Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נכשלת בטסט בבדיקת זיהום-אויר ברכב ממודל 95 ומעלה? כל המידע כאן.[לרשום את ערכי הבדיקה]


איציק נ.
שימו לב! השרשור הזה בן 2996 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ראשית דני, תודה רבה על התגובה המפורטת !

 

 

לגבי הצ'יפ מנוע, אני גם חשבתי על הכיוון הזה ובאמת שכחתי לציין את זה.

 

כמה דברים לגבי מה שרשמת:

 

1.לקראת הטסט החוזר אני אחזור לצ'יפ המקורי (הוא נמצא אצלי).

 

2.קניסטר- אכן היה שסתום של הקניסטר עם חיישן שמתחבר אליו, אך מכיוון שהשסתום היה שבור הוא בוטל (פורק השסתום וחובר צינור המשך, עד לסעפת, ללא החיישן).

 

3.חיישן חמצן- הוחלף על ידי אחד הידיים הקודמות של הרכב (לא אמרו לי, אך כיוון שראיתי שהחיווט של החיישן מולחם ונעטף בחומר בידוד לא מקורי,אני משער שהוחלף).

 

4.ממיר קטליטי- מקורי של הרכב (שנת 96), לא הוחלף\רוקן מעולם.

 

5.בדיקת 4 גזים- רשמתי את מה שכתבו לי בטופס בדיקה, אין שם ציון של שאר הגזים לצערי.

 

6.המלצות למקומות לטיפול- אשמח לקבל המלצות למקום אמין במרכז שיכול לעשות לי אבחון מדוייק של התקלה, על מנת לצאת מהסיפור בלי בזבוז כסף מיותר.

 

 

ושוב תודה רבה !!!

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ראשית דני, תודה רבה על התגובה המפורטת !

 

 

לגבי הצ'יפ מנוע, אני גם חשבתי על הכיוון הזה ובאמת שכחתי לציין את זה.

 

אז הנה, קראתי את ההודעה שלך יותר מפעם אחת, מילה אחר מילה ושוב , ואז רואים מה שבהתחלה ניסתר. תועלת הסבלנות.

כמה דברים לגבי מה שרשמת:

 

1.לקראת הטסט החוזר אני אחזור לצ'יפ המקורי (הוא נמצא אצלי).

 

יכול מאוד לעזור ויותר מכך.

 

2.קניסטר- אכן היה שסתום של הקניסטר עם חיישן שמתחבר אליו, אך מכיוון שהשסתום היה שבור הוא בוטל (פורק השסתום וחובר צינור המשך, עד לסעפת, ללא החיישן).

 

בבקשה, אין הוקוס פוקוס, חייב בחיבור השסתום שמבוקר מחשב, אם לא, אז ברגע שהוא מחובר לסעפת היניקה הוא יעשיר את התערובת, וזה הבעיה או אחד מהבעיות שלך. טפל בזה.

 

לאחר 2 פעולות אלה, בדוק שוב במכשיר 4 גזים, יתכן וסיימת עם הבעיות,

אם לא תקין , המשך הלאה למה שרשמת כאן בהמשך בסעיף 3 שלך, חיישן חמצן, יש לבדוק תקינות פעולתו בסקופ מעבדה. לא לשכוח להתייחס לכל נתוני מכשיר ה4גזים.

 

3.חיישן חמצן- הוחלף על ידי אחד הידיים הקודמות של הרכב (לא אמרו לי, אך כיוון שראיתי שהחיווט של החיישן מולחם ונעטף בחומר בידוד לא מקורי,אני משער שהוחלף).

 

4.ממיר קטליטי- מקורי של הרכב (שנת 96), לא הוחלף\רוקן מעולם.

 

יתכן והוא תקין, ו/או גבולי.

 

5.בדיקת 4 גזים- רשמתי את מה שכתבו לי בטופס בדיקה, אין שם ציון של שאר הגזים לצערי.

