Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7011 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אין לשוטר דרך אמיתית להוכיח שאכן בוצע שידור בפועל, כך שהרשעה היא קשה מאוד, עד כדי כך שהמשטרה נסוגה עד היום מהגשת כתבי אישום.

עם זאת, האיום בסעיף הנ"ל קיים, ובד"כ העניין מסתיים בהחרמת המכשיר.

אבל מה העילה להחרמה?

עד כמה שידוע לי לשוטר מותר לבצע תפיסה של חפצים שאינם חוקיים (סמים, נשק, זונות) או חפצים שדרושים לחקירה.

אם הנהג לא הואשם רשמית בהפרעה לשוטר ולא נפתח תיק רשמי, לא נראה לי שחוקי להחרים מכשיר כזה אלא אם כן עצם קיומו של המכשיר הוא לא חוקי.

הנקודה היא - זה חושרמוטה שאלת קיטבג. השוטר יכול לפתוח תיק ולהחרים את המכשיר ואז הנהג צריך לרדוף שנים אחרי המשטרה כדי שיסגרו את התיק מחוסר עניין או וואטאבר, כי ברור שכתב אישום לא יוציאו מזה.

 

בכל מקרה - לא נראה לי שזה ייגמר בלהראות לו את המכשיר מפורק ואז להרכיב אותו בחזרה ברכב וצריך להתכונן לזה שהמכשיר יישאר במשטרה.

 

שמר, מאיזה רכיבים אצל בלצר אפשר לבנות משהו שנראה כמו עיניות ומוח של בליינדר?;-)

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בליינדר לא אמור להראות שגיאת 07. אם הוא כן הראה, זרוק לפח ותקנה M20 חדש.

והוא גילה אותו רק בגלל זה. אחרת הרכב בכלל לא היה נעצר.

נ.ב.

אלא אם כמובן לא כיבו את המכשיר למרות שציפצף והבהב באדום ואז זה כבר חוסר הבנה מוחלט בתפקיד המכשיר.

Veni Vidi Vici

פורסם

חברה, פירוק הבליינדר והבאתו מפורק לתחנה הינו הודאה באשמה !,

אם לשוטר אכן יש סמכות להחרים את המשבש (ואין לו) עליו לבצע זאת בעצמו,

מכיוון שאין לשוטרים זכות כזאת הוא מנצל את "תמימותו" של הנאשם לבצע פעולה שהיא גדר הפללה אישית !

 

אני לא עו"ד אבל מבין טיפה יותר מהאדם הסביר בחוק ולדעתי כדי ואף חובה לפנות לייעוץ משפטי לפני הליכה למשטרה

ואין זה משנה אפילו אם תיתן לו קופסת נעליים במקום המשבש !

 

 

 

הסיפור הזה מסריח !

פורסם

הניידת לא נראתה מרחוק וגם הבליינדר לא נשמע מצפצף בגלל הווליום של הסטריאו (והנה משפט שאני שונא - "מי אמר HERTZ ואודיסון")

ואז הניידת נראתה כמה עשרות מטר לפנינו ואפשר לאמר שהשוטר סימן לעצור ממש שהיינו בקו שלו (רק היה חסר לו דגל שחמט)

 

אחרי בדיקת רשיונות והסבר שהוא ניסה למדוד 4 פעמים וקיבל שגיאה 07 ומצא את המשבש בכוחות עצמו הוא אמר:

"או שזה מפורק או שיפתח תיק ודו'ח על הפרעה לשוטר במילוי תפקיד"

נאמר לו שאין מצב לפרק כרגע את המשבש,

אז הוא השאיר את הפתק שתיארתי מיקודם ואמר שהוא גם לא יעשה כלום אם המשבש יהיה אצלו במשרד תוך 3 ימים.

 

יהמר לזכותו של השוטר שהוא דיבר בנימוס, בהיגיון, וכבוד ללא התנשאות והטפות מוסר או משפטים מבריקים למיניהם

 

 

אז דו'ח אין, והוא אמר שגם לא יתן ולא יעשה כלום אם נביא את המכשיר אליו,

השאלה היא אם הוא משאיר אותו אצלו או במשטרה בתמורה לכך ?

 

עריכה =הייתי רוצה לנצל במה זו למסור ד'ש ל...סתם,

שאמרתי בליינדר לא היתכוונתי בליינדר, רק עכשיו נודע לי שזו חברה שניקראת בליינדר, יתכן וזה משבש של מותג אחר.

והאקדח ליזר של השוטר לא נראה חדש, ניראה יותר בכיוון של האקדח מאיזה מערכון של מונטי פייטון

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

המוצא הנכון מהסבך הוא התיעצות עם עורך דין.

 

למיטב זיכרוני, במידה והשוטר זיהה בליינדר מותקן ברכב, חובה עליו להורות לך להתפנות מיידית לתחנת משטרה שם המתקן אמור היה להיות מפורק ומוחרם.

 

במידה ולא בוצע הליך זה,וכיוון שהשוטר אינו טכנאי מוסמך יש מצב שתוכל לצאת מהנושא אבל הדבר מחייב יעוץ מוקדם עם עורך דין !!!

