Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6937 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי ליאור

 

ייתכן שאני היחיד שלא מבין . ? !

 

אבל מה זה בדיוק ג'ימיקאנה?

האם אפשר לקבל קצת הסבר?

 

תודה ויום טוב

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בי"ס "אלטראטיבי" מקיים הכשרות לנהיגה בטוחה ולמיומניות נהיגה למוסדות שונים - כך גם יצא לי במסגרת עבודתי להשתתף ביום הדרכה כזה.

התכנים היו מצויינים, המדריכים טובים מאד, ההכשרה השיגה את יעדיה, גולת הכותרת היתה נסיעה ברכב שמותקנת בו מערכת החלקה - דבר הממחיש יותר מכל סימולציה אחרת את התנהגות הרכב בתנאי כביש משתנים ובו זמנית אתה מפעיל את כל כישורך כנהג לשמור על נתיב כנדרש - קשה ביותר, המלמד ביותר והמהנה ביותר.

ההכשרה בבי"ס כעין זה - מעולה.

מצא משה

פורסם

ואם אתה רוצים להבין יותר על מה מדובר, למה שלא תיגשו לפורום הספורט המוטורי כאן באתר ותבקרו בשרשור הMDC, יש תמונות ומספר סרטונים.

לחלופין בשביל רושם כללי, אפשר לרשום GYMKHANA (אולי טעיתי פה באיות,בכל זאת 3 בלילה), או AUTOCROSS (כמובן שבארץ הכל בקנה מידה קטן יותר :)).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

זה ג'ימקאנה:

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
לצערנו,אני מאמין שהמדריכים פחות יתמקדו בנהיגה מונעת ויותר ברזי הנהיגה הספורטיבית.נכון?

 

למה לצערך?... מטרת היום תהיה הנאה ורזי הנהיגה הספורטיבית ולא הדרכת נהיגה מונעת. אם יהיה צורך/רצון בהדרכה כזו, אני מניח שניתן יהיה לארגן יום כזה, המתמקד במכוניות הקלאסיות/אספנות.

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם
הקפצה, ניתן עדיין להרשם לג'ימקאנה :wink:

 

ליאור.

 

תורידו את גיל המכוניות כדי שכולם יוכלו להירשם :wink:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
לצערנו,אני מאמין שהמדריכים פחות יתמקדו בנהיגה מונעת ויותר ברזי הנהיגה הספורטיבית.נכון?

חשוב לדעת, כי הנהג ה-"בטוח" ביותר לעצמו ולסובבים אותו, הוא הנהג שמשלב את שני התכונות. נהג שעבר הכשרה ספורטיבית, ומכיר את רכבו בצורה טובה, גם יודע לנהג אותו במצבים קיצוניים, יבלום טוב יותר בהכרך, וחושיו והרגליו יהיו טובים יותר מהנהג הממוצע, נהג כזה שעוסק בתחביב זמן מה, יודע גם את המגבלות שלו ושל רכבו, יודע ממה צריך להיזהר, ומשקיע בבטיחות שלו ושל הרכב טוב יותר מהנהג הממוצע, נהג כזה גם מודע יותר לרכב שלו, ולצורת תחזוקתו, במטרה לשמור אותו במיטבו. נהיגה מונעת אינה בהכרך עלבון, להיפך! נהג ששפך רעל במסלול ובמרוצים יהיה רגוע יותר בכבישים הציבוריים ויהיה לו פחות מה להוכיח לעצמו ולאחרים בכביש. נהיגה מונעת היא התאמת המהירות למצב בכביש ולתנאי הדרך, תחזוקה נאותה של הרכב, ישיבה נכונה, כיוון אופטימאלי של המראות (לא הרבה נהגים יודעים לעשות זו) הכרת הנקודות ה"מתות" של הרכב. וידע אלמנטרי כיצד יוצאים בבטחון ממצב מסוכן. השילוב הזה מונע הרבה עוגמת נפש, חוסך כסף ושברון לב, והכי חשוב בטוח לכולם!

תרבות נהיגה ותרבות מוטורית, הן לא מילים גסות!-נהיגה מונעת מצילה חיים ורכוש!-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום לכולם,

 

נכון להיום, יש בסה"כ 7 חברי מועדון הרשומים לג'ימקאנה, מתוך 15 הדרושים לקיום האירוע.

 

כאמור, מדובר באירוע מוטורי מהנה, הן לנהגים והן לצופים בו וכן הזדמנות פז ללמוד על יכולות רכביכם.. אז.. מה עניינים? להרשם בבקשה, האירוע הזה מתקיים בשבילכם :)

 

אלו אשר מכירים חברים מועדון אשר יהיו מעוניינים ואינם גולשים קבוע בפורום, מתבקשים לסייע ולהפנות את אותם מתעניינים אליי.

 

המכוניות המשתתפות עד כה:

 

- מרצדס שנת 1970

- MGB

- מרצדס שנת 1972

- אלפא GTV שנת 1972

- אופל מנטה

- קורבט שנת 1977

- אוטוביאנקי

 

ניתן לפנות אליי באמצעות ה"פ או בטלפון 052-4888605.

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

אני רק ארצה להעיר על מה שנאמר ,

ג'ימקנה כן שמה את הרכבים בעומס יותר גבוהה ממה שהיה מופעל עליהם בנסיעה רגילה , אבל (וזה אבל גדול מאוד) לזמן קצר מאוד.

 

חוץ מזה , רכב שבעליו לא חושב שיעמוד בכמה דקות (במצטבר) של נסיעה קצת יותר אקשנית צריך לחשוב על לקחת אותו למוסך ולא על ליסוע איתו בכביש.

סה"כ מה שקורה במהלך תחרות כזאת לא כ"כ שונה ממה שעלול להיות במצב חירום על הכביש.

אני גם מחזק את זה שג'ימקנות בהחלט מאוד משפרות עבור נהגים את הלימוד שלהם על מגבלות הרכב , בתנאים סטרילים ואופטימלים יחסית.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

ליאור, משהו ששכחתי לשאול אותך קודם אבל יכול להיות מאוד חשוב לכל הנרשמים:

אלטרנתיבי אוהבים להרטיב את המסלול עם ממטרה. זה יקרה גם באירוע של המועדון, או שנקבל מגרש יבש?

לי אין כוונה לעלות על מגרש רטוב (ובטח לא עם ממטרות שעובדות תוך כדי), כך שכדאי לבדוק את הנושא מבעוד מועד.

 

 

רועי.

נ.ב: לא בטוח שהביאנקי תגיע, אולי דווקא פצפונת אחרת ;-)


×
×
  • תוכן חדש...