 

כי למרות שהמכשיר שלהם כן בודק, הוא לא מדפיס את שאר הנתונים וחבל.

 

6.המלצות למקומות לטיפול- אשמח לקבל המלצות למקום אמין במרכז שיכול לעשות לי אבחון מדוייק של התקלה, על מנת לצאת מהסיפור בלי בזבוז כסף מיותר.

 

תתחיל בצ'יפ ובשסתום קניסטר לפני שאתה בכלל מתחיל להוציא כספים, אז בדוק שוב,ואם לא תקין רק אז המשך הלאה.

 

ושוב תודה רבה !!!

:nono: ואל תשכח לעדכן

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל אדם שניגש למבחן רישוי ומצפה לעזרה במידה ונכשל:

מומלץ ביותר לצורך מתן עזרה טובה ככל האפשר-

רישמו את תוצאות הבדיקה:

HC, CO2,למבדה (גם בסרק) CO, ומאד חשוב O2.

בהצלחה בכל מקרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם יש קשר בין טמפ' המנוע לזיהום אויר?

 

היום עברתי טסט לרכב יונדאי אקסנט מודל 95 מנוע 1500

לפני הבדיקה התלבטתי האם להוסיף k 44 או לנסות לעבור את הטסט השלום

לאחר קריאה בפורומים לגבי זיהום אויר ניסיתי לבצע את הבדיקה בליל תוספים וניקוים

מה ששיתי זה שנסעתי ברכב כ 30 דקות עם קיקים בעליות ושיחת הילוכים

כאשר ביצעתי את הבדיקה טמפ המנוע היה 105 מעלות ולהלן התוצאות

 

ביקת סרק 820 סלד co =0.00

סלד גבוה 0.998 =למדה

co 0.00

טמפ מנוע 105

 

ברכב לא בוצע טיפול לפני טסט הרכב עבר 110000 ק"מ

לרוב נסיעות קצרות ועירוניות

 

האם יש קשר בין טמפ המנוע לתוצאות אלו

אודה לתשובתכם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חום וחימום המנוע מביא גם את הממיר לטמפ' עבודה גבוה יותר , שם הוא יעיל יותר.

 

לגבי שהמנוע היה ב 105 מעלות, הדבר יתכן , ויתכן שלא, שכן לא רשמת כיצד בדקו את טמפ' המנוע.

אם בדקו את טמפ' המנוע עם קרן האינפרא, הרי שהוא קורא חום של נקודה לעברה כוון.

כך למשל ניתן לכוון גם לאגזוז......

נתון CO 0.00 בכל מצב מצביע על ממיר תקין בכל מקרה.

נתון למבדה 0.998 מצביע על 2 אחוזי סטייה לכיוון תערובת עשירה, ואשר מרוסנים על ידי הממיר הקטליטי ויותר מסביר שגם על ידי חיישן הלמבדה.

נתוני O2 , CO2 , ו HC היו מאוד עוזרים לניתוח מקיף של התוצאות , אם כי לפי תוצאות אלה נראה שהיו בהחלט תקינים.

בכלל, אני אישית, יותר מממליץ, על 44K כל 10000 קמ', הסיבות ידועות ופורטו זה מכבר רבות.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכשלתי בטסט, פעם ראשונה CO בסל"ד נמוך,

 

פעם שניה הוא בדק חפיף ובכל זאת ה CO גבוהה

נראה לי 0.9

 

קניתי פחית של מולטי (80 שקל).

 

כשהחומר עוד היה במיכל ועשיתי בדיקה במוסך, התוצאה הייתה טובה.

 

האם אפשר להשתמש הפעם ב K44?

והטסטר אמר לשפוך שתי בקבוקים על חצי מיכל

לנסוע אשקלון-יד מרדכי

וכולם עוברים.

 

האם יש נזק בשימוש יתר?

2006 - פיזו 205 95, זה מה שהתקציב אישר, אבל *** לקח.

2008 - מהעבודה קורולה 2008 אם תיבה שמחליפה רגע אחרי.