בהצלחה..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

אפשר לאמר שהוא היה דיי פשרן, אחרי שהוא אמר לפרק במקום ולא הסכמנו, הוא אמר לבא איתו לתחנת משטרה שיפרקו את זה שם

ואז הוא אמר שהוא לא רוצה להרוס לנו את הבילוי ונוכל להביא לו את המכשיר 3 ימים לאחר מכן.

 

אז בסך הכל אין פה דו'ח ולא בית משפט ולא שלילה מנהלתית, ומה שאני שואל זה האם כשנביא לו את המכשיר הוא ישאר אצלו או שאפשר לידרוש את המכשיר בחזרה.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אני רואה שלא קלטת שברגע אשר תניח את המכשיר בידי השוטר, או אז אתה מודה בעבירה של הפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו,שהינה עבירה פלילית לכל דבר ועניין.

 

את הבליינדר בכל מקרה לא תקבל בחזרה , תיק פלילי ייתכן שכן.

 

ממליץ לך להתייעץ עם עורך דין המתמחה בדיני תעבורה, הכיוון שאתה הולך כרגע יביא לך רק צרות.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

GSI,

 

דיי, צא מהסרט.

אל תביא לו את הבליינדר, תגיד לו שאין לך מושג על מה הוא מדבר ושאם הוא רוצה הוא מוזמן לבוא ולפרק לך אותו לבד.

דוח הוא לא יכול להביא לך (על מה בדיוק?).

 

קרא את ההודעות של ZIGI שוב אם משהו לא מובן, לדעתי הוא צודק בכל מילה.

Back to the original - NC again.

פורסם

למה אם הוא מביא את משבש הלייזר זה הודאה באשמה? בכל מקרה האקדח הראה 07, שזה נסיון שיבוש אז יש הוכחה בכל מקרה לשיבוש.

בכל מקרה, תעיף את המשבש הזה לעזאזל. משבש שמגלה לשוטר שמשבשים את הקריאה שלו לא שווה קליפת השום.

יש גם הוראות מה לעשות כשלוזרים אותך (גם למשבשים אמיתיים), על מנת להמנע ממקרה של עצירה וחיפוש משבשים על ידי השוטר.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

יותר פשוט - פרק את המשבש מהרכב לשבוע הקרוב, ושכח מהכל - קיבלת בכלל זימון לתחנת המשטרה? או שהשוטר אמר תבוא.

אם יבואו לחפש אותך, תגיד "שטו בליינדר"? (את הבליינדר תאכסן בבית של סבתא או ידידה או משהו בסגנון).

רק תפרק כמו שצריך, שלא יהיו שאריות.

בקיצור, אלא אם כן קיבלת זימון להגיע לתחנת משטרה, תהיה ראש קטן וזהו.

 

אגב משהו שעלה בראשי, אם הוא מביא לו מח של דיבורית, הוא לא מודה באשמה - כי בבית משפט הוא יכול להגיד - היה לי שם מוח של דיבורית וזה מה שהבאתי, לא?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

====עידכון====

 

מאחר ולא הובן חד משמעית שצפויה להיות הרשעה אם המשבש יגיע לידי השוטר אז הוחלט לפרק אותו מהרכב גם כי במקרה הכי גרוע זה מכשיר שאמרתם שהוא לא שווה.

 

המשבש הונח על שולחנו של השוטר (אשכרה שוטר קיבל שולחן ולא של איקאה, יש תקציב במשטרת נתניה.)

 

השוטר החביב "טוב סע מפה רק אל תרכיב את זה, תחזיר לחנות קח איזה רמקול במקומו" והוא חתם על הניירת "ביטול הרשעה"

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אני לא מאמין. חבל שלא כל השוטרים כך, בנוגע למשבשים.

עכשיו קח את המשבש, קח פטיש 5 קילו.

אתה יודע מה לעשות איתם... :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אופציה אחת היא איסור שימוש לרכב עד פירוק והגעה עם הרכה לבדוק שאכן פירקת. יש סיכון לקבל דו"ח של 1000 ש"ח בצמוד לאיסור השימוש. אופציה שניה היא החרמה. אופציה שלישית היא דיווח של השוטר לרשויות המכס + צילום של המכשיר מותקן והם כבר ייפתחו לך ת___.....!!! יש סעיף ספציפי של איסור ייבוא המכשיר לארץ וזו עבירה על תקנות המכס. לשיקולכם...!

פורסם

וכיצד תוכיח שהמכשיר יובא מחו"ל? אני קונה כאן :

http://www.blinder-il.com/index.htm.

לא ייבאתי ולא נעליים.

 

אפשר להגדיר את זה כך. המצב (עדיין) אפור. השימוש אינו אסור בחוק, אבל יש למשטרה מספיק דרכים להציק לבעלי הבליינדר. מכיוון שהוא לא נפוץ כ"כ, שני הצדדים משאירים את המצב כמות שהוא, המשטרה די מעלימה עין ולא מגישה כתבי אישום, ולעומת זאת בעלי הבליינדר לא ממש מסתובבים עם ניאונים זוהרים כפרסומת.


×
×
  • תוכן חדש...