסופו של דבר תוקנה לי היום הדליפה בחיבור דוד אחורי, ועל הדרך התגלו ונסתמו עוד כמה חורים בדוד אמצעי, בחלק העליון (סחטיין קומפי !), כל הסיפור עלה 50ש"ח, הרכב עבר טסט עם למדה 0.99 ואני מאושרת!

 

לגבי המוסך המורשה- או שהם ניסו לרמות אותי, או שהם לא מקצוענים לגמרי, כך או כך אני לא חוזרת לשם. ובכל מקרה כשבאים עם קצת ידע ולא מתביישים לחלוק על ה"מומחים", סיכויים יותר קטנים להידפק.

 

בהצלחה לכולם ושוב תודה,

 

תהילה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באיזה מוסך מורשה והיכן היית? מה שם המוסך?

 

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2996 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...