Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7058 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

בתאריך 7/11/06 עברתי טסט, יום לאחר מכן קיבלתי את הרישיון הזמני בו נכתב כי המלווה שלי יגמר ב8/2/07[היה כתוב שיגמר בינואר אבל לא משנה..]

בכל מקרה, אמרו לי שהרישיון הקבוע יגיע בדואר כשבוע אחרי שיגמר המלווה. חיכיתי. לא הגיע.

אחר כך אמרו עד שבועיים, גג. חיכיתי, לא הגיע.

עכשיו אני נכנס תיכף לשבוע השלישי וזה לא ממש מגיע.. מישהו יודע באמת תוך כמה זמן אמור להגיע הרישיון? כי אני מתחיל לדאוג..[בדיוק קראתי היום בעיתון על אחת שאחרי שלושה שבועות של נהיגה אמרו לה שבטעות אמרו לה שהיא עברה טסט, והיא בעצם נכשלה...]

 

מישהו יכול לעזור?

תודה מראש, אבי.

פורסם

האם רשום לך על הרישיון הזמני שמך גם באנגלית?

במידה ולא אז זאת הסיבה ותצטרך להתקשר למשרד הרישוי ולמסור את שמך באנגלית.

פורסם

רשום.

 

בלי קשר:

כתוב פה "תמונתך במחשב. הרשיון יישלח לביתך בתום הדרישה למלווה ובתנאי שהאגרה שולמה"

הדרישה למלווה הסתיימה, והאגרה שולמה.

אז מה פה הבעייתיות?

 

וגם-באופן כללי, תוך כמה זמן זה אמור להגיע?

פורסם

אמור להגיע שבועיים-שלושה אחרי שנגמר המלווה.

 

יש דברים חשובים יותר לדאוג מהם. לא שמעת שכדור הארץ מתחמם? הקרחונים נמסים? בר רפאלי נפרדה מליאונרדו, אבל הרישיון זה מה שמדאיג אותך? :screwy:

 

תתקשר ותשאל. *5678

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

היתה לי בדיוק את אותה הבעיה לפני כמה שנים, מברור עם משרד הרישוי נאמר לי שאני צריך לשלוח להם פקס עם שמי באנגלית.

 

מרגע שליחת הפקס לקח לרישיון 3-4 ימים להגיע.

פורסם

הציעו פה משהו דומה, אבל על הרישיון[הזמני] שלי כתוב את שמי באנגלית.

 

 

בלי קשר, דיברתי כבר עם משרד הרישוי, והם לא אמרו לי על זה, ככה שאני מניח שאין בעיה עם השם.

פורסם
התקשרתי ואמרו שבאופן עקרוני הרישיון מגיע תוך חודשיים מהיום שבו נגמר המלווה.

:x

המתן עוד שבוע!

_______________________________

איזה מסכנה הזאת שלקחו ממנה את הרישיון אחרי 3 שבועות!

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

×
×
  • תוכן חדש...