2012 - שברולט ספארק זה ה-זבל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פחית של 44K על מיכל מלא של דלק, ולא פחות מ 45 ליטר. החומר חזק.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמעתי לעצה של המכונאי בטסט,

 

הוא אמר שתי פחיות על חצי מיכל

לנסוע אשקלון יד מרדכי

בהילוך נמוך וסל"ד גבוהה

 

עבר את הטסט רק אחרי זה.

2006 - פיזו 205 95, זה מה שהתקציב אישר, אבל *** לקח.

2008 - מהעבודה קורולה 2008 אם תיבה שמחליפה רגע אחרי.

2012 - שברולט ספארק זה ה-זבל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחבר שלי יש פולו 16V ללא ממיר קטליטי, הוא ניגש לטסט לפני שלושה ימים ולא עבר על זיהום,אם הוא יחמם ת'מנוע כמו שכולם אומרים יש מצב שהוא יצליח לעבור?או שהוא ישים את ה44K?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מדוייק,

 

 

רכב תקין ללא ממיר, אמור להראות נתונים תקינים, כאשר הנתון שלא יעבור טסט הינו:0.9 ב CO ,

 

כך שתיאורטית אין לו סיכוי לעבור טסט.

 

יכול להיות מצב נדיר ודרמטי שהרכב עובד בתערובת ענייה מאוד, אבל אז, נתון הלמבדה אמור לעבור את הגבול המקסימלי של 1.03 .

 

היום ניסיתי לדמות מצב כזה , והגעתי כמעט לתוצאות ה"תקינות" במצב של תערובת עשירה מאוד מחד, תוך יצירת דליפת אוויר מהותית מאידך ,

 

הגעתי לתוצאות קרובות לגדר המותר (בהתעלם מO2 ו CO2 שהצביעו על סטיות חריגות וחמורות, אך נתונים אלה לא נבדקים , והם ללא התייחסות בתוכנת המבחן השנתי)

 

ממש אין טעם לבנות על סיכויים סבירים לעבור טסט, זהו מצב קיצוני ונדיר, וחשוב שזה יהיה ברור.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב פיג'ו 206 אוטומטי 1400,שנת 2002.בשבוע שלפני הטסט שמתי תוסף לדלק ב-75 ש"ח בתידלוק,נסעתי שלושת רבעי מיכל כולל במצב ספורט מחוץ לעיר,בסל"ד מעל 3000,ביום הטסט נסעתי כ-20 דקות לחמם את המנוע כולל בעליות בסל"ד גבוה,היגעתי לטסט בחום מנוע קרוב ל-90,בתור לבדיקה העליתי שלוש פעמים בהדרגה ל3000 סיבובים,ועברתי את הבדיקה בהצלחה בפעם הראשונה! (מדידת החום 93 מעלות).תודה למייעצים(מקווה שאצליח כך גם עם האסטרה שנת 1995).

קיה פיקנטו 2015,סיאט לאון 2002 ,פיג'ו 206 2002 (אופל אסטרה 1995 ,פיאט אונו 1985 ,פורד אסקורט 1974 )

אדם כילה יומו, איגרת נכתבה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה (בעיקר לדני) לגבי בדיקת חיישן ה-O2

 

הזכרת כמה פעמים שאפשר/רצוי לבדוק את החיישן בעזרת סקופ אם יש חשד לגביו.

למיטב הבנתי החיישן (עם או בלי חימום פנימי) משנה את ההתנגדות או המתח ביציאותיו בהתאם לריכוז החמצן. אם אכן זהו המצב מה שתראה עם סקופ זה DC שעליו גל בתדר נמוך יחסית (כתדר שינוי ריכוז החמצן) שהוא גל אקראי (כלומר לא ניתן לנעול עליו בסקופ). זאת אומרת שמעבר לזה שהחיישן חי לא ניתן ללמוד הרבה על תקינותו (למשל עייף או לא)?. תקן אותי אם אני טועה...

 

בתודה,

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2996 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...